Komt mooi uit (als het overdag is, want moet werken)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:48 schreef scanman01 het volgende:
Wij streamers hebben dinsdag dus een rustdag
Snap daar juist niks van!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia biedt iedereen een beautydag in de Zwaluwhoeve aan. (Mooi gebaar van de redactie)
ja hoor ...nou daar ben je blij mee al die Goed bedoelde (not) knuffelsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap zal haar toch zeker niet gaan knuffelen he?
ik zit hier met tranen in m'n ogen en dan lees ik het bovenstaande, hoe durf je!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:44 schreef Gigageil het volgende:
Nou afsluiten die hap, en verder met het spel, daarvoor zit je daar tenslotte......![]()
![]()
idd, alsof je licht labiel zou worden opeens...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:49 schreef Sporti het volgende:
Brian tegen Silvia voel je je stabiel, wat een belachelijke vraag echt des Brians
Mooie capsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:51 schreef Lieve het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Als ik het goed heb gehoord, hebben we zondag ook een rustdag. Ze krijgen toch een middag karten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:48 schreef scanman01 het volgende:
Wij streamers hebben dinsdag dus een rustdag
negeren helpt lieffie .....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:50 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
ik zit hier met tranen in m'n ogen en dan lees ik het bovenstaande, hoe durf je!!!!!!!!!!![]()
Tja.....veel oefenen he.....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:50 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
ik zit hier met tranen in m'n ogen en dan lees ik het bovenstaande, hoe durf je!!!!!!!!!!![]()
Tegenstrijdig...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:50 schreef Sarah-Louise het volgende:
ik denk dat .... ik denk ... ik denk
De zinnen van Brian beginnen meestal met 'ik denk'
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:51 schreef Lieve het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Als ik het net goed gehoord heb gaat dat niet door, zei natasia net in de gameroom.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gehoord, hebben we zondag ook een rustdag. Ze krijgen toch een middag karten.
Dat gaat geloof ik niet meer door.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gehoord, hebben we zondag ook een rustdag. Ze krijgen toch een middag karten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |