Ja dat kan ook nogquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag na t posten dat ik dat gemist had, mea culpa.
Volgens mij bluf van Natasia, ze kan m wel niet mogen maar hij lijkt vooralsnog kneedbaar en dus handig in haar team, dan zou ik ook zeggen dat het niet mocht...
Lijkt me niet dat Huub op Natasia dr woorden afgaat in zulke zaken.
Dat hoop ik ook, maar het zal een hele zware dag voor Syl zijn geweest. Ik hoop dat ze straks goed wordt opgevangen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Eric is er van overtuigd dat ze gewoon terug komt.
Ik ook.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik had die pianostreams idd ff uitstaan maar toen ik weer ging checken was het lekker stil.
Daar zat een rekenfoutje in (want 2 x 3 uur reistijd) dus dan zou 20.00 uur zo ongeveer de juiste tijd zijn, dat ze nu dus nog niet terug is, is idd rijkelijk laat.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:28 schreef Sporti het volgende:
[..]
OOooo maar vanmiddag las ik nog dat ze voor 23.00 uur niet terug kon zijn
Nu dusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Sylvia komt echt wel terug hoor!
vast welquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:30 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar het zal een hele zware dag voor Syl zijn geweest. Ik hoop dat ze straks goed wordt opgevangen...
gelukkig!!!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
Huub is gaan bellen over Sylvia en kreeg te horen dat ze ieder moment binnen kan komen.
Ik help het je hopen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:31 schreef Dogga het volgende:
[..]
vast wel
hoop alleen op geen domme uitspraken vaan jaap
ja lief hequote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat was Huub schattig zenuwachtig over Syl´s terugkeer...![]()
zag ik nou traantjes?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat was Huub schattig zenuwachtig over Syl´s terugkeer...![]()
Beetje waterige ogen, nog net geen traantjesquote:
niet om het 1 of ander, maar ik vraag me af of huub dat ook zou doen als er geen camera's zouden staan, het komt volgens mij erg zelden voor dat een hetero zo kusserig met mannen omgaat als huub.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
... leuk zoals Huub en Eric zich elkaar een kusje geven voordat ze naar buiten lopen ....
Mooi he!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zo ze racen even de oprijlaan in, normaal moet het altijd zo langzaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |