Ik loop achter.quote:
quote:
welke chinees? in de buurt van Haarlem ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:58 schreef Bluezz het volgende:
heb je lekker gegeten?
wij wel bij een chinees, maar wel een erg lekkere chinees
Lekker ja. Carpaccio, entrecôte, koffie na.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:58 schreef Bluezz het volgende:
heb je lekker gegeten?
wij wel bij een chinees, maar wel een erg lekkere chinees
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:00 schreef Beschouw het volgende:
Lekker ja. Carpaccio, entrecôte, koffie na.
Dat is in de buurt moet daar ook eens heen, maar ik heb meer chinezen waar ik langs wil. Op de hagerlingeweg wil ik ook nog eens heenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@borissie :
http://www.senseofasia.nl/
Het was toch wel een beetje leuk?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:19 schreef Bos81 het volgende:
Zo verjaardags bezoek is weg. MOrgen komt er nog 1 en dan ben ik er ook gelukkig weer een jaar vanaf
Is er nog bier over?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:19 schreef Bos81 het volgende:
Zo verjaardags bezoek is weg. MOrgen komt er nog 1 en dan ben ik er ook weer een jaar vanaf
Dat wel, hoewel het er niet veel waren. Maar het hoeft voor mij gewoon niet allemaal.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:22 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Het was toch wel een beetje leuk?
Ja, het was deze week in de aanbieding bij de AH, dus heb ik flink wat kratten ingeslagenquote:
Nou, waar blijven ze dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, het was deze week in de aanbieding bij de AH, dus heb ik flink wat kratten ingeslagen
quote:
Wat hij zegtquote:
Ik zet m'n slechte voor, die ander moet niet het standbeen zijn nu.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:31 schreef RayMania het volgende:
Vaduz, zet je je beste beentje voor?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |