Die met de sneeuwman breidde mijn Oma ook voor mij toen ik klein was!quote:Op zondag 31 december 2006 13:52 schreef Zo-is-dat het volgende:
Mijn allernieuwste aanwinst;
[afbeelding]
En deze had ik laatst al gekocht;
[afbeelding] Het bloemetje is trouwens zelf gemaakt...![]()
Conclusie; IBlond Amsterdam....
![]()
Laagquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:05 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Toffe broek mên. Hoe draag je hem, hoog of laag?
Is t wel want ik heb m ook, lekker handig om onder een trui te doen ofzoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:40 schreef jovink het volgende:
die esprit ziet dr niet ech tslim fit uit
ik hoop van wel .quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:40 schreef jovink het volgende:
die esprit ziet dr niet ech tslim fit uit
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is t wel want ik heb m ook, lekker handig om onder een trui te doen ofzo!
Die 50% korting was ik wel heel erg blij mee.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:41 schreef jovink het volgende:
maar nette riem hoor!
Ziet er voor Chasin' best leuk uit, doch is Chasin' niet meer dan een slap aftreksel van G-Star en die prul.quote:
Cutequote:
Dat klopt: H&M <3quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:13 schreef Avani het volgende:
[..]
CuteTrui is van de H&M volgens mij, maar waar heb je de tas vandaan?
Die truiquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:42 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Dat klopt: H&M <3.
De tas heb ik op Ebay gewonnen, het is een knock off van de Chloe Paddington tas.
In Nederland?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:36 schreef SatanicWarrior het volgende:
Wat kleding van Abercrombie & Fitch gescoord in de uitverkoop:
Lampson Falls Cashmere, afgeprijsd van $198 naar $99.90:
Gill Brook, afgeprijsd van $79.90 naar $39.90:
Nee, uit de online shop. Deze truien zijn niet in NL te koop, alleen maar afgedankte t-shirts uit een collectie van de vorige eeuw zijn soms in NL verkrijgbaar.quote:
Ja toen ik hem wou ook, maar heb hem via een zoekadv. toch kunnen bemachtigen, heb alleen een maatje kleiner nodig denk ikquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:53 schreef Andoire het volgende:
[..]
Die trui![]()
Toen ik m wilde kopen, was ie overal uitverkocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |