Ooit van PM gehoord?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ellen ben jij dat?
Dan moet je er echt mee stoppen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:15 schreef Repelsteeltje83 het volgende:
Maar ik moet er echt niet aan denken om mijn hele leven bij hem te blijven. Ik zou denk ik echt ongelukkig worden...![]()
Ik denk dat dat wel meevalt, blij zal hij er niet om zijn, maar ik denk dat hij het wel zal begrijpen nadat je hem het een en ander uitgelegd hebt. Hij zal wel moeten, want jij wil niet verder.quote:Hij houdt wel heel veel van mij, ik ben alles voor hem. Als ik het uit zou maken denk ik echt dat hij eraan onderdoor zal gaan.
Ik heb 1,5 maand een vriendin gehad, daar was ik ook niet echt verliefd op, ik wilde gewoon weten hoe het zou zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:27 schreef Repelsteeltje83 het volgende:
bolkesteijn: geloof mij, het valt niet mee. Bedenk wel dat ik zijn eerste vriendin ben, terwijl hij al 26 is.
Zichzelf van kant maken zal niet zo snel gebeuren denk ik. Ik zit in een zelfde situatie waarbij mijn vrouw zich dreigt van kant te maken als ik haar verlaat. Ik zal hier niet in details treden, maar ik heb het regelmatig gezien dat bij fikse ruzies ze dreigde haar polsen door te snijden als ik de deur uit zou lopen, maar als ik dan toch echt wegliep dan zette ze het toch niet door. En er komt een dag dat ik wegloop en niet meer terugkom.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:25 schreef Repelsteeltje83 het volgende:
hee niet gaan zitten slowchatten hier he!
glasbak: zijn gevoelens zijn net zo belangrijk, als hij zichzelf van kant maakt oid (ja zo serieus is het)als ik het uitmaak zou ik me er voor de rest van mijn leven schuldig over voelen.
Ik zou krom liggen van het lachen, iemand chanteren met dat soort onzin. Meid, dan spring je toch lekker, bel ik vast de brandweer.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:42 schreef glasbak het volgende:
Ik zal hier niet in details treden, maar ik heb het regelmatig gezien dat bij fikse ruzies ze dreigde haar polsen door te snijden als ik de deur uit zou lopen, maar als ik dan toch echt wegliep dan zette ze het toch niet door.
Stoer man!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik zou krom liggen van het lachen, iemand chanteren met dat soort onzin. Meid, dan spring je toch lekker, bel ik vast de brandweer.
Dat doet niks af aan het feit dat zo'n relatie op de lange termijn ook voor hem nooit bevredigend zal zijn. Ook al denk je dat je hem er nu een plezier mee doet door net te doen alsof je hem wél leuk vindt, het is natuurlijk niet zo... Uiteindelijk doe je hem alleen maar meer pijn door hier mee door te gaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:44 schreef Repelsteeltje83 het volgende:
Hephaistos: hij weet natuurlijk niet dat ik hem niet leuk vind..
Het is wel de enige manier om met dat soort zielige aandachttrekkerijen om te gaan. Je laat je toch niet chanteren?quote:
2 jaar een relatie zonder dat jij hem echt leuk vond is langer dan 1,5e maand, daarom is het zeker wel een legitieme vergelijking. Ik ben er na 1,5 maand al achter gekomen dat het beter is om te stoppen als je niet van elkaar houdt, dan is na 24 maand zeker de tijd gekomen om er echt mee te stoppen. Er is gewoon geen andere mogelijkheid dan om er mee te stoppen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:44 schreef Repelsteeltje83 het volgende:
Bolkesteijn: we hebben nu al bijna twee jaar een relatie en al die tijd heeft hij nog niet echt gemerkt dat ik helemaal niet op hem val. Dat is toch wel wat anders dan 1.5 maand.
Dat is iets anders dan zeggen dat het je niks doet. Tuurlijk doet het je wel wat als je vrouw dreigt om zelfmoord te plegen, het doet je zelfs heel veel... Lijkt mij danquote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het is wel de enige manier om met dat soort zielige aandachttrekkerijen om te gaan. Je laat je toch niet chanteren?
Zo is het zeker niet bedoeld, en werkelijk wat zou ik balen als ze echt sprong. Maar dit soort dingen worden in een vlaag van woede en ergernis gezegd, dan kun je daar beter gevat op reageren dan er in mee gaan.quote:
Ja, maar dat hoef je haar niet te vertellen. Ik zou ook zeggen: doe je wel de deur achter je dicht, het tocht anders zo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan zeggen dat het je niks doet. Tuurlijk doet het je wel wat als je vrouw dreigt om zelfmoord te plegen, het doet je zelfs heel veel... Lijkt mij dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |