Dan ken jij idd te weinig ontwikkelde 30-ers. Ik merk ook een groot verschil als ik kijk hoe ik was toen ik 20 was en hoe ik nu ben. Maar t betekent dus niet dat de 30-ers niet 'kinderlijk' mogen/kunnen doen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind dat geen vast gegeven. MIsschien omdat ik teveel 30-ers ken die nog maar net hun veters kunnen strikken.
Eens, je ontwikkeling stop niet bij je 18e. Hoewel de huidige moderators het zeker niet slecht doen, merk je soms wel dat ze nog relatief jong zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan ken jij idd te weinig ontwikkelde 30-ers. Ik merk ook een groot verschil als ik kijk hoe ik was toen ik 20 was en hoe ik nu ben. Maar t betekent dus niet dat de 30-ers niet 'kinderlijk' mogen/kunnen doen.
Maja de discussie waar t hier om gaat heb ik niet gevolgd
Jij hebt gewoon veel minder levenservaring dan iemand van 30 of 40. Hoe je het ook wendt of keert. En als gevolg daarvan snap jij inderdaad minder dan iemand met meer levenservaring.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Als we zo gaan beginnen: er posten genoeg users die zo oud zijn als Nosh en ik bij elkaar en posten als een 14-jarig pubermeisje. Sorry hoor, maar ik vind het een ronduit domme redenatie dat je ervan uitgaat dat 'pubers' (ik ben niet bepaald puber meer) maar even minder van het leven snappen dan jij.
Dat zegt dan meer iets over het niveau van de mensen waar jij mee omgaat. Kinderlijke mensen dus.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind dat geen vast gegeven. MIsschien omdat ik teveel 30-ers ken die nog maar net hun veters kunnen strikken.
Eens.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:08 schreef Larissa het volgende:
Jij hebt gewoon veel minder levenservaring dan iemand van 30 of 40.
Oneens. Ik ben ouder dan c_c en heb de ballen verstand van psychiatrische instellingen, medicijnen, zaken over (sexueel) misbruik en veel andere zaken die hier aan bod komen. Dingen al dan niet snappen is mijns inziens niet gerelateerd aan leeftijd.quote:En als gevolg daarvan snap jij inderdaad minder dan iemand met meer levenservaring.
Oh, nee hoor. Ik zit hier niet omdat ik van mezelf vind dat ik zo goed ben. Ik zit hier omdat ik óndanks mijn leeftijd meer dan voldoende weet over de meeste onderwerpen die hier aangesneden worden. En ik zit hier omdat ik met een gerust hart kan zeggen dat ik genoeg levenservaring heb om voor een 30-er door te gaan. En dan zal je me maar op m'n woord moeten vertrouwen. Ik vind dat hele 'wat weet jij nou van de wereld af?' nogal beledigend, omdat ik hier niet zomaar zit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:00 schreef Larissa het volgende:
Ik beweer ook niet overal verstand van te hebben maar ik weet wel meer dan een puber of, als clumsy zo liever niet genoemd wil worden, een adolescent. Wat echter kenmerkend is voor adolescenten, en nog meer voor degenen die net een paar jaartjes ouder zijn (20-25) is dat zij vaak menen de wijsheid in pacht te hebben. Dat zegt niets over de intelligentie of sociale vaardigheden van de persoon, het is nu eenmaal een eigenschap die je op die leeftijd veel ziet.
Ik leer hier zelf iedere dag bij, en ik geloof dat het voor c_c niet anders is. Zeker op het gebied van psychiatrie lopen hier users rond die mij, als ze willen, een dagtaak kunnen bezorgen aan het bijlezen over medische termen en zulks.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:56 schreef M.I.B. het volgende:
Naar mijn mening is dit een subforum dat goed gemodereerd wordt, zolang de moderators ook inzien dat zij niet de wijsheid in pacht hebben en zo nodig gebruik maken van users die over bepaalde zaken meer weten.
Een moderator dient er slechts toe om de discussie mogelijk te maken, en indien nodig mensen op de vinger te tikken als ze offtopic bezig zijn, of aan het rellen. Volgens mij lukt hen dat best goed.
Je zei snijdenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, nee hoor. Ik zit hier niet omdat ik van mezelf vind dat ik zo goed ben. Ik zit hier omdat ik óndanks mijn leeftijd meer dan voldoende weet over de meeste onderwerpen die hier aangesneden worden. En ik zit hier omdat ik met een gerust hart kan zeggen dat ik genoeg levenservaring heb om voor een 30-er door te gaan. En dan zal je me maar op m'n woord moeten vertrouwen. Ik vind dat hele 'wat weet jij nou van de wereld af?' nogal beledigend, omdat ik hier niet zomaar zit.
Je bent dat leeftijdsgedrag ook niet echt ontgroeid zie ikquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:00 schreef Larissa het volgende:
Ik beweer ook niet overal verstand van te hebben maar ik weet wel meer dan een puber of, als clumsy zo liever niet genoemd wil worden, een adolescent. Wat echter kenmerkend is voor adolescenten, en nog meer voor degenen die net een paar jaartjes ouder zijn (20-25) is dat zij vaak menen de wijsheid in pacht te hebben. Dat zegt niets over de intelligentie of sociale vaardigheden van de persoon, het is nu eenmaal een eigenschap die je op die leeftijd veel ziet.
Ik heb wel vaker het idee dat onze leeftijd de reden van twijfel is, dus dat mag nu voor eens en voor altijd de deur uit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:27 schreef Re het volgende:
jullie hoeven je niet te verantwoorden voor larissa hoor![]()
En dus heeft je betoog totaal geen waarde.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:00 schreef Larissa het volgende:
Voor wat het waard is: voor jong grut (quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb wel vaker het idee dat onze leeftijd de reden van twijfel is, dus dat mag nu voor eens en voor altijd de deur uit.
Jij bent toch ook jong?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: voor jong grut () vind ik jullie R&P verdomd goed modden.
beter dan die oude mensenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: voor jong grut () vind ik jullie R&P verdomd goed modden.
Ik leef maar half, dus word over 3 maanden 19,5.quote:
Oe.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik leef maar half, dus word over 3 maanden 19,5.
Inderdaad!quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
ouderenquote:
het is natuurlijk nooit leuk om door een 18 jarig pubertje op je nummer gezet te wordenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker het idee dat onze leeftijd de reden van twijfel is, dus dat mag nu voor eens en voor altijd de deur uit.
Is dat dan over 6 maanden pas?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verdomdquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:49 schreef M.I.B. het volgende:
Is dat dan over 6 maanden pas?
Jij hebt gewoon mijn leeftijd dus.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
Wel. Als je ouder wordt wordt die eigenschap dus minder of verdwijnt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:39 schreef dawg het volgende:
En dus heeft je betoog totaal geen waarde.
Niet?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:27 schreef Re het volgende:
jullie hoeven je niet te verantwoorden voor larissa hoor![]()
Verantwoordelijkheden schmerantwoordelijkheden, ik ga ook zuur verdiend geld uitgeven.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En ik ga ik m'n salaris opmaken aan kleding en fastfood, zoals het een puber betaamt
Ja. Of niet. Iets over kammen en scheren en dat laten, enzo.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:56 schreef Larissa het volgende:
[..]
Wel. Als je ouder wordt wordt die eigenschap dus minder of verdwijnt.![]()
De uitslag van de toto zal zo wel bekend wordenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:59 schreef M.I.B. het volgende:
Mods to the rescue: lover boy?/
Er is ongetwijfeld een kans dat het echt is, maar mijn geld is op de mogelijkheid dat het een kloon is.
[IP Scan v1.0]quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
De uitslag van de toto zal zo wel bekend worden
Stond net op het punt om het op slot te gooien.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:17 schreef zwaaibaai het volgende:
kan dit niet even dicht? Ik denk dat Tinoz alle controle verliest namelijk. En wellicht een ban van een paar uur om hem af te koelen?
Dan wachten we gewoon op het volgende topic, mij best hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:22 schreef Larissa het volgende:
Een ban is ook weer wat overdreven, Zwaaibaai.
Zoveel moeite gedaan voor een reply, en dan kan ik hem niet meer plaatsenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:17 schreef zwaaibaai het volgende:
kan dit niet even dicht? Ik denk dat Tinoz alle controle verliest namelijk. En wellicht een ban van een paar uur om hem af te koelen?
Idem.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:25 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Zoveel moeite gedaan voor een reply, en dan kan ik hem niet meer plaatsen![]()
Maar ik wilde eigenlijk net ook hetzelfde verzoek indienen. Als ik zijn posts zo lees, heb ik echt het vermoeden dat we hem binnenkort op een niet vrolijke manier in het nieuws gaan tegenkomen![]()
Jij hebt echt een vriendelijke dorkavatar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Idem.
Zelfs de meest genuanceerde en uitgebreide non-bash post zou hem op dit moment sterken in zijn overtuiging dat hij hier goed aan doet. En dat is het allerlaatste wat nu wenselijk is.
Lief issiequote:Op donderdag 29 maart 2007 16:01 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jij hebt echt een vriendelijke dorkavatar.
Bijtje? Maar het kon ook een citroentje zijn!![]()
Dit is nu een mooi voorbeeld van wat ik bedoel. Een 20-jarige die denkt dat ze net zoveel levenswijsheid heeft als een 30-jarige.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, nee hoor. Ik zit hier niet omdat ik van mezelf vind dat ik zo goed ben. Ik zit hier omdat ik óndanks mijn leeftijd meer dan voldoende weet over de meeste onderwerpen die hier aangesneden worden. En ik zit hier omdat ik met een gerust hart kan zeggen dat ik genoeg levenservaring heb om voor een 30-er door te gaan. En dan zal je me maar op m'n woord moeten vertrouwen. Ik vind dat hele 'wat weet jij nou van de wereld af?' nogal beledigend, omdat ik hier niet zomaar zit.
Ze hebben altijd mij nogquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:21 schreef Larissa het volgende:
[..]
Dit is nu een mooi voorbeeld van wat ik bedoel. Een 20-jarige die denkt dat ze net zoveel levenswijsheid heeft als een 30-jarige.![]()
Ik beweer nergens dat jullie slecht modereren. Ik zeg alleen dat ik jullie te jong vind om maar te denken dat je vrijwel overal verstand van hebt.
En hoe precies kwam in je op dat dat op wat voor manier dan ook constructieve feedback was?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:21 schreef Larissa het volgende:
Ik zeg alleen dat ik jullie te jong vind om maar te denken dat je vrijwel overal verstand van hebt.
Precies.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:23 schreef Sjeen het volgende:
Ze hebben altijd mij nogDoe ik wel de 30+ uithangen
Moet je mening geven perse feedback zijn?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:24 schreef Litpho het volgende:
En hoe precies kwam in je op dat dat op wat voor manier dan ook constructieve feedback was?
Ja, boeiuh! Denk je nu dat ik mijn mond ga houden omdat jij je irriteert?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:22 schreef Strychnine het volgende:
Larissa, je begint me te irriteren.
Een 20-jarige die denkt dat ze de levenswijsheid heeft van een 30-jarige en DAT OOK NOG ZO OPSCHRIJFT denkt dat inderdaad.quote:Ik krijg namelijk niet het gevoel dat de C_C of nosh of wie dan ook de wijsheid in pacht denkt te hebben
Ik krijg het gevoel dat jij de wijsheid in pacht denkt te hebben, alleen maar omdat je ouder bent.
Dat is in het feedbacktopic wel gebruikelijk, ja. Waarbij we uiteraard maar in het midden laten waarom jij je überhaupt gedwongen voelt een dergelijke mening te spuien.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:25 schreef Larissa het volgende:
[..]
Moet je mening geven perse feedback zijn?
Vermoedelijk twee zelfsquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:29 schreef Strychnine het volgende:
Noem je mij nu een 20 jarige die denkt de wijsheid van een 30 jarige te hebben?
Of bedoel je een mod?
Misschien dat het scheelt als je eers léést wie ik quootte??quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:29 schreef Strychnine het volgende:
Noem je mij nu een 20 jarige die denkt de wijsheid van een 30 jarige te hebben?
Of bedoel je een mod?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:22 schreef Strychnine het volgende:
Larissa, je begint me te irriteren.
Ik krijg namelijk niet het gevoel dat de C_C of nosh of wie dan ook de wijsheid in pacht denkt te hebben
Ik krijg het gevoel dat jij de wijsheid in pacht denkt te hebben, alleen maar omdat je ouder bent.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:28 schreef Larissa het volgende:
Een 20-jarige die denkt dat ze de levenswijsheid heeft van een 30-jarige en DAT OOK NOG ZO OPSCHRIJFT denkt dat inderdaad.
quote:En ik zit hier omdat ik met een gerust hart kan zeggen dat ik genoeg levenservaring heb om voor een 30-er door te gaan
Er wordt door c_c nergens gesproken over levenswijsheid, maar over levenservaring, nogal een verschil dus.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:28 schreef Larissa het volgende:
Een 20-jarige die denkt dat ze de levenswijsheid heeft van een 30-jarige en DAT OOK NOG ZO OPSCHRIJFT denkt dat inderdaad.
VOLDOENDE WEET...quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Die uitspraak van Clumsy vond ik inderdaad ook wat pretentieus. Desalniettemin vind ik dat ze haar "werk" meestal goed doet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:34 schreef Larissa het volgende:
Ik quootte Clumsy Clown die het volgende letterlijk schreef:
[..]
een bekent probleem geloof ikquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:36 schreef Larissa het volgende:
Jemig, léés toch eens!
[..]
VOLDOENDE WEET...
Pff... ik houd erover op als wat ik schrijf toch steeds uit zijn verband wordt getrokken.
Niet omdat jij het vraagt!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:38 schreef Strychnine het volgende:
Hou er maar over op ja Larissa.
dat zeker maar idd het forum is helaas niet het juiste medium daarvoor, hopen dat hij een helder moment heeft en meer kan je niet doenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vraag me wel serieus af hoe het verder gaat met tinoz.
Wel als ik het vraag?quote:
Doe eens niet zo bijdehand. Als ik aan Strychnine iets schrijf en ik heb het over "ze" dan zou ze toch moeten snappen dat het niet over haar ging! Ik reageerde op Clumsy Clown, zo moeilijk was dat toch niet..quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:31 schreef Litpho het volgende:
Vermoedelijk twee zelfs.
Je zou tenslotte eens moeten toegeven dat je qua levenservaring niet noodzakelijk overwicht hebt op iedereen die jonger dan jijzelf is, waar waren al die jaren achter de geraniums dan goed voor?.
Nee, dat was duidelijk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:51 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ik reageerde op Clumsy Clown, zo moeilijk was dat toch niet..![]()
Zelfde over ongelukkige formuleringen. Genoeg zo.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:35 schreef Sjeen het volgende:
Zoooo... Luister, jullie hebben allemaal je eigen mening over mods, leeftijden en functioneren. Eens worden zal echt niet lukken. Kunnen we voor een compromis gaan?
Just agree to disagree...
Ideale lurk-en-wachten-op-de-eerste-meeting-reeks, inderdaad.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:55 schreef n8 het volgende:
hoi
ff andere vorm van feedback: Ik ben heel erg blij met de nieuwe singles reeks!! keep it up!!
thanks
nou eigenlijk woon ik atm niet in nl, dus een meet zit er niet inquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:13 schreef Nosh het volgende:
Ideale lurk-en-wachten-op-de-eerste-meeting-reeks, inderdaad.
Ik vind je nu toch echt heel irritant worden. Blijf maar gewoon weg.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:21 schreef Larissa het volgende:
[..]
Dit is nu een mooi voorbeeld van wat ik bedoel. Een 20-jarige die denkt dat ze net zoveel levenswijsheid heeft als een 30-jarige.![]()
Ik beweer nergens dat jullie slecht modereren. Ik zeg alleen dat ik jullie te jong vind om maar te denken dat je vrijwel overal verstand van hebt.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:35 schreef Sjeen het volgende:
Zoooo... Luister, jullie hebben allemaal je eigen mening over mods, leeftijden en functioneren. Eens worden zal echt niet lukken. Kunnen we voor een compromis gaan?
Toch wel, ik mod hier, of ik nou 40 jaar ouder dan jij bent of 16 jaar jonger. En dit gaat daadwerkelijk nergens over. Zeuren over onze levenswijsheid mag zodra dat relevant is voor de moderatie op R&P, en het is gebleken dat dat niet zo is. Dus de hele discussie is onnodig, en ik erger me eraan. Als jij dat kinderlijk vindt, prima, maar hier blijft het bij.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:29 schreef Larissa het volgende:
Kinderachtige reactie, Clumsy. Jij hoeft niet te bepalen of ik wel of niet in R&P post.
Maar je bevestigt nu wel het beeld dat ik van je heb. Kinderlijk dus.![]()
Kom terug als je wat recente voorbeelden kunt geven waarin één van ons inderdaad zijn mond voorbij praat én wat in direct verband gebracht kan worden met een gebrek aan levenservaring.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:45 schreef Larissa het volgende:
Kijk eens naar de titel van dit topic, Clumsy? Dit topic is bedoeld voor kritiek. Maar jij hebt blijkbaar nog niet geleerd hoe je daar volwassen mee om moet gaan. Geeft niet, maar je bevestigt wel het beeld dat ik van je heb. Net als die "levenservaring "die jij als 20-jarige placht te hebben. Ook al zo'n hautaine opmerking.
Heb jij kinderen? Heb je diverse lange relaties gehad? Ervaringen met diverse banen etc.? En toch meen je dat je levenservaring net zoveel is als een 30-jarige of 40-jarige die 10-20 jaar langer in het leven meeloopt.
En je hebt blijkbaar ook de verbeelding dat ik voor jou op R&P post. Dat is dus niet zo.
En als het volgens jou nergens over gaat, waarom reageer je er dan op? Ooh, omdat je je ergert. Tja, eat it or beat it.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:35 schreef Sjeen het volgende:
Nee, puur afgaan op iemands leeftijd om zodoende te besluiten dat diegene minder van het leven snapt dan jij niet bedoel je?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:55 schreef Larissa het volgende:
Andermans mening als gezuig afdoen. Dat is ook wel kort door de bocht.
PMS. Maar goed, idd, nu is het klaar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:09 schreef Larissa het volgende:
Ik dacht dat we erover op zouden houden. Waarom blijf je dan steeds doorgaan?
Dan ga jij lekker volgende keer solliciteren om je oneindige wijsheid hier lekker in de rondte te blaffen als een zieke Bouvier met diarree?quote:Op donderdag 29 maart 2007 06:46 schreef Larissa het volgende:
[..]
Volgens mij werden er gewoon grapjes gemaakt. Maar je sloot het topic na een opmerking tegen mij. En ik stelde me daar absoluut niet "beschikbaar". Vandaar dat ik me een beetje persoonlijk aangesproken voelde toen je het topic sloot.
En 2 van de 3 mods zijn hier pubers. Alsof die de levenswijsheid hebben om van topics te bepalen in R&P hoe serieus die zijn?Nu bedoel ik even niet genoemd voorbeeld maar de topics in het algemeen.
Ik.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:51 schreef Re het volgende:
zo wie heeft nu de grootste plasser?
Een omgebouwde vent? Tja..quote:
Waar formuleer ik "stom"?quote:Op zondag 1 april 2007 14:23 schreef Maisnon het volgende:
Ziekelijke drang naar aandacht en bevestiging
Ach joh, hij wou alleen maar zn hart luchten heeft het stom geformuleerdHet was voor de rest wel goed om te lezen, die jongen wil ook alleen maar zn ei ff kwijt
Nah, ik snap het hart luchten deel wel, maar hij vráágt om een diagnose.quote:Op zondag 1 april 2007 14:23 schreef Maisnon het volgende:
Ach joh, hij wou alleen maar zn hart luchten heeft het stom geformuleerdHet was voor de rest wel goed om te lezen, die jongen wil ook alleen maar zn ei ff kwijt
Waarna je haar in het topic van borderline verwijt. Dan zet je de toon van het topic zelf en kán het alleen maar uitlopen op een 'raad wat er mis is'-spel.quote:Op zondag 1 april 2007 14:20 schreef Chooselife het volgende:
Belachelijk dat je dit op slot gooit. Dit is relaties & psychologie in één. Bovendien vraag ik nergens om een diagnose, maar vraag ik mensen mee te discussieren en misschien bepaalde diagnoses daarin mee te nemen.
Raad-wat-er-mis-is-spel? Suggestief. Dat maak jij ervan. Als iemand iets over borderline kan vertellen, en misschien de zaken met elkaar vergelijken dan schept dat veel duidelijkheid.quote:Op zondag 1 april 2007 14:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, ik snap het hart luchten deel wel, maar hij vráágt om een diagnose.
[..]
Waarna je haar in het topic van borderline verwijt. Dan zet je de toon van het topic zelf en kán het alleen maar uitlopen op een 'raad wat er mis is'-spel.
Prima, maar jij verwoordt het als 'ik denk dat ze borderline heeft'. Als je had gevraagd wat de symptonen van borderline zijn had de toon al héél anders geweest.quote:Op zondag 1 april 2007 14:30 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Raad-wat-er-mis-is-spel? Suggestief. Dat maak jij ervan. Als iemand iets over borderline kan vertellen, en misschien de zaken met elkaar vergelijken dan schept dat veel duidelijkheid.
Door mensen die daar verstand van hebben, door professionelen. Wij praten hier over gestelde diagnoses, we gaan ze zelf niet stellen.quote:Daarnaast, is dat niet waar de hele psychologie op gebaseerd is? Het raden wat er mis is?
Zal ik de zin speciaal voor je aanpassen. Maar volgens mij overschrijd ik daarmee nog steeds nergens een regel of conventie.quote:Op zondag 1 april 2007 14:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Prima, maar jij verwoordt het als 'ik denk dat ze borderline heeft'. Als je had gevraagd wat de symptonen van borderline zijn had de toon al héél anders geweest.
[..]
Volgens mij is het nergens verboden hardop te speculeren over dat soort dingen. Ik heb je toch al gezegd dat dit materie is wat ik louter voor mezelf houd?quote:Door mensen die daar verstand van hebben, door professionelen. Wij praten hier over gestelde diagnoses, we gaan ze zelf niet stellen.
Toch wel. Dat suggestieve diagnose stellen is wél verboden. En zelfs als jij het in dít geval voor jezelf houdt, zal er misschien iemand zijn die ook een aandachtsgeil vriendinnetje heeft en denkt 'hé, het is borderlinequote:Op zondag 1 april 2007 14:36 schreef Chooselife het volgende:
Volgens mij is het nergens verboden hardop te speculeren over dat soort dingen. Ik heb je toch al gezegd dat dit materie is wat ik louter voor mezelf houd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |