quote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef Roomsoesje het volgende:
@Geartjuh:
* Dan maar publiek *
Ik snap dat je achteraf nogal geschrokken bent over hoe het tussen ons drieen is gelopen gisteren. Het verrast me dan ook niet dat je telefoon/mail/PM niet beantwoord. Toch lijkt me het beste om het er rustig over te hebben. Dingen gebeuren nu eenmaal en de keuzes zijn gemaakt. Kan niet meer teruggedraaid worden![]()
Ja, maar dat schiet toch ook niet op.. Voor het aanrecht kun je er tenminste nog iets mee.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:19 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Zeg dat welIk had haar hier achter het aanrecht gezet en hopsakee, meteen over zeik
![]()
Ja lekker hoor, gooi het maar in de openbaarheid. Kan er ook nog wel bijquote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef Roomsoesje het volgende:
@Geartjuh:
* Dan maar publiek *
Ik snap dat je achteraf nogal geschrokken bent over hoe het tussen ons drieen is gelopen gisteren. Het verrast me dan ook niet dat je telefoon/mail/PM niet beantwoord. Toch lijkt me het beste om het er rustig over te hebben. Dingen gebeuren nu eenmaal en de keuzes zijn gemaakt. Kan niet meer teruggedraaid worden![]()
We hebben er 3 uur gezetenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:26 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ok! En wat voor stijl gaat het waarschijnlijk worden?![]()
Gaat best veel tijd in dat tekenen van de keuken zitten vond je niet? Is wel mijn ervaring.
No kiddingquote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef Roomsoesje het volgende:
Zou toch wel ernstig zijn als dit voorgaande echt was![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar dat schiet toch ook niet op.. Voor het aanrecht kun je er tenminste nog iets mee.
Je hebt hem toch wel een flinke trap na gegeven met een naaldhak?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:32 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, gooi het maar in de openbaarheid. Kan er ook nog wel bij. Eerst mij vet laten zitten en nu mij publiekelijk hier een beetje tentoon stellen. Je mag blij zijn als ik ooit nog een voet op Amsterdams bodem zet, bah
.
Jij dacht toch niet dat ik hem er gemakkelijk mee weg liet komen?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel een flinke trap na gegeven met een naaldhak?
Ok, ik geef het op, het lukt niet om je te heropvoeden.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar daar worden weer heul andere dingen bereid.
Tip:quote:Op zondag 18 maart 2007 21:47 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Jij dacht toch niet dat ik hem er gemakkelijk mee weg liet komen?
Goed onthouden btw!
Je bent niet de eerste die het opgeeft.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Ok, ik geef het op, het lukt niet om je te heropvoeden.
Ieuw?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:02 schreef Reya het volgende:
Tip:
Sla jij je vriend ook met je gebruikte tampon?
Apart. Zwaar weekend gehad?quote:Op maandag 19 maart 2007 07:16 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen
Tjeempie, ik voel me alsof ik een grappige geest in een fles ben tegen gekomen en gewenst heb dat ik 100 jaar word.
lezen niet nodig. Titel is wel duidelijk: ieuwquote:
Goeie tipquote:Op zondag 18 maart 2007 22:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Tip:
Sla jij je vriend ook met je gebruikte tampon?
Hier niet, maar 't is wel koudquote:Op maandag 19 maart 2007 08:23 schreef Causa het volgende:
Het sneeuwt
*mond valt openquote:
Leukquote:
Eerste keer.quote:Had je dat eerder gedaan? is het voor herhaling vatbaar?
quote:______
* Causa pakt laatste bara.
Hmmm komt die sneeuw ook deze kant op of blijft het daar?quote:Al een halve centimeter sneeuw inmiddels
Sorry.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:03 schreef Roomsoesje het volgende:
Zeg, gaan jullie eens allemaal netjes aan het werk![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 09:03 schreef Roomsoesje het volgende:
jaja, bijna ontbijt op. dan zal ik aan de slag gaan het volgende ontbijt te maken. rustig maarquote:Op maandag 19 maart 2007 09:03 schreef Roomsoesje het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2007 09:03 schreef Roomsoesje het volgende:
moet = magquote:Op maandag 19 maart 2007 09:06 schreef Alicey het volgende:
Eerste keer.Voor herhaling vatbaar,alleen zit ik er mee dat ik het dan eigenlijk wel regelmatig zou moeten gaan doen, omdat ik anders iedere keer spierpijn tot Tokyo heb..
Ik heb geen idee. De nachtvorst was pas voor morgennacht voorspelt en woensdagnacht en verder weet ik niks.quote:Hmmm komt die sneeuw ook deze kant op of blijft het daar?
goedemorgen Reyaquote:
Als ik het niet op regelmatige basis doe zal ik iedere keer weer dezelfde spierpijn hebben als nu.. Zo bedoel ik het meer.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:12 schreef Causa het volgende:
[..]
moet = magdan is het makkelijker en leuker
Hmm k ben benieuwd..quote:Ik heb geen idee. De nachtvorst was pas voor morgennacht voorspelt en woensdagnacht en verder weet ik niks.
Ja maar, ik wil graag met een onschuldig meisje trouwen.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die het opgeeft.
Misschien dat je er dan eentje van 6 jaar moet zoeken.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja maar, ik wil graag met een onschuldig meisje trouwen.
Tsssquote:Op maandag 19 maart 2007 09:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien dat je er dan eentje van 6 jaar moet zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |