Ik had het laatst ook al in de supermarkt dat iemand een heel verhaal tegen me begon op te hangen. Misschien heb ik een bekend gezicht ofzoquote:Op zondag 18 maart 2007 09:35 schreef Alicey het volgende:
Wees blij dat hij alleen een beetje onder invloed was.Rare jongens, die Schotten.
Ik denk dat het mijnquote:
volgens mij was die site helemaal in flash....en had ik geen enkel plaatje kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:15 schreef Isegrim het volgende:
Maar waarom?Heb je het_fokschaap weggedaan? Net nu ik 10.000 nieuwe avatars voor je had gevonden?
jequote:Op zondag 18 maart 2007 11:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat het mijnop mijn laptop was, maar ik vind het voor hem ook een beetje een gekke reactie.
foto's!quote:Op zondag 18 maart 2007 11:26 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen
Ziet er goed uit, jullie huisje, Ise
Wij hebben gisteren 3 uur bij de keukenboer gezeten om een keuken uit te zoeken. Onze keuken wordt zooooo mooi![]()
Als je een Apple had gehad, had dat wel gekund.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:26 schreef osho het volgende:
[..]
volgens mij was die site helemaal in flash....en had ik geen enkel plaatje kunnen gebruiken
goedemorgen
Wij gaan 7 april de keuken uitzoeken.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:26 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen
Ziet er goed uit, jullie huisje, Ise
Wij hebben gisteren 3 uur bij de keukenboer gezeten om een keuken uit te zoeken. Onze keuken wordt zooooo mooi![]()
dat kan ook met een PCquote:Op zondag 18 maart 2007 11:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je een Apple had gehad, had dat wel gekund.Shift + appeltje + 4 en je kunt elk willekeurig deel van een pagina selecteren en opslaan als .jpg.
Goeiemiddag!quote:Op zondag 18 maart 2007 12:30 schreef Geartsjuh het volgende:
Goeiemorgen
Ise, je huisje ziet er goed uit. Very nice
.
quote:
Ja.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:30 schreef Geartsjuh het volgende:
Ise, je huisje ziet er goed uit. Very nice
.
ziet er goed uit inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2007 13:30 schreef Isegrim het volgende:
En hier gaan we een keuken scoren:
http://www.superkeukens.nl/
Deze vonden we wel mooi:
[afbeelding]
afwasmachinequote:Op zondag 18 maart 2007 14:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga een losse vriezer kopen en die komt denk ik in de berging. Combimagnetron in plaats van oven. En een electrische in plaats van keramische kookplaat (stadsverwarming, dus geen gas).
Keramisch is electrischquote:Op zondag 18 maart 2007 14:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga een losse vriezer kopen en die komt denk ik in de berging. Combimagnetron in plaats van oven. En een electrische in plaats van keramische kookplaat (stadsverwarming, dus geen gas).
en wanneer gaan jullie verhuizen ?quote:Op zondag 18 maart 2007 12:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja.Ik heb ook mega veel zin om te gaan verhuizen.
Of je nodigt ze er op een of andere manier toe uit.. Ik heb dat zelf zo nu en dan met gestoorden en TBS'ers.quote:Op zondag 18 maart 2007 10:56 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik had het laatst ook al in de supermarkt dat iemand een heel verhaal tegen me begon op te hangen. Misschien heb ik een bekend gezicht ofzo![]()
.
Ziet er idd gelikt uitquote:Op zondag 18 maart 2007 13:30 schreef Isegrim het volgende:
Deze vonden we wel mooi:
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:34 schreef Reya het volgende:
Liesje is gaan sporten?
Ik vond het heel geslaagd. Ik heb alle hoeken van de baan zo'n beetje gezien en ben heerlijk actief bezig geweestquote:
Meteen kopenquote:Op zondag 18 maart 2007 13:30 schreef Isegrim het volgende:
Deze vonden we wel mooi:
[afbeelding]
Dat had ik je zo wel kunnen vertellen. Succes met de pijn in je assquote:Op zondag 18 maart 2007 18:21 schreef Alicey het volgende:
Liesje heeft auw. Squash is toch een stuk heftiger dan ik had verwacht.
Ik denk dat jij gewoon net wat anders met 'squashen' bedoelt dan Aliceyquote:Op zondag 18 maart 2007 21:07 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Dat had ik je zo wel kunnen vertellen. Succes met de pijn in je ass![]()
Ik ben hartstikke degelijkquote:Op zondag 18 maart 2007 21:14 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Miss_slut![]()
![]()
Lekker op keukenjacht geweest
![]()
Geartsjuh heeft nou eenmaal een kort lontjequote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef Roomsoesje het volgende:
@Geartjuh:
* Dan maar publiek *
Ik snap dat je achteraf nogal geschrokken bent over hoe het tussen ons drieen is gelopen gisteren. Het verrast me dan ook niet dat je telefoon/mail/PM niet beantwoord. Toch lijkt me het beste om het er rustig over te hebben. Dingen gebeuren nu eenmaal en de keuzes zijn gemaakt. Kan niet meer teruggedraaid worden![]()
Zeg dat welquote:
Hornbach! Hofleverancier van mijn werkquote:
Ok! En wat voor stijl gaat het waarschijnlijk worden?quote:
UIO waarschuwde me daar ook al voor, maar daar heb ik vooralsnog geen last van..quote:Op zondag 18 maart 2007 21:07 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Dat had ik je zo wel kunnen vertellen. Succes met de pijn in je ass![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |