Zoiets verstond ik ook ja. Dat ie al ver heen was of iets van dien aard?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:42 schreef farceman het volgende:
Wat zei Brian net tegen Amanda? Iets over Huub en dat het gevaarlijk kon worden ofoz?
ja, dat viel me ook al op... ik weet niet wat er anders is.. maar ze ziet er anders uit...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:43 schreef Sonique het volgende:
Ik vind Syl zo verandert qua uiterlijk.
Weet niet of het door het haar komt, of omdat zo ontzettend moe is..
Je spreekt voor jezelf, mag ik aannemen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Je vader verliezen hakt er errug in hoor...![]()
Zielig typje ben je...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:44 schreef Gigageil het volgende:
Nou afsluiten die hap, en verder met het spel, daarvoor zit je daar tenslotte......![]()
![]()
Dat is ook het enige wat Brian kan, mensen naaien als ze bezopen zijn....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:45 schreef rooie3 het volgende:
Die rat ziet zijn kans vanavond.
Huub raakt bezopen en is week.
Zei hij net tegen snollie.
Snollie rent het hardst.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:46 schreef Sonique het volgende:
een bjoetiedag voor allemaal!
Hoop niet dat het uit de hand gaat lopen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat Brian kan, mensen naaien als ze bezopen zijn....![]()
Ja klopt.. Al vele jaren geleden maar mis hem nog steeds (vreselijk)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:45 schreef Borga het volgende:
[..]
Je spreekt voor jezelf, mag ik aannemen?
Misschien, maar gelukkig heb ik ongelijk..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:42 schreef Ning het volgende:
[..]
Dan had ze het net wel tegen Huub en Erik gezegt
Dinsdag kunnen we weer eens genieten van het Vragenuurtje, wat voor dingen zal Wilders weer bedacht hebben?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:48 schreef scanman01 het volgende:
Wij streamers hebben dinsdag dus een rustdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |