Dat is ook niet zo vreemd; artsen moeten aan het begin van hun dienstverband ook een eed afleggen waarin ze beloven de opvattingen van hun patienten te eerbiedigen en hun belang altijd voorop te stellen. Daarmee is het verplicht lastig vallen van patienten met dingen waar ze niet op zitten te wachten op zijn minst lichtelijk in strijd.quote:
Ik vind het zeker niet vreemd, maar vind het toch wel prettig dat er gewoon nu al wordt gezegd dat ze een eventueel gebod naast zich neer zullen leggen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo vreemd; artsen moeten aan het begin van hun dienstverband ook een eed afleggen waarin ze beloven de opvattingen van hun patienten te eerbiedigen en hun belang altijd voorop te stellen. Daarmee is het verplicht lastig vallen van patienten met dingen waar ze niet op zitten te wachten op zijn minst lichtelijk in strijd.
Goedemorgen Miss_Slyquote:
La liberté guidant le peuplequote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het zeker niet vreemd, maar vind het toch wel prettig dat er gewoon nu al wordt gezegd dat ze een eventueel gebod naast zich neer zullen leggen.
enige jammere is als het aanbod niet stijgt, de prijs ook niet daalt. En de wachtlijst ook niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het zeker niet vreemd, maar vind het toch wel prettig dat er gewoon nu al wordt gezegd dat ze een eventueel gebod naast zich neer zullen leggen.
quote:
als de lepel wel rechtop blijft staan heb je gewoon veel schuimquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:47 schreef Bensel het volgende:
*BAM*
koffie is trouwens niet sterk zolang de lepel niet rechtop blijft staan in de mok
of je bent het water gewoon vergeten toe te voegenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:53 schreef osho het volgende:
[..]
als de lepel wel rechtop blijft staan heb je gewoon veel schuim
pff water in de koffie is voor mietjes..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:12 schreef Causa het volgende:
[..]
of je bent het water gewoon vergeten toe te voegen
hahahaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:32 schreef Bensel het volgende:
[..]
pff water in de koffie is voor mietjes..ik kauw koffiebonen als pruimtabak
![]()
Jij zoals je je gisteravond gedroeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:12 schreef Alicey het volgende:
Heeft er iemand nog een les in onvolwassen gedrag?
Ok. Bij de volgende nieuwe collega ga ik dat proberen.quote:
En, lukte het een beetje?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok. Bij de volgende nieuwe collega ga ik dat proberen.
Misschien wordt mijn leeftijd dan niet op 30+ geschat.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:54 schreef Reya het volgende:
Ik heb zojuist een sollicitatie verstuurd. Ik begin in moreel verval te geraken![]()
"Straks ben jij ook VVD'er"quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:54 schreef Reya het volgende:
Ik heb zojuist een sollicitatie verstuurd. Ik begin in moreel verval te geraken![]()
heb ik wat gemist?quote:
ligt er ook aan door wie je verkeerd geschat wordtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok. Bij de volgende nieuwe collega ga ik dat proberen.
Misschien wordt mijn leeftijd dan niet op 30+ geschat.
Oh het is geen ramp in dit geval hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:23 schreef Causa het volgende:
[..]
ligt er ook aan door wie je verkeerd geschat wordt
Ok. Meer impulsiviteit. Check.quote:maareh, speelsheid en impulsiviteit komen al gauw jeugdig over
Ja, hoewel ik wel een beetje man loop en het zeer doet.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:42 schreef Alicey het volgende:
Gaat lopen verder wel al een beetje?
Vooral dat zeer doen lijkt me erg vervelend.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:30 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik wel een beetje man loop en het zeer doet.
Nou nog een scheve bek trekken, en je kunt met een bekertje voor de Jumbo veel doekoe's binnen halenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:30 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik wel een beetje man loop en het zeer doet.
Alleen als ik het stoot (soms ben ik echt domquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:51 schreef Alicey het volgende:
Vooral dat zeer doen lijkt me erg vervelend.Doet het constant zeer, of gaat het wel wanneer je stil staat of zit?
ja dusquote:
dat is niet dom, dat is onhandig, en misschien ben je wankel, dan is dat snel verklaard.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Alleen als ik het stoot (soms ben ik echt dom) of als er druk op staat, dus als ik er lang op sta of een tijdje op loop.
bkrhuis.nl ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:29 schreef Isegrim het volgende:
Het goede nieuws:
Onze hypotheek kan wel doorgaan.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |