quote:Op maandag 19 maart 2007 08:24 schreef osho het volgende:
Op maandag 19 maart 2007 08:23 schreef Causa het volgende:
Het sneeuwt
kom op zeg, ben je nederlander of niet..quote:Op maandag 19 maart 2007 21:44 schreef Causa het volgende:
[..]
![]()
Ik danste over straat en door de gangen naar m'n moesje. Kon me geen kou deren vandaag
Ik ook welles hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 21:56 schreef Bensel het volgende:
[..]
kom op zeg, ben je nederlander of niet..
ik klaag altijd over het weer...
dat wordt trakterenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:26 schreef Bensel het volgende:
En ik kom erachter dat ik inmiddels al over de 5000 posts ben gegaan..
Wat dacht je van een gigantisch toillet met dakterrasquote:Op maandag 19 maart 2007 23:08 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn weer aan het tekenen, meten en rekenen geslagen...ontwerp is weer helemaal omgegooid
Ik word zelf benieuwd wat het nou uiteindelijk gaat worden
Nee, dit keer hebben we een mooie grote slaapkamer met een enorm dakterras erom heen en een gigantische woonkamer/keuken over de gehele lengte van de verdiepingquote:Op maandag 19 maart 2007 23:29 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Wat dacht je van een gigantisch toillet met dakterrasSoort van mega-gevangeniscel met luchtplaats. Ik zou tekenen
![]()
Weet je heh, misschien moet je er eens met een groepje over brainstormen. Ik noem geen namenquote:Op maandag 19 maart 2007 23:36 schreef miss_sly het volgende:
Nee, dit keer hebben we een mooie grote slaapkamer met een enorm dakterras erom heen en een gigantische woonkamer/keuken over de gehele lengte van de verdieping
Tja, lastig...zou zo gauw niemand kunnen bedenken...niemand ook die zich spontaan aanbiedt ofzoquote:Op maandag 19 maart 2007 23:40 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Weet je heh, misschien moet je er eens met een groepje over brainstormen. Ik noem geen namen![]()
we kennen helaas ook helemaal niemand met een dusdanig goede smaak of interieurinzicht dat we onze huis brainstormsessies daaraan toevertrouwenquote:Op maandag 19 maart 2007 23:40 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Weet je heh, misschien moet je er eens met een groepje over brainstormen. Ik noem geen namen![]()
Mja tis wel iets voorquote:Op maandag 19 maart 2007 23:41 schreef miss_sly het volgende:
Tja, lastig...zou zo gauw niemand kunnen bedenken...niemand ook die zich spontaan aanbiedt ofzo
Goede smaak is een leerproces. Het omvormen van iemands inzichten naar een inrichting met artikelen waar ik aandelen van heb en die helaas de duurste uit de collectie zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 23:44 schreef osho het volgende:
we kennen helaas ook helemaal niemand met een dusdanig goede smaak of interieurinzicht dat we onze huis brainstormsessies daaraan toevertrouwen
Daar zeg je zoietsquote:Op maandag 19 maart 2007 23:46 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Mja tis wel iets voorDie heb doorgaans goede ideeen over inrichting en muurtjes plaatsen en zo (ik mag me niet eens bemoeien met onze nieuwe inrichting
![]()
) . Uiteraard op afroep haske beschikbaar, kwestie van agenda pakken
![]()
Deze week volgeboekt. Zondag en later zover ik weet vrij (ik ook). Ik weet dat ze het leuk zou vinden. Zelf vind ik het ook wel heel cool om erover na te denken en zo alhoewel mijn ideeen vaak ophouden bij een wereldbol met drank erin.quote:
zullen we zondag boeken?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:53 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Deze week volgeboekt. Zondag en later zover ik weet vrij (ik ook). Ik weet dat ze het leuk zou vinden. Zelf vind ik het ook wel heel cool om erover na te denken en zo alhoewel mijn ideeen vaak ophouden bij een wereldbol met drank erin.Me opa heeft trouwens een apartement met een paar ronde muren, ook heel tof
![]()
Het weer heeft wel een grote invloed op hoe ik me voel. Bij mooi weer ben ik doorgaans vrolijker.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:38 schreef miss_sly het volgende:
Wat is men hier weer lekker vrolijk...not
laten jullie je zo snel uit het veld slaan door wat minder mooi weer?
ja, ik word veel serieuzer genomen in geloofsdiscussiesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:02 schreef Roomsoesje het volgende:
@Osho: Hoe bevalt de nieuwe identiteit eik? Reageren mensen heel anders?
make love, not warquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:14 schreef Roomsoesje het volgende:
Ontketen een Jihad!
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:36 schreef Roomsoesje het volgende:
Hij zal 5-7 kilo lichter en kleiner lijken![]()
is dat idd de vraag der vragen voor een vrouw als ze naar een lezing van een filosoof gaat ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:30 schreef Geartsjuh het volgende:
Goeiemorgen
Vanavond ga ik naar een lezing van Bas Haring. Dan krijg ik eindelijk antwoord op de vraag der vragen: is Bas in het echt net zo lekker als op tv?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:48 schreef osho het volgende:
[..]
is dat idd de vraag der vragen voor een vrouw als ze naar een lezing van een filosoof gaat ?
Oehquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:30 schreef Geartsjuh het volgende:
Goeiemorgen
Vanavond ga ik naar een lezing van Bas Haring. Dan krijg ik eindelijk antwoord op de vraag der vragen: is Bas in het echt net zo lekker als op tv?
Jouw bespiegelingen zijn ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:56 schreef osho het volgende:
[..]
jij ook al ? wat is er mis met mijn filosofische bespiegelingen
Das wat tv met je doet. Iedereen lijkt bv dikker op tvquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:46 schreef Geartsjuh het volgende:
Hoe kom je daar nou weer bij?Het is wel een klein manneke dus het zou me iig niks verbazen
.
heeft waarschijnlijk met de instellingen van jouw breedbeeld tv te makenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:00 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Das wat tv met je doet. Iedereen lijkt bv dikker op tvHeeft met verhoudingen van het scherm/camera en zo te maken geloof ik.
Ohquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:29 schreef osho het volgende:
heeft waarschijnlijk met de instellingen van jouw breedbeeld tv te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |