Dat kinderen het gedrag van hun ouders overnemen, soit, maar omgekeerd ook?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:07 schreef Bjoro het volgende:lekker zingend, dansend en springend binnen komt
![]()
![]()
weet niet wat je bedoelt, maar mijn kindje ligt al zeker 3 uur te slapenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dat kinderen het gedrag van hun ouders overnemen, soit, maar omgekeerd ook?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:20 schreef VoreG het volgende:
Zijn we eindelijk van de reeks Bos TT's af, krijgen we poker TT's
zegt mij helemaal niets die serie...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:59 schreef Bjoro het volgende:
trouwens woensdag voor de 2e keer de serie Green Wing gezien, maar dat is echt wel grappig
(uurtje of half 10 Ned 3- VPRO )
zijn er hier nog meer fans ?
voor liefhebbers van slappe engelse humor een echte aanrader.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:59 schreef Againzender het volgende:
zegt mij helemaal niets die serie...
1x gezien. Vond het te flauw en daarna nooit meer gekeken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:59 schreef Bjoro het volgende:
trouwens woensdag voor de 2e keer de serie Green Wing gezien, maar dat is echt wel grappig
(uurtje of half 10 Ned 3- VPRO )
zijn er hier nog meer fans ?
Zo oudquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:35 schreef RayMania het volgende:
http://media.putfile.com/Bellen-met-AH-90
![]()
.
Ik loop achter.quote:
quote:
welke chinees? in de buurt van Haarlem ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:58 schreef Bluezz het volgende:
heb je lekker gegeten?
wij wel bij een chinees, maar wel een erg lekkere chinees
Lekker ja. Carpaccio, entrecôte, koffie na.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:58 schreef Bluezz het volgende:
heb je lekker gegeten?
wij wel bij een chinees, maar wel een erg lekkere chinees
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:00 schreef Beschouw het volgende:
Lekker ja. Carpaccio, entrecôte, koffie na.
Dat is in de buurt moet daar ook eens heen, maar ik heb meer chinezen waar ik langs wil. Op de hagerlingeweg wil ik ook nog eens heenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@borissie :
http://www.senseofasia.nl/
Het was toch wel een beetje leuk?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:19 schreef Bos81 het volgende:
Zo verjaardags bezoek is weg. MOrgen komt er nog 1 en dan ben ik er ook gelukkig weer een jaar vanaf
Is er nog bier over?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:19 schreef Bos81 het volgende:
Zo verjaardags bezoek is weg. MOrgen komt er nog 1 en dan ben ik er ook weer een jaar vanaf
Dat wel, hoewel het er niet veel waren. Maar het hoeft voor mij gewoon niet allemaal.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:22 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Het was toch wel een beetje leuk?
Ja, het was deze week in de aanbieding bij de AH, dus heb ik flink wat kratten ingeslagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |