same herequote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:01 schreef Marrije het volgende:
Neeee, Huub achter de piano, dan toch maar schakelen naar Brian en Amanda.
jaaaa haha nog nooit geblowd, wie zou het geloven?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:04 schreef Marrije het volgende:
Amanda: als je uit Amsterdam komt is een joint ook niks, iedereen, echt iederéén heeft dat weleens gedaan.
Brian: kijk, hoe ik die sigaar vasthoud, iedereen die dit ziet denkt dat ik niet anders doe dan een jongo roken, maar ik kan zeggen terwijl ik in de camera kijk, ík heb nog nóóit wiet gerookt.
Ik meen het. Niet goede deelnemers, vind ik. Maar ja... Als je goed bent dan doe je niet mee aan z'n programma. Normaal gesproken.quote:
z'n moederquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
jaaaa haha nog nooit geblowd, wie zou het geloven?
Leugenaar !!! (Mag datquote:
quote:
gaat ie weer drinken?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:09 schreef Dogga het volgende:
Huub voelt dat er vanavond iets gaat komen
ik hoop hetquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub voelt dat er nog wat komt vanavond...... dussss, ben benieuwd!
Achquote:
ja Peter en Coraquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:10 schreef blomst het volgende:
Even een vraagje: was er een kaarten/brieven aktie voor Jaap?
En heeft peter?000 daar alleen op gereageerd?
Dat is dan wel weer knap.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt...............3 meiden en een moeder......dat zijn 4 vrouwen.
Tellen kan hij wel.
zo kan je het zeggen jaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:10 schreef blomst het volgende:
Even een vraagje: was er een kaarten/brieven aktie voor Jaap?
En heeft peter?000 daar alleen op gereageerd?
Wat zijn dan wel goede deelnemers volgens jou?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:07 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Ik meen het. Niet goede deelnemers, vind ik. Maar ja... Als je goed bent dan doe je niet mee aan z'n programma. Normaal gesproken.
Zolang daar nog een piano doorheen pingelt krijg ik er niks van mee.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:09 schreef Dogga het volgende:
Huub voelt dat er vanavond iets gaat komen
Kun je lezen in zijn gedichtenbundel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian: I don´t give a flipmode squad...
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je lezen in zijn gedichtenbundel.
Misschien bedoelt ze dat het tijd is voor Amanda om te gaan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:12 schreef kybe het volgende:
Natasia zei net tegen Huub en Eric dat jaap niet weg gestemd mag worden.
Bedoelde ze daar nou mee dat het van achter niet mag?
Snuiven en slikken is wat andersquote:
in tegenstelling tot de verse lucht van binnenuit jaquote:
Dát is inderdaad al typisch...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:12 schreef Myriam1978 het volgende:
Michael Jackson stijl?
Flip mode squad is de rap crew van meneer busta rhymesquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:11 schreef ruby het volgende:
I don't give a flip mode squad??????
Waar haalt ie z'n uitspraken vandaan?
Boeiend, interessant, intelligent en toch verschillend.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:11 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wat zijn dan wel goede deelnemers volgens jou?
Dat zeer zeker niet, dan zou het al op de site van Tien hebben gestaanquote:
Die mag ook wegquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze dat het tijd is voor Amanda om te gaan?
hoe durf je dat te zeggen, een grotere belediging bestaat er niet voor Brianquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:12 schreef teamlead het volgende:
als je hem zo hoort praten, zou je toch zweren dat Brian een homo is
ze zei veer in de reet gestoken, dus dat geeft aan dat er wel degelijk aanwijzingen komen vanuit de redactiequote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:13 schreef Clank het volgende:
Natasia schijnt weer iets te weten wat de anderen niet weten?
dat weet ikquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:15 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
hoe durf je dat te zeggen, een grotere belediging bestaat er niet voor Brian![]()
![]()
![]()
... lol ...dát dus ..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:14 schreef teamlead het volgende:
"wat is een hun bullshit om te zeggen we hebben nog wat te zeggen"
ehm.. wat??
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:15 schreef kijhart het volgende:
[..]
ze zei veer in de reet gestoken, dus dat geeft aan dat er wel degelijk aanwijzingen komen vanuit de redactie
Hij stuurt altijd zijn gebrianwashte spionnen op verkenning uit ...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... lol ...dát dus ..
Hij wilde Amanda eigenlijk ook nog even sturen om naar info te hengelen. Het is een achterbaks stuk ellende ...
Whehehe!!quote:
Hij heeft immuniteit.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:16 schreef Dogga het volgende:
Natasia heeft gezegt dat hij der niet uit gestemd MAG worden???
Ik mis wel iemand die hele boeiende gesprekken kan voerenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:14 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Boeiend, interessant, intelligent en toch verschillend.
zou ze echt echt denken dat ze het kan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Amanda is van plan echt te gaan acteren...
Afluisterenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hij stuurt altijd zijn gebrianwashte spionnen op verkenning uit ...
Zelf durft hij echt helemaal niets.
ja dat bedoel ik, dat geeft toch aan dat er een aanwijzing is van buitenaf, of interpreteer ik veer in hun reet gestoken verkeerd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:16 schreef teamlead het volgende:
[..]dat zei ze toen B. vroeg wat die 2 nog te zeggen konden hebben. Haar antwoord was toen "ik weet het ook niet, misschien hebben ze een veer in hun reet gestoken gekregen"
Ik dacht dat haar antwoord was:mm.. mag niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:16 schreef Dogga het volgende:
Natasia heeft gezegt dat hij der niet uit gestemd MAG worden???
ze heeft gezegt dat het echt niet gaat lukken om jaap weg te stemmen..i.v.m brian
hoezo zou dat op aanwijzing van buitenaf zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:18 schreef kijhart het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, dat geeft toch aan dat er een aanwijzing is van buitenaf, of interpreteer ik veer in hun reet gestoken verkeerd.
Daarna bevestigde Brian het btw.
Ja, ff vergeten.quote:
ja dat weet ikquote:
Het wordt anders wel de hoogste tijd. We hebben nog iemand tegoed.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zeer zeker niet, dan zou het al op de site van Tien hebben gestaanIk denk dat er helemaal niets komt
Ik mis een figuur als Roeland in bb5. Het beste wat RT te bidden had.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik mis wel iemand die hele boeiende gesprekken kan voeren
omdat ie nog imuniteit heeft....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:18 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik dacht dat haar antwoord was:mm.. mag niet.
Waarom start je het dan? Persoonlijk zou ik het leuk vinden als anderen ook weer wat meer kans kregen.quote:
Twee dingen door elkaar.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:16 schreef teamlead het volgende:
[..]dat zei ze toen B. vroeg wat die 2 nog te zeggen konden hebben. Haar antwoord was toen "ik weet het ook niet, misschien hebben ze een veer in hun reet gestoken gekregen"
je bedoelt iemand die z'n brooer en neefjes erbij wilt halen als er iemand iets vervelends zegt? Of iemand die verliefd op de bank gaat liggen kwijlen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:19 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Ik mis een figuur als Roeland in bb5.
Ze is al weken weg . Wat je nu ziet is een mutatie. Echt waar ik heb haar lege velletje op het parkeerterrein van tien zien.liggen . Ze kan niet voor niets slecht met de telefoorn omgaan, ze is een paraplu en een LP gewend...Zelfs dat werkt nietquote:
Dat ben ik met je eens, en neem aan dat de redactie zoiets ook wel inziet, het zakt steeds meer inquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:19 schreef ruby het volgende:
[..]
Het wordt anders wel de hoogste tijd. We hebben nog iemand tegoed.
jaaaaaaaaaaaa das waar ..........homo homo homoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:15 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
hoe durf je dat te zeggen, een grotere belediging bestaat er niet voor Brian![]()
![]()
![]()
Inderdaad ik lig dubbel ...........die Brian voelt zich al de Niroquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Deze conversatie over acteren is echt hilarisch!
veren in de reet is een aanname van natasia, niet een aankondigingquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Twee dingen door elkaar.
1. Natasia zei dat de bedden gelucht zouden worden, en de bewoners niet in het huis aanwezig zouden zijn.
2. Veren in reet sloeg op wat er vanavond gaat gebeuren met het voorlezen van de brieven H en E.
verkeerde interpretatie blijkbaar, ach krijg je na een middag bier drinkenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoezo zou dat op aanwijzing van buitenaf zijn
weer een beroep erbij.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:20 schreef Lynn-Live het volgende:
het moet niet gekker worden, Brian voelt zich ook regisseur'![]()
Laten we hopen dat Juf Judith lekker even naar de streams heeft gekeken en heeft gezien dat hij met uitzondering van zijn eigen zangles nog niet geoefend heeft, zoals hij wel met haar heeft afgesproken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:19 schreef Flabberguest het volgende:
Hij die van de week een afbrander van juf Judith kreeg gaat nu wel ff uitleggen hoe het allemaal werkt?
Brian leeft nog in de waan dat vaag doen duidt op diepgang. Maar Brian is gewoon vaag omdat hij weinig weet. Zo hij zingt, denkt hijquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
..wat ik mijn hoofd háál kan ik in een kunstvorm, wat een kunstvorm is, neerzetten ... je moet dan die persoon nadoen, die persoon beleven net als De Niro , De Niro doet aan Method Acting ,...je bouwt jezelf helemaal bloot, je ...
er komt nooit een eind aan de zinnen van Brian en hij weet een zin te bouwen van 175 woorden en daarin tig keer van onderwerp te veranderen.
Dan weet ze dus goed hoe ze zelf is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:21 schreef Marrije het volgende:
Amanda legt even uit waarom ze die rol zo goed kan spelen 'omdat ik dat in het echte leven ook doe'![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is al weken weg . Wat je nu ziet is een mutatie. Echt waar ik heb haar lege velletje op het parkeerterrein van tien zien.liggen . Ze kan niet voor niets slecht met de telefoorn omgaan, ze is een paraplu en een LP gewend...Zelfs dat werkt niet![]()
Ja ja, moet je niet naar bed?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
je bedoelt iemand die z'n brooer en neefjes erbij wilt halen als er iemand iets vervelends zegt? Of iemand die verliefd op de bank gaat liggen kwijlen?
Misschien bedoelde ze wel niets wat een complottheorie waard is, maar gewoon dat Jaap de komende stemming (donderdag 22 maart) nog immuniteit heeft?! En er dus niet uit mag/kan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:12 schreef kybe het volgende:
Natasia zei net tegen Huub en Eric dat jaap niet weg gestemd mag worden.
Bedoelde ze daar nou mee dat het van achter niet mag?
volgens mij is hij niet met opzet vaag.. tis gewoon zoals hij isquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian leeft nog in de waan dat vaag doen duidt op diepgang. Maar Brian is gewoon vaag omdat hij weinig weet. Zo hij zingt, denkt hij![]()
A. T. (Amanda Tiefop)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:20 schreef Lynn-Live het volgende:
het moet niet gekker worden, Brian voelt zich ook regisseur'![]()
Als ze hem dan ook gelijk ff mee kan nemen in de kofferbak van haar auto ben ik helemaal blijquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:21 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Juf Judith lekker even naar de streams heeft gekeken en heeft gezien dat hij met uitzondering van zijn eigen zangles nog niet geoefend heeft, zoals hij wel met haar heeft afgesproken.
Als zij daad voegt bij haar woord mag hij niet meer meedoen aan de zangles van Juf Judith en volgens mij moeten dan de acteer- en danslessen ook worden afgenomen ...
Bij jou thuis dan zeker?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:22 schreef ruby het volgende:
Gelukkig, ik hoor die stinkpiano niet meer.
ja precies dat vind ik nou niet een boeiende of interessante figuurquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
je bedoelt iemand die z'n brooer en neefjes erbij wilt halen als er iemand iets vervelends zegt? Of iemand die verliefd op de bank gaat liggen kwijlen?
zoals in ze normale leven buiten de kooi dusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:24 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap nu weer in de private druk op de PC bezig
Brian kreeg er geen en zei toen : ik ben te sterk voor zequote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:24 schreef Marrije het volgende:
Oh AManda en Natasja krijgen een uitnodiging.
Nee hoor, jouw streams liepen zeker achter?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bij jou thuis dan zeker?
Want de streams kunnen nog altijd op mute![]()
Hij wordt gemist tussen de andere verslaafden in de COS....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:25 schreef Dogga het volgende:
[..]
zoals in ze normale leven buiten de kooi dus
Zoals ik al eerder zei had Huub het over vier weken,dan is zijn immuniteit voorbij.Daar was haar antwoord nee mag niet op.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ze wel niets wat een complottheorie waard is, maar gewoon dat Jaap de komende stemming (donderdag 22 maart) nog immuniteit heeft?! En er dus niet uit mag/kan.
.. ik ben er een beetje bang voor ....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Eric snappen ook niet waar Sylvia blijft. Straks komt ze helemaal niet meer terug.
Zou best kunnenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee hoor, jouw streams liepen zeker achter?
Laat het nou ff...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. ik ben er een beetje bang voor ....
Ze komt echt wel terug, don't worry.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Eric snappen ook niet waar Sylvia blijft. Straks komt ze helemaal niet meer terug.
OOooo maar vanmiddag las ik nog dat ze voor 23.00 uur niet terug kon zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik zag na t posten dat ik dat gemist had, mea culpa.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:26 schreef kybe het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei had Huub het over vier weken,dan is zijn immuniteit voorbij.Daar was haar antwoord nee mag niet op.
Laten we hopen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Straks komt ze helemaal niet meer terug.
weet je hoe laat ze is weggegaan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:25 schreef BONG4002 het volgende:
Eric vindt het vreemd dat Sylvia nog niet terug is en Huub zegt daarop ook dat ie er zelf geen flikker van snapt
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
... Brian tegen Natasia: 'ik zou het moeilijk vinden om in jouw pumps te staan'
Jawel Syl komt wel terug hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. ik ben er een beetje bang voor ....
Ik had die pianostreams idd ff uitstaan maar toen ik weer ging checken was het lekker stil.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou best kunnen![]()
Maar ik bedoelde dat je toch niet verplicht was naar het gepingel te luisteren?
Ja dat kan ook nogquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag na t posten dat ik dat gemist had, mea culpa.
Volgens mij bluf van Natasia, ze kan m wel niet mogen maar hij lijkt vooralsnog kneedbaar en dus handig in haar team, dan zou ik ook zeggen dat het niet mocht...
Lijkt me niet dat Huub op Natasia dr woorden afgaat in zulke zaken.
Dat hoop ik ook, maar het zal een hele zware dag voor Syl zijn geweest. Ik hoop dat ze straks goed wordt opgevangen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Eric is er van overtuigd dat ze gewoon terug komt.
Ik ook.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik had die pianostreams idd ff uitstaan maar toen ik weer ging checken was het lekker stil.
Daar zat een rekenfoutje in (want 2 x 3 uur reistijd) dus dan zou 20.00 uur zo ongeveer de juiste tijd zijn, dat ze nu dus nog niet terug is, is idd rijkelijk laat.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:28 schreef Sporti het volgende:
[..]
OOooo maar vanmiddag las ik nog dat ze voor 23.00 uur niet terug kon zijn
Nu dusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Sylvia komt echt wel terug hoor!
vast welquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:30 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar het zal een hele zware dag voor Syl zijn geweest. Ik hoop dat ze straks goed wordt opgevangen...
gelukkig!!!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
Huub is gaan bellen over Sylvia en kreeg te horen dat ze ieder moment binnen kan komen.
Ik help het je hopen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:31 schreef Dogga het volgende:
[..]
vast wel
hoop alleen op geen domme uitspraken vaan jaap
ja lief hequote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat was Huub schattig zenuwachtig over Syl´s terugkeer...![]()
zag ik nou traantjes?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat was Huub schattig zenuwachtig over Syl´s terugkeer...![]()
Beetje waterige ogen, nog net geen traantjesquote:
niet om het 1 of ander, maar ik vraag me af of huub dat ook zou doen als er geen camera's zouden staan, het komt volgens mij erg zelden voor dat een hetero zo kusserig met mannen omgaat als huub.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
... leuk zoals Huub en Eric zich elkaar een kusje geven voordat ze naar buiten lopen ....
Mooi he!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zo ze racen even de oprijlaan in, normaal moet het altijd zo langzaam
Daar kan Syl echt om lachen hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
Huuuuuuuub ! ... laat haar nou even
Nee dat verwacht ik niet, gewoon vertellen hoe het is gegaan (klassikaal)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:36 schreef Sonique het volgende:
Wat gaat Syl er uit?
(ik kom net binenkakken hoor, vergeef me als ik het verkeert zie)
Ik dacht dat ze het erg goed deden...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
Huuuuuuuub ! ... laat haar nou even
Ik heb zo'n idee van niet hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:36 schreef Sonique het volgende:
Wat gaat Syl er uit?
(ik kom net binenkakken hoor, vergeef me als ik het verkeert zie)
Tja over sex lullen is stukken boeienderquote:
En/of de groep bedanken voor de twaalf-uur.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee dat verwacht ik niet, gewoon vertellen hoe het is gegaan (klassikaal)
Ga je me nu vertellen wannier ik moet kotsen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan kijk jij toch lekker naar Brian en Amanda
Same here...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik denk dat er niet iets ergs is dat ze wil vertellen, meer even bedanken dat ze de 12 uur heeft gekregen, dat vind ik wel wat voor Syl.
Ook datquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En/of de groep bedanken voor de twaalf-uur.
Waar zijn die van ons?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Bloemen van VOL
Wat een mooie VOLle bosquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Bloemen van VOL
Ik ga over lopenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:39 schreef Lynn-Live het volgende:
prachtige bloemen van VOL voor Syll.....lief
Dat zou een ramp zijn, want dat hou je 6 aso's over. Juist ja..Huub & Eric kunnen af en toe ook vrij asociaal zijn...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:40 schreef Katewalker het volgende:
Ben toch bezorgd dat Silvia er misschien uit gaat...![]()
Dan had ze het net wel tegen Huub en Erik gezegtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:40 schreef Katewalker het volgende:
Zo, met z''n allen op de bank...en meteen ook..ze heeft haar jas nog niet eens uit..
Ben toch bezorgd dat Silvia er misschien uit gaat...![]()
Lets see ... Denk ut niet hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat zou een ramp zijn, want dat hou je 6 aso's over. Juist ja..Huub & Eric kunnen af en toe ook vrij asociaal zijn...
Je vader verliezen hakt er errug in hoor...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:43 schreef Sonique het volgende:
Ik vind Syl zo verandert qua uiterlijk.
Weet niet of het door het haar komt, of omdat zo ontzettend moe is..
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:43 schreef Sonique het volgende:
Weet niet of het door het haar komt, of omdat zo ontzettend mooi moe is..
Ik dacht hetzelfde ..., maar misschien is ze inderdaad doodop.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:43 schreef Sonique het volgende:
Zoiets verstond ik ook ja. Dat ie al ver heen was of iets van dien aard?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:42 schreef farceman het volgende:
Wat zei Brian net tegen Amanda? Iets over Huub en dat het gevaarlijk kon worden ofoz?
ja, dat viel me ook al op... ik weet niet wat er anders is.. maar ze ziet er anders uit...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:43 schreef Sonique het volgende:
Je spreekt voor jezelf, mag ik aannemen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Je vader verliezen hakt er errug in hoor...![]()
Zielig typje ben je...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:44 schreef Gigageil het volgende:
Nou afsluiten die hap, en verder met het spel, daarvoor zit je daar tenslotte......![]()
![]()
Dat is ook het enige wat Brian kan, mensen naaien als ze bezopen zijn....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:45 schreef rooie3 het volgende:
Die rat ziet zijn kans vanavond.
Huub raakt bezopen en is week.
Zei hij net tegen snollie.
Snollie rent het hardst.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:46 schreef Sonique het volgende:
een bjoetiedag voor allemaal!
Hoop niet dat het uit de hand gaat lopen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat Brian kan, mensen naaien als ze bezopen zijn....![]()
Ja klopt.. Al vele jaren geleden maar mis hem nog steeds (vreselijk)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:45 schreef Borga het volgende:
[..]
Je spreekt voor jezelf, mag ik aannemen?
Misschien, maar gelukkig heb ik ongelijk..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:42 schreef Ning het volgende:
[..]
Dan had ze het net wel tegen Huub en Erik gezegt
Dinsdag kunnen we weer eens genieten van het Vragenuurtje, wat voor dingen zal Wilders weer bedacht hebben?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:48 schreef scanman01 het volgende:
Wij streamers hebben dinsdag dus een rustdag
Komt mooi uit (als het overdag is, want moet werken)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:48 schreef scanman01 het volgende:
Snap daar juist niks van!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia biedt iedereen een beautydag in de Zwaluwhoeve aan. (Mooi gebaar van de redactie)
ja hoor ...nou daar ben je blij mee al die Goed bedoelde (not) knuffelsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap zal haar toch zeker niet gaan knuffelen he?
ik zit hier met tranen in m'n ogen en dan lees ik het bovenstaande, hoe durf je!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:44 schreef Gigageil het volgende:
Nou afsluiten die hap, en verder met het spel, daarvoor zit je daar tenslotte......![]()
![]()
idd, alsof je licht labiel zou worden opeens...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:49 schreef Sporti het volgende:
Brian tegen Silvia voel je je stabiel, wat een belachelijke vraag echt des Brians
Mooie capsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:51 schreef Lieve het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Als ik het goed heb gehoord, hebben we zondag ook een rustdag. Ze krijgen toch een middag karten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:48 schreef scanman01 het volgende:
negeren helpt lieffie .....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:50 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
ik zit hier met tranen in m'n ogen en dan lees ik het bovenstaande, hoe durf je!!!!!!!!!!![]()
Tja.....veel oefenen he.....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:50 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
ik zit hier met tranen in m'n ogen en dan lees ik het bovenstaande, hoe durf je!!!!!!!!!!![]()
Tegenstrijdig...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:50 schreef Sarah-Louise het volgende:
ik denk dat .... ik denk ... ik denk
De zinnen van Brian beginnen meestal met 'ik denk'
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:51 schreef Lieve het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Als ik het net goed gehoord heb gaat dat niet door, zei natasia net in de gameroom.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gehoord, hebben we zondag ook een rustdag. Ze krijgen toch een middag karten.
Dat gaat geloof ik niet meer door.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gehoord, hebben we zondag ook een rustdag. Ze krijgen toch een middag karten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |