quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:34 schreef osho het volgende:
gefeliciteerd...toch dat helicoper huisje ?
pssst, huis kopen...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:08 schreef Isegrim het volgende:
Nou, die man bij de Rabo was aanvankelijk nogal sceptisch, maar het bleek gewoon te kunnen allemaal. Hij probeerde ons te ontmoedigen, vond het persoonlijk niet zo'n goed idee leek het.
Ah okeej.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Alleen als ik het stoot (soms ben ik echt dom) of als er druk op staat, dus als ik er lang op sta of een tijdje op loop.
Beteromquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:29 schreef Isegrim het volgende:
Het goede nieuws:
Onze hypotheek kan wel doorgaan.![]()
![]()
Wie doet nou zoiets?quote:Het slechte nieuws:
Eén of andere gore, vuile klootzak heeft mijn mooie reservefiets in elkaar getrapt.![]()
![]()
Inderdaad ja. Het lijkt wel of het niet kan dat dat niet gebeurt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:06 schreef miss_sly het volgende:
Gefeliciteerd
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
@ Alicey: kun je even in het topic van -Bar- kijken (Omstandigheden...geloof) want het wordt een beetje verpest met een offtopic discussie. Vind ik een beetje jammer.
T kwam me al bekend voorquote:
Geen idee. Heb jij enig idee waarom al 3 dagen de wereld ondersteboven draait wanneer ik op mijn kop ga staan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:48 schreef Roomsoesje het volgende:
Iemand enig idee waarom ik al 3 dagen dizzy ben als ik met mijn hoofd schud?
En mijn duim doet zeer als ik er met een hamer op sla.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee. Heb jij enig idee waarom al 3 dagen de wereld ondersteboven draait wanneer ik op mijn kop ga staan?
hee, dat heb ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:32 schreef Light het volgende:
[..]
En mijn duim doet zeer als ik er met een hamer op sla.
Nee, als jij met een hamer op mijn duim sla. Overigens heb ik het ook als ik het zelf doequote:Op woensdag 14 maart 2007 08:54 schreef Light het volgende:
[..]
Doet jouw duim zeer als ik op mijn duim sla?
En Haus is ook wakkerquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:17 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen Alicey, Miss_Sly, Roomsoesje, Light, Reya, Osho
Ik mag vanavond weer, na 2 wekenquote:
mag weer ? is daar een schema voor opgesteld ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:23 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik mag vanavond weer, na 2 weken
Dus njet, nu nog ff nietMaar kzou er zo 1 opkunnen
Goedemorgen Haushoferquote:
hoi Causaquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:17 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen Alicey, Miss_Sly, Roomsoesje, Light, Reya, Osho
quote:
Ik bedoel het serieus: Zo van ik buk en heb direct het idee dat ik flauwval zeg maar.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:24 schreef Alicey het volgende:
Geen idee. Heb jij enig idee waarom al 3 dagen de wereld ondersteboven draait wanneer ik op mijn kop ga staan?
En je hebt echt geen ideequote:Op woensdag 14 maart 2007 09:30 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ik bedoel het serieus: Zo van ik buk en heb direct het idee dat ik flauwval zeg maar.
Misschien heb je wel een evenwichtsstoornis, en moet je straks allemaal hippe oefeninkjes doen om het tegen te gaan. Ze hangen bij mij ook al weer 2 jaar op m'n muur, ik kan ze wel es doorsturen naar je ':Pquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:30 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ik bedoel het serieus: Zo van ik buk en heb direct het idee dat ik flauwval zeg maar.
Weddenschap met een vriendin. Ze gaat vanavond voor me kokenquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:24 schreef osho het volgende:
[..]
mag weer ? is daar een schema voor opgesteld ?en zo ja, door wie ?
Gisteren en eergisteren heb ik express goed gegeten en veel geslapen. Begon maandag zeg maar. Beetje hersenschudding idee alhoewel ik me niet meer echt kan herinneren hoe dat voelde. Kan me haast niet voorstellen dat het nasleep van het weekend is. Lijkt ook elke dag erger te worden. Ik kan me eerder voorstellen dat ik ineens spontaan een bril nodig hebquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:32 schreef miss_sly het volgende:
En je hebt echt geen idee
Geen wild weekend gehad ofzo? te weinig gegeten, teveel gedronken, te weinig geslapen?
Mja op zich zou een kapot evenwichtsstoornis best kunnen als ik naar de symptomen kijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:33 schreef Haushofer het volgende:
Misschien heb je wel een evenwichtsstoornis, en moet je straks allemaal hippe oefeninkjes doen om het tegen te gaan. Ze hangen bij mij ook al weer 2 jaar op m'n muur, ik kan ze wel es doorsturen naar je ':P
misschien zit er nog wat verkoudenzijn in je hoofd, aangezien evenwicht en oren samengaan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:48 schreef Roomsoesje het volgende:
Iemand enig idee waarom ik al 3 dagen dizzy ben als ik met mijn hoofd schud?
nou ja, voorlopig even op alles ja zeggen wat je vriendin zegt, dan hoef je niet met je hoofd te schuddenquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:35 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Gisteren en eergisteren heb ik express goed gegeten en veel geslapen. Begon maandag zeg maar. Beetje hersenschudding idee alhoewel ik me niet meer echt kan herinneren hoe dat voelde. Kan me haast niet voorstellen dat het nasleep van het weekend is. Lijkt ook elke dag erger te worden. Ik kan me eerder voorstellen dat ik ineens spontaan een bril nodig heb![]()
noh heej, had jij het aan je evenwicht?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:33 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een evenwichtsstoornis, en moet je straks allemaal hippe oefeninkjes doen om het tegen te gaan. Ze hangen bij mij ook al weer 2 jaar op m'n muur, ik kan ze wel es doorsturen naar je ':P
Een beetje. Goed excuus als ik niet meer recht kan lopenquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:40 schreef Causa het volgende:
[..]
noh heej, had jij het aan je evenwicht?![]()
Voorbereid op de komende periode van biergenieterijquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:46 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Een beetje. Goed excuus als ik niet meer recht kan lopen![]()
mocht nie dusquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:30 schreef Causa het volgende:
[..]
![]()
Mag ik je een onbescheiden vraag stellen Osho?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |