abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47885539
Goed, mijn relatie is achter de rug, en het is stukgelopen op een heel bijzonder fenomeen. Mijn -ex vriendin heeft een aandachtsprobleem heb ik in de jaren geconstateerd. Het is een bloedmooie meid, maar ze is verslaafd, werkelijk verslaafd aan aandacht.

Ga daar maar eens mee om.

Ze loopt de hele dag met jan-en-alleman te sms-en, kwam ik langzamerhand achter. Ja, louter mannen. Binnen een relatie hoor je daar natuurlijk niet zo levendig op in te gaan, zoals ik zelf deed in de omgekeerde versie, maar het was een obsessie van d'r. Overal maar op reageren. Ze wist dat ding altijd handig te verstoppen en kon me een lange tijd bij de neus nemen. Maar het viel me vanzelf op. Voor je beeldvorming; ging mevrouw 's nachts naar de wc, dan ging het gsm'etje even stiekem mee. Hier kun je rustig een jaartje mee omgaan, maar als je erachter komt dat het alleen kerels betreft, inclusief alle -exen, begin je toch lichtelijk paranoide te worden.

Ze heeft geen vriendinnen. Alles heeft ze verpest, door altijd alle aandacht overal op te eisen. Toen we een relatie kregen, is met dat niet echt opgevallen (dat zie je niet als je verliefd bent), maar achteraf gezien wel heel opvallend voor een meid als zij. Ze heeft alleen een groepje platonische (oudere) vrienden die continue lopen te slijmen. Daar kickt ze op. Dat is waar ze naar op zoek is. Ze denkt dat het vrienden zijn, maar had vrij snel gezien dat deze gasten alleen in haar uiterlijk geinteresseerd zijn.
Bedrijfsfeestjes. Mevrouw loopt naar elke vent toe die wenkt, om maar e.e.a. bevestigd te krijgen. En dan weer met een grote glimlach naar de volgende, om te kijken of die haar ook geweldig vindt.
Als ze op stap was geweest, kreeg ik te horen hoe vaak -en door wie- ze versierd was. Daar lukt wel een jaartje, maar op een bepaald moment dach ik echt, deze heeft een probleem.
Goed, ik mocht zelf niet op stap, want ze wilde samen zijn (aandacht). Als ik 's avonds even achter de computer zat, kwam ze rustig 2 à 3 keer binnen het uur binnen om.. Aandacht.
Kreeg ik een keer aandacht van een vrouw, werd madame er zelfs agressief van. Serieus. Die kruisverhoren waren zo heftig. Als ik geen sociaal wenselijke antwoorden gaf, was ze in staat me voor m'n bek te timmeren.
Ik kreeg na de relatie ook de klacht dat ik haar niet genoeg aandacht en bevestiging gaf. Totale onzin m.i., want ik heb haar echt superveel aandacht gegeven. Een beetje naar haar pijpen gedanst die tijd.

Ik ben vrij ruim van geest en heb een dikke huid, maar hier valt natuurlijk niet mee te leven. Het is dan ook ge-escaleerd nadat ik erachter kwam dat ze met zo'n contact uit de kroeg afsprak. Stiekem. Hier-en-niet-verder. Direct spullen gepakt en weggegaan. En nu de klap op de vuurpijl; diezelfde avond heeft ze nog met hem afgesproken en direct een nieuwe relatie aangegaan. Dit getuigt andermaal van uiterst ziekelijk gedrag. En om het exta fundering te geven; ze is vanaf haar 17e geen seconde single geweest. Het liep van relaties in scharrels in relaties. Om maar niet alleen te hoeven zijn (?).

Ik probeer dit ziekelijke gedrag nu een plekje te geven.Haar jeugd heeft ze wel genoeg aandacht gekregen van dierbaren, dus daar kan ik het niet vandaan halen. Bedenk er ook bij dat ze ontzettend druk en onrustig is van aard en moeite heeft met rustig articuleren en ademen tijdens een gesprek.
Moet ook maar blij zijn dat dit voorbij is. Want het heeft me echt op de knieen gekregen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2007 14:57:42 ]
pi_47885823
Volgens mij heb je zelf ook behoorlijke issues, anders was je niet zo lang bij haar gebleven. Het heeft niks te maken met dat je "een dikke huid hebt" of "vrij ruim van geest". Je hebt al die tijd beter geweten, maar bleef blijkbaar ergens in geloven. Noem het verliefdheid, ik noem het domheid
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_47885869
quote:
Op zondag 1 april 2007 11:08 schreef Flashwin het volgende:
Volgens mij heb je zelf ook behoorlijke issues, anders was je niet zo lang bij haar gebleven. Het heeft niks te maken met dat je "een dikke huid hebt" of "vrij ruim van geest". Je hebt al die tijd beter geweten, maar bleef blijkbaar ergens in geloven. Noem het verliefdheid, ik noem het domheid
Tja, je ziet die dingen niet op die roze wolk. Daarnaast ben ik gewoon te vergevingsgezind ingesteld helaas. Vrij naief, maar daar leer je ook van.

Daarnaast geef ik mensen altijd de kans. Ook om zich te verbeteren en om van fouten te leren.
pi_47886543
Ik heb had zelf ook een vriendin, mooie meid. Ze hield ook heel erg veel van aandacht. En ze wist dit ook heel erg goed te verbergen voor mij. Hoewel ik wel soms het vermoeden had dat er iets niet klopte. Uiteindelijk is ze vreemdgegaan met een jongen van haar school. Waarom weet ik niet. Waarschijnlijk gaf IK haar te weinig aandacht?
Meld dat dan ofzo. Of moet je alles opkroppen?
Heb er best veel verdriet omgehad om dat ik echt heel erg gek op haar was. Maar ik ben beter af.
Volgens vriendinnen van haar ( die ze bijna niet meer ziet ) Heeft ze 2 scharrels. Zegt genoeg lijkt me.
pi_47886547
Ze heeft ook een agressie-probleem, zoals ik al eerder noemde. Dat is ook absurd. Een intense woede kent ze, en kan dat alleen ventileren door fysiek en verbaal te exploderen.
pi_47887661
Das balen indd,

Edit: Intressant topic!
pi_47887719
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:18 schreef Edwinuss het volgende:
Das balen indd,

Edit: Intressant topic!
Het is ook een heel interessant persoon. Uiterst boeinde wendingen. En ik mocht natuurlijk nooit klagen qua stortvloed aan sex en aandacht. Maar op een bepaald moment werd het zo intens en frequent, dat ik er compleet onderdoor dreigde te gaan. Ze is ook overduidelijk nymfomane.
pi_47887793
Haha, dat was die van mij ook, het is echt super leuk. Maar het houd echt een keer op. Als je uit school komt om half 5 en om half 6 weer moet beginnen met werken..ff tussendoor. Maakt je wel kapot!
pi_47887853
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:24 schreef Edwinuss het volgende:
Haha, dat was die van mij ook, het is echt super leuk. Maar het houd echt een keer op. Als je uit school komt om half 5 en om half 6 weer moet beginnen met werken..ff tussendoor. Maakt je wel kapot!
Ik dacht dat ik een flinke jongen was, maar dit kon ik toch echt niet bijbenen.

En dit soort dingen zijn aan het begin van een relatie precies wat je wilt. Maar na de verliefdheid nam het bij mij af, waar het bij haar begon toe te nemen.
pi_47887901
Ik heb ook bepaalde momenten gehad waar ik haar alleen wou zien omdat ik me anders verveelde. Dat was de tijd dat ze echt gek op mij was.
Dus we hebben elkaar toen een beetje ontlopen denk ik. Maar het is weer zomer! Mooie meiden genoeg!!
  zondag 1 april 2007 @ 12:48:30 #11
136780 Nosh
hurpdurp
pi_47888499
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:27 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb ook bepaalde momenten gehad waar ik haar alleen wou zien omdat ik me anders verveelde. Dat was de tijd dat ze echt gek op mij was.
Dus we hebben elkaar toen een beetje ontlopen denk ik. Maar het is weer zomer! Mooie meiden genoeg!!
Waarom dan dit topic en het zoeken naar labeltjes? Laat het lekker rusten, de karaktertrekjes kunnen op tig dingen wijzen, inclusief een chronisch gebrek aan aandacht. Stof jezelf af, trek er lering uit, en ga verder, in plaats van het 'een plekje te willen geven', door het behapbaar te maken met een naampje.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2007 15:01:06 ]
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_47889260
Waarom dan dit topic en het zoeken naar labeltjes? Laat het lekker rusten, de karaktertrekjes kunnen op tig dingen wijzen, inclusief een chronisch gebrek aan aandacht. Stof jezelf af, trek er lering uit, en ga verder, in plaats van het 'een plekje te willen geven', door het behapbaar te maken met een naampje.
[/quote]

Ik doe mijn best om het te vergeten, ik heb er ook zeker van geleerd. Maar zoiets wat je niet verwacht kan je niet in 1 keer vergeten. Je kan wel heel erg wijs en slim klinken. Maar ik denk dat iedereen zijn eigen mening hierover heeft, hoewel die van jou het meest word gebruikt.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2007 15:01:17 ]
  zondag 1 april 2007 @ 13:38:07 #13
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_47889973
Moet je voor de grap es naar een Fok! meet gaan. Daar stikt het van de zielige aandachtshoeren.
Verder vind ik het wat... raar dat je, terwijl je dat wist, een jaar bij haar gebleven bent. Voel je je niet gebruikt als je daar aan terug denkt?
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_47890403
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:38 schreef TrenTs het volgende:
Moet je voor de grap es naar een Fok! meet gaan. Daar stikt het van de zielige aandachtshoeren.
Verder vind ik het wat... raar dat je, terwijl je dat wist, een jaar bij haar gebleven bent. Voel je je niet gebruikt als je daar aan terug denkt?
Jup, ik voel me ook gebruikt, maar er zijn genoeg aanwijzingen dat ze het wel serieus nam, met oud en nieuw waren we in parijs, horloge van 280 euro voor mijn verjaardag..Ik neem aan dat het toch iets zegt.
  zondag 1 april 2007 @ 13:52:02 #15
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_47890414
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:38 schreef TrenTs het volgende:
  zondag 1 april 2007 @ 13:55:02 #16
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_47890502
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:51 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Jup, ik voel me ook gebruikt, maar er zijn genoeg aanwijzingen dat ze het wel serieus nam, met oud en nieuw waren we in parijs, horloge van 280 euro voor mijn verjaardag..Ik neem aan dat het toch iets zegt.
Ja, op het moment dat zij dat aan jou geeft zul jij haar begraven in aandacht omdat je d'r erg blij mee bent.
pi_47890551
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:55 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ja, op het moment dat zij dat aan jou geeft zul jij haar begraven in aandacht omdat je d'r erg blij mee bent.
Waarom zou ze daar zoveel moeite voor doen terwijl ze het ook bij anderen zou kunnen krijgen?
  zondag 1 april 2007 @ 13:59:54 #18
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_47890635
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:56 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Waarom zou ze daar zoveel moeite voor doen terwijl ze het ook bij anderen zou kunnen krijgen?
Hoe meer aandacht hoe beter. Daarnaast verzekert zo'n duur horloge haar ook voor een bepaalde tijd van intensievere aandacht, net als wanneer ze een 'vaste relatie' heeft.
pi_47890670
Dan verklaar ik haar nog een keer voor gek.
  zondag 1 april 2007 @ 14:04:39 #20
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_47890765
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:01 schreef Edwinuss het volgende:
Dan verklaar ik haar nog een keer voor gek.
'Gek' is niet het juiste woord wellicht, het is gewoon zielig dat iemand op deze manier door het leven moet gaan. Ze zal het waarschijnlijk toch niet trekken en uiteindelijk bij iemand terecht komen die haar gewoon keihard misbruikt. Troost je met die gedachte.
pi_47890894
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:04 schreef TrenTs het volgende:

[..]

'Gek' is niet het juiste woord wellicht, het is gewoon zielig dat iemand op deze manier door het leven moet gaan. Ze zal het waarschijnlijk toch niet trekken en uiteindelijk bij iemand terecht komen die haar gewoon keihard misbruikt. Troost je met die gedachte.
Ben ik ook mee bezig, de reden waarom ik deze dingen vertel op t forum is omdat het mij ook opluchting geeft,
Vriendinnen van haar spreek ik soms nog wel, gewoon even bijpraten enzo, deze vriendinnen zien haar ook niet veel meer.
Ze verpest het een beetje voor haar zelf op deze manier, maar zoals jij ook al zei: daar komt ze vanzelf wel een keer achter
pi_47891013
Edit: Weer open.

We gaan heir geen diagnoses stellen, maar praten over aandachtsgeilheid en ervaringen met vriendinnetjes als die in de OP kan prima.

[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2007 15:02:44 ]
pi_47892744
Ik zou nu graag Milagro aan het woord willen.
  zondag 1 april 2007 @ 15:06:16 #24
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_47892755
TS moet niet zo janken. Het is uit. Het meisje houdt er niet van om alleen te zijn of is er miss zelfs bang voor. Maar dan heb je nog geen persoonlijkheidsstoornis.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_47892806
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:06 schreef JoeyT het volgende:
TS moet niet zo janken. Het is uit. Het meisje houdt er niet van om alleen te zijn of is er miss zelfs bang voor. Maar dan heb je nog geen persoonlijkheidsstoornis.
Die vlieger gaat niet meer op, ik neem terug dat ik vermoed dat er een persoonlijkheidsstoornis op de loer ligt. Het is één van de mogelijke scenario's, maar weet er zelf te weinig van die conclusie te kunnen trekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')