Volgens een wreed historisch figuur die noch lezen en schrijven kon wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Klopt, er bestaan alleen moslims en ongelovigen en het is de heilige taak van de moslims de ongelovigen te bekeren en anders te doden. Toch?
Precies, en joden zijn uit op werelddominatie.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De gematigde moslim bestaat niet!
O, jij vindt van niet?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Volgens een wreed historisch figuur die noch lezen en schrijven kon wel.
Ja, echt. Wie had ooit verwacht dat elke vrouw in Nederland gedwongen werd met een hoofddoekje op te lopen? Wie had ooit kunnen denken dat het paleis op de Dam de grootste moskee van Nederland zou worden? Hoe heeft het zover kunnen komen dat wij officieel een provincie van Marokko zijn? Hoe hebben wij ooit de oorlog aan Israel en de VS kunnen verklaren? Waarom zagen we het niet aankomen dat Balkenende op de staatstelevisie in een live-show onthoofd zou worden? Wat zijn we blind geweest voor het gevaar van de halve maan. Sorry, hadden we maar geluisterd naar de doemprofeten onder ons, maar nu, nu is het te laat. Vergeef ons God, vergeef ons onnozelen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Tis al een wonder dat het zover heeft kunnen komen. De gematigde moslim bestaat niet.
en dat is een probleem omdat...?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Vandaar dat de moskeeën als paddestoelen uit de grond rijzen
en dat is een probleem omdat...?quote:De grote NL steden meer op Casablanca lijken met hoofdoekjes.
zolang ze daarmee geholpen worden wie ben jij dan om hun dat recht te ontnemen om specifiek geholpen te worden...?quote:Speciale moslima blijf van mijn lijf huizen
quote:Eerwraak issue
dat is een cultuur issuequote:Meisjesbesnijdenis problemen
dat mogen Joden ook niet maar fatsoensnormen zijn nou eenmaal gerelateerd aan handjes geven... gewoon erg opgeblazen gejengelquote:Geen handjes geven problematiek in de publieke sector
hmja, ik vind het ook niet staan enzo maar hoe men zich wil kleden is niet aan mij om dat te veroordelen...quote:Burka gejengel
Dat lijkt me een gewoon recht om te doen, dat doen wel meer groeperingenquote:Roep om censuur op cabaret, films
die mogen dan ook op het vliegtuig terugquote:Haatpredikende imams
dat was vooral dommigheid en suf jaquote:Hysterie om cartoontjes
Er zijn ook gereformeerde, protestante en katholieke scholengemeenschappenquote:Speciale scholen voor moslims
zolang het niet de functie van het werk beinvloed... waarom niet?quote:Eisen van hooofddoekjes in openbare functies
Gewoon via een slachterij moet dat toch niet boeien...quote:Halal slachten
Tís suf jaquote:Moslima zwemuren
Dat lijkt me meer een sociaal probleem, niet moslim gerelateerdquote:3e generatie taalachterstand
lijkt me niet echt moslim specifiek en gebeurd overalquote:Enzovoort
Wereldwijd moslims die elkaar afslachten
Onthoofdingen
Zelfmoordkamikazes
Aanslagen
enzovoort..................
Precies.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik weet niet waar, maar het zal. Ik zie nog steeds meer leegstaande kerken, dan nieuwe moskeeën.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
In Casablanca zie je niet zoveel hoofddoekjes en om eerlijk te zijn ook in Nederland zie je er heus niet zoveel.quote:De grote NL steden meer op Casablanca lijken met hoofdoekjes.
Het zal nodig zijn, maar (kinder)mishandeling komt in alle lagen van de bevolking evenveel voor.quote:Speciale moslima blijf van mijn lijf huizen
Gebeurd sporadisch, moet hard tegen opgetreden worden.quote:Eerwraak issue
Komt voor in Afrikaanse (moslim)tradities, heeft niets te maken met het overgrote deel van de moslims in Nederland.quote:Meisjesbesnijdenis problemen
Dat zijn uitzonderingen waar tegen opgetreden moet worden.quote:Geen handjes geven problematiek in de publieke sector
Burka's zijn uitzonderingen, het wordt groter gemaakt dan het is door lieden als Verdonk en Wilders. Mijn opinie: laat ze maar rond spoken, dan leren ze het het snelste af.quote:Burka gejengel
Die roep komt niet uit de moslimhoek.quote:Roep om censuur op cabaret, films
Moet tegen opgetreden worden, evenzozeer tegen haartpredikende dominees.quote:Haatpredikende imams
Dat was voornamelijk in Saudi Arabië.quote:Hysterie om cartoontjes
Net als speciale scholen voor Katholieken en Prostestant-Christelijken. Lijkt mij het toonbeeld van integratie.quote:Speciale scholen voor moslims
Die eisen zijn er niet.quote:Eisen van hooofddoekjes in openbare functies
Iedereen is tegen dierenleed en ook hierover is nog weer veel onduidelijk.quote:Halal slachten
Net zoals vroeger in Nederland, het zijn misschien onze normen dat we met onze washandborsten over het strand paraderen in veel culturen wordt dit verafschuwd. Persoonlijk niets mis met een uur zwemmen voor vrouwen, zelfs Duinrell heeft in verband van de overlast door jongens een apart damesuur ingevoerd.quote:Moslima zwemuren
Omdat de overheid hier nooit op heeft ingezet en daarnaast valt dat in veel gevallen reuze mee, gezien het succes van jonge moslimdames in het Hoger en Wetenschappelijk Onderwijs.quote:3e generatie taalachterstand
Rust mijn zaak.quote:Enzovoort
Heeft niets te maken met de Nederlandse situatie.quote:Wereldwijd moslims die elkaar afslachten
Onthoofdingen
Zelfmoordkamikazes
Aanslagen
flikker toch op met je bekrompen gedachtengoed, jij bent geen haar beter dan een willekeurige fundamentalist, je superieuiteitsgevoel druipt van elke post af en wie ben je nou eigenlijk... gewoon een persoontje wat haar plezier in het leven reflecteert aan anderen.... hoe bevredigend is je verzuring...?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zeker veel zou men al te graag als een wet ingevoerd willen hebben wat ik noemde.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Je noemt allerhande dingen die of niet op Nederland betrekking hebben of niet op de islam betrekking hebben maar op cultuur, of dingen waar anti-islamisten drukte over maken en moslims niet, politieke conflicten etc.
Je noemt zelfs dingen op waar je als Nederlands staatsburger gewoon recht op hebt, en jij verdraait het alsof het rechten zijn die moslims willen invoeren![]()
kryptofunddamentalisten zoals jij zouden maar al te graag jullie denkgoed op ze af willen schieten huh?quote:
Dubieus, maar fair.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:09 schreef Neuralnet het volgende:
Ik ben geen racist en ik laat me ook niet beledigen en in een hoek zetten door fascisten. Als ik niet met een neger om wil gaan, dan is dat niet vanwege racistische motieven, maar omdat ik hem persoonlijk gewoon niet mag. Moet ik soms ook voor iedere blanke die ik niet mag argumenten geven ofzo?!
Als ik geen moslim in de kamer wil, dan is dat niet uit racistische overwegingen, maar omdat ik het onwenselijk acht dat iemand die notabene zelf zegt niet loyaal aan Nederland te zijn onder leiding van een buitenlandse dictator invloed uitoefent op ons land.
Als ik geen extreme invasie wil in ons land, dan is dat niet omdat ik buitenlanders haat, maar omdat ik trots ben op mijn eigen land en cultuur en dat graag wil behouden.
En daarom ben jij tegen 'de moslims' en daarom dus een racist en zo te horen een speelbal van Geert Wilders.quote:Als ik me op moslims richt, dan is dat niet omdat ik moslims haat, maar omdat ze oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit, de grootste groep allochtonen vormen EN ik van alle andere 400+ nationaliteiten in Nederland geen last heb.
Omdat ik niets wat communistisch is aanhang?quote:Nu de hamvraag aan TS: waarom geeft JIJ niet toe een communist te zijn?
't Is sowieso gelul in de ruimte. Er zijn zo'n 350 moskeeen in Nederland. Dat is 0,79 moskeeen per gemeentequote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:32 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik weet niet waar, maar het zal. Ik zie nog steeds meer leegstaande kerken, dan nieuwe moskeeën.
maar het bekt zo lekker hequote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Is sowieso gelul in de ruimte. Er zijn zo'n 350 moskeeen in Nederland. Dat is 0,79 moskeeen per gemeente![]()
En bovendien zijn de meeste moskeeen gevestig in voormalige kerken en leegstaande bedrijfsruimtes.
Wat nou moskeeen schieten als paddestoelen uit de grond![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, echt. Wie had ooit verwacht dat elke vrouw in Nederland gedwongen werd met een hoofddoekje op te lopen? Wie had ooit kunnen denken dat het paleis op de Dam de grootste moskee van Nederland zou worden? Hoe heeft het zover kunnen komen dat wij officieel een provincie van Marokko zijn? Hoe hebben wij ooit de oorlog aan Israel en de VS kunnen verklaren? Waarom zagen we het niet aankomen dat Balkenende op de staatstelevisie in een live-show onthoofd zou worden? Wat zijn we blind geweest voor het gevaar van de halve maan. Sorry, hadden we maar geluisterd naar de doemprofeten onder ons, maar nu, nu is het te laat. Vergeef ons God, vergeef ons onnozelen.
Moskeeën zien er ook wel een beetje uit als paddestoelen.quote:
Ahhhhhh, lange moslimtenen, sorry hoor dat je je voet onder mijn naaldhak plaatste.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:33 schreef Re het volgende:
[..]
flikker toch op met je bekrompen gedachtengoed, jij bent geen haar beter dan een willekeurige fundamentalist, je superieuiteitsgevoel druipt van elke post af en wie ben je nou eigenlijk... gewoon een persoontje wat haar plezier in het leven reflecteert aan anderen.... hoe bevredigend is je verzuring...?
Als ik nu een link plaats naar een column "de gematigde islam bestaat wel" dan heb ik weer gelijk ofzo?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ahhhhhh, lange moslimtenen, sorry hoor dat je je voet onder mijn naaldhak plaatste.
Gematigde islam bestaat niet
nee hoor ik heb niet zulke lange tenen en verdedig al helemaal de moslims niet, maar een van de eerste kenmerken van een nationalistisch gedachtengoed is het de schuld geven van een gehele groep voor het leed wat enkelen je aandoen....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ahhhhhh, lange moslimtenen, sorry hoor dat je je voet onder mijn naaldhak plaatste.
Gematigde islam bestaat niet
Ja, is allemaal waar. Maar je vergeet: islam is vrede.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De grote NL steden meer op Casablanca lijken met hoofdoekjes.
Speciale moslima blijf van mijn lijf huizen
Eerwraak issue
Meisjesbesnijdenis problemen
Geen handjes geven problematiek in de publieke sector
Burka gejengel
Roep om censuur op cabaret, films
Haatpredikende imams
Hysterie om cartoontjes
Speciale scholen voor moslims
Eisen van hooofddoekjes in openbare functies
Halal slachten
Moslima zwemuren
3e generatie taalachterstand
Enzovoort
Wereldwijd moslims die elkaar afslachten
Onthoofdingen
Zelfmoordkamikazes
Aanslagen
450 moskeeenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Is sowieso gelul in de ruimte. Er zijn zo'n 350 moskeeen in Nederland. Dat is 0,79 moskeeen per gemeente![]()
En bovendien zijn de meeste moskeeen gevestig in voormalige kerken en leegstaande bedrijfsruimtes.
Wat nou moskeeen schieten als paddestoelen uit de grond![]()
en daar snij je wel een punt aan natuurlijk, extremistisch moslim tuig mag best bestreden worden maar om kut marokkaantjes moslims te noemen maak je het jezelf natuurlijk veel makkelijkerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat past toch nooit?.
Stelletje nep-moslims!.
Wow, overweldigend veel inderdaad. Sorry, daar moeten we wel voor oppassen. Ongeveer 1 moskee per gemeente. Ongeveer 1 moskee op 35.555 Nederlanders. Ongeveer 1 moskee per 2.222 moslims. Paddestoelen inderdaadquote:
Ze vinden zichzelf toch moslim?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:52 schreef Re het volgende:
kut marokkaantjes moslims te noemen maak je het jezelf natuurlijk veel makkelijker
Je mag plaatsen wat je wilt wmb. Dat heet vrijheid van meningsuiting, een groot goed, waar ik mij ook van bedien.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als ik nu een link plaats naar een column "de gematigde islam bestaat wel" dan heb ik weer gelijk ofzo?
Ik heb dan ook alleen een hekel aan fundamentalisten en aan kuthangjongeren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:52 schreef Re het volgende:
en daar snij je wel een punt aan natuurlijk, extremistisch moslim tuig mag best bestreden worden maar om kut marokkaantjes moslims te noemen maak je het jezelf natuurlijk veel makkelijker
Geert Wilders zegt toch zelf ook dat ie voor Vrijheid is?quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, 't is een wonder dat er uberhaupt nog mensen naar buiten durven
Bronquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wow, overweldigend veel inderdaad. Sorry, daar moeten we wel voor oppassen. Ongeveer 1 moskee per gemeente. Ongeveer 1 moskee op 35.555 Nederlanders. Ongeveer 1 moskee per 2.222 moslims. Paddestoelen inderdaad
Heb je ook een bron? Die 350 uit mijn bron zijn tamelijk officieel namelijk...
Ha, heerlijke neutrale betrouwbare bron inderdaadquote:
Waarom zou de ANP niet betrouwbaar zijn? Oh wacht, het is geen islamitische bron.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ha, heerlijke neutrale betrouwbare bron inderdaad![]()
[..]
Ja, echt. Wie had ooit verwacht dat elke vrouw in Nederland gedwongen werd met een hoofddoekje op te lopen? Wie had ooit kunnen denken dat het paleis op de Dam de grootste moskee van Nederland zou worden? Hoe heeft het zover kunnen komen dat wij officieel een provincie van Marokko zijn? Hoe hebben wij ooit de oorlog aan Israel en de VS kunnen verklaren? Waarom zagen we het niet aankomen dat Balkenende op de staatstelevisie in een live-show onthoofd zou worden? Wat zijn we blind geweest voor het gevaar van de halve maan. Sorry, hadden we maar geluisterd naar de doemprofeten onder ons, maar nu, nu is het te laat. Vergeef ons God, vergeef ons onnozelen.
Misschien moeten wij daar dan boven gaan staan en zeggen: "nee, jullie kunnen je niet verschuilen onder het moslimschap, want wij kijken niet naar afkomst, maar wij kijken naar overlast en jij bent een Nederlandse jongen, die overlast veroorzaakt in de buurt."quote:
[..]
Er staat: "Dat zegt een ANP bericht". Het is niet letterlijk overgenomen. Daarnaast kan iedereen via het ANP persberichten verspreiden, ANP perssupport is geen controle waarborg, slechts een verspreidingskanaal.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:03 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Waarom zou de ANP niet betrouwbaar zijn? Oh wacht, het is geen islamitische bron.
Alleen zijn ze dat niet. Het is import, dat zichzelf ook zo ziet, en geen aanwinst voor de samenleving. Opzouten is dus voor iedereen het beste.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:05 schreef belsen het volgende:
Misschien moeten wij daar dan boven gaan staan en zeggen: "nee, jullie kunnen je niet verschuilen onder het moslimschap, want wij kijken niet naar afkomst, maar wij kijken naar overlast en jij bent een Nederlandse jongen, die overlast veroorzaakt in de buurt."
Definieer iedereenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Alleen zijn ze dat niet. Het is import, dat zichzelf ook zo ziet, en geen aanwinst voor de samenleving. Opzouten is dus voor iedereen het beste.
idd kudt moslimsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En heb jij er moeite mee als mensen je racist noemen, want daar gaat het topic eik over?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Alleen zijn ze dat niet. Het is import, dat zichzelf ook zo ziet, en geen aanwinst voor de samenleving. Opzouten is dus voor iedereen het beste.
En iedereen die op basis van deze opmerking met Hitler aankomt, behoort zeker tot de "demoniserende linkse kliek"? Misschien voel je je hier meer thuis.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
O ja? Dat is nieuw voor me. Bovendien: wat is het woord van extreen linkse mensen zoals jij waard als ze alles wat niet extreem links is racistisch noemen? Jullie zijn gevaarlijker dan de grootste racisten. Geef jij nou maar toe dat je een fascist bent.quote:Kerel, hou op, je bent diverse malen gebanned vanwege racistische uitspraken.
Krampachtige poging...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:23 schreef K-Billy het volgende:
Aangezien het vanouds 'not done' is (en wettelijk verboden) om openlijk tegen een bepaalde huidskleur te zijn, proberen mensen als Wilders die bevolkingsgroep alsnog te pakken door zich te keren tegen het gemeenschappelijke kenmerk van de donkerhuidigen, hun godsdienst. Door tegen de islam te zijn hebben ze zeker 70% van de gehate kleurlingen in Nederland te pakken. Fair enough.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:39 schreef Neuralnet het volgende:
Je weet ook wel dat zelfs de echte racisten alleen maar praten en discussiëren.
Kraken voor Allah?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:42 schreef DennisMoore het volgende:
En extreemlinkse boit'nlanders?
Stellen dat zelfs de ergste racist niet aan geweldpleging doet, dan vraag je er omquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:46 schreef DennisMoore het volgende:
Godwin's Law.
De (vermeende) Armeense genocide was veel eerder hoor. Of bedoel je de massaslachtingen en deportaties onder Tsetsenen door Stalin?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:44 schreef gelly het volgende:
Ben je een akkefietje van een jaar of 60 geleden vergeten ?
Ja, racistische geweldpleging, dat niet zou bestaan volgens Neuralnet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:48 schreef Masterix het volgende:
[..]
De (vermeende) Armeense genocide was veel eerder hoor. Of bedoel je de massaslachtingen en deportaties onder Tsetsenen door Stalin?
Hij zei 'echte', niet 'ergste'.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:47 schreef gelly het volgende:
Stellen dat zelfs de ergste racist niet aan geweldpleging doet, dan vraag je er omMisschien leeft ie in een parallel universum waar het een waarheid is, dat kan ook.
Ja toe maar weer, scheer ze allemaal over één kam.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:52 schreef DennisMoore het volgende:
Overigens schijnen marokkaanse jongeren enorme racisten te zijn. Bah!
Oja, sorry, de disclaimer vergeten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:54 schreef venomsnake het volgende:
Ja toe maar weer, scheer ze allemaal over één kam.
Ik heb een zooi Marokkanen in mijn vriendenkring en geloof me, dan zijn GEEN racisten.
Waar haal je die onzin toch vandaan?
Niet?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:51 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, racistische geweldpleging, dat niet zou bestaan volgens Neuralnet.
Nee, die is gewoon dom. Moslims, socialisten en nazi's zijn een pot nat. Denk maar aan de Handschar.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:27 schreef K-Billy het volgende:
En iedereen die op basis van deze opmerking met Hitler aankomt, behoort zeker tot de "demoniserende linkse kliek"?
Nee, in tegendeel, nationaal-socialisten, of beter gezegd: anderssocialisten, zijn juist dol op moslims, want ze hebben allemaal de schurft aan joden.quote:Misschien voel je je hier meer thuis.
Wanneer mensen die geen idee hebben wat de islam inhoudt, de rechten van islamitische Nederlanders willen inperken en criminele islamieten het liefst uit het land willen zetten, dan vermoed ik dat het dezelfde vorm van vreemdelingenhaat is als het antisemitisme van het vooroorlogse Europa. De argumenten voor dit soort praktijken slaan vaak als een tang op een varken, of het nu de achterlijke religie, de onbehoorlijke kennis van de Nederlandse cultuur of de donkere huidskleur betreft.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:42 schreef Masterix het volgende:
[..]
