Ja snapte ik wel. Ik heb ooit in een cursus les gehad in voornemens en uitvoering ervan, zuks, lamemaarlekkerlullequote:Op maandag 19 maart 2007 09:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik het niet op regelmatige basis doe zal ik iedere keer weer dezelfde spierpijn hebben als nu.. Zo bedoel ik het meer.
Ik ookquote:[..]
Hmm k ben benieuwd..
Mjah ik moet ook nog zien dat ik het vaker ga doen.. Probleem is ook een beetje dat ik dan ook iemand anders zo gek zou moeten krijgen.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:19 schreef Causa het volgende:
[..]
Ja snapte ik wel. Ik heb ooit in een cursus les gehad in voornemens en uitvoering ervan, zuks, lamemaarlekkerlulle
[..]
Ik ook
Je partner van gister is niet geroepen tot regelmatige squashmomenten?quote:Op maandag 19 maart 2007 09:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah ik moet ook nog zien dat ik het vaker ga doen.. Probleem is ook een beetje dat ik dan ook iemand anders zo gek zou moeten krijgen.
quote:Op maandag 19 maart 2007 09:09 schreef Causa het volgende:
jaja, bijna ontbijt op. dan zal ik aan de slag gaan het volgende ontbijt te maken. rustig maar![]()
volgens buienradar hebben jullie er nu ook zo'n beetje last vanquote:Op maandag 19 maart 2007 09:06 schreef Alicey het volgende:
Hmmm komt die sneeuw ook deze kant op of blijft het daar?
gegrilde aubergines met brood denk ikquote:
of plezier, ook dat kan, koffiekan, theekan, kaneel...quote:Op maandag 19 maart 2007 09:29 schreef osho het volgende:
[..]
volgens buienradar hebben jullie er nu ook zo'n beetje last van
zijn die verboden ?quote:Op maandag 19 maart 2007 09:33 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd. Toen zweepslagen nog niet verboden waren
.
Die doet dat al, dies squash leraar.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:26 schreef Causa het volgende:
[..]
Je partner van gister is niet geroepen tot regelmatige squashmomenten?
Ik zie nog niets vallen, maar de lucht wordt wel donkerder zo te zien..quote:Op maandag 19 maart 2007 09:29 schreef osho het volgende:
[..]
volgens buienradar hebben jullie er nu ook zo'n beetje last van
Ik geloof dat lijfstraffen officieel niet ok zijnquote:
Alleen bij minderjarigen en bij zinloosheidquote:
Tegen die zinloosheid kan dan weer "dan maak je maar zin" worden gebruikt.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:45 schreef Causa het volgende:
[..]
Alleen bij minderjarigen en bij zinloosheid
jah, in de wereld der verschijselen is altijd wel weer een reden te vindenquote:Op maandag 19 maart 2007 09:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tegen die zinloosheid kan dan weer "dan maak je maar zin" worden gebruikt.
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:03 schreef Roomsoesje het volgende:
@Geartsjuh: Klik
Houden we het wel een beetje droog op het werk![]()
![]()
typische VVD'erquote:Op maandag 19 maart 2007 10:09 schreef Geartsjuh het volgende:
Dat is wel mijn type idd. Maar ik ken die hele gozer niet.
Nah, hij komt meer over als iemand met inzichtquote:Op maandag 19 maart 2007 10:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Je kan aan zijn hoofd zien dat ie geld heeft?![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:16 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Nah, hij komt meer over als iemand met inzicht![]()
Vandaar dat het hier eindelijk gestopt is. Wat daar valt kan hier niet vallenquote:Op maandag 19 maart 2007 10:36 schreef Alicey het volgende:
Natte sneeuw nu hier..
hier is het alweer gestopt en schijnt de zonquote:Op maandag 19 maart 2007 11:20 schreef Roomsoesje het volgende:
Het is hier net begonnen met sneeuwen![]()
schreef ik weer zo langzaam? was antwoord op Aliceyquote:Op maandag 19 maart 2007 11:23 schreef Causa het volgende:
Dank je. Onder het genot van muziek door Yehudi Menuhin, een favoriet van me
Natte sneeuw is ook sneeuwquote:Op maandag 19 maart 2007 12:28 schreef Bensel het volgende:
welke sneeuw? Ben alleen door wat natte sneeuw gegaan vanmorgen, maar niks bleef liggen..
Ik denk niets, ik adviseer slechts.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Je denkt wel erg slechte dingen over mij.
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:38 schreef miss_sly het volgende:
Wat is men hier weer lekker vrolijk...not
laten jullie je zo snel uit het veld slaan door wat minder mooi weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |