Dan weet ze dus goed hoe ze zelf is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:21 schreef Marrije het volgende:
Amanda legt even uit waarom ze die rol zo goed kan spelen 'omdat ik dat in het echte leven ook doe'![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is al weken weg . Wat je nu ziet is een mutatie. Echt waar ik heb haar lege velletje op het parkeerterrein van tien zien.liggen . Ze kan niet voor niets slecht met de telefoorn omgaan, ze is een paraplu en een LP gewend...Zelfs dat werkt niet![]()
Ja ja, moet je niet naar bed?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
je bedoelt iemand die z'n brooer en neefjes erbij wilt halen als er iemand iets vervelends zegt? Of iemand die verliefd op de bank gaat liggen kwijlen?
Misschien bedoelde ze wel niets wat een complottheorie waard is, maar gewoon dat Jaap de komende stemming (donderdag 22 maart) nog immuniteit heeft?! En er dus niet uit mag/kan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:12 schreef kybe het volgende:
Natasia zei net tegen Huub en Eric dat jaap niet weg gestemd mag worden.
Bedoelde ze daar nou mee dat het van achter niet mag?
volgens mij is hij niet met opzet vaag.. tis gewoon zoals hij isquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian leeft nog in de waan dat vaag doen duidt op diepgang. Maar Brian is gewoon vaag omdat hij weinig weet. Zo hij zingt, denkt hij![]()
A. T. (Amanda Tiefop)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:20 schreef Lynn-Live het volgende:
het moet niet gekker worden, Brian voelt zich ook regisseur'![]()
Als ze hem dan ook gelijk ff mee kan nemen in de kofferbak van haar auto ben ik helemaal blijquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:21 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Juf Judith lekker even naar de streams heeft gekeken en heeft gezien dat hij met uitzondering van zijn eigen zangles nog niet geoefend heeft, zoals hij wel met haar heeft afgesproken.
Als zij daad voegt bij haar woord mag hij niet meer meedoen aan de zangles van Juf Judith en volgens mij moeten dan de acteer- en danslessen ook worden afgenomen ...
Bij jou thuis dan zeker?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:22 schreef ruby het volgende:
Gelukkig, ik hoor die stinkpiano niet meer.
ja precies dat vind ik nou niet een boeiende of interessante figuurquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
je bedoelt iemand die z'n brooer en neefjes erbij wilt halen als er iemand iets vervelends zegt? Of iemand die verliefd op de bank gaat liggen kwijlen?
zoals in ze normale leven buiten de kooi dusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:24 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap nu weer in de private druk op de PC bezig
Brian kreeg er geen en zei toen : ik ben te sterk voor zequote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:24 schreef Marrije het volgende:
Oh AManda en Natasja krijgen een uitnodiging.
Nee hoor, jouw streams liepen zeker achter?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bij jou thuis dan zeker?
Want de streams kunnen nog altijd op mute![]()
Hij wordt gemist tussen de andere verslaafden in de COS....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:25 schreef Dogga het volgende:
[..]
zoals in ze normale leven buiten de kooi dus
Zoals ik al eerder zei had Huub het over vier weken,dan is zijn immuniteit voorbij.Daar was haar antwoord nee mag niet op.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ze wel niets wat een complottheorie waard is, maar gewoon dat Jaap de komende stemming (donderdag 22 maart) nog immuniteit heeft?! En er dus niet uit mag/kan.
.. ik ben er een beetje bang voor ....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Eric snappen ook niet waar Sylvia blijft. Straks komt ze helemaal niet meer terug.
Zou best kunnenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee hoor, jouw streams liepen zeker achter?
Laat het nou ff...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. ik ben er een beetje bang voor ....
Ze komt echt wel terug, don't worry.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Eric snappen ook niet waar Sylvia blijft. Straks komt ze helemaal niet meer terug.
OOooo maar vanmiddag las ik nog dat ze voor 23.00 uur niet terug kon zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik zag na t posten dat ik dat gemist had, mea culpa.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:26 schreef kybe het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei had Huub het over vier weken,dan is zijn immuniteit voorbij.Daar was haar antwoord nee mag niet op.
Laten we hopen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Straks komt ze helemaal niet meer terug.
weet je hoe laat ze is weggegaan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:25 schreef BONG4002 het volgende:
Eric vindt het vreemd dat Sylvia nog niet terug is en Huub zegt daarop ook dat ie er zelf geen flikker van snapt
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
... Brian tegen Natasia: 'ik zou het moeilijk vinden om in jouw pumps te staan'
Jawel Syl komt wel terug hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. ik ben er een beetje bang voor ....
Ik had die pianostreams idd ff uitstaan maar toen ik weer ging checken was het lekker stil.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou best kunnen![]()
Maar ik bedoelde dat je toch niet verplicht was naar het gepingel te luisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |