heeyy,
ik heb een probleempje (anders open ik hier geen topic he;P)
ik heb 8 maanden gelede een jongen ontmoet en hij is turks en hij was heel aardig enz
en we hadden dus zitten praten en hij kocht een paar keer drinken voor me heel lief
![]()
en toen ik naar huis ging hadden we afgesproken te bellen voor een afspraak k was helemaal blij want ik vond um heel leuk ja
volgende dag belde ie gelijk al en spraken we af en we hadden al vaker afgesproken enz
en toen week later hadden we verkering (l) en ging helemaal goed enzo harstikke lief en leuk
maar poosje later mocht ik haast niet meer afspreke met me vrienden enzo ???
soms nog wel eens maar dan maar heel kort enz?? toen ik eens zij dat ik naar eeen vriendin zou gaan heeft ie me geslagen
daarna durfde ik dus ook niet meer enz want dat deed echt pijn
moet ook altijd sex met hem hebben ook als ik geen zin heb enz alleen moet ik dat niet zeggen want dan slaat die me weer :'(
en nu had ie gistere me meegenomen (we zouden ergens wat eten zei die) ik dacht dus dat die eindelijk weer wat liever werdt
maar dom van me. hij stopte bij een huis en zei dat we eerst langs vrienden van hem moesten
toen we daar binnen waren waren er 3 mannen die mij helemaal gingen bekijken enz en aan mn borsten en kont zaten ?? :'(
ik vond dat helemaal niet leuk en zei dat ze van me af moesten blijve en toen zei mun vriend dat ik niet moest zeuren omdat
hij schulden had door dingen die die voor mij kogt en deed!!
en k had wel eens wat gelezen over loverboys en ik ben bang dat ik dat dus ook heb!! ik praat met niemand van mn vrienden meer
en ik mag alleen met me moeder praten als hij erbij is ik weet niet wat ik moet doen ik wil niet zo eindigen als die andere meisjes
weet iemand wat? pleazz k wil dit echt niet :'( bedankt alvast!!