Krampachtige poging...
Probeer je eens in te denken dat mensen die zeggen dat ze tegen de zuivere islam zijn, tegen de zuivere islam zijn.
Of is dat niet zwart-wit genoeg voor je?
Amateurspiegologie, de nieuwste rage als alternatief voor argumenten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:04 schreef K-Billy het volgende:
Wanneer mensen die geen idee hebben wat de islam inhoudt, de rechten van islamitische Nederlanders willen inperken en criminele islamieten het liefst uit het land willen zetten, dan vermoed ik dat het dezelfde vorm van vreemdelingenhaat is als het antisemitisme van het vooroorlogse Europa. De argumenten voor dit soort praktijken slaan vaak als een tang op een varken, of het nu de achterlijke religie, de onbehoorlijke kennis van de Nederlandse cultuur of de donkere huidskleur betreft.
Men wil zich meerderwaardig voelen dan anderen, wil zich ergens tegen afzetten, en ach, die immigranten lijken dan een geschikt doelwit aangezien ze anders zijn.
Noem het wat je wilt, op basis van je history lijkt het me sterk dat jij iets weet van argumenten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Amateurspiegologie, de nieuwste rage als alternatief voor argumenten.
Ach gut toch. Ik denk dat je het woord eens in de Van Dale moet gaan opzoeken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:09 schreef K-Billy het volgende:
Noem het wat je wilt, op basis van je history lijkt het me sterk dat jij iets weet van argumenten.
Ik heb geen Van Dale thuis, ben ik nu slecht geïntegreerd?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ach gut toch. Ik denk dat je het woord eens in de Van Dale moet gaan opzoeken.
Heb jij idee wat de islam inhoud?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:04 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Wanneer mensen die geen idee hebben wat de islam inhoudt, de rechten van islamitische Nederlanders willen inperken en criminele islamieten het liefst uit het land willen zetten, dan vermoed ik dat het dezelfde vorm van vreemdelingenhaat is als het antisemitisme van het vooroorlogse Europa. De argumenten voor dit soort praktijken slaan vaak als een tang op een varken, of het nu de achterlijke religie, de onbehoorlijke kennis van de Nederlandse cultuur of de donkere huidskleur betreft.
Men wil zich meerderwaardig voelen dan anderen, wil zich ergens tegen afzetten, en ach, die immigranten lijken dan een geschikt doelwit aangezien ze anders zijn.
Waarom zou iemand moeten weten wat de islam inhoudt in een westers seculier land terwijl vele importmoslims geeneens weten wat de cultuur is in het land waar ze al vele jaren verblijven?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:04 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Elke doctrine is gevaarlijk als hij hersenloos wordt nageleefd. Het christendom is daar niet anders in, ook daar wordt onderwerping aan God de Almachtige verwacht. Net als binnen het christendom bestaan ook binnen de islam talloze stromingen die een andere intepretatie aan het geheel geven. Het is onzinnig om over "de islam" te spreken, evenals iedere moslim te zien als een slaafse volgeling van een bepaalde doctrine. De gemiddelde moslim wil net als ieder ander gemiddeld mens gewoon z'n ding doen en met rust gelaten worden. Gewoon werken, van je vrije tijd genieten en af en toe eens bidden of naar de moskee.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:15 schreef Masterix het volgende:
[..]
Niks tegen moslims, maar de islam is zeer gevaarlijk. Zeker in de zuivere vorm.
Nee, dat opmerkingkje over de gebrekkige kennis van bepaalde figuren van de islam zei eigenlijk meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:14 schreef K-Billy het volgende:
Ik heb geen Van Dale thuis, ben ik nu slecht geïntegreerd?![]()
Check!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, dat opmerkingkje over de gebrekkige kennis van bepaalde figuren van de islam zei eigenlijk meer dan genoeg.Op de lijst van allochtoontjes met een slachtoffercomplex.
Ik weet het één en ander ja.quote:
Er bestaan geen 'gewone' religie's, maar ja inderdaad: de islam lijkt op veel punten op het christelijk geloof.quote:Het lijkt alsof jij het gewoon als een religie ziet.
Eist de bijbel ook van christenen (en het tolereren van hen geeft nooit zoveel problemen).quote:Dat is het voor veel mensen wel, maar in de kern echter niet: de islam eist gehoorzaamheid. Kritiekloos doen wat de koran zegt. En da's zeker niet tof allemaal.
Wederom hoor ik de zoete kerkklokjes weer. Niks nieuws onder de zon. Natuurlijk is religie bangmakerij op basis van een absurd normatief wereldbeeld. Punt is dat men de regels niet zo nauw neemt.quote:Nu heb je "gematigde moslims" want natuurlijk is niet iedere moslim in staat/bereidt zich volledig aan de regels te houden. Wat de islam eist is echter totaal:vanuit de leer bestaan er hgeen gematigde of halve moslims.
Die mensen die zestig jaar geleden moordden, discrimineerden of beide zaken tolereerden gedroegen zich 'slecht', het overgrote deel van de islamitische mensen in Nederland heeft niemand kwaad gedaan. Doch, ik zie wel een Wilders die hele bevolkingsgroepen tegen hen opstookt.quote:Zestig jaar geleden was de gemiddelde Duitser even goed of slecht als nu: helaas werd wel het hele volk verblind door een zeer foute doctrine: dat maakte niet alle Duitsers slechte mensen maar de slechte filosofie heeft wel miljoenen mensen het leven gekost.
Niks tegen moslims, maar de islam is zeer gevaarlijk. Zeker in de zuivere vorm.
Goed.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Elke doctrine is gevaarlijk als hij hersenloos wordt nageleefd. Het christendom is daar niet anders in, ook daar wordt onderwerping aan God de Almachtige verwacht. Net als binnen het christendom bestaan ook binnen de islam talloze stromingen die een andere intepretatie aan het geheel geven. Het is onzinnig om over "de islam" te spreken, evenals iedere moslim te zien als een slaafse volgeling van een bepaalde doctrine. De gemiddelde moslim wil net als ieder ander gemiddeld mens gewoon z'n ding doen en met rust gelaten worden. Gewoon werken, van je vrije tijd genieten en af en toe eens bidden of naar de moskee.
De maatschappij zou een stuk beter af zijn zonder lieden die proberen groepen tegen elkaar op te stoken, of dat nou moslimextremisten zijn, extreem-rechts/links of lieden als Wilders.
Ik ben geen allochtoon, kom alleen voor ze op.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, dat opmerkingkje over de gebrekkige kennis van bepaalde figuren van de islam zei eigenlijk meer dan genoeg.Op de lijst van allochtoontjes met een slachtoffercomplex.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:42 schreef K-Billy het volgende:
De 'te deporteren-lijst'?
Maar wel al te graag islamitische dominantie.quote:Ik wil helemaal geen christelijke of joodse dominantie in Nederland: laten zij lekker hun ding doen, doe ik de mijne.
Nee dusquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Maar wel al te graag islamitische dominantie.
quote:citeert zichzelf:
laten zij lekker hun ding doen, doe ik de mijne.
Ja, als in: veel van de koran komt uit (lijkt te komen uit, als je in de openbaringsgenese gelooft) de bijbel, maar...:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:40 schreef K-Billy het volgende:
Er bestaan geen 'gewone' religie's, maar ja inderdaad: de islam lijkt op veel punten op het christelijk geloof.
Je zet wel even pontificaal neer zonder het islamitische te noemen:quote:
Opvallend.......quote:Ik wil helemaal geen christelijke of joodse dominantie in Nederland: laten zij lekker hun ding doen, doe ik de mijne.
Je haalt de islam en het christendom dus door elkaar.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Elke doctrine is gevaarlijk als hij hersenloos wordt nageleefd. Het christendom is daar niet anders in, ook daar wordt onderwerping aan God de Almachtige verwacht. Net als binnen het christendom bestaan ook binnen de islam talloze stromingen die een andere intepretatie aan het geheel geven. Het is onzinnig om over "de islam" te spreken, evenals iedere moslim te zien als een slaafse volgeling van een bepaalde doctrine. De gemiddelde moslim wil net als ieder ander gemiddeld mens gewoon z'n ding doen en met rust gelaten worden. Gewoon werken, van je vrije tijd genieten en af en toe eens bidden of naar de moskee.
De maatschappij zou een stuk beter af zijn zonder lieden die proberen groepen tegen elkaar op te stoken, of dat nou moslimextremisten zijn, extreem-rechts/links of lieden als Wilders.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:49 schreef Masterix het volgende:
[..]
Nergens in de bijbel wordt een persoon als perfect neergezet: de hele koran heeft maar eenmaal een beetje, gematigde kritiek op Mohammed.
Niet voor niets is de islam lang Mohammedanisme genoemd: de religie draait om een persoon en zijn leven, niet om meerdere volken en vele, vele generaties.
Aangezien ik voortborduurde op een uitspraak van Wilders:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je zet wel even pontificaal neer zonder het islamitische te noemen:
[..]
Opvallend.......
...tegenover Mohammed, de Lachende Doder, die de vijanden van Allah over de kling joeg ja.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:52 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Het geloof in christus, de Ware Redder, die ons zal verlossen van het kwaad, daarentegen...
En?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:52 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Het geloof in christus, de Ware Redder, die ons zal verlossen van het kwaad, daarentegen...
oke, liever geen enkel geloof maar als het dan toch moet is het zéker niet het islamitische.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:53 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Aangezien ik voortborduurde op een uitspraak van Wilders:
"Nieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven"
Een vreemde uitspraak voor een homo.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:54 schreef DennisMoore het volgende:
Eens. Want die is superieur.
Kiezen uit meerdere kwaden blijft nog steeds een foute keuze.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
oke, liever geen enkel geloof maar als het dan toch moet is het zéker niet het islamitische.
Dat je openlijk mag uitkomen voor je homosexualiteit heb je iig niet te danken aan die chistelijk/joodse cultuur. Daarom is het vreemd dat je het als superieur ziet.quote:
Het interesseert me geen zak hoe je de woorden van Jezus noemt, maar het hele leven van iemand die zichzelf christelijk noemt wordt bepaald door regels.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:55 schreef Masterix het volgende:
[..]
...tegenover Mohammed, de Lachende Doder, die de vijanden van Allah over de kling joeg ja.
Mohammed legde zijn volgelingen vele regeltjes op, Jezus legde uit dat niet regels opvolgen, maarje bepaalde waarden eigenmaken de essentie van Zijn leer was.
Voor een select groepje ja....quote:Mohammed beloofde de hel, Jezus het Paradijs.
Voor het 'gemak' vergeet je dan even de 'humanistische' component te noemen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:02 schreef gelly het volgende:
Dat je openlijk mag uitkomen voor je homosexualiteit heb je iig niet te danken aan die chistelijk/joodse cultuur. Daarom is het vreemd dat je het als superieur ziet.
Dat doe ik niet voor het gemak, de vrijheden die we vandaagdedag kennen hebben we niet te danken aan die christelijke of joodse cultuur, maar aan die humanistische. Het is ondanks de invloed van die geloven dat we dergelijke vrijheden kennen, niet dankzij. Het hoort niet in het rijtje thuis. Maar ik ben niet zo hypocriet om het ene intolerante geloof wel te tolereren en het andere niet. En ik zit al helemaal niet te wachten op een grove leugen in onze grondwet, laat staan dat die culturen superieur zijn, want ze zijn net zo inferieur als de islam.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Voor het 'gemak' vergeet je dan even de 'humanistische' component te noemen..
Hoe kan een beweging als het humanisme dat zich als beweging tegenwoordig zo afzet tegen het christelijke geloof en christelijke indoctrinatie nou worden verenigd met de christelijke cultuur, als zijnde één dominante cultuur? Humanisten willen namelijk géén dominante cultuur.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Voor het 'gemak' vergeet je dan even de 'humanistische' component te noemen..
En dat eeuwige verwijzen naar 'vroeger' wordt ook een beetje slaapverwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |