hehe, toe maar weer.. Rachmaninov is ook wel erg moeilijk ja.. Ik blijf eerst wel bij mozart, beethoven en bachquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:06 schreef Haushofer het volgende:
Gisteren naar het derde pianoconcert van Rachmaninov geweestKmoet nog ff oefenen geloof ik
Een poosje maar.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:06 schreef Haushofer het volgende:
Gisteren naar het derde pianoconcert van Rachmaninov geweestKmoet nog ff oefenen geloof ik
"The mountain"quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:12 schreef Bensel het volgende:
[..]
hehe, toe maar weer.. Rachmaninov is ook wel erg moeilijk ja.. Ik blijf eerst wel bij mozart, beethoven en bach![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:18 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben vanavond al wat, helaas. Zag dat het 80's party is, hadden wij erg graag heen gewild!!
Now I'm hurtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:33 schreef Roomsoesje het volgende:
Ik bedoel ook mensen van enige betekenis die mee willen![]()
![]()
Een voorwaardelijke relatiequote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:11 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
AhhhhAls je nu bekeert naar het VVD schap zal ik je redden
![]()
quote:![]()
Je impliceert dat de VVD mij geluk gaat brengen, jij grapjasquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:19 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Een reeele keuze tussen de goot en het geluk![]()
Heb je ze dan nooit met een zak geluk zien lopen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:37 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Je impliceert dat de VVD mij geluk gaat brengen, jij grapjas.
Oh, zat dàt in die zak?!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je ze dan nooit met een zak geluk zien lopen?
Tja, je ziet het haast niet he?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:56 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Oh, zat dàt in die zak?!Wist ik veel
.
Nou je kunt er een eigen pagina maken en dan opgeven wat de hives adressen van je vrienden zijn. Als deze je accepteren krijg je dus een soort wir war van mensen die elkaar via via kennen. Vervolgens kun je berichten/mail/foto's etc uploaden en achterlaten. Zoveelste vorm van internet communicatie dusquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:06 schreef Haushofer het volgende:
Ze speelden eerst de tragische ouverture van Brahms, die kende ik nog niet. Wel een mooi stuk. Als laatste speelden ze de 1e symfonie van Brahms, die had ik ook al es eerder gehoord van een ander orkest. Wel een mooie symfonie, maar je krijgt nooit een goed idee wanneer het stuk nou echt afgelopen is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
![]()
In de Oosterpoort, of niet? Aaaah hoe was het? Ik zou eerst ook heengaan, maar er kwam wat tussen (@##$@#(*%#@)..![]()
hmm kquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:28 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Nou je kunt er een eigen pagina maken en dan opgeven wat de hives adressen van je vrienden zijn. Als deze je accepteren krijg je dus een soort wir war van mensen die elkaar via via kennen. Vervolgens kun je berichten/mail/foto's etc uploaden en achterlaten. Zoveelste vorm van internet communicatie dus![]()
Mijn broer was ook heengeweest en die zei hetzelfde. Zucht.. Laatst wel naar vioolconcert van NNO geweest in de Oosterpoort, was ook super, maar mijn pianoconcertontmaagding wordt maar uitgesteld en uitgesteld en..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:54 schreef Haushofer het volgende:
Maar je hebt dus iets gemistZaal zat trouwens ook behoorlijk vol, dat is lang niet altijd zo.
De vergadering voorzitten en/of de stukken toelichten. Ook de mogelijkheden en regels m.b.t. het appartementsrecht toelichten.quote:
Ik vind dat ik dat mag. Doordeweeks altijd vroeg er uit en vrijwel nooit slaap ik uit op een zaterdag.quote:
Volgens mij wel goed. Hij's niet kleiner geworden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:44 schreef Isegrim het volgende:
Nou, vooruit dan maar.
Hoe gaat het met de kleine Banjermans?
Vergeet ik telkens.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:48 schreef Alicey het volgende:
Over Banjer gesproken, heb je de boekjes nog een keer voor me?
Is prima. Ik hoop het niet voor die tijd nodig te hebben.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vergeet ik telkens.Maar je komt toch volgende week op het feestje van mijn
? Krijg je dan het entingsboekje mee.
Goh, altijd leukquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:52 schreef Isegrim het volgende:
Zijn stamboom heb ik ook nog voor je als je interesse hebt.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Goh, altijd leuk
Vandaar zeker dat hij soms zo elitair doet?
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:48 schreef Alicey het volgende:
Misschien gaan ze elkaar binnenkort gewoon gedogen..
Ongeneeslijk, naar ik vrees.quote:Het blijft wel een enorme aandachtshoer.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zijn echte naam is Ashley of the Orphan's Hill.
Zou wel prettig zijn. Scheelt ook weer wat in haren.quote:
Het ziet er naar uit ja.quote:Ongeneeslijk, naar ik vrees.
Zat in de opvoeding neem ik aan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:56 schreef Isegrim het volgende:
Ongeneeslijk, naar ik vrees.
Dan zal het wel gebrek zijn aan (her-)opvoedingquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb hem niet opgevoed. Ik kreeg hem pas toen hij al twee was.
Je wilt gewoon mij de schuld geven.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan zal het wel gebrek zijn aan (her-)opvoeding
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je wilt gewoon mij de schuld geven.
Het is ook jouw schuld.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je wilt gewoon mij de schuld geven.
* schieuwnierigquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:50 schreef Isegrim het volgende:
Er komen foto's aan van ons nieuwe huis.
Of klein donkerharig opdondertje.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Mementoniks niet Astrid
neimand gebruikt zn echte naam hier en die van mij moet er wel weer staan
Wat bedoel je daar precies mee, een vloer van koemest?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:43 schreef Roomsoesje het volgende:
Ziet er goed uit IsjeNiet teveel invloeden uit Friesland in je inrichting gaan verwerken heh
![]()
en goedgekeurd dusquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:25 schreef qu63 het volgende:
net mn weblog Valid XHTML 1.0 Transitional en CSS gevalideerd!
zulk soort dingen heb ik nou nooit!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:24 schreef -Trinity- het volgende:
Ik stond net op de lift te wachten toen een man in kilt de hal instapte. Ik keek hem verdwaasd aan. "Wanna know why I'm in kilt?"
"Well?"
"What day is it?"
"17th of march"
"St Patrick's day!"
" 'Course!"
Man begon een heel verhaal in het half Nederlands half Schots over waarom ik van het leven moest genieten en dat hij prettig gestoord was, en dat hij eigenlijk naar Amsterdam of Chicago had gemoeten vandaag. Ik heb steeds vaker dat rare mensen die naar bier ruiken me aanspreken. Toen hij vroeg of ik vrijgezel was keek ik hem al argwanend aan, en hij wilde het gelijk rechtzetten "I'm not hitting on you, no!". Ik heb vervolgens keihard staan lachen in de lift trouwens
.
Dat vioolconcert van Krenek? Was ik ook bij. Gelukkig speelden ze ook Also sprach Zarathustra van Strauss, want die stukken van Krenek en Bartok vond ik nou niet echt bijzonderquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:31 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Mijn broer was ook heengeweest en die zei hetzelfde. Zucht.. Laatst wel naar vioolconcert van NNO geweest in de Oosterpoort, was ook super, maar mijn pianoconcertontmaagding wordt maar uitgesteld en uitgesteld en..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:50 schreef Isegrim het volgende:
Ziet er mooi uit. Genoeg mogelijkheden om er een knus thuis van te maken.
Ze zit weer aan de drukqsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:50 schreef Isegrim het volgende:
Wees blij dat hij alleen een beetje onder invloed was.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:24 schreef -Trinity- het volgende:
Ik stond net op de lift te wachten toen een man in kilt de hal instapte. Ik keek hem verdwaasd aan. "Wanna know why I'm in kilt?"
"Well?"
"What day is it?"
"17th of march"
"St Patrick's day!"
" 'Course!"
Man begon een heel verhaal in het half Nederlands half Schots over waarom ik van het leven moest genieten en dat hij prettig gestoord was, en dat hij eigenlijk naar Amsterdam of Chicago had gemoeten vandaag. Ik heb steeds vaker dat rare mensen die naar bier ruiken me aanspreken. Toen hij vroeg of ik vrijgezel was keek ik hem al argwanend aan, en hij wilde het gelijk rechtzetten "I'm not hitting on you, no!". Ik heb vervolgens keihard staan lachen in de lift trouwens
.
Dan maar kamillethee. Zo meteen een douche pakken en als dat ook niet helpt straks op het station maar wat koffie halen.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:50 schreef Isegrim het volgende:
Ik had het laatst ook al in de supermarkt dat iemand een heel verhaal tegen me begon op te hangen. Misschien heb ik een bekend gezicht ofzoquote:Op zondag 18 maart 2007 09:35 schreef Alicey het volgende:
Wees blij dat hij alleen een beetje onder invloed was.Rare jongens, die Schotten.
Ik denk dat het mijnquote:
volgens mij was die site helemaal in flash....en had ik geen enkel plaatje kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:15 schreef Isegrim het volgende:
Maar waarom?Heb je het_fokschaap weggedaan? Net nu ik 10.000 nieuwe avatars voor je had gevonden?
jequote:Op zondag 18 maart 2007 11:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat het mijnop mijn laptop was, maar ik vind het voor hem ook een beetje een gekke reactie.
foto's!quote:Op zondag 18 maart 2007 11:26 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen
Ziet er goed uit, jullie huisje, Ise
Wij hebben gisteren 3 uur bij de keukenboer gezeten om een keuken uit te zoeken. Onze keuken wordt zooooo mooi![]()
Als je een Apple had gehad, had dat wel gekund.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:26 schreef osho het volgende:
[..]
volgens mij was die site helemaal in flash....en had ik geen enkel plaatje kunnen gebruiken
goedemorgen
Wij gaan 7 april de keuken uitzoeken.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:26 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen
Ziet er goed uit, jullie huisje, Ise
Wij hebben gisteren 3 uur bij de keukenboer gezeten om een keuken uit te zoeken. Onze keuken wordt zooooo mooi![]()
dat kan ook met een PCquote:Op zondag 18 maart 2007 11:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je een Apple had gehad, had dat wel gekund.Shift + appeltje + 4 en je kunt elk willekeurig deel van een pagina selecteren en opslaan als .jpg.
Goeiemiddag!quote:Op zondag 18 maart 2007 12:30 schreef Geartsjuh het volgende:
Goeiemorgen
Ise, je huisje ziet er goed uit. Very nice
.
quote:
Ja.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:30 schreef Geartsjuh het volgende:
Ise, je huisje ziet er goed uit. Very nice
.
ziet er goed uit inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2007 13:30 schreef Isegrim het volgende:
En hier gaan we een keuken scoren:
http://www.superkeukens.nl/
Deze vonden we wel mooi:
[afbeelding]
afwasmachinequote:Op zondag 18 maart 2007 14:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga een losse vriezer kopen en die komt denk ik in de berging. Combimagnetron in plaats van oven. En een electrische in plaats van keramische kookplaat (stadsverwarming, dus geen gas).
Keramisch is electrischquote:Op zondag 18 maart 2007 14:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga een losse vriezer kopen en die komt denk ik in de berging. Combimagnetron in plaats van oven. En een electrische in plaats van keramische kookplaat (stadsverwarming, dus geen gas).
en wanneer gaan jullie verhuizen ?quote:Op zondag 18 maart 2007 12:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja.Ik heb ook mega veel zin om te gaan verhuizen.
Of je nodigt ze er op een of andere manier toe uit.. Ik heb dat zelf zo nu en dan met gestoorden en TBS'ers.quote:Op zondag 18 maart 2007 10:56 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik had het laatst ook al in de supermarkt dat iemand een heel verhaal tegen me begon op te hangen. Misschien heb ik een bekend gezicht ofzo![]()
.
Ziet er idd gelikt uitquote:Op zondag 18 maart 2007 13:30 schreef Isegrim het volgende:
Deze vonden we wel mooi:
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:34 schreef Reya het volgende:
Liesje is gaan sporten?
Ik vond het heel geslaagd. Ik heb alle hoeken van de baan zo'n beetje gezien en ben heerlijk actief bezig geweestquote:
Meteen kopenquote:Op zondag 18 maart 2007 13:30 schreef Isegrim het volgende:
Deze vonden we wel mooi:
[afbeelding]
Dat had ik je zo wel kunnen vertellen. Succes met de pijn in je assquote:Op zondag 18 maart 2007 18:21 schreef Alicey het volgende:
Liesje heeft auw. Squash is toch een stuk heftiger dan ik had verwacht.
Ik denk dat jij gewoon net wat anders met 'squashen' bedoelt dan Aliceyquote:Op zondag 18 maart 2007 21:07 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Dat had ik je zo wel kunnen vertellen. Succes met de pijn in je ass![]()
Ik ben hartstikke degelijkquote:Op zondag 18 maart 2007 21:14 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Miss_slut![]()
![]()
Lekker op keukenjacht geweest
![]()
Geartsjuh heeft nou eenmaal een kort lontjequote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef Roomsoesje het volgende:
@Geartjuh:
* Dan maar publiek *
Ik snap dat je achteraf nogal geschrokken bent over hoe het tussen ons drieen is gelopen gisteren. Het verrast me dan ook niet dat je telefoon/mail/PM niet beantwoord. Toch lijkt me het beste om het er rustig over te hebben. Dingen gebeuren nu eenmaal en de keuzes zijn gemaakt. Kan niet meer teruggedraaid worden![]()
Zeg dat welquote:
Hornbach! Hofleverancier van mijn werkquote:
Ok! En wat voor stijl gaat het waarschijnlijk worden?quote:
UIO waarschuwde me daar ook al voor, maar daar heb ik vooralsnog geen last van..quote:Op zondag 18 maart 2007 21:07 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Dat had ik je zo wel kunnen vertellen. Succes met de pijn in je ass![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef Roomsoesje het volgende:
@Geartjuh:
* Dan maar publiek *
Ik snap dat je achteraf nogal geschrokken bent over hoe het tussen ons drieen is gelopen gisteren. Het verrast me dan ook niet dat je telefoon/mail/PM niet beantwoord. Toch lijkt me het beste om het er rustig over te hebben. Dingen gebeuren nu eenmaal en de keuzes zijn gemaakt. Kan niet meer teruggedraaid worden![]()
Ja, maar dat schiet toch ook niet op.. Voor het aanrecht kun je er tenminste nog iets mee.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:19 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Zeg dat welIk had haar hier achter het aanrecht gezet en hopsakee, meteen over zeik
![]()
Ja lekker hoor, gooi het maar in de openbaarheid. Kan er ook nog wel bijquote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef Roomsoesje het volgende:
@Geartjuh:
* Dan maar publiek *
We hebben er 3 uur gezetenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:26 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ok! En wat voor stijl gaat het waarschijnlijk worden?![]()
Gaat best veel tijd in dat tekenen van de keuken zitten vond je niet? Is wel mijn ervaring.
No kiddingquote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef Roomsoesje het volgende:
Zou toch wel ernstig zijn als dit voorgaande echt was![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar dat schiet toch ook niet op.. Voor het aanrecht kun je er tenminste nog iets mee.
Je hebt hem toch wel een flinke trap na gegeven met een naaldhak?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:32 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, gooi het maar in de openbaarheid. Kan er ook nog wel bij. Eerst mij vet laten zitten en nu mij publiekelijk hier een beetje tentoon stellen. Je mag blij zijn als ik ooit nog een voet op Amsterdams bodem zet, bah
.
Jij dacht toch niet dat ik hem er gemakkelijk mee weg liet komen?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel een flinke trap na gegeven met een naaldhak?
Ok, ik geef het op, het lukt niet om je te heropvoeden.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar daar worden weer heul andere dingen bereid.
Tip:quote:Op zondag 18 maart 2007 21:47 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Jij dacht toch niet dat ik hem er gemakkelijk mee weg liet komen?
Goed onthouden btw!
Je bent niet de eerste die het opgeeft.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Ok, ik geef het op, het lukt niet om je te heropvoeden.
Ieuw?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:02 schreef Reya het volgende:
Tip:
Sla jij je vriend ook met je gebruikte tampon?
Apart. Zwaar weekend gehad?quote:Op maandag 19 maart 2007 07:16 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen
Tjeempie, ik voel me alsof ik een grappige geest in een fles ben tegen gekomen en gewenst heb dat ik 100 jaar word.
lezen niet nodig. Titel is wel duidelijk: ieuwquote:
Goeie tipquote:Op zondag 18 maart 2007 22:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Tip:
Sla jij je vriend ook met je gebruikte tampon?
Hier niet, maar 't is wel koudquote:Op maandag 19 maart 2007 08:23 schreef Causa het volgende:
Het sneeuwt
*mond valt openquote:
Leukquote:
Eerste keer.quote:Had je dat eerder gedaan? is het voor herhaling vatbaar?
quote:______
* Causa pakt laatste bara.
Hmmm komt die sneeuw ook deze kant op of blijft het daar?quote:Al een halve centimeter sneeuw inmiddels
Sorry.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:03 schreef Roomsoesje het volgende:
Zeg, gaan jullie eens allemaal netjes aan het werk![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 09:03 schreef Roomsoesje het volgende:
jaja, bijna ontbijt op. dan zal ik aan de slag gaan het volgende ontbijt te maken. rustig maarquote:Op maandag 19 maart 2007 09:03 schreef Roomsoesje het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2007 09:03 schreef Roomsoesje het volgende:
moet = magquote:Op maandag 19 maart 2007 09:06 schreef Alicey het volgende:
Eerste keer.Voor herhaling vatbaar,alleen zit ik er mee dat ik het dan eigenlijk wel regelmatig zou moeten gaan doen, omdat ik anders iedere keer spierpijn tot Tokyo heb..
Ik heb geen idee. De nachtvorst was pas voor morgennacht voorspelt en woensdagnacht en verder weet ik niks.quote:Hmmm komt die sneeuw ook deze kant op of blijft het daar?
goedemorgen Reyaquote:
Als ik het niet op regelmatige basis doe zal ik iedere keer weer dezelfde spierpijn hebben als nu.. Zo bedoel ik het meer.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:12 schreef Causa het volgende:
[..]
moet = magdan is het makkelijker en leuker
Hmm k ben benieuwd..quote:Ik heb geen idee. De nachtvorst was pas voor morgennacht voorspelt en woensdagnacht en verder weet ik niks.
Ja maar, ik wil graag met een onschuldig meisje trouwen.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die het opgeeft.
Misschien dat je er dan eentje van 6 jaar moet zoeken.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja maar, ik wil graag met een onschuldig meisje trouwen.
Tsssquote:Op maandag 19 maart 2007 09:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien dat je er dan eentje van 6 jaar moet zoeken.
Ja snapte ik wel. Ik heb ooit in een cursus les gehad in voornemens en uitvoering ervan, zuks, lamemaarlekkerlullequote:Op maandag 19 maart 2007 09:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik het niet op regelmatige basis doe zal ik iedere keer weer dezelfde spierpijn hebben als nu.. Zo bedoel ik het meer.
Ik ookquote:[..]
Hmm k ben benieuwd..
Mjah ik moet ook nog zien dat ik het vaker ga doen.. Probleem is ook een beetje dat ik dan ook iemand anders zo gek zou moeten krijgen.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:19 schreef Causa het volgende:
[..]
Ja snapte ik wel. Ik heb ooit in een cursus les gehad in voornemens en uitvoering ervan, zuks, lamemaarlekkerlulle
[..]
Ik ook
Je partner van gister is niet geroepen tot regelmatige squashmomenten?quote:Op maandag 19 maart 2007 09:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah ik moet ook nog zien dat ik het vaker ga doen.. Probleem is ook een beetje dat ik dan ook iemand anders zo gek zou moeten krijgen.
quote:Op maandag 19 maart 2007 09:09 schreef Causa het volgende:
jaja, bijna ontbijt op. dan zal ik aan de slag gaan het volgende ontbijt te maken. rustig maar![]()
volgens buienradar hebben jullie er nu ook zo'n beetje last vanquote:Op maandag 19 maart 2007 09:06 schreef Alicey het volgende:
Hmmm komt die sneeuw ook deze kant op of blijft het daar?
gegrilde aubergines met brood denk ikquote:
of plezier, ook dat kan, koffiekan, theekan, kaneel...quote:Op maandag 19 maart 2007 09:29 schreef osho het volgende:
[..]
volgens buienradar hebben jullie er nu ook zo'n beetje last van
zijn die verboden ?quote:Op maandag 19 maart 2007 09:33 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd. Toen zweepslagen nog niet verboden waren
.
Die doet dat al, dies squash leraar.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:26 schreef Causa het volgende:
[..]
Je partner van gister is niet geroepen tot regelmatige squashmomenten?
Ik zie nog niets vallen, maar de lucht wordt wel donkerder zo te zien..quote:Op maandag 19 maart 2007 09:29 schreef osho het volgende:
[..]
volgens buienradar hebben jullie er nu ook zo'n beetje last van
Ik geloof dat lijfstraffen officieel niet ok zijnquote:
Alleen bij minderjarigen en bij zinloosheidquote:
Tegen die zinloosheid kan dan weer "dan maak je maar zin" worden gebruikt.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:45 schreef Causa het volgende:
[..]
Alleen bij minderjarigen en bij zinloosheid
jah, in de wereld der verschijselen is altijd wel weer een reden te vindenquote:Op maandag 19 maart 2007 09:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tegen die zinloosheid kan dan weer "dan maak je maar zin" worden gebruikt.
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:03 schreef Roomsoesje het volgende:
@Geartsjuh: Klik
Houden we het wel een beetje droog op het werk![]()
![]()
typische VVD'erquote:Op maandag 19 maart 2007 10:09 schreef Geartsjuh het volgende:
Dat is wel mijn type idd. Maar ik ken die hele gozer niet.
Nah, hij komt meer over als iemand met inzichtquote:Op maandag 19 maart 2007 10:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Je kan aan zijn hoofd zien dat ie geld heeft?![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:16 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Nah, hij komt meer over als iemand met inzicht![]()
Vandaar dat het hier eindelijk gestopt is. Wat daar valt kan hier niet vallenquote:Op maandag 19 maart 2007 10:36 schreef Alicey het volgende:
Natte sneeuw nu hier..
hier is het alweer gestopt en schijnt de zonquote:Op maandag 19 maart 2007 11:20 schreef Roomsoesje het volgende:
Het is hier net begonnen met sneeuwen![]()
schreef ik weer zo langzaam? was antwoord op Aliceyquote:Op maandag 19 maart 2007 11:23 schreef Causa het volgende:
Dank je. Onder het genot van muziek door Yehudi Menuhin, een favoriet van me
Natte sneeuw is ook sneeuwquote:Op maandag 19 maart 2007 12:28 schreef Bensel het volgende:
welke sneeuw? Ben alleen door wat natte sneeuw gegaan vanmorgen, maar niks bleef liggen..
Ik denk niets, ik adviseer slechts.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Je denkt wel erg slechte dingen over mij.
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:38 schreef miss_sly het volgende:
Wat is men hier weer lekker vrolijk...not
laten jullie je zo snel uit het veld slaan door wat minder mooi weer?
quote:Op maandag 19 maart 2007 08:24 schreef osho het volgende:
Op maandag 19 maart 2007 08:23 schreef Causa het volgende:
Het sneeuwt
kom op zeg, ben je nederlander of niet..quote:Op maandag 19 maart 2007 21:44 schreef Causa het volgende:
[..]
![]()
Ik danste over straat en door de gangen naar m'n moesje. Kon me geen kou deren vandaag
Ik ook welles hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 21:56 schreef Bensel het volgende:
[..]
kom op zeg, ben je nederlander of niet..
ik klaag altijd over het weer...
dat wordt trakterenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:26 schreef Bensel het volgende:
En ik kom erachter dat ik inmiddels al over de 5000 posts ben gegaan..
Wat dacht je van een gigantisch toillet met dakterrasquote:Op maandag 19 maart 2007 23:08 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn weer aan het tekenen, meten en rekenen geslagen...ontwerp is weer helemaal omgegooid
Ik word zelf benieuwd wat het nou uiteindelijk gaat worden
Nee, dit keer hebben we een mooie grote slaapkamer met een enorm dakterras erom heen en een gigantische woonkamer/keuken over de gehele lengte van de verdiepingquote:Op maandag 19 maart 2007 23:29 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Wat dacht je van een gigantisch toillet met dakterrasSoort van mega-gevangeniscel met luchtplaats. Ik zou tekenen
![]()
Weet je heh, misschien moet je er eens met een groepje over brainstormen. Ik noem geen namenquote:Op maandag 19 maart 2007 23:36 schreef miss_sly het volgende:
Nee, dit keer hebben we een mooie grote slaapkamer met een enorm dakterras erom heen en een gigantische woonkamer/keuken over de gehele lengte van de verdieping
Tja, lastig...zou zo gauw niemand kunnen bedenken...niemand ook die zich spontaan aanbiedt ofzoquote:Op maandag 19 maart 2007 23:40 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Weet je heh, misschien moet je er eens met een groepje over brainstormen. Ik noem geen namen![]()
we kennen helaas ook helemaal niemand met een dusdanig goede smaak of interieurinzicht dat we onze huis brainstormsessies daaraan toevertrouwenquote:Op maandag 19 maart 2007 23:40 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Weet je heh, misschien moet je er eens met een groepje over brainstormen. Ik noem geen namen![]()
Mja tis wel iets voorquote:Op maandag 19 maart 2007 23:41 schreef miss_sly het volgende:
Tja, lastig...zou zo gauw niemand kunnen bedenken...niemand ook die zich spontaan aanbiedt ofzo
Goede smaak is een leerproces. Het omvormen van iemands inzichten naar een inrichting met artikelen waar ik aandelen van heb en die helaas de duurste uit de collectie zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 23:44 schreef osho het volgende:
we kennen helaas ook helemaal niemand met een dusdanig goede smaak of interieurinzicht dat we onze huis brainstormsessies daaraan toevertrouwen
Daar zeg je zoietsquote:Op maandag 19 maart 2007 23:46 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Mja tis wel iets voorDie heb doorgaans goede ideeen over inrichting en muurtjes plaatsen en zo (ik mag me niet eens bemoeien met onze nieuwe inrichting
![]()
) . Uiteraard op afroep haske beschikbaar, kwestie van agenda pakken
![]()
Deze week volgeboekt. Zondag en later zover ik weet vrij (ik ook). Ik weet dat ze het leuk zou vinden. Zelf vind ik het ook wel heel cool om erover na te denken en zo alhoewel mijn ideeen vaak ophouden bij een wereldbol met drank erin.quote:
zullen we zondag boeken?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:53 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Deze week volgeboekt. Zondag en later zover ik weet vrij (ik ook). Ik weet dat ze het leuk zou vinden. Zelf vind ik het ook wel heel cool om erover na te denken en zo alhoewel mijn ideeen vaak ophouden bij een wereldbol met drank erin.Me opa heeft trouwens een apartement met een paar ronde muren, ook heel tof
![]()
Het weer heeft wel een grote invloed op hoe ik me voel. Bij mooi weer ben ik doorgaans vrolijker.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:38 schreef miss_sly het volgende:
Wat is men hier weer lekker vrolijk...not
laten jullie je zo snel uit het veld slaan door wat minder mooi weer?
ja, ik word veel serieuzer genomen in geloofsdiscussiesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:02 schreef Roomsoesje het volgende:
@Osho: Hoe bevalt de nieuwe identiteit eik? Reageren mensen heel anders?
make love, not warquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:14 schreef Roomsoesje het volgende:
Ontketen een Jihad!
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:36 schreef Roomsoesje het volgende:
Hij zal 5-7 kilo lichter en kleiner lijken![]()
is dat idd de vraag der vragen voor een vrouw als ze naar een lezing van een filosoof gaat ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:30 schreef Geartsjuh het volgende:
Goeiemorgen
Vanavond ga ik naar een lezing van Bas Haring. Dan krijg ik eindelijk antwoord op de vraag der vragen: is Bas in het echt net zo lekker als op tv?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:48 schreef osho het volgende:
[..]
is dat idd de vraag der vragen voor een vrouw als ze naar een lezing van een filosoof gaat ?
Oehquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:30 schreef Geartsjuh het volgende:
Goeiemorgen
Vanavond ga ik naar een lezing van Bas Haring. Dan krijg ik eindelijk antwoord op de vraag der vragen: is Bas in het echt net zo lekker als op tv?
Jouw bespiegelingen zijn ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:56 schreef osho het volgende:
[..]
jij ook al ? wat is er mis met mijn filosofische bespiegelingen
Das wat tv met je doet. Iedereen lijkt bv dikker op tvquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:46 schreef Geartsjuh het volgende:
Hoe kom je daar nou weer bij?Het is wel een klein manneke dus het zou me iig niks verbazen
.
heeft waarschijnlijk met de instellingen van jouw breedbeeld tv te makenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:00 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Das wat tv met je doet. Iedereen lijkt bv dikker op tvHeeft met verhoudingen van het scherm/camera en zo te maken geloof ik.
Ohquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:29 schreef osho het volgende:
heeft waarschijnlijk met de instellingen van jouw breedbeeld tv te maken
Iedereen krijgt opeens een sociaal levenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:22 schreef Sitethief het volgende:
Gek zeg, dit topic loopt al 4 dagen, terwijl sosm de LFC in eene halve dag vol is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |