hehe, toe maar weer.. Rachmaninov is ook wel erg moeilijk ja.. Ik blijf eerst wel bij mozart, beethoven en bachquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:06 schreef Haushofer het volgende:
Gisteren naar het derde pianoconcert van Rachmaninov geweestKmoet nog ff oefenen geloof ik
Een poosje maar.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:06 schreef Haushofer het volgende:
Gisteren naar het derde pianoconcert van Rachmaninov geweestKmoet nog ff oefenen geloof ik
"The mountain"quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:12 schreef Bensel het volgende:
[..]
hehe, toe maar weer.. Rachmaninov is ook wel erg moeilijk ja.. Ik blijf eerst wel bij mozart, beethoven en bach![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:18 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben vanavond al wat, helaas. Zag dat het 80's party is, hadden wij erg graag heen gewild!!
Now I'm hurtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:33 schreef Roomsoesje het volgende:
Ik bedoel ook mensen van enige betekenis die mee willen![]()
![]()
Een voorwaardelijke relatiequote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:11 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
AhhhhAls je nu bekeert naar het VVD schap zal ik je redden
![]()
quote:![]()
Je impliceert dat de VVD mij geluk gaat brengen, jij grapjasquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:19 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Een reeele keuze tussen de goot en het geluk![]()
Heb je ze dan nooit met een zak geluk zien lopen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:37 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Je impliceert dat de VVD mij geluk gaat brengen, jij grapjas.
Oh, zat dàt in die zak?!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je ze dan nooit met een zak geluk zien lopen?
Tja, je ziet het haast niet he?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:56 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Oh, zat dàt in die zak?!Wist ik veel
.
Nou je kunt er een eigen pagina maken en dan opgeven wat de hives adressen van je vrienden zijn. Als deze je accepteren krijg je dus een soort wir war van mensen die elkaar via via kennen. Vervolgens kun je berichten/mail/foto's etc uploaden en achterlaten. Zoveelste vorm van internet communicatie dusquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:06 schreef Haushofer het volgende:
Ze speelden eerst de tragische ouverture van Brahms, die kende ik nog niet. Wel een mooi stuk. Als laatste speelden ze de 1e symfonie van Brahms, die had ik ook al es eerder gehoord van een ander orkest. Wel een mooie symfonie, maar je krijgt nooit een goed idee wanneer het stuk nou echt afgelopen is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
![]()
In de Oosterpoort, of niet? Aaaah hoe was het? Ik zou eerst ook heengaan, maar er kwam wat tussen (@##$@#(*%#@)..![]()
hmm kquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:28 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Nou je kunt er een eigen pagina maken en dan opgeven wat de hives adressen van je vrienden zijn. Als deze je accepteren krijg je dus een soort wir war van mensen die elkaar via via kennen. Vervolgens kun je berichten/mail/foto's etc uploaden en achterlaten. Zoveelste vorm van internet communicatie dus![]()
Mijn broer was ook heengeweest en die zei hetzelfde. Zucht.. Laatst wel naar vioolconcert van NNO geweest in de Oosterpoort, was ook super, maar mijn pianoconcertontmaagding wordt maar uitgesteld en uitgesteld en..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:54 schreef Haushofer het volgende:
Maar je hebt dus iets gemistZaal zat trouwens ook behoorlijk vol, dat is lang niet altijd zo.
De vergadering voorzitten en/of de stukken toelichten. Ook de mogelijkheden en regels m.b.t. het appartementsrecht toelichten.quote:
Ik vind dat ik dat mag. Doordeweeks altijd vroeg er uit en vrijwel nooit slaap ik uit op een zaterdag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |