Om vervolgens om 8 uur te gaan drillen...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, dat kieper je in 1 keer keer uijkit de laadbak natuurlijk
Je glasblaas ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:08 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb trouwens bericht gekregen van het ziekenhuis ..... aanstaande dinsdag (hopelijk maar voor een nacht) wordt mijn glasblaas eruit gehaald en daarna moet ik rekenen op zo'n 10 dagen herstel
Dit was een uitzondering, ik zal waarschijnlijk normaal weer gewoon rond 23.30 afsluiten. Wat niet wil zeggen dat ik meteen gaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:43 schreef RayMania het volgende:
Bos is een jaartje ouder en mag gelijk wat langer opblijven.
Ik kom niet zo heel vaak in SPT. Maar ik wil wel meedoen.quote:
Jij wil meedoen dus dat mag je in dat topic zetten hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom niet zo heel vaak in SPT. Maar ik wil wel meedoen.
Daarom post ik het hier, zodat je kan kijken hoe de vaste SPT_ers reageren.
Had 'm net gelezen. Tactisch meesterbrein, heb bewondering voor die man.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:29 schreef methodmich het volgende:
Goeiemorgen!
Rondje op kosten van Tonnie Bruins Slot.
http://frontpage.fok.nl/column/5299/1
op het begin na dan was het leukquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Goeiemorgen
De lama's was weer steengoed gister
Het begin was ook wel grappig, maar dan vooral omdat Patriek er tussen stond, overal om moest lachen en daardoor de anderen ook aan het lachen bracht...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |