Ja dat het zonde is begrijp ik ook wel. Dat zegt de halve wereld. Punt is wel dat ik het moet doen en het toch echt makkelijker gezegd dan gedaan isquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Njah, wel zonde als je dan net dat ene vak niet afmaakt..
Tuurlijk, als het makkelijk was had het weinig waarde gehad.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:16 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ja dat het zonde is begrijp ik ook wel. Dat zegt de halve wereld. Punt is wel dat ik het moet doen en het toch echt makkelijker gezegd dan gedaan is
Welkomquote:
Als ik meer salaris zou krijgen dan zit ik ineens boven het minimum loon. Lijkt me wel wennenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:19 schreef miss_sly het volgende:
KOsten-baten-analyse
Wat levert het je op als je het afmaakt (behalve je bul, maar qua carrieremogelijkheden, ga je daar gebruik van maken, hoger salaris, meer plezier in je werk, ander werk, etc.) en wat kost het je om het af te maken?
Jij en de halve wereld hebben wel ergens gelijk, maar de hele wereld hangt er niet vanaf dus je punt twee is ook een goeie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:16 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ja dat het zonde is begrijp ik ook wel. Dat zegt de halve wereld. Punt is wel dat ik het moet doen en het toch echt makkelijker gezegd dan gedaan is
Jah! Mi-ni-maal 5 minuten wennen lijkt me zoquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:22 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Als ik meer salaris zou krijgen dan zit ik ineens boven het minimum loon. Lijkt me wel wennen![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:28 schreef Causa het volgende:
Jah! Mi-ni-maal 5 minuten wennen lijkt me zo![]()
Of je wordt gewoon oudquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef Roomsoesje het volgende:
Alles ok bij de dokter. Althans ik moet twee weken afwachten en mocht het dan nog niet over zijn gaan ze bloedprikken. Volgend stadium is ogen en neurologenMagoed, volgens de dokter is de combo van weer, verkoudheid, beetje pech, last van 1 oor voldoende om het als tijdelijk dipje te classificeren.
Hij is nog piep!!quote:
Niet zo happenquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij is nog piep!!![]()
Als hij al oud is.....![]()
Ja maar, ja maar, als jij hem al oud vindt, vind je mij vast een fossielquote:
Ik met 20 jaar ervaringquote:
Nouja, fossiel is een groot woord.. maar het lijkt me dat je je pensioen al wel goed geregeld hebt?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, als jij hem al oud vindt, vind je mij vast een fossiel![]()
![]()
Hou jij die grote mond nu maar voor je totdat je de eerste keer ongesteld bent geweestquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:36 schreef Geartsjuh het volgende:
Nouja, fossiel is een groot woord.. maar het lijkt me dat je je pensioen al wel goed geregeld hebt?![]()
hehquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:45 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Hou jij die grote mond nu maar voor je totdat je de eerste keer ongesteld bent geweestBelhamel!
Eik was ik aan het tikken: "Maar ze zijn al wel ingedaald bij je?..." en toen dacht ik van "Oh wacht"![]()
![]()
Vaak zijn dat van die substanties die met een flinke bliksem inslag ineens voor nieuw leven zorgen. Uw eigen amoeba ecosysteemquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:45 schreef Causa het volgende:
Ik heb zo'n sieremmer, waar je een terrasplant in kwijt kan, waar geen plant in zat maar wel tot de nok met regenwater. Daar heb ik net planten water uit gegeven en toen heb ik 1 of andere handvol gek spul op de bodem gevonden. Soort stevige gel ofzo. Ik kan het niet thuisbrengen. Wat is het, hoe komt het daar en waar gaat het hene? Zo'n gevalletje 'zal het nooit weten' denk ik.
Nou, dat heb ik inderdaad afgelopen november geregeldquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:36 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nouja, fossiel is een groot woord.. maar het lijkt me dat je je pensioen al wel goed geregeld hebt?![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:46 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Vaak zijn dat van die substanties die met een flinke bliksem inslag ineens voor nieuw leven zorgen. Uw eigen amoeba ecosysteem![]()
Whehequote:Op woensdag 14 maart 2007 14:45 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Hou jij die grote mond nu maar voor je totdat je de eerste keer ongesteld bent geweestBelhamel!
quote:Eik was ik aan het tikken: "Maar ze zijn al wel ingedaald bij je?..." en toen dacht ik van "Oh wacht"![]()
![]()
Maar je hebt al wel seks met haar gehad? Pedofiel!quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:45 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Nou ja op mijn leeftijd heb ik blauwe pilletjes nodig en die waren dus opquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:16 schreef Reya het volgende:
Maar je hebt al wel seks met haar gehad? Pedofiel!
Mja, maar werken kan je je hele leven nog, dus als je het ff tijdelijk op een laag pitje zit en gewoon je kracht in je uni stopt bespaart je dat mogelijkerwijs weer een jaar schoolgeld. Dan kan je dat aan mij doneren, zodat ik mijn collegegeld kan betalen natuurlijk, omdat jij dat nu niet meer hoeft omdat je klaar bentquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:56 schreef Roomsoesje het volgende:
Ik moet nog steeds me scriptie afmaken en een extra vakMja sinds ik werk heb ik er niet echt de puf voor zeg maar. Werken is sowieso veel leuker
Hij gedraagt zich nichterig?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:44 schreef Causa het volgende:
Toch denken wij dat onze kat Sjakie homoseksueel is![]()
Kom er hier plots mee, maar we hebben het al een poos in overweging.
An offer he can't refuse.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:49 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, maar werken kan je je hele leven nog, dus als je het ff tijdelijk op een laag pitje zit en gewoon je kracht in je uni stopt bespaart je dat mogelijkerwijs weer een jaar schoolgeld. Dan kan je dat aan mij doneren, zodat ik mijn collegegeld kan betalen natuurlijk, omdat jij dat nu niet meer hoeft omdat je klaar bent.
Is altijd prettig te weten, ookal gaat het er niet sneller mee over..quote:Ik heb de orthopeed uitgehoord en snap nu zo goed als alles van mijn 'aandoening'.
quote:En ik heb een heel leuk zomershirtje van polyestersatijn gekocht voor maar 5 eu bij de SPS (Watcher). En sterretjesoorbellen
.
Mooi zo en good luck!quote:En nu maar met m'n poot omhoog zitten tegen de zwelling. Wel een bevrijding dat de hechtingen eruit zijn zeg.
Hier heb je wel een puntquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:49 schreef -Trinity- het volgende:
Mja, maar werken kan je je hele leven nog, dus als je het ff tijdelijk op een laag pitje zit en gewoon je kracht in je uni stopt bespaart je dat mogelijkerwijs weer een jaar schoolgeld.
Ff denken: Als ik dit niet doe dan hebben we beiden geen diploma. Doe ik het wel dan hebben we beiden wel een diploma. Beide even duur. Klinkt goed, haske goede dealquote:Dan kan je dat aan mij doneren, zodat ik mijn collegegeld kan betalen natuurlijk, omdat jij dat nu niet meer hoeft omdat je klaar bent.
quote:En ik heb een heel leuk zomershirtje van polyestersatijn gekocht voor maar 5 eu bij de SPS (Watcher). En sterretjesoorbellen
.
Good luckquote:En nu maar met m'n poot omhoog zitten tegen de zwelling. Wel een bevrijding dat de hechtingen eruit zijn zeg.
Da's geen corpsbal, da's een natuurkundestudent die een beetje prominent loopt te wezen in pakquote:
Hij is op swellowquote:
Zeker, aangezien geschoolde vrouwen vaak wat meer opbrengen op de slavenmarkten in Cairo.quote:
Nee, maar hij had al gezegd dat ik 3 maanden uit de roelatie zou zijn, en ik mag van hem over een maand al weer voorzichtig beginnen met sporten (ook veldsporten), evt onder leiding van een fysio, hoeft niet. Ik zei al tegen hem: "Ik wil alles weten." Hele aardige man, heeft geduldig de rotngenfoto's doorgenomen en alles beantwoord.quote:Is altijd prettig te weten, ookal gaat het er niet sneller mee over..
Thx, komt wel goed!quote:Mooi zo en good luck!
Awquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:35 schreef Causa het volgende:
[..]
Hij is op swellow![]()
Hij valt dus zelfs niet op zijn eigen soort
die katten va m'n broer zijn leuk.. ze kunnen gigantsich met elkander ravotten.. 1 is echter een luiwammes(en letterlijk een gigantische lobbes.. als hij op de ligt uitgespreid is het net een vloerkleed), en de andere is meer timide.. Die grote kat kan het niks schelen dat hij geaait word (zolang hij maar niks vreemds voor z'n hoofd krijgt, dan schrikt ie), maar de kleinere is moeilik benaderbaar. Toen m'n broer ze uit het asiel heeft opgehaald zaten ze helemaal achterin, angstig om zich heen te kijken.. het heeft een week geduurt voor ze achter de wasmachine weg durfden te komen, en nog een maand voordat ze uberhaupt door m'n broer geaaid konden worden.. Nu zijn ze erg aanhankelijk bij m'n broer, maar vreemde mensen moeten ze niks van hebben.. als m'n moeder eraan komt, hebben ze zich al verstopt, voordat m'n ma zelfs maar aangebelt heeftquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aw
Mjah ik weet niet. Die ene kater van me is een mietje (als de andere kater in de weg zit gaat hij zielig tegen mij mauwen in plaats van hem een knal voor zijn kop te geven), steelt ook regelmatig mijn lingerie, maar weet weer wel hoe een poes "werkt".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |