Daar kan Syl echt om lachen hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
Huuuuuuuub ! ... laat haar nou even
Nee dat verwacht ik niet, gewoon vertellen hoe het is gegaan (klassikaal)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:36 schreef Sonique het volgende:
Wat gaat Syl er uit?
(ik kom net binenkakken hoor, vergeef me als ik het verkeert zie)
Ik dacht dat ze het erg goed deden...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
Huuuuuuuub ! ... laat haar nou even
Ik heb zo'n idee van niet hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:36 schreef Sonique het volgende:
Wat gaat Syl er uit?
(ik kom net binenkakken hoor, vergeef me als ik het verkeert zie)
Tja over sex lullen is stukken boeienderquote:
En/of de groep bedanken voor de twaalf-uur.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee dat verwacht ik niet, gewoon vertellen hoe het is gegaan (klassikaal)
Ga je me nu vertellen wannier ik moet kotsen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan kijk jij toch lekker naar Brian en Amanda
Same here...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik denk dat er niet iets ergs is dat ze wil vertellen, meer even bedanken dat ze de 12 uur heeft gekregen, dat vind ik wel wat voor Syl.
Ook datquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En/of de groep bedanken voor de twaalf-uur.
Waar zijn die van ons?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Bloemen van VOL
Wat een mooie VOLle bosquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Bloemen van VOL
Ik ga over lopenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:39 schreef Lynn-Live het volgende:
prachtige bloemen van VOL voor Syll.....lief
Dat zou een ramp zijn, want dat hou je 6 aso's over. Juist ja..Huub & Eric kunnen af en toe ook vrij asociaal zijn...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:40 schreef Katewalker het volgende:
Ben toch bezorgd dat Silvia er misschien uit gaat...![]()
Dan had ze het net wel tegen Huub en Erik gezegtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:40 schreef Katewalker het volgende:
Zo, met z''n allen op de bank...en meteen ook..ze heeft haar jas nog niet eens uit..
Ben toch bezorgd dat Silvia er misschien uit gaat...![]()
Lets see ... Denk ut niet hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat zou een ramp zijn, want dat hou je 6 aso's over. Juist ja..Huub & Eric kunnen af en toe ook vrij asociaal zijn...
Je vader verliezen hakt er errug in hoor...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:43 schreef Sonique het volgende:
Ik vind Syl zo verandert qua uiterlijk.
Weet niet of het door het haar komt, of omdat zo ontzettend moe is..
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:43 schreef Sonique het volgende:
Weet niet of het door het haar komt, of omdat zo ontzettend mooi moe is..
Ik dacht hetzelfde ..., maar misschien is ze inderdaad doodop.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:43 schreef Sonique het volgende:
Weet niet of het door het haar komt, of omdat zo ontzettend moe is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |