Ben je ooit weleens zo ver weg geweest?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
In September, 3 weken en met 2 vrienden![]()
We beginnen in Mexico City en dan eindigen we op het strand in Cancun en ondertussen een beetje rondtrekken door het land.
Bwaha. Geweldig.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, twee moedersAlletwee ook kort haar en een met tuinbroek
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben je ooit weleens zo ver weg geweest?![]()
![]()
Wauwquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hiervoor was Egypte het meest ver weg waar ik ben geweest.
![]()
Maar straks ben ik op Australie en Antarctica na wel op alle werelddelen geweest.
Turkije.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wauw
waar ben je heengeweest in Azie dan?
Ik had net een belangrijk telefoontje. Druk op F5 en schiet vervolgens in de lachquote:
eeh?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:13 schreef Plasterk het volgende:
ik heb weer een afgekochte avond drank in de 2 heren
![]()
ahhh, een goede avond dusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:31 schreef Plasterk het volgende:
boeiend, brallen en zuipen
waarom mag je geen tv kijken?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:17 schreef B.ertha het volgende:
hoi
Ik wil msn
Ik mag ook al geen tv kijken
Mag wel, maar ik kwam als laatste binnen, dus nou staan er al saaie dingen op. Want mijn zusje 'reserveert' de tv altijdquote:
Dank je, en dan te bedenken dat ik een redelijk druk weekend voor de boeg heb/had, als ik dat allemaal moet gaan doen ben ik maandag echt nergens meer toe in staat denk ikquote:
Kun je niets uitstellen/afzeggen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dank je, en dan te bedenken dat ik een redelijk druk weekend voor de boeg heb/had, als ik dat allemaal moet gaan doen ben ik maandag echt nergens meer toe in staat denk ik
Ik heb een of ander feest in rotterdam morgenavond, en als ik me niet lekker voel ga ik gewoon niet, dab heb ik alleen wel een kaartje waar ik niks meer mee kan. En als het ff kan wil ik zondag ook wel erg graag voetballen.quote:
Das wel best asociaal inderdaad. Bij ons parkeren ze wel langs de weg, voor ons huis, maar echt niet op de oprit.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Ff een hele andere vraag trouwens, hoe raar is het als visite van de overburen de auto parkeert op onze oprit?![]()
M'n pa zal zo wel thuiskomen denk ik, en dan kan ie dus niet eens met zijn auto zijn eigen erf oprijden
Nee, is ook de eerste keer dat ik dit meemaak, m'n broertje vroeg net al of ik promotie had gemaakt op mn werkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Das wel best asociaal inderdaad. Bij ons parkeren ze wel langs de weg, voor ons huis, maar echt niet op de oprit.
Zegt dat iets over je overburen? Ik vind het knap asociaal (en je zou er misschien zelfs werk van kunnen maken)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb een of ander feest in rotterdam morgenavond, en als ik me niet lekker voel ga ik gewoon niet, dab heb ik alleen wel een kaartje waar ik niks meer mee kan. En als het ff kan wil ik zondag ook wel erg graag voetballen.
Ff een hele andere vraag trouwens, hoe raar is het als visite van de overburen de auto parkeert op onze oprit?![]()
M'n pa zal zo wel thuiskomen denk ik, en dan kan ie dus niet eens met zijn auto zijn eigen erf oprijden
Hoezo, was het een mooie Porsche?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, is ook de eerste keer dat ik dit meemaak, m'n broertje vroeg net al of ik promotie had gemaakt op mn werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |