hoe durf je dat te zeggen, een grotere belediging bestaat er niet voor Brianquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:12 schreef teamlead het volgende:
als je hem zo hoort praten, zou je toch zweren dat Brian een homo is
ze zei veer in de reet gestoken, dus dat geeft aan dat er wel degelijk aanwijzingen komen vanuit de redactiequote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:13 schreef Clank het volgende:
Natasia schijnt weer iets te weten wat de anderen niet weten?
dat weet ikquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:15 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
hoe durf je dat te zeggen, een grotere belediging bestaat er niet voor Brian![]()
![]()
![]()
... lol ...dát dus ..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:14 schreef teamlead het volgende:
"wat is een hun bullshit om te zeggen we hebben nog wat te zeggen"
ehm.. wat??
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:15 schreef kijhart het volgende:
[..]
ze zei veer in de reet gestoken, dus dat geeft aan dat er wel degelijk aanwijzingen komen vanuit de redactie
Hij stuurt altijd zijn gebrianwashte spionnen op verkenning uit ...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... lol ...dát dus ..
Hij wilde Amanda eigenlijk ook nog even sturen om naar info te hengelen. Het is een achterbaks stuk ellende ...
Whehehe!!quote:
Hij heeft immuniteit.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:16 schreef Dogga het volgende:
Natasia heeft gezegt dat hij der niet uit gestemd MAG worden???
Ik mis wel iemand die hele boeiende gesprekken kan voerenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:14 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Boeiend, interessant, intelligent en toch verschillend.
zou ze echt echt denken dat ze het kan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Amanda is van plan echt te gaan acteren...
Afluisterenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hij stuurt altijd zijn gebrianwashte spionnen op verkenning uit ...
Zelf durft hij echt helemaal niets.
ja dat bedoel ik, dat geeft toch aan dat er een aanwijzing is van buitenaf, of interpreteer ik veer in hun reet gestoken verkeerd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:16 schreef teamlead het volgende:
[..]dat zei ze toen B. vroeg wat die 2 nog te zeggen konden hebben. Haar antwoord was toen "ik weet het ook niet, misschien hebben ze een veer in hun reet gestoken gekregen"
Ik dacht dat haar antwoord was:mm.. mag niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:16 schreef Dogga het volgende:
Natasia heeft gezegt dat hij der niet uit gestemd MAG worden???
ze heeft gezegt dat het echt niet gaat lukken om jaap weg te stemmen..i.v.m brian
hoezo zou dat op aanwijzing van buitenaf zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:18 schreef kijhart het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, dat geeft toch aan dat er een aanwijzing is van buitenaf, of interpreteer ik veer in hun reet gestoken verkeerd.
Daarna bevestigde Brian het btw.
Ja, ff vergeten.quote:
ja dat weet ikquote:
Het wordt anders wel de hoogste tijd. We hebben nog iemand tegoed.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zeer zeker niet, dan zou het al op de site van Tien hebben gestaanIk denk dat er helemaal niets komt
Ik mis een figuur als Roeland in bb5. Het beste wat RT te bidden had.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik mis wel iemand die hele boeiende gesprekken kan voeren
omdat ie nog imuniteit heeft....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:18 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik dacht dat haar antwoord was:mm.. mag niet.
Waarom start je het dan? Persoonlijk zou ik het leuk vinden als anderen ook weer wat meer kans kregen.quote:
Twee dingen door elkaar.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:16 schreef teamlead het volgende:
[..]dat zei ze toen B. vroeg wat die 2 nog te zeggen konden hebben. Haar antwoord was toen "ik weet het ook niet, misschien hebben ze een veer in hun reet gestoken gekregen"
je bedoelt iemand die z'n brooer en neefjes erbij wilt halen als er iemand iets vervelends zegt? Of iemand die verliefd op de bank gaat liggen kwijlen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:19 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Ik mis een figuur als Roeland in bb5.
Ze is al weken weg . Wat je nu ziet is een mutatie. Echt waar ik heb haar lege velletje op het parkeerterrein van tien zien.liggen . Ze kan niet voor niets slecht met de telefoorn omgaan, ze is een paraplu en een LP gewend...Zelfs dat werkt nietquote:
Dat ben ik met je eens, en neem aan dat de redactie zoiets ook wel inziet, het zakt steeds meer inquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:19 schreef ruby het volgende:
[..]
Het wordt anders wel de hoogste tijd. We hebben nog iemand tegoed.
jaaaaaaaaaaaa das waar ..........homo homo homoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:15 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
hoe durf je dat te zeggen, een grotere belediging bestaat er niet voor Brian![]()
![]()
![]()
Inderdaad ik lig dubbel ...........die Brian voelt zich al de Niroquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Deze conversatie over acteren is echt hilarisch!
veren in de reet is een aanname van natasia, niet een aankondigingquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Twee dingen door elkaar.
1. Natasia zei dat de bedden gelucht zouden worden, en de bewoners niet in het huis aanwezig zouden zijn.
2. Veren in reet sloeg op wat er vanavond gaat gebeuren met het voorlezen van de brieven H en E.
verkeerde interpretatie blijkbaar, ach krijg je na een middag bier drinkenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoezo zou dat op aanwijzing van buitenaf zijn
weer een beroep erbij.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:20 schreef Lynn-Live het volgende:
het moet niet gekker worden, Brian voelt zich ook regisseur'![]()
Laten we hopen dat Juf Judith lekker even naar de streams heeft gekeken en heeft gezien dat hij met uitzondering van zijn eigen zangles nog niet geoefend heeft, zoals hij wel met haar heeft afgesproken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:19 schreef Flabberguest het volgende:
Hij die van de week een afbrander van juf Judith kreeg gaat nu wel ff uitleggen hoe het allemaal werkt?
Brian leeft nog in de waan dat vaag doen duidt op diepgang. Maar Brian is gewoon vaag omdat hij weinig weet. Zo hij zingt, denkt hijquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
..wat ik mijn hoofd háál kan ik in een kunstvorm, wat een kunstvorm is, neerzetten ... je moet dan die persoon nadoen, die persoon beleven net als De Niro , De Niro doet aan Method Acting ,...je bouwt jezelf helemaal bloot, je ...
er komt nooit een eind aan de zinnen van Brian en hij weet een zin te bouwen van 175 woorden en daarin tig keer van onderwerp te veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |