Nou, waar blijven ze dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, het was deze week in de aanbieding bij de AH, dus heb ik flink wat kratten ingeslagen
quote:
Wat hij zegtquote:
Ik zet m'n slechte voor, die ander moet niet het standbeen zijn nu.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:31 schreef RayMania het volgende:
Vaduz, zet je je beste beentje voor?
.
Nou hier dan.quote:
Heb wat gemist blijkbaar. Ongelukje gehad?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Even geen bier, medicijnen zijn in.
Ja, een voetbalongeluk. Kniebanden opgerekt, moet nu even flink pas op de plaats maken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:38 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heb wat gemist blijkbaar. Ongelukje gehad?
Is mooi kut. Maar dan heb je wel veel tijd om te fokken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, een voetbalongeluk. Kniebanden opgerekt, moet nu even flink pas op de plaats maken.
Klopt, ik ben nu even veel tot de computer veroordeeld.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:43 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Is mooi kut. Maar dan heb je wel veel tijd om te fokken.![]()
Beterschap
Elk nadeel heb zijn voordeelquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, ik ben nu even veel tot de computer veroordeeld.
En dank je wel.
Ook ja, heb de eerste paar al gevonden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:55 schreef Beschouw het volgende:
En veel tijd voor de Google-quiz
nee, dat kieper je in 1 keer keer uijkit de laadbak natuurlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 07:46 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen..... grom de overburen vonden het nodig om een landig stenen te laten bezorgen om 7:30.... en dat ze dan ook nog zachtjes worden neergelegd.. nee natuurlijk niet..![]()
Om vervolgens om 8 uur te gaan drillen...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, dat kieper je in 1 keer keer uijkit de laadbak natuurlijk
Je glasblaas ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:08 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb trouwens bericht gekregen van het ziekenhuis ..... aanstaande dinsdag (hopelijk maar voor een nacht) wordt mijn glasblaas eruit gehaald en daarna moet ik rekenen op zo'n 10 dagen herstel
Dit was een uitzondering, ik zal waarschijnlijk normaal weer gewoon rond 23.30 afsluiten. Wat niet wil zeggen dat ik meteen gaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:43 schreef RayMania het volgende:
Bos is een jaartje ouder en mag gelijk wat langer opblijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |