abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47325084
Sinds bijna 2 jaar heb ik een hele aardige vriend. Het gaat best goed tussen ons en we hebben eigenlijk nooit ruzie. Het probleem is alleen dat ik niet van hem hou en nog nooit van hem gehouden heb... Ik voel me lichamelijk en psychisch niet tot hem aangetrokken en het is mijn type helemaal niet.

Toen ik hem leerde kennen ben was ik nogal eenzaam, wat de reden was dat ik op zijn avances in ben gegaan. Ik voelde me toen ook al niet tot hem aangetrokken, en dacht dat het niet lang aan zou blijven.
Hij houdt wel heel veel van mij, ik ben alles voor hem. Als ik het uit zou maken denk ik echt dat hij eraan onderdoor zal gaan. Ik kan het gewoon niet over mijn hart krijgen het uit te maken... Als het nou een eikel was en we vaak ruzie hadden, maar dat is niet zo: hij is gewoon heel aardig en we hebben nooit ruzie.

Daarbij komt ook nog eens dat ik zijn eerste vriendin ben en hij mijn eerste vriend, wat het allemaal nog extra moeilijk maakt.
Maar ik moet er echt niet aan denken om mijn hele leven bij hem te blijven. Ik zou denk ik echt ongelukkig worden...

Wat zouden jullie doen?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 03:18:51 #2
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_47325104
Denk aan je zelf en volg je gevoel. Als je niet bij hem past, gewoon wegwezen.
pi_47325107
Ellen ben jij dat?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 03:21:00 #4
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_47325115
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 03:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ellen ben jij dat?
Ooit van PM gehoord?

[ Bericht 3% gewijzigd door glasbak op 16-03-2007 03:22:01 (Laat maar :{) ]
pi_47325119
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 03:21 schreef glasbak het volgende:

[..]

Ooit van PM gehoord?
Zeker wel.
pi_47325120
Uit eenzaamheid een relatie starten is begrijpelijk enigzins, maar uit medelijden de relatie in stand houden is jezelf voor de gek houden en diegene waarmee je een relatie hebt zelfs hard bedriegen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2007 03:22:31 ]
  vrijdag 16 maart 2007 @ 03:22:48 #7
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_47325126
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 03:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

[..]

Zeker wel.
Schrap mijn opmerking maar. PM voor TS is niet actief
pi_47325128
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 03:15 schreef Repelsteeltje83 het volgende:
Maar ik moet er echt niet aan denken om mijn hele leven bij hem te blijven. Ik zou denk ik echt ongelukkig worden...
Dan moet je er echt mee stoppen.
quote:
Hij houdt wel heel veel van mij, ik ben alles voor hem. Als ik het uit zou maken denk ik echt dat hij eraan onderdoor zal gaan.
Ik denk dat dat wel meevalt, blij zal hij er niet om zijn, maar ik denk dat hij het wel zal begrijpen nadat je hem het een en ander uitgelegd hebt. Hij zal wel moeten, want jij wil niet verder.
pi_47325138
hee niet gaan zitten slowchatten hier he!

glasbak: zijn gevoelens zijn net zo belangrijk, als hij zichzelf van kant maakt oid (ja zo serieus is het)als ik het uitmaak zou ik me er voor de rest van mijn leven schuldig over voelen.
pi_47325149
bolkesteijn: geloof mij, het valt niet mee. Bedenk wel dat ik zijn eerste vriendin ben, terwijl hij al 26 is.
pi_47325172
Het zal een harde les voor hem zijn maar zeker geen onbelangrijke. Zo hebben we allemaal wel eens dingen op de harde manier moeten leren.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  vrijdag 16 maart 2007 @ 03:36:43 #12
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_47325191
Afkappen, hij komt er heus wel overheen...

Denk er aan wat op de lange termijn het beste is voor hem. Is het het beste voor hem om tot in de lengte der dagen opgescheept te zitten met een vriendin die hem eigenlijk helemaal niet leuk vindt... Of is het het beste voor hem om even door de zure appel heen te bijten, jou los te laten en een echt geschikte partner te vinden.

Zowel voor hem als voor jou is het het beste om dit af te kappen. En dat weet je zelf natuurlijk ook.
pi_47325192
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 03:27 schreef Repelsteeltje83 het volgende:
bolkesteijn: geloof mij, het valt niet mee. Bedenk wel dat ik zijn eerste vriendin ben, terwijl hij al 26 is.
Ik heb 1,5 maand een vriendin gehad, daar was ik ook niet echt verliefd op, ik wilde gewoon weten hoe het zou zijn. Ik was 21 toen. Zij was wel echt verliefd, maar het straalde gewoon op haar af dat ik haar niet zo leuk vond als zij mij vond. Ik zat er echt over in want ik vond het nogal onaardig tegenover haar om het uit te maken, uiteindelijk heeft zij het zelf uitgemaakt omdat ze toch wel merkte dat ik niet echt van haar hield.

Hetzelfde gaat voor jou op denk ik, je vriend merkt het op den duur gegarandeerd dat je hem niet meer dan aardig vind. En dan is de teleurstelling alleen nog maar groter voor hem. Bovendien doe je jezelf tekort door bij hem te blijven. Hij gaat trouwens echt niet ontsporen want hij vind jou nog leuk en zal je dus nog graag willen zien. Uiteindelijk is dat wel een foute situatie maar ik kan me zo voorstellen dat hij na 2 jaar even moet wennen aan het idee, je moet het contact dus langzaam uitfaseren.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 03:41:25 #14
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_47325215
Ik heb niet eens heel de openingspost gelezen maar zeg bij voorbaat al dat je jezelf way tekort doet door met iemand te zijn waar je niet van houdt.

Doeeensniet!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 03:42:14 #15
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_47325217
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 03:25 schreef Repelsteeltje83 het volgende:
hee niet gaan zitten slowchatten hier he!

glasbak: zijn gevoelens zijn net zo belangrijk, als hij zichzelf van kant maakt oid (ja zo serieus is het)als ik het uitmaak zou ik me er voor de rest van mijn leven schuldig over voelen.
Zichzelf van kant maken zal niet zo snel gebeuren denk ik. Ik zit in een zelfde situatie waarbij mijn vrouw zich dreigt van kant te maken als ik haar verlaat. Ik zal hier niet in details treden, maar ik heb het regelmatig gezien dat bij fikse ruzies ze dreigde haar polsen door te snijden als ik de deur uit zou lopen, maar als ik dan toch echt wegliep dan zette ze het toch niet door. En er komt een dag dat ik wegloop en niet meer terugkom.
pi_47325230
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 03:42 schreef glasbak het volgende:
Ik zal hier niet in details treden, maar ik heb het regelmatig gezien dat bij fikse ruzies ze dreigde haar polsen door te snijden als ik de deur uit zou lopen, maar als ik dan toch echt wegliep dan zette ze het toch niet door.
Ik zou krom liggen van het lachen, iemand chanteren met dat soort onzin. Meid, dan spring je toch lekker, bel ik vast de brandweer.
pi_47325235
Hephaistos: hij weet natuurlijk niet dat ik hem niet leuk vind..
Bolkesteijn: we hebben nu al bijna twee jaar een relatie en al die tijd heeft hij nog niet echt gemerkt dat ik helemaal niet op hem val. Dat is toch wel wat anders dan 1.5 maand.
Daar komt nog bij dat hij supergevoelig is. Hij begint al te huilen als ik boos word...
  vrijdag 16 maart 2007 @ 03:44:49 #18
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_47325236
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 03:43 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik zou krom liggen van het lachen, iemand chanteren met dat soort onzin. Meid, dan spring je toch lekker, bel ik vast de brandweer.
Stoer man!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 03:46:52 #19
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_47325242
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 03:44 schreef Repelsteeltje83 het volgende:
Hephaistos: hij weet natuurlijk niet dat ik hem niet leuk vind..
Dat doet niks af aan het feit dat zo'n relatie op de lange termijn ook voor hem nooit bevredigend zal zijn. Ook al denk je dat je hem er nu een plezier mee doet door net te doen alsof je hem wél leuk vindt, het is natuurlijk niet zo... Uiteindelijk doe je hem alleen maar meer pijn door hier mee door te gaan.
  Redactie Frontpage vrijdag 16 maart 2007 @ 03:46:56 #20
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_47325244
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 03:44 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Stoer man!
Het is wel de enige manier om met dat soort zielige aandachttrekkerijen om te gaan. Je laat je toch niet chanteren?
pi_47325246
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 03:44 schreef Repelsteeltje83 het volgende:
Bolkesteijn: we hebben nu al bijna twee jaar een relatie en al die tijd heeft hij nog niet echt gemerkt dat ik helemaal niet op hem val. Dat is toch wel wat anders dan 1.5 maand.
2 jaar een relatie zonder dat jij hem echt leuk vond is langer dan 1,5e maand, daarom is het zeker wel een legitieme vergelijking. Ik ben er na 1,5 maand al achter gekomen dat het beter is om te stoppen als je niet van elkaar houdt, dan is na 24 maand zeker de tijd gekomen om er echt mee te stoppen. Er is gewoon geen andere mogelijkheid dan om er mee te stoppen.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 03:48:29 #22
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_47325248
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 03:46 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Het is wel de enige manier om met dat soort zielige aandachttrekkerijen om te gaan. Je laat je toch niet chanteren?
Dat is iets anders dan zeggen dat het je niks doet. Tuurlijk doet het je wel wat als je vrouw dreigt om zelfmoord te plegen, het doet je zelfs heel veel... Lijkt mij dan
pi_47325250
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 03:44 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Stoer man!
Zo is het zeker niet bedoeld, en werkelijk wat zou ik balen als ze echt sprong. Maar dit soort dingen worden in een vlaag van woede en ergernis gezegd, dan kun je daar beter gevat op reageren dan er in mee gaan.
pi_47325252

arme Harry
underground forever baby
  Redactie Frontpage vrijdag 16 maart 2007 @ 03:51:45 #25
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_47325255
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 03:48 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Dat is iets anders dan zeggen dat het je niks doet. Tuurlijk doet het je wel wat als je vrouw dreigt om zelfmoord te plegen, het doet je zelfs heel veel... Lijkt mij dan
Ja, maar dat hoef je haar niet te vertellen. Ik zou ook zeggen: doe je wel de deur achter je dicht, het tocht anders zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')