Voorhoofdsholteontsteking? Lijkt het alsof er kleine bowlingballen door je voorhoofd rollen als je bukt?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:30 schreef Roomsoesje het volgende:
Ik bedoel het serieus: Zo van ik buk en heb direct het idee dat ik flauwval zeg maar.
Als je een bril nodig hebt word je niet duizelig bij het bukken, dan heb je meer een algemeen gevoel van moeheid en lichte hoofdpijn (omdat je ogen zich veel moeten inspannen). Duizeligheid komt meestal door ijzertekort, verschil in bloeddruk of lage bloeddruk en een te laag glucosegehalte (ja dat kanquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:35 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Gisteren en eergisteren heb ik express goed gegeten en veel geslapen. Begon maandag zeg maar. Beetje hersenschudding idee alhoewel ik me niet meer echt kan herinneren hoe dat voelde. Kan me haast niet voorstellen dat het nasleep van het weekend is. Lijkt ook elke dag erger te worden. Ik kan me eerder voorstellen dat ik ineens spontaan een bril nodig heb![]()
Ik denk dat hij even douchen is, hij is meestal niet zo moeilijkquote:
zkquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat hij even douchen is, hij is meestal niet zo moeilijk
Dan vraag je het toch gewoon, en als hij niet wil antwoorden, zegt hij datquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:02 schreef Causa het volgende:
[..]
zk
Ik loop altijd direct gevaar zelf te vergeten wat ook weer
komt wel na het eten zo, ik heb ff een herinnering op papier gezet voor mezelfquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan vraag je het toch gewoon, en als hij niet wil antwoorden, zegt hij dat
Mmm nee das het niet helemaal maar bedankt voor de suggestiequote:Op woensdag 14 maart 2007 09:53 schreef -Trinity- het volgende:
Voorhoofdsholteontsteking? Lijkt het alsof er kleine bowlingballen door je voorhoofd rollen als je bukt?
ik denk hoge bloeddruk, als ik het zo lees..quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:19 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Mmm nee das het niet helemaal maar bedankt voor de suggestieGa zo ff langs de dokter
mja, lijkt me ook...er zitten hier in de LFC geen medisch geschooldenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:28 schreef Roomsoesje het volgende:
Iedereen bedankt voor de tipsDoor de diversiteit van antwoorden is het sowieso goed om evern langs een expert te gaan
![]()
Helaas nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:29 schreef osho het volgende:
[..]
mja, lijkt me ook...er zitten hier in de LFC geen medisch geschoolden
Hopelijk ga je niet dood.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:28 schreef Roomsoesje het volgende:
Iedereen bedankt voor de tipsDoor de diversiteit van antwoorden is het sowieso goed om evern langs een expert te gaan
![]()
effies later schhot me zomaar wat klonie te binnen. Niet gauw erdoor geboeit maar dacht ik inene, is Osho trouwens vonHinten? Maar nu Miss_Sly zo goed kan raden kan je zelfs ons Fokschaap nog zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:12 schreef osho het volgende:
[..]
jawel, maar zoals miss zei was ik even douchen
Ik had een verpleegster in het ziekenhuis destijds die zelf haar verpleegstersuniformen naaide.quote:
Ok Doc, this is what I want:quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:59 schreef Alicey het volgende:
Je kunt ook vragen of ze leuke drugs hebben
Opiumquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt ook vragen of ze leuke drugs hebben
LSDquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:05 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ok Doc, this is what I want:
[afbeelding]
het fokschaapquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:00 schreef Causa het volgende:
[..]
effies later schhot me zomaar wat klonie te binnen. Niet gauw erdoor geboeit maar dacht ik inene, is Osho trouwens vonHinten? Maar nu Miss_Sly zo goed kan raden kan je zelfs ons Fokschaap nog zijn.
Maar dat is m'n vraag niet, die was wat je met Osho hebt
Alleen maar niet helemaal afgemaakt hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:29 schreef osho het volgende:
[..]
mja, lijkt me ook...er zitten hier in de LFC geen medisch geschoolden
*mooi.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:04 schreef Causa het volgende:
Ik had een verpleegster in het ziekenhuis destijds die zelf haar verpleegstersuniformen naaide.
Ze was overigens een bloedmooie klassieke schoonheid en dat kwam zo nog beter uit, want ze naaide er precies passende vorm in zodat je duidelijk kon zien dat het mooie koppie niet het enige welgeschapene was. Het ziekenhuis liet oogluikend toe dat ze ze zelf naaide.
ik denk dat ze wat minder oogluikend zouden zijn wanneer verplegers ook precies passende vorm pakjes zouden naaienquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:04 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik had een verpleegster in het ziekenhuis destijds die zelf haar verpleegstersuniformen naaide.
Ze was overigens een bloedmooie klassieke schoonheid en dat kwam zo nog beter uit, want ze naaide er precies passende vorm in zodat je duidelijk kon zien dat het mooie koppie niet het enige welgeschapene was. Het ziekenhuis liet oogluikend toe dat ze ze zelf naaide.
Net als bij Grey's Anatomy, waar alle operatiepakjes op maat worden gemaakt voor de acteurs zodat hun vormen beter uitkomenquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:09 schreef osho het volgende:
[..]
ik denk dat ze wat minder oogluikend zouden zijn wanneer verplegers ook precies passende vorm pakjes zouden naaien
Wat is de wetenschappelijke naam? LSD zelf is goed te betalen maar iets zegt me dat als ik exact hetzelfde bij de apotheek lospeuter ik ineens factor 10 meer kwijt ben zonder echt redenquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:06 schreef Causa het volgende:
LSD
Ah, hele geruststelling. Osho is ook zoiets dat een beetje m'n tegenovergestelde filosofie is en dat maakt hem onaantrekkelijk voor me. Maar als ik zo dat hoofd erbij zie wordt het wel heel onaantrekkelijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:07 schreef osho het volgende:
ik heb verder niet zoveel met Osho. Heb meer met religies op zich, het feit dat er allerlei mensen achter één zo iemand aanlopen alsof hij alle antwoorden gaat hebben.
heb jij iets met hem ?
Lysergsäure-diäthylamidquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:16 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Wat is de wetenschappelijke naam? LSD zelf is goed te betalen maar iets zegt me dat als ik exact hetzelfde bij de apotheek lospeuter ik ineens factor 10 meer kwijt ben zonder echt reden![]()
Werkt in MC Ljouwertquote:
Ik zie het voor me, lol, kans van iddquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:09 schreef osho het volgende:
ik denk dat ze wat minder oogluikend zouden zijn wanneer verplegers ook precies passende vorm pakjes zouden naaien
operatiepakjes? Sjonge... televisiequote:Op woensdag 14 maart 2007 11:12 schreef Geartsjuh het volgende:
Net als bij Grey's Anatomy, waar alle operatiepakjes op maat worden gemaakt voor de acteurs zodat hun vormen beter uitkomen.
stofnaam gevonden:quote:
Ik ook! Was net even aan het zaaien, een paar bloeiende klimplanten. "k ben een beetje laat met ze. De broccoli komt allang op en de gele thunbergia zelfs ook al. Maar intussen pasta opgezet. Dat is zo klaar en dan duik ik weer met bord en al in m'n hangmatjequote:Op woensdag 14 maart 2007 11:31 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen Causa
Ik ga straks lekker buiten zitten lunchen. Het is zo mooi weer
.
Thnxquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:18 schreef Causa het volgende:
Lysergsäure-diäthylamid
kj succesquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Thnx![]()
Alles ok bij de dokter. Althans ik moet twee weken afwachten en mocht het dan nog niet over zijn gaan ze bloedprikken. Volgend stadium is ogen en neurologenMagoed, volgens de dokter is de combo van weer, verkoudheid, beetje pech, last van 1 oor voldoende om het als tijdelijk dipje te classificeren.
Mooi zo![]()
Dus toch. Ik had moeten afstuderen, was nog wat gewordenquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Thnx![]()
Alles ok bij de dokter. Althans ik moet twee weken afwachten en mocht het dan nog niet over zijn gaan ze bloedprikken. Volgend stadium is ogen en neurologenMagoed, volgens de dokter is de combo van weer, verkoudheid, beetje pech, last van 1 oor voldoende om het als tijdelijk dipje te classificeren.
Mooi zo![]()
Waarover/waarom/wat/hoe ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:46 schreef Roomsoesje het volgende:
Kreeg net telefoon van de decaan van de universiteit:
"Ja we hebben weinig gehoord, hoe zit het nu precies"
"Ehhhh, ja lang verhaal"
Nu heb ik maandag een afspraak met school![]()
quote:
Ik moet nog steeds me scriptie afmaken en een extra vakquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gelukkig voor Soes zijn we allebei niet nieuwsgierig
En maandag gaat school je proberen over te halen om je scriptie te schrijven? Ervaren als ze zijn met hoeveel studenten ieder smoesje aangrijpen om uit te stellen, af te haken etc?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:56 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds me scriptie afmaken en een extra vakMja sinds ik werk heb ik er niet echt de puf voor zeg maar. Werken is sowieso veel leuker
Njah, wel zonde als je dan net dat ene vak niet afmaakt..quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:56 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds me scriptie afmaken en een extra vakMja sinds ik werk heb ik er niet echt de puf voor zeg maar. Werken is sowieso veel leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |