deze wilde ik ook kopen, alleen vond ik het jammer dat er geen blauwe variant was en hij leek me iets te dik/zwaar, (Inmiddels heb ik een mooie blauwe jas van een ander merkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:47 schreef cikolata het volgende:
ik heb deze maandag ontvangen (na 8 dagen):
[afbeelding]
Jammer genoeg is ie te groot. Ik heb nu een s besteld, maar dat gaat dus weer even duren...
Je print een zegel uit, jij beldt UPS op, en ze komen het ophalen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:14 schreef aardappel het volgende:
hmm.. hoe werkt dat terugsturen precies?
je moet op de site even inloggen en bij je orders kijken, het kan best dat dat overzicht leeg is, dan moet je de order opnieuw plaatsen, is bij mij ook gebeurd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:27 schreef Houniet het volgende:
mijn eerste bestelling is nooit aangekomen. gebeld met tommy, zij zouden mij terug bellen.. NOT
nu opnieuw een poging wagen, ben benieuwd
Wat doe je nou moeilijk dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:03 schreef aardappel het volgende:
hoe gaat dat terugsturen precies in zijn werk?
De maten zijn europese maten, Tommy Hilfiger valt sowieso iets groter uit dan Hilfiger Denim.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:07 schreef neo2000 het volgende:
Nog weetjes voor deze webshop..? Bepaalde dingen die groot uitvallen, klein uitvallen..? Zijn dit NL tommy maten bijvoorbeeld, of de US maten..?
Zelf ook last van. Laatste 2 orders alles weer ingevuld. Iets verkeerd gegaan de laatste paar weken daar.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:28 schreef Houniet het volgende:
als ik ben ingelogd bij Tommy en dan mijn order wil versturen moet ik opnieuw mijn gegevens invullen. klopt dat
sneller dan poging 1 ofnietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:36 schreef Houniet het volgende:
dinsdag besteld
woensdag mail ups
donderdag binnen
sexy shit
Sale is min of meer voorbij dus.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:36 schreef Houniet het volgende:
dinsdag besteld
woensdag mail ups
donderdag binnen
sexy shit
een heleboel bestellingen zijn verloren gegaan door de invoer van het nieuwe systeem.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:41 schreef Houniet het volgende:
ging idd veel sneller dan de eerste keer.. alleen die eerste is niet eens aangekomenen niet eens een mail van ups
aahquote:Op zondag 11 februari 2007 15:00 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
een heleboel bestellingen zijn verloren gegaan door de invoer van het nieuwe systeem.
T loopt wel storm daarquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:27 schreef limburger87 het volgende:
voor de liefhebber zie v&a, mijn bear moc zip mag weg, vrijwel nooit gedragen, het is overigens de bruine, en niet de lelijke rode.
Mooie blouse inderdaad maar ik kan die blauwe nergens meer vinden op de site??quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Nou, dit is wat ik tijdens de sale heb gekocht. Ben een beetje op de nette toer gegaan. Voor het eerst een (licht)roze kledingstuk aangeschaft. Hou er niet zo van als man zijnde, maar doet het goed bij de vrouwelijk kennelijk. Toevallig onbewust de bijpassende broeken van die blouzen ook gekocht.
Alles zit echt superchill en uitstekend met m'n andere kledingstukken te combineren.
Uitverkocht.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:44 schreef LaZZ_NL het volgende:
[..]
Mooie blouse inderdaad maar ik kan die blauwe nergens meer vinden op de site??
nog niet, ze hebben wel leuke dingen, maar ik heb er even het geld niet voor... Dier blauwe cardigan van TH denim ziet er stoer uit, misschien dat ik die nog wel koop...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Iemand nog iets van de nieuwe collectie besteld?
Deze wellicht.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:00 schreef klausch het volgende:
De broek die deze gast aan heeft.. kan iemand mij misschien vertellen waar die het best op lijkt uit de shop.. Wat vinden jullie?
http://www.tommy-shop.nl/(...)215048-013.A.192.jpg
En die riem is gvd ook niet te vinden .. helaasch..![]()
![]()
![]()
Die witte broek had ik nog niet gezien, die andere wel, heel vet.quote:
fotooo?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:05 schreef jovink het volgende:
jahwol geen dank
ik wacht wel tot die geile retero polo is afgeprijsd toch nog lang geenzomer
daar ga ik ook vanuitquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:55 schreef jovink het volgende:
als je dr niks van hoort is t goed:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |