abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47791452
heeyy,

ik heb een probleempje (anders open ik hier geen topic he;P)
ik heb 8 maanden gelede een jongen ontmoet en hij is turks en hij was heel aardig enz
en we hadden dus zitten praten en hij kocht een paar keer drinken voor me heel lief
en toen ik naar huis ging hadden we afgesproken te bellen voor een afspraak k was helemaal blij want ik vond um heel leuk ja
volgende dag belde ie gelijk al en spraken we af en we hadden al vaker afgesproken enz
en toen week later hadden we verkering (l) en ging helemaal goed enzo harstikke lief en leuk
maar poosje later mocht ik haast niet meer afspreke met me vrienden enzo ???
soms nog wel eens maar dan maar heel kort enz?? toen ik eens zij dat ik naar eeen vriendin zou gaan heeft ie me geslagen
daarna durfde ik dus ook niet meer enz want dat deed echt pijn
moet ook altijd sex met hem hebben ook als ik geen zin heb enz alleen moet ik dat niet zeggen want dan slaat die me weer :'(
en nu had ie gistere me meegenomen (we zouden ergens wat eten zei die) ik dacht dus dat die eindelijk weer wat liever werdt
maar dom van me. hij stopte bij een huis en zei dat we eerst langs vrienden van hem moesten
toen we daar binnen waren waren er 3 mannen die mij helemaal gingen bekijken enz en aan mn borsten en kont zaten ?? :'(
ik vond dat helemaal niet leuk en zei dat ze van me af moesten blijve en toen zei mun vriend dat ik niet moest zeuren omdat
hij schulden had door dingen die die voor mij kogt en deed!!
en k had wel eens wat gelezen over loverboys en ik ben bang dat ik dat dus ook heb!! ik praat met niemand van mn vrienden meer
en ik mag alleen met me moeder praten als hij erbij is ik weet niet wat ik moet doen ik wil niet zo eindigen als die andere meisjes
weet iemand wat? pleazz k wil dit echt niet :'( bedankt alvast!!
pi_47791520
Aangifte doen zal geen optie zijn waarschijnlijk, als je nog op school zit oid moet je contact zoeken met een vertrouwensdocent of je huisarts, als het je niet lukt om met je moeder te praten.
Vivre
pi_47791573
Moet jij niet naar pub of www.sugahbabes.nl?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_47791592

kloon
pi_47791638
Ah, weer een slechte kloon, hoera
Geef mij maar Amsterdam
  donderdag 29 maart 2007 @ 14:38:30 #6
99247 Lylak
Naces y vives solo
pi_47791640
Laatste bezoek: 2 minuten, 7 seconden geleden.

hmm apart, zoals duiveltja zegt: kloon?
Hatred and ignorance go hand-in-hand.
La casa meva es casa nostra.
En todo estás y tú eres todo.
  donderdag 29 maart 2007 @ 14:38:37 #7
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_47791649
ik stopte met lezen na 'geslagen'. Gelijk dumpen zo'n gast en aangifte doen!!!
pi_47791658
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:37 schreef Canisfire het volgende:
Moet jij niet naar pub of www.sugahbabes.nl?
Houd je bek eens over PUB

Maar je bent welkom in de SC
De kuif is een symbool voor wijsheid, zelfverzekerdheid en uitstraling. Evenals de staart van een pauw dient hij om de andere sekse aan te lokken, maar bovenal om te pronken. De kuif is door de eeuwen heen gebleken een teken van potentie te zijn.
pi_47791684
Goh, dit lijkt wel heel veel op die film 'loverboy'.
  donderdag 29 maart 2007 @ 14:40:25 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_47791734
Kloon, en zo niet bij je ouders aankloppen en hun het zooitje op laten ruimen. Politie erbij roepen of wat dan ook.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_47791745
als je een kloon bent vind ik je een verdomd triest hoopje stront (en nee, ik heb zelf nooit iets met loverboys te maken gehad, dus niks van over reacting zit hierbij).
Vivre
pi_47791751
als ik aangifte doe komt ie achter me aan en dan ga ik helemaal dood
  donderdag 29 maart 2007 @ 14:42:40 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_47791844
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:40 schreef jogy het volgende:
Kloon, en zo niet bij je ouders aankloppen en hun het zooitje op laten ruimen. Politie erbij roepen of wat dan ook.
Dat.
Met een nare nadruk op de kloonoptie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_47791851
E MAISJE IK ZEI NOG ZO MONDJE HOUDE HET LIJK ME VERSTANDIG ALS JE ME NU BELD EN UIT LEGD WAT ER AAN DE HANDT IS.
  donderdag 29 maart 2007 @ 14:43:22 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_47791883
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 29 maart 2007 @ 14:44:41 #16
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_47791950
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:40 schreef littlescared het volgende:
er maar even van uitgaande dat je de waarheid spreekt en geen kloon bent. Je kunt gewoon aangifte doen en eventueel om bescherming vragen. Deze zaken worden erg serieus behandeld. Het verhaal wat je hier verkondigt komt helemaal overeen met een loverboy. 1 optie: aangeven die gozer!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_47791957
hahahaahaha wat een breezah, en die turk kan dr oo kwat van xd
pi_47791986
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:40 schreef littlescared het volgende:
wees hem voor zou ik zeggen...
pi_47792087
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:44 schreef m0nkm0nk het volgende:
hahahaahaha wat een breezah, en die turk kan dr oo kwat van xd
Hypocriet.
De kuif is een symbool voor wijsheid, zelfverzekerdheid en uitstraling. Evenals de staart van een pauw dient hij om de andere sekse aan te lokken, maar bovenal om te pronken. De kuif is door de eeuwen heen gebleken een teken van potentie te zijn.
pi_47792099
wat is kloonn?

en veldmuis, ik ben sirieus en wat jij zegt is niet grappig
pi_47792115
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:44 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

er maar even van uitgaande dat je de waarheid spreekt en geen kloon bent. Je kunt gewoon aangifte doen en eventueel om bescherming vragen. Deze zaken worden erg serieus behandeld. Het verhaal wat je hier verkondigt komt helemaal overeen met een loverboy. 1 optie: aangeven die gozer!
Het enige wat de Nederlandse politie serieus behandelt is parkeerbonnen
pi_47792172
mrfloppy

als ik hem aangeef gaat ie naar de gevangenis maar dan komt ie daar wel weer uit
pi_47792206
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:48 schreef littlescared het volgende:
mrfloppy

als ik hem aangeef gaat ie naar de gevangenis maar dan komt ie daar wel weer uit
Op grond waarvan?
  donderdag 29 maart 2007 @ 14:51:30 #24
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_47792304
de_kuif

hoe bedoel je?? je kan toch iemand wel aangeven voor het slaan alleen al?

edit: verkeerde knopje
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_47792306
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:49 schreef De_Kuif het volgende:

[..]

Op grond waarvan?
gesubsidieerde snoepreisjes voor kansarme rel allochtonen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: