Dat kinderen het gedrag van hun ouders overnemen, soit, maar omgekeerd ook?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:07 schreef Bjoro het volgende:lekker zingend, dansend en springend binnen komt
![]()
![]()
weet niet wat je bedoelt, maar mijn kindje ligt al zeker 3 uur te slapenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dat kinderen het gedrag van hun ouders overnemen, soit, maar omgekeerd ook?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:20 schreef VoreG het volgende:
Zijn we eindelijk van de reeks Bos TT's af, krijgen we poker TT's
zegt mij helemaal niets die serie...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:59 schreef Bjoro het volgende:
trouwens woensdag voor de 2e keer de serie Green Wing gezien, maar dat is echt wel grappig
(uurtje of half 10 Ned 3- VPRO )
zijn er hier nog meer fans ?
voor liefhebbers van slappe engelse humor een echte aanrader.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:59 schreef Againzender het volgende:
zegt mij helemaal niets die serie...
1x gezien. Vond het te flauw en daarna nooit meer gekeken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:59 schreef Bjoro het volgende:
trouwens woensdag voor de 2e keer de serie Green Wing gezien, maar dat is echt wel grappig
(uurtje of half 10 Ned 3- VPRO )
zijn er hier nog meer fans ?
Zo oudquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:35 schreef RayMania het volgende:
http://media.putfile.com/Bellen-met-AH-90
![]()
.
Ik loop achter.quote:
quote:
welke chinees? in de buurt van Haarlem ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:58 schreef Bluezz het volgende:
heb je lekker gegeten?
wij wel bij een chinees, maar wel een erg lekkere chinees
Lekker ja. Carpaccio, entrecōte, koffie na.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:58 schreef Bluezz het volgende:
heb je lekker gegeten?
wij wel bij een chinees, maar wel een erg lekkere chinees
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:00 schreef Beschouw het volgende:
Lekker ja. Carpaccio, entrecōte, koffie na.
Dat is in de buurt moet daar ook eens heen, maar ik heb meer chinezen waar ik langs wil. Op de hagerlingeweg wil ik ook nog eens heenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@borissie :
http://www.senseofasia.nl/
Het was toch wel een beetje leuk?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:19 schreef Bos81 het volgende:
Zo verjaardags bezoek is weg. MOrgen komt er nog 1 en dan ben ik er ook gelukkig weer een jaar vanaf
Is er nog bier over?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:19 schreef Bos81 het volgende:
Zo verjaardags bezoek is weg. MOrgen komt er nog 1 en dan ben ik er ook weer een jaar vanaf
Dat wel, hoewel het er niet veel waren. Maar het hoeft voor mij gewoon niet allemaal.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:22 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Het was toch wel een beetje leuk?
Ja, het was deze week in de aanbieding bij de AH, dus heb ik flink wat kratten ingeslagenquote:
Nou, waar blijven ze dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, het was deze week in de aanbieding bij de AH, dus heb ik flink wat kratten ingeslagen
quote:
Wat hij zegtquote:
Ik zet m'n slechte voor, die ander moet niet het standbeen zijn nu.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:31 schreef RayMania het volgende:
Vaduz, zet je je beste beentje voor?
.
Nou hier dan.quote:
Heb wat gemist blijkbaar. Ongelukje gehad?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Even geen bier, medicijnen zijn in.
Ja, een voetbalongeluk. Kniebanden opgerekt, moet nu even flink pas op de plaats maken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:38 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heb wat gemist blijkbaar. Ongelukje gehad?
Is mooi kut. Maar dan heb je wel veel tijd om te fokken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, een voetbalongeluk. Kniebanden opgerekt, moet nu even flink pas op de plaats maken.
Klopt, ik ben nu even veel tot de computer veroordeeld.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:43 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Is mooi kut. Maar dan heb je wel veel tijd om te fokken.![]()
Beterschap
Elk nadeel heb zijn voordeelquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, ik ben nu even veel tot de computer veroordeeld.
En dank je wel.
Ook ja, heb de eerste paar al gevonden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:55 schreef Beschouw het volgende:
En veel tijd voor de Google-quiz
nee, dat kieper je in 1 keer keer uijkit de laadbak natuurlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 07:46 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen..... grom de overburen vonden het nodig om een landig stenen te laten bezorgen om 7:30.... en dat ze dan ook nog zachtjes worden neergelegd.. nee natuurlijk niet..![]()
Om vervolgens om 8 uur te gaan drillen...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, dat kieper je in 1 keer keer uijkit de laadbak natuurlijk
Je glasblaas ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:08 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb trouwens bericht gekregen van het ziekenhuis ..... aanstaande dinsdag (hopelijk maar voor een nacht) wordt mijn glasblaas eruit gehaald en daarna moet ik rekenen op zo'n 10 dagen herstel
Dit was een uitzondering, ik zal waarschijnlijk normaal weer gewoon rond 23.30 afsluiten. Wat niet wil zeggen dat ik meteen gaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:43 schreef RayMania het volgende:
Bos is een jaartje ouder en mag gelijk wat langer opblijven.
Ik kom niet zo heel vaak in SPT. Maar ik wil wel meedoen.quote:
Jij wil meedoen dus dat mag je in dat topic zetten hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom niet zo heel vaak in SPT. Maar ik wil wel meedoen.
Daarom post ik het hier, zodat je kan kijken hoe de vaste SPT_ers reageren.
Had 'm net gelezen. Tactisch meesterbrein, heb bewondering voor die man.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:29 schreef methodmich het volgende:
Goeiemorgen!
Rondje op kosten van Tonnie Bruins Slot.
http://frontpage.fok.nl/column/5299/1
op het begin na dan was het leukquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Goeiemorgen
De lama's was weer steengoed gister
Het begin was ook wel grappig, maar dan vooral omdat Patriek er tussen stond, overal om moest lachen en daardoor de anderen ook aan het lachen bracht...quote:
het is nu nog droog in ieder geval, morgen wordt het bagger. En dan wordt er ook nog eens hoog water aan de kust verwacht. Als we de voeten maar droog houdenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:13 schreef borisz het volgende:
Het is zaterdag dus de meeste zijn voetballen![]()
We hebben de duinen nog die eerst maar volstromenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is nu nog droog in ieder geval, morgen wordt het bagger. En dan wordt er ook nog eens hoog water aan de kust verwacht. Als we de voeten maar droog houden
Wat ook leuk is zijn van die stranden met zandbanken. Met eb is het een grote vlakte, en mensen gaan lekker dicht bij zee liggen zodat ze niet zo ver hoeven te lopen naar zee. Maar als het dan vloed wordt hebben ze niet door dat ze op een bank zitten, en ondertussen aan de achterkant worden ingesloten. En dan kan je met je spulletjes door anderhalf meter diep water weer proberen droge grond op te zoekenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:20 schreef borisz het volgende:
[..]
We hebben de duinen nog die eerst maar volstromen.
Ik heb het wel eens gehad toen we op het strand waren dat het water steeds dichterbij kwam en dan van die mensen die in slaap vielen en opeens helemaal nat waren maar dan ook alle spullen![]()
Bij zulke verhalen, is het soms wel jammer dat ik wel erg ver van de zee af woon.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat ook leuk is zijn van die stranden met zandbanken. Met eb is het een grote vlakte, en mensen gaan lekker dicht bij zee liggen zodat ze niet zo ver hoeven te lopen naar zee. Maar als het dan vloed wordt hebben ze niet door dat ze op een bank zitten, en ondertussen aan de achterkant worden ingesloten. En dan kan je met je spulletjes door anderhalf meter diep water weer proberen droge grond op te zoeken
Vroeger tijdens de vakanties in Zeeland was dat altijd het grote gokspelletje van mij en mijn vader: welke badgasten gaan zich deze keer laten verrassen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij zulke verhalen, is het soms wel jammer dat ik wel erg ver van de zee af woon.
Altijd leuk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vroeger tijdens de vakanties in Zeeland was dat altijd het grote gokspelletje van mij en mijn vader: welke badgasten gaan zich deze keer laten verrassen.
Ver?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij zulke verhalen, is het soms wel jammer dat ik wel erg ver van de zee af woon.
Ik ben blij zo ver van de zee te wonen.. als ik ergens wel een hekel aan heb is dat de zee... en het strand.. bah zout waterquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook liever een wandeling door de bossen dan een strandwandeling, maar om al die verhalen moet ik wel glimlachen hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben blij zo ver van de zee te wonen.. als ik ergens wel een hekel aan heb is dat de zee... en het strand.. bah zout wateren dat ranzige zand dat overal tussen gaat zitten.. ben je net ingesmeerd komt er een windvlaag met zand ... *rilt*
Mij zul je serieus NOOIT hier in de zee zien duiken... komt er ook nog eens bij dat de stranden overvol zijn.
Dat lucht op
Jonge Labradorsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:47 schreef VoreG het volgende:
Wat een dag
Eerst op weg naar het voetbal een hele jonge labrador tegengekomen, die liep helemaal alleen op de weg en er was niemand in de buurt. Dus ik ben gestopt en heb het nummer gebeld dat aan z'n halsband hing en toen bleek dat die mensen hun pup al 2 dagen kwijt waren. Kwamen ze hem ophalen en het kind helemaal huilen dat hij z'n hondje weer terug had.
quote:Daarna wedstrijd gespeelt, 1e helft als linksbuiten en bijna geweldig gescoort, bal kwam voor en ik raak em in 1x en hij vliegt over de keeper heen op de kruising van de lange hoek. 2e helft als keeper gespeelt en de 0 gehouden, 1 bal uit de kruising en 2 ballen 1-tegen-1 gepakt.
In de laatste minuut scoort er 1 van ons met een halve volley. Heerlijk!
1-0 gewonnen
Slecht, zag heel veel dingen niet. De tegenstander schiet de bal via een verdediger van ons uit en hij geeft een achterbal en het ging maar zo door aan beide kanten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:49 schreef dndiek het volgende:
Hoe was de scheids, VoreG?
Een blonde, zoals het hoortquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jonge Labradors(goudblondkleurig of zwart ?)
[..]
![]()
Hoe is de knie?quote:
Daar ben ik het mee eens.quote:Wat een heldendaad VoreG, met die hond.
We hebben geen echte keeper, die is namelijk op vakantie.quote:
OKee.quote:
dat hadden we ook wel uit je naam kunnen halen hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook liever een wandeling door de bossen dan een strandwandeling, maar om al die verhalen moet ik wel glimlachen hoor.
Overigens 55 jaar geleden zou je aan de zee gewoond hebben.
Ja eigenlijk wel. Hoewel sommige van jullie wel weten wat de reden is dat Bos in mijn nick staat.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat hadden we ook wel uit je naam kunnen halen hoor
Nederland.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Hoewel sommige van jullie wel weten waar Bos vandaan komt.![]()
quote:
Het is SCH maar. Helemaal niet erg als je door hem genegeerd wordt.quote:
Nou, zolang Elmer niet langskomt zit 't dus wel goed.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beter.
De medicijnen helpen goed en het strompelengaat ook stukken beter.
zolang jij me maar niet negeertquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is SCH maar. Helemaal niet erg als je door hem genegeerd wordt.
Dat zal ook echt niet gebeurenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zolang jij me maar niet negeert![]()
Je zal me dan ook niet zien tijdens je cursus in Zoetermeer helaas ... moet je nog maar eens een cursus boeken, zodat we wel kunnen lunchenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
maar 10 dagen.. damm dat gaat wel ff duren... tja maag wond
* EnGCatjuh zet bordjes neer om mensen te waarschuwen voor een gladde vloerquote:
Ik heb alles netjes opgedweildquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
* EnGCatjuh zet bordjes neer om mensen te waarschuwen voor een gladde vloer
Ja maar Bosje nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb alles netjes opgedweild
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja maar Bosje niet
En t gaat in de voegen zitten...
(c) Bjoroquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:39 schreef sjimz het volgende:
Hoi Piepeloi!
Als het mee zit is dit voorlopig de laatste cursus....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je zal me dan ook niet zien tijdens je cursus in Zoetermeer helaas ... moet je nog maar eens een cursus boeken, zodat we wel kunnen lunchen
Goedzo, support your locals!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:42 schreef golfer het volgende:
Kaartjes gereserveerd voor 27 juli a.s. in het Openluchttheater Bloemendaal voor:
Ramses Shaffy, Liesbeth List en Alderliefste.
Nou maar hopen dat Ramses nog leeft dan.
Die pompen ze gewoon weer opquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:42 schreef golfer het volgende:
Kaartjes gereserveerd voor 27 juli a.s. in het Openluchttheater Bloemendaal voor:
Dief!quote:
Gereserveerd nog welquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:42 schreef golfer het volgende:
nou, dat is ik gok, binnen een maand als het niet eerder is allemaal uitverkocht.quote:
Ja naar dat theater misschien wel, maar toch niet naar die 'artiesten'quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
nou, dat is ik gok, binnen een maand als het niet eerder is allemaal uitverkocht.
iedereen wil wel naar het openluchttheater
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:45 schreef Bluezz het volgende:Mogguh
Als Ramses doodgaat voor die tijd, vermoord ik hem
Tuurlijk wel. Daar in die omgeving wonen bijna alleen maar mensen die ouder zijn dan Liesbeth en Ramses samen. Die willen dat niet missen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja naar dat theater misschien wel, maar toch niet naar die 'artiesten'
Dan moet je hem wel dood vermoorden he!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:45 schreef Bluezz het volgende:Mogguh
Als Ramses doodgaat voor die tijd, vermoord ik hem
Een beetje nuanceren . Ik kan me wel voorstellen dat ze daar heen willen. Voor mensen van rond de 50 en ouder was dit gewoon de muziek van vroeger. DUs waarom niet als je de kans krijgt...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Daar in die omgeving wonen bijna alleen maar mensen die ouder zijn dan Liesbeth en Ramses samen. Die willen dat niet missen.
Je hebt geen idee hoe populair Ramses nog steeds is?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:47 schreef dndiek het volgende:
Ja naar dat theater misschien wel, maar toch niet naar die 'artiesten'
Oequote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:49 schreef Eilanden het volgende:
Vanavond maar eens een tweede poging wagenom het concert van Shakira te bezoeken
Ik verwacht nog wel dat ze voor ze begint, de microfoon pakt en zegt:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe
Succes, en wacht eerst voor je naar binnen gaat, even op de omroepberichten.
ik mag hopen dat ze aan iedereen dr excuses aanbiedt, wel zo netjes ook al was het overmachtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel dat ze voor ze begint, de microfoon pakt en zegt:
Lieve Eilanden, ik bied mijn excuses aan voor het feit dat je op 3 februari voor niets naar het Gelredome bent gekomen. Ik zal het nooit meer doen
En daarna mag ze wat mij betreft wel beginnen
En wij zijn er dan bijquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:57 schreef borisz het volgende:
Ramses sterft gewoon op het podium
*hap* *hap* *hap*quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe populair Ramses nog steeds is?
Toen waren zijn hoogtij dagen al 30 jaar voorbijquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En wij zijn er dan bij![]()
Ik ben al flieft sinds 1969 denk ik ongeveer.
het is wel zo'n iemand die niet van het podium weg te slaan is en daar gewoon overlijdtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En wij zijn er dan bij![]()
Ik ben al flieft sinds 1969 denk ik ongeveer.
@Ei : een kushand moet er dan wel bij he
We hebben even golfers singletjes erbij gepaktquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:03 schreef sjimz het volgende:
Toen waren zijn hoogtij dagen al 30 jaar voorbij![]()
gekke gekke bloesiequote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:15 schreef Eilanden het volgende:
Kijk omhoog Golfer en Bloesie, want dan word je lekker nat ....... oooh Bloesie.....
*grom*quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:21 schreef borisz het volgende:
[jambers]
BLoessie is overdag een normale receptioniste in het ziekenhuis, maar als het donker wordt veranderd zij in een wild beest
[/jambers]
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:21 schreef borisz het volgende:
[jambers]
BLoessie is overdag een normale receptioniste in het ziekenhuis, maar als het donker wordt veranderd zij in een wild beest
[/jambers]
Robbie W.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:29 schreef RayMania het volgende:
And through it alllllllll she offers me protection, a lot of love and affection whether I'm right or wrong....
Robbiequote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:29 schreef RayMania het volgende:
And through it alllllllll she offers me protection, a lot of love and affection whether I'm right or wrong....
En op het moment dat ik dit lees, luister ik naar een lied dat gaat over weerwolven. (Iced Earth - Wolf) Hoe toepasselijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:21 schreef borisz het volgende:
[jambers]
[/jambers]
quote:All this talk of getting old
It's getting me down my love
Like a cat in a bag, waiting to drown
This time I'm comin' down
And I hope you're thinking of me
As you lay down on your side
Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again
Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'm on a losing streak
'Cause I passed down my old street
And if you wanna show, then just let me know
And I'll sing in your ear again
Now the drugs don't work
They just make you worse
'Cause baby, ooh, if heaven calls, I'm coming, too
Just like you said, you leave my life, I'm better off dead
All this talk of getting old
It's getting me down my love
Like a cat in a bag, waiting to drown
This time I'm comin' down
Now the drugs don't work
They just make you worse
'Cause baby, ooh, if heaven calls, I'm coming, too
Just like you said, you leave my life, I'm better off dead
But if you wanna show, just let me know
And I'll sing in your ear again
Now the drugs don't work
They just make you worse
Yeah, I know I'll see your face again
I'm never going down, I'm never coming down
No more, no more, no more, no more, no more
I'm never coming down, I'm never going down
No more, no more, no more, no more, no more
quote:
en de in mijn ogen beste metal-songtekst ooit:quote:Make the sadness go away
Come back another day
For years I've tried to teach
But their eyes are empty
Empty too I have become
For them I must die
A sad and troubled race
An ungrateful troubled place
I see the sadness in their eyes
Melancholy in their cries
Devoid of all the passion
The human spirit cannot die
Look at the pain around me
This is what I cry for
This is what I'll die for
Make the sadness go away
Come back another day
The things I've said and done
Don't matter to anyone
But still, you push me to see
Something, I can never be
Why am I their shattered king?
I don't mean anything
This is what I cry for
quote:Life it seems, will fade away
Drifting further every day
Getting lost within myself
Nothing matters no one else
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
Things are not what they used to be
Missing one inside of me
Deathly lost, this cant be real
Cannot stand this hell I feel
Emptiness is filling me
To the point of agony
Growing darkness taking dawn
I was me, but now hes gone
No one but me can save myself, but its too late
Now I cant think, think why I should even try
Yesterday seems as though it never existed
Death greets me warm, now I will just say good-bye
Gekrijsquote:Make the sadness go away
Come back another day
For years I've tried to teach
But their eyes are empty
Empty too I have become
For them I must die
A sad and troubled race
An ungrateful troubled place
This is what I cry for
Make the sadness go away
Come back another day
The things I've said and done
Don't matter to anyone
But still, you push me to see
Something, I can never be
Why am I their shattered king?
I don't mean anything
This is what I cry for
Voor windstoten zullen ze het niet aflasten. Daarnaast konden ze gewoon gister/eergister de KNVB bellen en aangeven dat ze te weinig man hadden, was dat ook weer opgelost.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:03 schreef Againzender het volgende:
Hm, kleine kans op een weeralarm morgen ivm. de windstoten. Zal mijn collega weer mazzel hebben dan, want hij zou graag zijn voetbalwedstrijd afgelast willen hebben morgen. Ze hebben namelijk maar zes spelers beschikbaar
Jaren 80 zeker, zo te zien.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:34 schreef VoreG het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yPBwbdRuKPc
Heerlijk foute clip, hoe die gozer het beeld in komt huppelen
Robbie is coolquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:03 schreef RayMania het volgende:
Zo, handige voetbal linkjes topic is klaar, eindelijk.
quote:
Ik snap het even niet; ik vraag of je een biertje wil en jij komt met een vork aanzettenquote:
Ik vind dat op een geheven glas lijkenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik snap het even niet; ik vraag of je een biertje wil en jij komt met een vork aanzetten![]()
![]()
Waar haal je die info vandaan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:08 schreef Aanvoerder het volgende:
6 juni oefeninterland in Bangkok tussen Thailand en Nederland.
Ff serieus... Thailand???
voor de stats van Marcoquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:08 schreef Aanvoerder het volgende:
stond een overzicht in de Telegraaf eergisteren ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vind dat op een geheven glas lijken.
Ja, ik heb m'n lenzen niet in. Misschien is dat het.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[[url=http://images.fok.nl/s/redface.gif]afbeelding][/url]
Dat is beter jaquote:
OKeequote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ik heb m'n lenzen niet in. Misschien is dat het.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:13 schreef dndiek het volgende:
Bos81 [afbeelding] dndiek (ja nog een keer)
Klopt, ze gaan naar Azie toe. Waarom ze tegen Thailand gaan spelen weet niemandquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
stond een overzicht in de Telegraaf eergisteren ofzo.
voor de $ natuurlijk, dat snap je toch ook welquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Toe maarquote:
en nu snel BBC aanzetten jij voor de finale wedstrijden van de 6nations cupquote:
Shit vergeten! Dankje!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:57 schreef borisz het volgende:
[..]
en nu snel BBC aanzetten jij voor de finale wedstrijden van de 6nations cup![]()
Neem een Guinness, dan ben je zo weer boven Jan!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:12 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
M'n cluppie met 4-1 verloren. Met als gevolg geen periodetitel.
Waarom ?quote:
MOTD, engels voetbal spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:36 schreef borisz het volgende:
[..]
MOTD, engels voetbal spoilerDie gaat de geschiedenis in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:36 schreef borisz het volgende:
[..]
MOTD, engels voetbal spoilerCoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
we horen het welquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Dalijk eens LAZIO-Empoli kijken via www.tien.tv
Kijken of dat nog redelijke kwaliteit is. 2.48 Euro voor betaalt, dus ik verwacht er HEEL veel van.
Ongelooflijk toch. Echt shit.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:14 schreef sjimz het volgende:
Wat een drama voor Ierland![]()
Notabene een Ierse Ref.
Dat is toch altijd op 17 Maartquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarom is mij niet eerder verteld dat het vandaag St. Patrick's Day is???
Ja, maar ik hou het nooit bij. Net als Halloween.quote:
Okee. Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja, maar ik hou het nooit bij. Net als Halloween.
Common knowledge?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarom is mij niet eerder verteld dat het vandaag St. Patrick's Day is???
Leuk, zo eens kijken!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:35 schreef dndiek het volgende:
MM, je column heeft psv.netwerk.to gehaald
Succes met luiers verschonenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:45 schreef Gollemrulez het volgende:
En ik ga meteen weer. Op mn 6 maanden oude neefje passen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |