Dat is ook niet zo vreemd; artsen moeten aan het begin van hun dienstverband ook een eed afleggen waarin ze beloven de opvattingen van hun patienten te eerbiedigen en hun belang altijd voorop te stellen. Daarmee is het verplicht lastig vallen van patienten met dingen waar ze niet op zitten te wachten op zijn minst lichtelijk in strijd.quote:
Ik vind het zeker niet vreemd, maar vind het toch wel prettig dat er gewoon nu al wordt gezegd dat ze een eventueel gebod naast zich neer zullen leggen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo vreemd; artsen moeten aan het begin van hun dienstverband ook een eed afleggen waarin ze beloven de opvattingen van hun patienten te eerbiedigen en hun belang altijd voorop te stellen. Daarmee is het verplicht lastig vallen van patienten met dingen waar ze niet op zitten te wachten op zijn minst lichtelijk in strijd.
Goedemorgen Miss_Slyquote:
La liberté guidant le peuplequote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het zeker niet vreemd, maar vind het toch wel prettig dat er gewoon nu al wordt gezegd dat ze een eventueel gebod naast zich neer zullen leggen.
enige jammere is als het aanbod niet stijgt, de prijs ook niet daalt. En de wachtlijst ook niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het zeker niet vreemd, maar vind het toch wel prettig dat er gewoon nu al wordt gezegd dat ze een eventueel gebod naast zich neer zullen leggen.
quote:
als de lepel wel rechtop blijft staan heb je gewoon veel schuimquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:47 schreef Bensel het volgende:
*BAM*
koffie is trouwens niet sterk zolang de lepel niet rechtop blijft staan in de mok
of je bent het water gewoon vergeten toe te voegenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:53 schreef osho het volgende:
[..]
als de lepel wel rechtop blijft staan heb je gewoon veel schuim
pff water in de koffie is voor mietjes..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:12 schreef Causa het volgende:
[..]
of je bent het water gewoon vergeten toe te voegen
hahahaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:32 schreef Bensel het volgende:
[..]
pff water in de koffie is voor mietjes..ik kauw koffiebonen als pruimtabak
![]()
Jij zoals je je gisteravond gedroeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:12 schreef Alicey het volgende:
Heeft er iemand nog een les in onvolwassen gedrag?
Ok. Bij de volgende nieuwe collega ga ik dat proberen.quote:
En, lukte het een beetje?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok. Bij de volgende nieuwe collega ga ik dat proberen.
Misschien wordt mijn leeftijd dan niet op 30+ geschat.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:54 schreef Reya het volgende:
Ik heb zojuist een sollicitatie verstuurd. Ik begin in moreel verval te geraken![]()
"Straks ben jij ook VVD'er"quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:54 schreef Reya het volgende:
Ik heb zojuist een sollicitatie verstuurd. Ik begin in moreel verval te geraken![]()
heb ik wat gemist?quote:
ligt er ook aan door wie je verkeerd geschat wordtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok. Bij de volgende nieuwe collega ga ik dat proberen.
Misschien wordt mijn leeftijd dan niet op 30+ geschat.
Oh het is geen ramp in dit geval hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:23 schreef Causa het volgende:
[..]
ligt er ook aan door wie je verkeerd geschat wordt
Ok. Meer impulsiviteit. Check.quote:maareh, speelsheid en impulsiviteit komen al gauw jeugdig over
Ja, hoewel ik wel een beetje man loop en het zeer doet.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:42 schreef Alicey het volgende:
Gaat lopen verder wel al een beetje?
Vooral dat zeer doen lijkt me erg vervelend.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:30 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik wel een beetje man loop en het zeer doet.
Nou nog een scheve bek trekken, en je kunt met een bekertje voor de Jumbo veel doekoe's binnen halenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:30 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik wel een beetje man loop en het zeer doet.
Alleen als ik het stoot (soms ben ik echt domquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:51 schreef Alicey het volgende:
Vooral dat zeer doen lijkt me erg vervelend.Doet het constant zeer, of gaat het wel wanneer je stil staat of zit?
ja dusquote:
dat is niet dom, dat is onhandig, en misschien ben je wankel, dan is dat snel verklaard.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Alleen als ik het stoot (soms ben ik echt dom) of als er druk op staat, dus als ik er lang op sta of een tijdje op loop.
bkrhuis.nl ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:29 schreef Isegrim het volgende:
Het goede nieuws:
Onze hypotheek kan wel doorgaan.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:34 schreef osho het volgende:
gefeliciteerd...toch dat helicoper huisje ?
pssst, huis kopen...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:08 schreef Isegrim het volgende:
Nou, die man bij de Rabo was aanvankelijk nogal sceptisch, maar het bleek gewoon te kunnen allemaal. Hij probeerde ons te ontmoedigen, vond het persoonlijk niet zo'n goed idee leek het.
Ah okeej.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Alleen als ik het stoot (soms ben ik echt dom) of als er druk op staat, dus als ik er lang op sta of een tijdje op loop.
Beteromquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:29 schreef Isegrim het volgende:
Het goede nieuws:
Onze hypotheek kan wel doorgaan.![]()
![]()
Wie doet nou zoiets?quote:Het slechte nieuws:
Eén of andere gore, vuile klootzak heeft mijn mooie reservefiets in elkaar getrapt.![]()
![]()
Inderdaad ja. Het lijkt wel of het niet kan dat dat niet gebeurt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:06 schreef miss_sly het volgende:
Gefeliciteerd
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
@ Alicey: kun je even in het topic van -Bar- kijken (Omstandigheden...geloof) want het wordt een beetje verpest met een offtopic discussie. Vind ik een beetje jammer.
T kwam me al bekend voorquote:
Geen idee. Heb jij enig idee waarom al 3 dagen de wereld ondersteboven draait wanneer ik op mijn kop ga staan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:48 schreef Roomsoesje het volgende:
Iemand enig idee waarom ik al 3 dagen dizzy ben als ik met mijn hoofd schud?
En mijn duim doet zeer als ik er met een hamer op sla.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee. Heb jij enig idee waarom al 3 dagen de wereld ondersteboven draait wanneer ik op mijn kop ga staan?
hee, dat heb ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:32 schreef Light het volgende:
[..]
En mijn duim doet zeer als ik er met een hamer op sla.
Nee, als jij met een hamer op mijn duim sla. Overigens heb ik het ook als ik het zelf doequote:Op woensdag 14 maart 2007 08:54 schreef Light het volgende:
[..]
Doet jouw duim zeer als ik op mijn duim sla?
En Haus is ook wakkerquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:17 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen Alicey, Miss_Sly, Roomsoesje, Light, Reya, Osho
Ik mag vanavond weer, na 2 wekenquote:
mag weer ? is daar een schema voor opgesteld ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:23 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik mag vanavond weer, na 2 weken
Dus njet, nu nog ff nietMaar kzou er zo 1 opkunnen
Goedemorgen Haushoferquote:
hoi Causaquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:17 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen Alicey, Miss_Sly, Roomsoesje, Light, Reya, Osho
quote:
Ik bedoel het serieus: Zo van ik buk en heb direct het idee dat ik flauwval zeg maar.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:24 schreef Alicey het volgende:
Geen idee. Heb jij enig idee waarom al 3 dagen de wereld ondersteboven draait wanneer ik op mijn kop ga staan?
En je hebt echt geen ideequote:Op woensdag 14 maart 2007 09:30 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ik bedoel het serieus: Zo van ik buk en heb direct het idee dat ik flauwval zeg maar.
Misschien heb je wel een evenwichtsstoornis, en moet je straks allemaal hippe oefeninkjes doen om het tegen te gaan. Ze hangen bij mij ook al weer 2 jaar op m'n muur, ik kan ze wel es doorsturen naar je ':Pquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:30 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ik bedoel het serieus: Zo van ik buk en heb direct het idee dat ik flauwval zeg maar.
Weddenschap met een vriendin. Ze gaat vanavond voor me kokenquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:24 schreef osho het volgende:
[..]
mag weer ? is daar een schema voor opgesteld ?en zo ja, door wie ?
Gisteren en eergisteren heb ik express goed gegeten en veel geslapen. Begon maandag zeg maar. Beetje hersenschudding idee alhoewel ik me niet meer echt kan herinneren hoe dat voelde. Kan me haast niet voorstellen dat het nasleep van het weekend is. Lijkt ook elke dag erger te worden. Ik kan me eerder voorstellen dat ik ineens spontaan een bril nodig hebquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:32 schreef miss_sly het volgende:
En je hebt echt geen idee
Geen wild weekend gehad ofzo? te weinig gegeten, teveel gedronken, te weinig geslapen?
Mja op zich zou een kapot evenwichtsstoornis best kunnen als ik naar de symptomen kijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:33 schreef Haushofer het volgende:
Misschien heb je wel een evenwichtsstoornis, en moet je straks allemaal hippe oefeninkjes doen om het tegen te gaan. Ze hangen bij mij ook al weer 2 jaar op m'n muur, ik kan ze wel es doorsturen naar je ':P
misschien zit er nog wat verkoudenzijn in je hoofd, aangezien evenwicht en oren samengaan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:48 schreef Roomsoesje het volgende:
Iemand enig idee waarom ik al 3 dagen dizzy ben als ik met mijn hoofd schud?
nou ja, voorlopig even op alles ja zeggen wat je vriendin zegt, dan hoef je niet met je hoofd te schuddenquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:35 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Gisteren en eergisteren heb ik express goed gegeten en veel geslapen. Begon maandag zeg maar. Beetje hersenschudding idee alhoewel ik me niet meer echt kan herinneren hoe dat voelde. Kan me haast niet voorstellen dat het nasleep van het weekend is. Lijkt ook elke dag erger te worden. Ik kan me eerder voorstellen dat ik ineens spontaan een bril nodig heb![]()
noh heej, had jij het aan je evenwicht?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:33 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een evenwichtsstoornis, en moet je straks allemaal hippe oefeninkjes doen om het tegen te gaan. Ze hangen bij mij ook al weer 2 jaar op m'n muur, ik kan ze wel es doorsturen naar je ':P
Een beetje. Goed excuus als ik niet meer recht kan lopenquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:40 schreef Causa het volgende:
[..]
noh heej, had jij het aan je evenwicht?![]()
Voorbereid op de komende periode van biergenieterijquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:46 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Een beetje. Goed excuus als ik niet meer recht kan lopen![]()
mocht nie dusquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:30 schreef Causa het volgende:
[..]
![]()
Mag ik je een onbescheiden vraag stellen Osho?
Voorhoofdsholteontsteking? Lijkt het alsof er kleine bowlingballen door je voorhoofd rollen als je bukt?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:30 schreef Roomsoesje het volgende:
Als je een bril nodig hebt word je niet duizelig bij het bukken, dan heb je meer een algemeen gevoel van moeheid en lichte hoofdpijn (omdat je ogen zich veel moeten inspannen). Duizeligheid komt meestal door ijzertekort, verschil in bloeddruk of lage bloeddruk en een te laag glucosegehalte (ja dat kanquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:35 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Gisteren en eergisteren heb ik express goed gegeten en veel geslapen. Begon maandag zeg maar. Beetje hersenschudding idee alhoewel ik me niet meer echt kan herinneren hoe dat voelde. Kan me haast niet voorstellen dat het nasleep van het weekend is. Lijkt ook elke dag erger te worden. Ik kan me eerder voorstellen dat ik ineens spontaan een bril nodig heb![]()
Ik denk dat hij even douchen is, hij is meestal niet zo moeilijkquote:
zkquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat hij even douchen is, hij is meestal niet zo moeilijk
Dan vraag je het toch gewoon, en als hij niet wil antwoorden, zegt hij datquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:02 schreef Causa het volgende:
[..]
zk
Ik loop altijd direct gevaar zelf te vergeten wat ook weer
komt wel na het eten zo, ik heb ff een herinnering op papier gezet voor mezelfquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan vraag je het toch gewoon, en als hij niet wil antwoorden, zegt hij dat
Mmm nee das het niet helemaal maar bedankt voor de suggestiequote:Op woensdag 14 maart 2007 09:53 schreef -Trinity- het volgende:
Voorhoofdsholteontsteking? Lijkt het alsof er kleine bowlingballen door je voorhoofd rollen als je bukt?
ik denk hoge bloeddruk, als ik het zo lees..quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:19 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Mmm nee das het niet helemaal maar bedankt voor de suggestieGa zo ff langs de dokter
mja, lijkt me ook...er zitten hier in de LFC geen medisch geschooldenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:28 schreef Roomsoesje het volgende:
Iedereen bedankt voor de tipsDoor de diversiteit van antwoorden is het sowieso goed om evern langs een expert te gaan
![]()
Helaas nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:29 schreef osho het volgende:
[..]
mja, lijkt me ook...er zitten hier in de LFC geen medisch geschoolden
Hopelijk ga je niet dood.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:28 schreef Roomsoesje het volgende:
Iedereen bedankt voor de tipsDoor de diversiteit van antwoorden is het sowieso goed om evern langs een expert te gaan
![]()
effies later schhot me zomaar wat klonie te binnen. Niet gauw erdoor geboeit maar dacht ik inene, is Osho trouwens vonHinten? Maar nu Miss_Sly zo goed kan raden kan je zelfs ons Fokschaap nog zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:12 schreef osho het volgende:
[..]
jawel, maar zoals miss zei was ik even douchen
Ik had een verpleegster in het ziekenhuis destijds die zelf haar verpleegstersuniformen naaide.quote:
Ok Doc, this is what I want:quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:59 schreef Alicey het volgende:
Je kunt ook vragen of ze leuke drugs hebben
Opiumquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt ook vragen of ze leuke drugs hebben
LSDquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:05 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ok Doc, this is what I want:
[afbeelding]
het fokschaapquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:00 schreef Causa het volgende:
[..]
effies later schhot me zomaar wat klonie te binnen. Niet gauw erdoor geboeit maar dacht ik inene, is Osho trouwens vonHinten? Maar nu Miss_Sly zo goed kan raden kan je zelfs ons Fokschaap nog zijn.
Maar dat is m'n vraag niet, die was wat je met Osho hebt
Alleen maar niet helemaal afgemaakt hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:29 schreef osho het volgende:
[..]
mja, lijkt me ook...er zitten hier in de LFC geen medisch geschoolden
*mooi.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:04 schreef Causa het volgende:
Ik had een verpleegster in het ziekenhuis destijds die zelf haar verpleegstersuniformen naaide.
Ze was overigens een bloedmooie klassieke schoonheid en dat kwam zo nog beter uit, want ze naaide er precies passende vorm in zodat je duidelijk kon zien dat het mooie koppie niet het enige welgeschapene was. Het ziekenhuis liet oogluikend toe dat ze ze zelf naaide.
ik denk dat ze wat minder oogluikend zouden zijn wanneer verplegers ook precies passende vorm pakjes zouden naaienquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:04 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik had een verpleegster in het ziekenhuis destijds die zelf haar verpleegstersuniformen naaide.
Ze was overigens een bloedmooie klassieke schoonheid en dat kwam zo nog beter uit, want ze naaide er precies passende vorm in zodat je duidelijk kon zien dat het mooie koppie niet het enige welgeschapene was. Het ziekenhuis liet oogluikend toe dat ze ze zelf naaide.
Net als bij Grey's Anatomy, waar alle operatiepakjes op maat worden gemaakt voor de acteurs zodat hun vormen beter uitkomenquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:09 schreef osho het volgende:
[..]
ik denk dat ze wat minder oogluikend zouden zijn wanneer verplegers ook precies passende vorm pakjes zouden naaien
Wat is de wetenschappelijke naam? LSD zelf is goed te betalen maar iets zegt me dat als ik exact hetzelfde bij de apotheek lospeuter ik ineens factor 10 meer kwijt ben zonder echt redenquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:06 schreef Causa het volgende:
LSD
Ah, hele geruststelling. Osho is ook zoiets dat een beetje m'n tegenovergestelde filosofie is en dat maakt hem onaantrekkelijk voor me. Maar als ik zo dat hoofd erbij zie wordt het wel heel onaantrekkelijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:07 schreef osho het volgende:
ik heb verder niet zoveel met Osho. Heb meer met religies op zich, het feit dat er allerlei mensen achter één zo iemand aanlopen alsof hij alle antwoorden gaat hebben.
heb jij iets met hem ?
Lysergsäure-diäthylamidquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:16 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Wat is de wetenschappelijke naam? LSD zelf is goed te betalen maar iets zegt me dat als ik exact hetzelfde bij de apotheek lospeuter ik ineens factor 10 meer kwijt ben zonder echt reden![]()
Werkt in MC Ljouwertquote:
Ik zie het voor me, lol, kans van iddquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:09 schreef osho het volgende:
ik denk dat ze wat minder oogluikend zouden zijn wanneer verplegers ook precies passende vorm pakjes zouden naaien
operatiepakjes? Sjonge... televisiequote:Op woensdag 14 maart 2007 11:12 schreef Geartsjuh het volgende:
Net als bij Grey's Anatomy, waar alle operatiepakjes op maat worden gemaakt voor de acteurs zodat hun vormen beter uitkomen.
stofnaam gevonden:quote:
Ik ook! Was net even aan het zaaien, een paar bloeiende klimplanten. "k ben een beetje laat met ze. De broccoli komt allang op en de gele thunbergia zelfs ook al. Maar intussen pasta opgezet. Dat is zo klaar en dan duik ik weer met bord en al in m'n hangmatjequote:Op woensdag 14 maart 2007 11:31 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen Causa
Ik ga straks lekker buiten zitten lunchen. Het is zo mooi weer
.
Thnxquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:18 schreef Causa het volgende:
Lysergsäure-diäthylamid
kj succesquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Thnx![]()
Alles ok bij de dokter. Althans ik moet twee weken afwachten en mocht het dan nog niet over zijn gaan ze bloedprikken. Volgend stadium is ogen en neurologenMagoed, volgens de dokter is de combo van weer, verkoudheid, beetje pech, last van 1 oor voldoende om het als tijdelijk dipje te classificeren.
Mooi zo![]()
Dus toch. Ik had moeten afstuderen, was nog wat gewordenquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Thnx![]()
Alles ok bij de dokter. Althans ik moet twee weken afwachten en mocht het dan nog niet over zijn gaan ze bloedprikken. Volgend stadium is ogen en neurologenMagoed, volgens de dokter is de combo van weer, verkoudheid, beetje pech, last van 1 oor voldoende om het als tijdelijk dipje te classificeren.
Mooi zo![]()
Waarover/waarom/wat/hoe ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:46 schreef Roomsoesje het volgende:
Kreeg net telefoon van de decaan van de universiteit:
"Ja we hebben weinig gehoord, hoe zit het nu precies"
"Ehhhh, ja lang verhaal"
Nu heb ik maandag een afspraak met school![]()
quote:
Ik moet nog steeds me scriptie afmaken en een extra vakquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gelukkig voor Soes zijn we allebei niet nieuwsgierig
En maandag gaat school je proberen over te halen om je scriptie te schrijven? Ervaren als ze zijn met hoeveel studenten ieder smoesje aangrijpen om uit te stellen, af te haken etc?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:56 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds me scriptie afmaken en een extra vakMja sinds ik werk heb ik er niet echt de puf voor zeg maar. Werken is sowieso veel leuker
Njah, wel zonde als je dan net dat ene vak niet afmaakt..quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:56 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds me scriptie afmaken en een extra vakMja sinds ik werk heb ik er niet echt de puf voor zeg maar. Werken is sowieso veel leuker
Ja dat het zonde is begrijp ik ook wel. Dat zegt de halve wereld. Punt is wel dat ik het moet doen en het toch echt makkelijker gezegd dan gedaan isquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Njah, wel zonde als je dan net dat ene vak niet afmaakt..
Tuurlijk, als het makkelijk was had het weinig waarde gehad.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:16 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ja dat het zonde is begrijp ik ook wel. Dat zegt de halve wereld. Punt is wel dat ik het moet doen en het toch echt makkelijker gezegd dan gedaan is
Welkomquote:
Als ik meer salaris zou krijgen dan zit ik ineens boven het minimum loon. Lijkt me wel wennenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:19 schreef miss_sly het volgende:
KOsten-baten-analyse
Wat levert het je op als je het afmaakt (behalve je bul, maar qua carrieremogelijkheden, ga je daar gebruik van maken, hoger salaris, meer plezier in je werk, ander werk, etc.) en wat kost het je om het af te maken?
Jij en de halve wereld hebben wel ergens gelijk, maar de hele wereld hangt er niet vanaf dus je punt twee is ook een goeie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:16 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ja dat het zonde is begrijp ik ook wel. Dat zegt de halve wereld. Punt is wel dat ik het moet doen en het toch echt makkelijker gezegd dan gedaan is
Jah! Mi-ni-maal 5 minuten wennen lijkt me zoquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:22 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Als ik meer salaris zou krijgen dan zit ik ineens boven het minimum loon. Lijkt me wel wennen![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:28 schreef Causa het volgende:
Jah! Mi-ni-maal 5 minuten wennen lijkt me zo![]()
Of je wordt gewoon oudquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef Roomsoesje het volgende:
Hij is nog piep!!quote:
Niet zo happenquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij is nog piep!!![]()
Als hij al oud is.....![]()
Ja maar, ja maar, als jij hem al oud vindt, vind je mij vast een fossielquote:
Ik met 20 jaar ervaringquote:
Nouja, fossiel is een groot woord.. maar het lijkt me dat je je pensioen al wel goed geregeld hebt?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, als jij hem al oud vindt, vind je mij vast een fossiel![]()
![]()
Hou jij die grote mond nu maar voor je totdat je de eerste keer ongesteld bent geweestquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:36 schreef Geartsjuh het volgende:
Nouja, fossiel is een groot woord.. maar het lijkt me dat je je pensioen al wel goed geregeld hebt?![]()
hehquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:45 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Hou jij die grote mond nu maar voor je totdat je de eerste keer ongesteld bent geweestBelhamel!
Eik was ik aan het tikken: "Maar ze zijn al wel ingedaald bij je?..." en toen dacht ik van "Oh wacht"![]()
![]()
Vaak zijn dat van die substanties die met een flinke bliksem inslag ineens voor nieuw leven zorgen. Uw eigen amoeba ecosysteemquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:45 schreef Causa het volgende:
Ik heb zo'n sieremmer, waar je een terrasplant in kwijt kan, waar geen plant in zat maar wel tot de nok met regenwater. Daar heb ik net planten water uit gegeven en toen heb ik 1 of andere handvol gek spul op de bodem gevonden. Soort stevige gel ofzo. Ik kan het niet thuisbrengen. Wat is het, hoe komt het daar en waar gaat het hene? Zo'n gevalletje 'zal het nooit weten' denk ik.
Nou, dat heb ik inderdaad afgelopen november geregeldquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:36 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nouja, fossiel is een groot woord.. maar het lijkt me dat je je pensioen al wel goed geregeld hebt?![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:46 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Vaak zijn dat van die substanties die met een flinke bliksem inslag ineens voor nieuw leven zorgen. Uw eigen amoeba ecosysteem![]()
Whehequote:Op woensdag 14 maart 2007 14:45 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Hou jij die grote mond nu maar voor je totdat je de eerste keer ongesteld bent geweestBelhamel!
quote:Eik was ik aan het tikken: "Maar ze zijn al wel ingedaald bij je?..." en toen dacht ik van "Oh wacht"![]()
![]()
Maar je hebt al wel seks met haar gehad? Pedofiel!quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:45 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Nou ja op mijn leeftijd heb ik blauwe pilletjes nodig en die waren dus opquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:16 schreef Reya het volgende:
Maar je hebt al wel seks met haar gehad? Pedofiel!
Mja, maar werken kan je je hele leven nog, dus als je het ff tijdelijk op een laag pitje zit en gewoon je kracht in je uni stopt bespaart je dat mogelijkerwijs weer een jaar schoolgeld. Dan kan je dat aan mij doneren, zodat ik mijn collegegeld kan betalen natuurlijk, omdat jij dat nu niet meer hoeft omdat je klaar bentquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:56 schreef Roomsoesje het volgende:
Hij gedraagt zich nichterig?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:44 schreef Causa het volgende:
Toch denken wij dat onze kat Sjakie homoseksueel is![]()
Kom er hier plots mee, maar we hebben het al een poos in overweging.
An offer he can't refuse.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:49 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, maar werken kan je je hele leven nog, dus als je het ff tijdelijk op een laag pitje zit en gewoon je kracht in je uni stopt bespaart je dat mogelijkerwijs weer een jaar schoolgeld. Dan kan je dat aan mij doneren, zodat ik mijn collegegeld kan betalen natuurlijk, omdat jij dat nu niet meer hoeft omdat je klaar bent.
Is altijd prettig te weten, ookal gaat het er niet sneller mee over..quote:Ik heb de orthopeed uitgehoord en snap nu zo goed als alles van mijn 'aandoening'.
quote:En ik heb een heel leuk zomershirtje van polyestersatijn gekocht voor maar 5 eu bij de SPS (Watcher). En sterretjesoorbellen
.
Mooi zo en good luck!quote:En nu maar met m'n poot omhoog zitten tegen de zwelling. Wel een bevrijding dat de hechtingen eruit zijn zeg.
Hier heb je wel een puntquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:49 schreef -Trinity- het volgende:
Mja, maar werken kan je je hele leven nog, dus als je het ff tijdelijk op een laag pitje zit en gewoon je kracht in je uni stopt bespaart je dat mogelijkerwijs weer een jaar schoolgeld.
Ff denken: Als ik dit niet doe dan hebben we beiden geen diploma. Doe ik het wel dan hebben we beiden wel een diploma. Beide even duur. Klinkt goed, haske goede dealquote:Dan kan je dat aan mij doneren, zodat ik mijn collegegeld kan betalen natuurlijk, omdat jij dat nu niet meer hoeft omdat je klaar bent.
quote:En ik heb een heel leuk zomershirtje van polyestersatijn gekocht voor maar 5 eu bij de SPS (Watcher). En sterretjesoorbellen
.
Good luckquote:En nu maar met m'n poot omhoog zitten tegen de zwelling. Wel een bevrijding dat de hechtingen eruit zijn zeg.
Da's geen corpsbal, da's een natuurkundestudent die een beetje prominent loopt te wezen in pakquote:
Hij is op swellowquote:
Zeker, aangezien geschoolde vrouwen vaak wat meer opbrengen op de slavenmarkten in Cairo.quote:
Nee, maar hij had al gezegd dat ik 3 maanden uit de roelatie zou zijn, en ik mag van hem over een maand al weer voorzichtig beginnen met sporten (ook veldsporten), evt onder leiding van een fysio, hoeft niet. Ik zei al tegen hem: "Ik wil alles weten." Hele aardige man, heeft geduldig de rotngenfoto's doorgenomen en alles beantwoord.quote:Is altijd prettig te weten, ookal gaat het er niet sneller mee over..
Thx, komt wel goed!quote:Mooi zo en good luck!
Awquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:35 schreef Causa het volgende:
[..]
Hij is op swellow![]()
Hij valt dus zelfs niet op zijn eigen soort
die katten va m'n broer zijn leuk.. ze kunnen gigantsich met elkander ravotten.. 1 is echter een luiwammes(en letterlijk een gigantische lobbes.. als hij op de ligt uitgespreid is het net een vloerkleed), en de andere is meer timide.. Die grote kat kan het niks schelen dat hij geaait word (zolang hij maar niks vreemds voor z'n hoofd krijgt, dan schrikt ie), maar de kleinere is moeilik benaderbaar. Toen m'n broer ze uit het asiel heeft opgehaald zaten ze helemaal achterin, angstig om zich heen te kijken.. het heeft een week geduurt voor ze achter de wasmachine weg durfden te komen, en nog een maand voordat ze uberhaupt door m'n broer geaaid konden worden.. Nu zijn ze erg aanhankelijk bij m'n broer, maar vreemde mensen moeten ze niks van hebben.. als m'n moeder eraan komt, hebben ze zich al verstopt, voordat m'n ma zelfs maar aangebelt heeftquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aw
Mjah ik weet niet. Die ene kater van me is een mietje (als de andere kater in de weg zit gaat hij zielig tegen mij mauwen in plaats van hem een knal voor zijn kop te geven), steelt ook regelmatig mijn lingerie, maar weet weer wel hoe een poes "werkt".
Bij exact 88.000 posts.quote:
quote:
Over 1,5 jaar ga jij me mooi uit de brand helpen met onze VvEquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:06 schreef Isegrim het volgende:
Dealquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:10 schreef Isegrim het volgende:
Dat kan ik tegen die tijd zeker.Ik denk dat ik ook actief ga worden in de VvE van ons nieuwe huis.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:10 schreef Causa het volgende:
ik ga verder waar ik gebleven was gister, vooral tuinieren hoop ik
Ik weet niet of Sjakie het weet, want hij is al vroeg geholpen en toen woonde hij niet bij ons. Hij is zeker een mietje op de manier waarop jou kater dat ook is zo te lezen. Sjakie ziet de achtertuin al niet als van hem (helaas resulteert dat in onzindelijkheid in de tuin, want ze doen dat niet in hun eigen territoriumquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aw
Mjah ik weet niet. Die ene kater van me is een mietje (als de andere kater in de weg zit gaat hij zielig tegen mij mauwen in plaats van hem een knal voor zijn kop te geven), steelt ook regelmatig mijn lingerie, maar weet weer wel hoe een poes "werkt".
lolll meneer Robquote:
Een van mijn katers heeft dat schichtige ook wel, maar niet zo erg. Vreemd bezoek betekent tenslotte ook heel veel aandacht.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:51 schreef Bensel het volgende:
[..]
die katten va m'n broer zijn leuk.. ze kunnen gigantsich met elkander ravotten.. 1 is echter een luiwammes(en letterlijk een gigantische lobbes.. als hij op de ligt uitgespreid is het net een vloerkleed), en de andere is meer timide.. Die grote kat kan het niks schelen dat hij geaait word (zolang hij maar niks vreemds voor z'n hoofd krijgt, dan schrikt ie), maar de kleinere is moeilik benaderbaar. Toen m'n broer ze uit het asiel heeft opgehaald zaten ze helemaal achterin, angstig om zich heen te kijken.. het heeft een week geduurt voor ze achter de wasmachine weg durfden te komen, en nog een maand voordat ze uberhaupt door m'n broer geaaid konden worden.. Nu zijn ze erg aanhankelijk bij m'n broer, maar vreemde mensen moeten ze niks van hebben.. als m'n moeder eraan komt, hebben ze zich al verstopt, voordat m'n ma zelfs maar aangebelt heeft
Hopelijk verlopen de vergaderingen ook naar wensquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:06 schreef Isegrim het volgende:
Goedemorgen.Vanaaf ga ik mee naar een VvE-vergadering in R'dam Centrum.
Ik heb echt een leuke baan gefixed.
Zo heel erg veel is 25 euro niet, maar je kunt er een redelijke maaltijd mee scoren in het centrum.quote:En als ik een vergadering heb, mag ik 25 euro voor eten declareren!
Die uren compenseer ik overdag, in overleg.quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:15 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Deal![]()
Heb jij dan eik flexibele werktijden als je soms s'avonds naar een vergadering moet?
Ik vind het wel veel, kun je gewoon van uit eten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:20 schreef Alicey het volgende:
Zo heel erg veel is 25 euro niet, maar je kunt er een redelijke maaltijd mee scoren in het centrum.
Als je het niet al te gek maakt wel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind het wel veel, kun je gewoon van uit eten.
En anders gooi je er zelf nog een paar eurootjes bovenop.quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je het niet al te gek maakt wel.
Verdient nu toch genoegquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En anders gooi je er zelf nog een paar eurootjes bovenop.
True, dan heb je best een fatsoenlijke maaltijd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En anders gooi je er zelf nog een paar eurootjes bovenop.
Dauw?quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:34 schreef Causa het volgende:
Causa dom. Causa hangmat buiten laten hangen.
stupido
Mooi zoquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:35 schreef Causa het volgende:
ja. Maar toevallig is net de zon daar gekomen en er hangt een spijkertje waar ik hem via spreiden kan, dus hij hangt nu te drogen en is wel droog voor de volgende maaltijd. Het is niet zo erg als ik vreesde
Kon het de hele dag maar zo blijven hequote:Op donderdag 15 maart 2007 08:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mooi zo
Hier komt nu een zonnetje op
Dit in een rustig kantoor waar nog geen telefoons gaan
Inderdaad, nu is het alweer redelijk druk..quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:14 schreef Causa het volgende:
[..]
Kon het de hele dag maar zo blijven he
_____
Reya, goedemorgen
Vind het wel veel inhoud hebben.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:59 schreef Causa het volgende:
Ik vind zomaar een heel oud document in m'n pc. Gedichtje van veel meer dan tien jaar geleden.
Ik herken nu achteraf evengoed ieder woord nog nu ik het weer zie.
Grappig, was bijna vergeten hoeveel ik dichtte ooit
voorgeschreven
Hij leefde vroom in voorgeschreven zielenangst
Voor het hellevuur was hij het allerbangst
Hij verzorgde zijn plichten devoot
en elke zonde maakte hij onmiddellijk dood
Hoezeer de duivel hem kon bevuilen hield hij altijd in gedachten.
Zo verliep zijn leven in wankel trachten.
Goedgemutst durfde hij zich vervolgens bij de hemelpoort te vertonen,
uiteindelijk zou hij bij zijn heer gaan wonen!
Hij opende zijn handen voldaan:
"Laat mij maar gerust verdergaan,
ik heb heus wat verdiend.
Zie, de handen die ik toon,
zij zijn keurig schoon!"
"Ja," klonk het toen hij zweeg,
"maar mijn vriend,
ze zijn leeg."
Aardig religieus gehalte ergens weer Causa
Ok om niet lullig te doen en mensen voor te trekken bied ik ook voor jouw toko 5000 euroquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:22 schreef osho het volgende:
makelaar is langsgeweest. huis gaat nu echt in de verkoop![]()
hopen dat het snel gaat
maar ja, wie wil zo'n mooi huisje niet
om niet lullig te doen en mensen voor te trekken sla ik ook jouw bod afquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:55 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ok om niet lullig te doen en mensen voor te trekken bied ik ook voor jouw toko 5000 euro
Ik wil naar huis!!quote:
Je baas is toch weg? Waar wacht je opquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wil naar huis!!
het is veel te mooi weer
ow, thnxquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vind het wel veel inhoud hebben.<- positieve
kan nooit meer lang duren nuquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wil naar huis!!
het is veel te mooi weer
Tjeempie!! Over narcissen gesproken, die narcissen die ik van jou heb worden wonder boven wonder heel gelaten door mijn poezeschatjes..quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:45 schreef Causa het volgende:
En nog meer bloemenleed. Drie narcissenbolletjes komen elk jaar op. Dit jaar 2. Ze bloeien net volop.
Ineens besluit Sjakie buurkat Diesel uit de tuin te jagen. Uit m'n verhaaltje van gister was al bekend dat dit uniek is en al helemaal tegenover Diesel; de brutale buurttiran die elke kat vreest.
En wat sneuvelt er bij het verjagen? precies die 2 narcisjes
echt waar? Dat had ik helemaal niet durven hopen. Toen ik er nog was waren ze best geintresseerd in dat mandje.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie!! Over narcissen gesproken, die narcissen die ik van jou heb worden wonder boven wonder heel gelaten door mijn poezeschatjes..
Uh... Herinner me even tegen die tijd en leg me dan ook uit hoe ik het moet doen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:54 schreef Causa het volgende:
[..]
echt waar? Dat had ik helemaal niet durven hopen. Toen ik er nog was waren ze best geintresseerd in dat mandje.
Wat leuk!
[/quote
Ik vind het ook wel verrassend. Ze vinden er echt niets aan.
[quote]
Als ze uitgebloeit zijn helemaal afknippen tot aan de bol en in de kelder zetten.
Dan planten we als het klusdagje aanbreekt en anders heb je er volgend jaar weer plezier van
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:43 schreef -Trinity- het volgende:
School kan je zo comatoos maken soms.
Mocht je er vragen over, dan kun je ze altijd stellen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:45 schreef -Trinity- het volgende:
En mijn wiskundedocent heeft mijn dag verpest. Ik kom er echt niet uit met die kansrekeningopdrachten voor mijn Praktische Opdracht (zo'n werkstuk wat nb meetelt voor je examen) dus ik uit mijn ongenoegen hierover, vooral omdat een som te moeilijk bleek, en ik nu niet het vertrouwen heb dat we die andere ooit goed kunnen maken. "Ja, maar je hoeft het ook niet goed te doen. Je hoeft geen tien te halen." "Ik denk dat ik even versteld sta over het demotiverende gehalte van uw opmerking."
Stel je gooit met 6 dobbelstenen. Je wil in een aantal worpen zo veel mogelijk tweeën (ogen) verzamelen. Je moet per worp minimaal één steen vastzetten, twee of niet. Hoeveel tweeën zul je gemiddeld gooien?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:51 schreef Reya het volgende:
Mocht je er vragen over, dan kun je ze altijd stellen.
Dat moet je handmatig uitrekenen? Dan lijkt het me inderdaad een behoorlijk kriem. Met de juiste software ervoor zou het dan wel weer mogelijk kunnen zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:56 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Stel je gooit met 6 dobbelstenen. Je wil in een aantal worpen zo veel mogelijk tweeën (ogen) verzamelen. Je moet per worp minimaal één steen vastzetten, twee of niet. Hoeveel tweeën zul je gemiddeld gooien?
- Deze som ging ik proberen samen met iemand die op de TU zat. Bleek dat deze te moeilijk was voor hem, dus al helemaal voor 5vwo met 1 uurtje wiskunde A1 in de week. Die leraar heeft de opdracht nu versimpeld, en hij 'begreep' dat mijn vertrouwen geschonden was en dat ik geen zin had om hem om hulp te vragen. Ook erkende hij dat het dom was niet eerst zelf de som te hebben uitgerekend.
Ik wil helemaal niet opdrachten maken die zo'n incompetente fanatieke wiskundeleraar heeft verzonnen.
Handmatig. Maargoed, hij heeft de opdracht al versimpeld...quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:01 schreef Reya het volgende:
Dat moet je handmatig uitrekenen? Dan lijkt het me inderdaad een behoorlijk kriem. Met de juiste software ervoor zou het dan wel weer mogelijk kunnen zijn![]()
Probeer een beetje geduld te houden Trin.. Zodat je ook niet straks de boel gaat forcerenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:52 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Handmatig. Maargoed, hij heeft de opdracht al versimpeld...
Ik mis het sporten. Ik kan nu alleen wat armoefeninkjes doen en ik vind mijn schouders al te breed.
Geduld mop, geduldquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:52 schreef -Trinity- het volgende:
Ik mis het sporten. Ik kan nu alleen wat armoefeninkjes doen en ik vind mijn schouders al te breed.
De Zon voelt juist heerlijk!quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:48 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Geduld mop, geduldFf dippen, straks schijnt de zon weer
En ja, tuuwk voelt dat nu kut
in psycho, over relaties en hoe ik daar in benquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:46 schreef Roomsoesje het volgende:
Klinkt heftigEcht zo'n dag waarop de emoties de spuigaten uitlopen. Sterkte in ieder geval
![]()
Wat voor therapie inbreng?![]()
Wat doe je dan nog extra er bij?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:48 schreef Isegrim het volgende:
Jazeker, ik heb nu al zin om mijn eerste echte eigen vergadering te hebben. Ik heb nu alleen genotuleerd.
Lekker hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:58 schreef Isegrim het volgende:
Nu weer werken.Kort dagje, want ik heb gisteren bijna 11 uren gedraaid.
En dan lekker weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |