Het is SCH maar. Helemaal niet erg als je door hem genegeerd wordt.quote:
Nou, zolang Elmer niet langskomt zit 't dus wel goed.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beter.
De medicijnen helpen goed en het strompelengaat ook stukken beter.
zolang jij me maar niet negeertquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is SCH maar. Helemaal niet erg als je door hem genegeerd wordt.
Dat zal ook echt niet gebeurenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zolang jij me maar niet negeert![]()
Je zal me dan ook niet zien tijdens je cursus in Zoetermeer helaas ... moet je nog maar eens een cursus boeken, zodat we wel kunnen lunchenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
maar 10 dagen.. damm dat gaat wel ff duren... tja maag wond
* EnGCatjuh zet bordjes neer om mensen te waarschuwen voor een gladde vloerquote:
Ik heb alles netjes opgedweildquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
* EnGCatjuh zet bordjes neer om mensen te waarschuwen voor een gladde vloer
Ja maar Bosje nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb alles netjes opgedweild
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja maar Bosje niet
En t gaat in de voegen zitten...
(c) Bjoroquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:39 schreef sjimz het volgende:
Hoi Piepeloi!
Als het mee zit is dit voorlopig de laatste cursus....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je zal me dan ook niet zien tijdens je cursus in Zoetermeer helaas ... moet je nog maar eens een cursus boeken, zodat we wel kunnen lunchen
Goedzo, support your locals!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:42 schreef golfer het volgende:
Kaartjes gereserveerd voor 27 juli a.s. in het Openluchttheater Bloemendaal voor:
Ramses Shaffy, Liesbeth List en Alderliefste.
Nou maar hopen dat Ramses nog leeft dan.
Die pompen ze gewoon weer opquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:42 schreef golfer het volgende:
Kaartjes gereserveerd voor 27 juli a.s. in het Openluchttheater Bloemendaal voor:
Dief!quote:
Gereserveerd nog welquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:42 schreef golfer het volgende:
nou, dat is ik gok, binnen een maand als het niet eerder is allemaal uitverkocht.quote:
Ja naar dat theater misschien wel, maar toch niet naar die 'artiesten'quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
nou, dat is ik gok, binnen een maand als het niet eerder is allemaal uitverkocht.
iedereen wil wel naar het openluchttheater
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:45 schreef Bluezz het volgende:Mogguh
Als Ramses doodgaat voor die tijd, vermoord ik hem
Tuurlijk wel. Daar in die omgeving wonen bijna alleen maar mensen die ouder zijn dan Liesbeth en Ramses samen. Die willen dat niet missen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja naar dat theater misschien wel, maar toch niet naar die 'artiesten'
Dan moet je hem wel dood vermoorden he!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:45 schreef Bluezz het volgende:Mogguh
Als Ramses doodgaat voor die tijd, vermoord ik hem
Een beetje nuanceren . Ik kan me wel voorstellen dat ze daar heen willen. Voor mensen van rond de 50 en ouder was dit gewoon de muziek van vroeger. DUs waarom niet als je de kans krijgt...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Daar in die omgeving wonen bijna alleen maar mensen die ouder zijn dan Liesbeth en Ramses samen. Die willen dat niet missen.
Je hebt geen idee hoe populair Ramses nog steeds is?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:47 schreef dndiek het volgende:
Ja naar dat theater misschien wel, maar toch niet naar die 'artiesten'
Oequote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:49 schreef Eilanden het volgende:
Vanavond maar eens een tweede poging wagenom het concert van Shakira te bezoeken
Ik verwacht nog wel dat ze voor ze begint, de microfoon pakt en zegt:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe
Succes, en wacht eerst voor je naar binnen gaat, even op de omroepberichten.
ik mag hopen dat ze aan iedereen dr excuses aanbiedt, wel zo netjes ook al was het overmachtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel dat ze voor ze begint, de microfoon pakt en zegt:
Lieve Eilanden, ik bied mijn excuses aan voor het feit dat je op 3 februari voor niets naar het Gelredome bent gekomen. Ik zal het nooit meer doen
En daarna mag ze wat mij betreft wel beginnen
En wij zijn er dan bijquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:57 schreef borisz het volgende:
Ramses sterft gewoon op het podium
*hap* *hap* *hap*quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe populair Ramses nog steeds is?
Toen waren zijn hoogtij dagen al 30 jaar voorbijquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En wij zijn er dan bij![]()
Ik ben al flieft sinds 1969 denk ik ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |