Bij exact 88.000 posts.quote:
quote:
Over 1,5 jaar ga jij me mooi uit de brand helpen met onze VvEquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:06 schreef Isegrim het volgende:
Dealquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:10 schreef Isegrim het volgende:
Dat kan ik tegen die tijd zeker.Ik denk dat ik ook actief ga worden in de VvE van ons nieuwe huis.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:10 schreef Causa het volgende:
ik ga verder waar ik gebleven was gister, vooral tuinieren hoop ik
Ik weet niet of Sjakie het weet, want hij is al vroeg geholpen en toen woonde hij niet bij ons. Hij is zeker een mietje op de manier waarop jou kater dat ook is zo te lezen. Sjakie ziet de achtertuin al niet als van hem (helaas resulteert dat in onzindelijkheid in de tuin, want ze doen dat niet in hun eigen territoriumquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aw
Mjah ik weet niet. Die ene kater van me is een mietje (als de andere kater in de weg zit gaat hij zielig tegen mij mauwen in plaats van hem een knal voor zijn kop te geven), steelt ook regelmatig mijn lingerie, maar weet weer wel hoe een poes "werkt".
lolll meneer Robquote:
Een van mijn katers heeft dat schichtige ook wel, maar niet zo erg. Vreemd bezoek betekent tenslotte ook heel veel aandacht.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:51 schreef Bensel het volgende:
[..]
die katten va m'n broer zijn leuk.. ze kunnen gigantsich met elkander ravotten.. 1 is echter een luiwammes(en letterlijk een gigantische lobbes.. als hij op de ligt uitgespreid is het net een vloerkleed), en de andere is meer timide.. Die grote kat kan het niks schelen dat hij geaait word (zolang hij maar niks vreemds voor z'n hoofd krijgt, dan schrikt ie), maar de kleinere is moeilik benaderbaar. Toen m'n broer ze uit het asiel heeft opgehaald zaten ze helemaal achterin, angstig om zich heen te kijken.. het heeft een week geduurt voor ze achter de wasmachine weg durfden te komen, en nog een maand voordat ze uberhaupt door m'n broer geaaid konden worden.. Nu zijn ze erg aanhankelijk bij m'n broer, maar vreemde mensen moeten ze niks van hebben.. als m'n moeder eraan komt, hebben ze zich al verstopt, voordat m'n ma zelfs maar aangebelt heeft
Hopelijk verlopen de vergaderingen ook naar wensquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:06 schreef Isegrim het volgende:
Goedemorgen.Vanaaf ga ik mee naar een VvE-vergadering in R'dam Centrum.
Ik heb echt een leuke baan gefixed.
Zo heel erg veel is 25 euro niet, maar je kunt er een redelijke maaltijd mee scoren in het centrum.quote:En als ik een vergadering heb, mag ik 25 euro voor eten declareren!
Die uren compenseer ik overdag, in overleg.quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:15 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Deal![]()
Heb jij dan eik flexibele werktijden als je soms s'avonds naar een vergadering moet?
Ik vind het wel veel, kun je gewoon van uit eten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:20 schreef Alicey het volgende:
Zo heel erg veel is 25 euro niet, maar je kunt er een redelijke maaltijd mee scoren in het centrum.
Als je het niet al te gek maakt wel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind het wel veel, kun je gewoon van uit eten.
En anders gooi je er zelf nog een paar eurootjes bovenop.quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je het niet al te gek maakt wel.
Verdient nu toch genoegquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En anders gooi je er zelf nog een paar eurootjes bovenop.
True, dan heb je best een fatsoenlijke maaltijd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En anders gooi je er zelf nog een paar eurootjes bovenop.
Dauw?quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:34 schreef Causa het volgende:
Causa dom. Causa hangmat buiten laten hangen.
stupido
Mooi zoquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:35 schreef Causa het volgende:
ja. Maar toevallig is net de zon daar gekomen en er hangt een spijkertje waar ik hem via spreiden kan, dus hij hangt nu te drogen en is wel droog voor de volgende maaltijd. Het is niet zo erg als ik vreesde
Kon het de hele dag maar zo blijven hequote:Op donderdag 15 maart 2007 08:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mooi zo
Hier komt nu een zonnetje op
Dit in een rustig kantoor waar nog geen telefoons gaan
Inderdaad, nu is het alweer redelijk druk..quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:14 schreef Causa het volgende:
[..]
Kon het de hele dag maar zo blijven he
_____
Reya, goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |