Dat Hongarije mijn vaste woonland is wil niet zeggen dat ik daar altijd ben, sterker, ik verblijf zelfs mijn grootste tijd in NL.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:44 schreef gelly het volgende:
[..]
In Hongarije ? Lijkt me dat je daar meer last hebt van bekrompen christenzielen.
Jeetje, waar ligt jouw loyaliteit dan ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat Hongarije mijn vaste woonland is wil niet zeggen dat ik daar altijd ben, sterker, ik verblijf zelfs mijn grootste tijd in NL.
Laat ik je uit je droom helpen, Hongarije is zelfs minder christelijk dan NL.
Joh...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:42 schreef retteketet het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Wilders handelt uit racistische overwegingen,
Dat is zeker goed te merken....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Er zijn er veel meer in NL die juist in sttilte hun islam beleven. maar dat is een beetje het ""probblleem". Die doen het in stilte waardoor jij het niet merkt
Ik weet wel, Hongaren en Pireziėrs dat gaat niet goed door één deurquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat Hongarije mijn vaste woonland is wil niet zeggen dat ik daar altijd ben, sterker, ik verblijf zelfs mijn grootste tijd in NL.
Ik ben op de eerste plaats loyaal aan NL want daar ben ik opgegroeid, heb de kans gekregen om te studeren, te werken en in later stadium een zelfstandige onderneming te starten. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Jeetje, waar ligt jouw loyaliteit dan ?
Oooh, dan zit het allom gerespecteerde CIA-factbook er wel heeeeel ernstig naast:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
Nederland:quote:Religions:
Roman Catholic 51.9%, Calvinist 15.9%, Lutheran 3%, Greek Catholic 2.6%, other Christian 1%, other or unspecified 11.1%, unaffiliated 14.5% (2001 census)
quote:Roman Catholic 31%, Dutch Reformed 13%, Calvinist 7%, Muslim 5.5%, other 2.5%, none 41% (2002)
En terecht ook, Hongarije heeft zijn eigen malaise en kan daarbij niet nog eens een hoop klaplopers met vakantiereisjes sturen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:57 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik weet wel, Hongaren en Pireziėrs dat gaat niet goed door één deur![]()
En hoeveel belijden het geloof werkelijk? Ik kan je verzekeren, bijna niemand.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oooh, dan zit het allom gerespecteerde CIA-factbook er wel heeeeel ernstig naast:
Hongarije:
[..]
Nederland:
[..]
Wat is goed te merken? Mensen die in stiltte hun geloof beleiden zonder dat ze jou van hun geloof willen overtuigen en niet om respect eisen?quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En terecht ook, Hongarije heeft zijn eigen malaise en kan daarbij niet nog eens een hoop klaplopers met vakantiereisjes sturen.![]()
Maar nog minder dan in NL?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En hoeveel belijden het geloof werkelijk? Ik kan je verzekeren, bijna niemand.
Vragen naar de bekende weg is dat.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:06 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat is goed te merken? Mensen die in stiltte hun geloof beleiden zonder dat ze jou van hun geloof willen overtuigen en niet om respect eisen?
Hoe merk je dat dan?
Wat versta je onder belijden ? De meeste moslims en christenen belijden hun geloof op dezelfde oppervlakkige manier : bidden voor het eten, enkel met kerst naar de kerk, ramadan uit traditie ipv overtuiging en het vieren van het slachtfeest omdat dat nu eenmaal hoort. Geloof is meestal een traditie ipv overtuiging, bij moslims en christenen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Precies de goede omschrijving.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:08 schreef Masterix het volgende:
[..]
..en het zijn me een stelletje profiterende klaplopers hoor, die Pireziėrs...
Damn, ik ben geen racist, maar Pireziėrs, dat zijn gewoon geen mensen. Die hebben geen beschaving, geen moraal, geen enkele waarde.Ze doen nooit iets goeds, doen niet aan wetenschap of aan kunst (mag denk ik niet van hun profeet, weet ik niet precies) en wat ik vooral walgelijk vind: Pireziėrs hebben principieel nooit seks met iemand tussen de 18 en 66: hoe ziek ben je dan?
Kerel, hou op, je bent diverse malen gebanned vanwege racistische uitspraken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:09 schreef Neuralnet het volgende:
Ik ben geen racist
O ja? Enlighten me - hoe merk je dat dan - als mensen je er niet mee lastig vallen?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg is dat.
Maar die Moslims zijn wel allemaal extremisten toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik kan met zekerheid zeggen dat het idd minder is. Ik heb een zeer uitgebreide zaken en vriendenkring en kan onmogelijk ook maar 1 persoon noemen die gelovig is of het heeft laten merken. Het dorp waar ik woon heeft een oude verwaarloosde kerk en de enige keer dat daar mensen komen is met de kerst een paar bejaarden en verder vanwege begravenissen daar het mortuarium in de kerk gevestigd is en direct achter de kerk de begraafplaats ligt zoals met meer katholieke kerken.quote:
Veel te veel.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maar die Moslims zijn wel allemaal extremisten toch?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:14 schreef Doc het volgende:
[..]
O ja? Enlighten me - hoe merk je dat dan - als mensen je er niet wel mee lastig vallen?
Beste Nikita, het punt is dat er MEER Mosliims zijn die hun geloof in stilte belijden zonder daar jou mee lastig te vallen. Alleen ZIE je die niet. Of denk je dat ze er niet zijn doordat je geen last van ze hebt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |