Vind het wel veel inhoud hebben.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:59 schreef Causa het volgende:
Ik vind zomaar een heel oud document in m'n pc. Gedichtje van veel meer dan tien jaar geleden.
Ik herken nu achteraf evengoed ieder woord nog nu ik het weer zie.
Grappig, was bijna vergeten hoeveel ik dichtte ooit
voorgeschreven
Hij leefde vroom in voorgeschreven zielenangst
Voor het hellevuur was hij het allerbangst
Hij verzorgde zijn plichten devoot
en elke zonde maakte hij onmiddellijk dood
Hoezeer de duivel hem kon bevuilen hield hij altijd in gedachten.
Zo verliep zijn leven in wankel trachten.
Goedgemutst durfde hij zich vervolgens bij de hemelpoort te vertonen,
uiteindelijk zou hij bij zijn heer gaan wonen!
Hij opende zijn handen voldaan:
"Laat mij maar gerust verdergaan,
ik heb heus wat verdiend.
Zie, de handen die ik toon,
zij zijn keurig schoon!"
"Ja," klonk het toen hij zweeg,
"maar mijn vriend,
ze zijn leeg."
Aardig religieus gehalte ergens weer Causa
Ok om niet lullig te doen en mensen voor te trekken bied ik ook voor jouw toko 5000 euroquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:22 schreef osho het volgende:
makelaar is langsgeweest. huis gaat nu echt in de verkoop![]()
hopen dat het snel gaat
maar ja, wie wil zo'n mooi huisje niet
om niet lullig te doen en mensen voor te trekken sla ik ook jouw bod afquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:55 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ok om niet lullig te doen en mensen voor te trekken bied ik ook voor jouw toko 5000 euro
Ik wil naar huis!!quote:
Je baas is toch weg? Waar wacht je opquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wil naar huis!!
het is veel te mooi weer
ow, thnxquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vind het wel veel inhoud hebben.<- positieve
kan nooit meer lang duren nuquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wil naar huis!!
het is veel te mooi weer
Tjeempie!! Over narcissen gesproken, die narcissen die ik van jou heb worden wonder boven wonder heel gelaten door mijn poezeschatjes..quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:45 schreef Causa het volgende:
En nog meer bloemenleed. Drie narcissenbolletjes komen elk jaar op. Dit jaar 2. Ze bloeien net volop.
Ineens besluit Sjakie buurkat Diesel uit de tuin te jagen. Uit m'n verhaaltje van gister was al bekend dat dit uniek is en al helemaal tegenover Diesel; de brutale buurttiran die elke kat vreest.
En wat sneuvelt er bij het verjagen? precies die 2 narcisjes
echt waar? Dat had ik helemaal niet durven hopen. Toen ik er nog was waren ze best geintresseerd in dat mandje.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie!! Over narcissen gesproken, die narcissen die ik van jou heb worden wonder boven wonder heel gelaten door mijn poezeschatjes..
Uh... Herinner me even tegen die tijd en leg me dan ook uit hoe ik het moet doen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:54 schreef Causa het volgende:
[..]
echt waar? Dat had ik helemaal niet durven hopen. Toen ik er nog was waren ze best geintresseerd in dat mandje.
Wat leuk!
[/quote
Ik vind het ook wel verrassend. Ze vinden er echt niets aan.
[quote]
Als ze uitgebloeit zijn helemaal afknippen tot aan de bol en in de kelder zetten.
Dan planten we als het klusdagje aanbreekt en anders heb je er volgend jaar weer plezier van
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:43 schreef -Trinity- het volgende:
School kan je zo comatoos maken soms.
Mocht je er vragen over, dan kun je ze altijd stellen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:45 schreef -Trinity- het volgende:
En mijn wiskundedocent heeft mijn dag verpest. Ik kom er echt niet uit met die kansrekeningopdrachten voor mijn Praktische Opdracht (zo'n werkstuk wat nb meetelt voor je examen) dus ik uit mijn ongenoegen hierover, vooral omdat een som te moeilijk bleek, en ik nu niet het vertrouwen heb dat we die andere ooit goed kunnen maken. "Ja, maar je hoeft het ook niet goed te doen. Je hoeft geen tien te halen." "Ik denk dat ik even versteld sta over het demotiverende gehalte van uw opmerking."
Stel je gooit met 6 dobbelstenen. Je wil in een aantal worpen zo veel mogelijk tweeën (ogen) verzamelen. Je moet per worp minimaal één steen vastzetten, twee of niet. Hoeveel tweeën zul je gemiddeld gooien?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:51 schreef Reya het volgende:
Mocht je er vragen over, dan kun je ze altijd stellen.
Dat moet je handmatig uitrekenen? Dan lijkt het me inderdaad een behoorlijk kriem. Met de juiste software ervoor zou het dan wel weer mogelijk kunnen zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:56 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Stel je gooit met 6 dobbelstenen. Je wil in een aantal worpen zo veel mogelijk tweeën (ogen) verzamelen. Je moet per worp minimaal één steen vastzetten, twee of niet. Hoeveel tweeën zul je gemiddeld gooien?
- Deze som ging ik proberen samen met iemand die op de TU zat. Bleek dat deze te moeilijk was voor hem, dus al helemaal voor 5vwo met 1 uurtje wiskunde A1 in de week. Die leraar heeft de opdracht nu versimpeld, en hij 'begreep' dat mijn vertrouwen geschonden was en dat ik geen zin had om hem om hulp te vragen. Ook erkende hij dat het dom was niet eerst zelf de som te hebben uitgerekend.
Ik wil helemaal niet opdrachten maken die zo'n incompetente fanatieke wiskundeleraar heeft verzonnen.
Handmatig. Maargoed, hij heeft de opdracht al versimpeld...quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:01 schreef Reya het volgende:
Dat moet je handmatig uitrekenen? Dan lijkt het me inderdaad een behoorlijk kriem. Met de juiste software ervoor zou het dan wel weer mogelijk kunnen zijn![]()
Probeer een beetje geduld te houden Trin.. Zodat je ook niet straks de boel gaat forcerenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:52 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Handmatig. Maargoed, hij heeft de opdracht al versimpeld...
Ik mis het sporten. Ik kan nu alleen wat armoefeninkjes doen en ik vind mijn schouders al te breed.
Geduld mop, geduldquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:52 schreef -Trinity- het volgende:
Ik mis het sporten. Ik kan nu alleen wat armoefeninkjes doen en ik vind mijn schouders al te breed.
De Zon voelt juist heerlijk!quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:48 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Geduld mop, geduldFf dippen, straks schijnt de zon weer
En ja, tuuwk voelt dat nu kut
in psycho, over relaties en hoe ik daar in benquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:46 schreef Roomsoesje het volgende:
Klinkt heftigEcht zo'n dag waarop de emoties de spuigaten uitlopen. Sterkte in ieder geval
![]()
Wat voor therapie inbreng?![]()
Wat doe je dan nog extra er bij?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:48 schreef Isegrim het volgende:
Jazeker, ik heb nu al zin om mijn eerste echte eigen vergadering te hebben. Ik heb nu alleen genotuleerd.
Lekker hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:58 schreef Isegrim het volgende:
Nu weer werken.Kort dagje, want ik heb gisteren bijna 11 uren gedraaid.
En dan lekker weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |