Ik hou het voor gezien. Heb nu een koud biertje in m'n handen (borrel op de afdelingquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tot hoe lang moet je nu dan? 17hrs? 18hrs?
Nog niet geprobeerd.quote:
Bij Concept Design kreeg ik het idee dat je dingen moet gaan verzinnen die vooral heel gaaf klinken, en dat de verdere realisatie daarna komt. Als voorbeeld heb ik bedacht dat je een pizza eerst uit de vriezer moet halen en dan in de oven plaatsen, maar dat het wel verdomde handig zou zijn als dat niet hoefde en je vriezer en oven in een had. Praktisch is dat weer niet, maar gaaf wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat leer je dan/voor met zo'n opleiding?
Klinkt nogal dom eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij Concept Design kreeg ik het idee dat je dingen moet gaan verzinnen die vooral heel gaaf klinken, en dat de verdere realisatie daarna komt. Als voorbeeld heb ik bedacht dat je een pizza eerst uit de vriezer moet halen en dan in de oven plaatsen, maar dat het wel verdomde handig zou zijn als dat niet hoefde en je vriezer en oven in een had. Praktisch is dat weer niet, maar gaaf wel.
En mijn MSN werkt ook niet.
nee hij werkt hier ook nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, als in hij werkt wel, of nee, als in hij werkt niet?
Ze hebben met z'n vieren data verzameld.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:38 schreef Etcetera het volgende:
@soempie
heeft de rest uberhaupt wel iets gedaan?
ik zou gewoon mailen: ik doe de presentatie niet, heb het al druk genoeg met het onderzoeksverslag
en verder niks meer laten horen, gewoon je ding doen (kutuitdrukking) en laat ze het maar uitzoeken
meer had ik even niet te vertellenquote:
Als wat heb je gesolliciteerd dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:17 schreef Soempie het volgende:
Ik kan kaartlezen, tot het moment dat ik in een woonwijk beland.Vervolgens verdwaal ik hopeloos.
Ik kwam wel op tijd
Sollicitatie durf ik niks over te zeggenKrijg het morgen te horen.
Dat beschouw ik als goed nieuwsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:17 schreef Soempie het volgende:
Ik kan kaartlezen, tot het moment dat ik in een woonwijk beland.Vervolgens verdwaal ik hopeloos.
Ik kwam wel op tijd
Sollicitatie durf ik niks over te zeggenKrijg het morgen te horen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Goed![]()
Morgen ga ik mijn vakantie naar Mexico boeken.![]()
quote:
In September, 3 weken en met 2 vriendenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:29 schreef Soempie het volgende:
[..]wat gaaf
![]()
![]()
voor wanneer? hoe lang? met wie? enz.
Oppaswerkquote:
Ohja, leuk, als je van kinderen houdt. Hoop dat je wordt aangenomen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oppaswerk![]()
Oppassen op een autistische jongen van 11 en een jongen van 6 jaar.![]()
Ze waren superleukGelijk fietsen laten zien en mijn roze fiets uitgebreid bekeken. Treintjes erbij gepakt, etc.
Maargoed, 't gesprek met de moeders ging soms wat stroef.![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:30 schreef Soempie het volgende:
[..]hoezo?
Omdat ze niet gelijk hebben gezegd: je wordt het niet?
Er waren 2 moeders?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:36 schreef Soempie het volgende:
Tenminste..1 moeder was reuze enthousiast en de ander wat minder
Ja, twee moedersquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er waren 2 moeders?
En het belangrijkste is dat je goed met de kinderen op kan schieten. Dus als het met de moeder een beetje stug ging is niet zo erg..
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, twee moedersAlletwee ook kort haar en een met tuinbroek
![]()
Ben je ooit weleens zo ver weg geweest?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
In September, 3 weken en met 2 vrienden![]()
We beginnen in Mexico City en dan eindigen we op het strand in Cancun en ondertussen een beetje rondtrekken door het land.
Bwaha. Geweldig.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, twee moedersAlletwee ook kort haar en een met tuinbroek
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben je ooit weleens zo ver weg geweest?![]()
![]()
Wauwquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hiervoor was Egypte het meest ver weg waar ik ben geweest.
![]()
Maar straks ben ik op Australie en Antarctica na wel op alle werelddelen geweest.
Turkije.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wauw
waar ben je heengeweest in Azie dan?
Ik had net een belangrijk telefoontje. Druk op F5 en schiet vervolgens in de lachquote:
eeh?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:13 schreef Plasterk het volgende:
ik heb weer een afgekochte avond drank in de 2 heren
![]()
ahhh, een goede avond dusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:31 schreef Plasterk het volgende:
boeiend, brallen en zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |