Ja, waarom je zo druk maken als er niets van waar is. Dan zit er toch een kern van waarheid in.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
oeps .... dat valt niet goed bij Natasja ...... grijns
Dit is de Party van vandaag.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:18 schreef Pavement het volgende:
iemand een link naar het betreffende stukje, of is dit het oude stukje van 2 weken geleden ?
als er over je geroddeld word is het nooit fijn ver van uitgaande dat mensen zo over je gaan denken buiten je macht omquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, waarom je zo druk maken als er niets van waar is. Dan zit er toch een kern van waarheid in.
tja .. .ze kan dus gewoon niet tegen onrecht he? ....quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, waarom je zo druk maken als er niets van waar is. Dan zit er toch een kern van waarheid in.
Ze is een relnichtquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:20 schreef Kinga het volgende:
Jezus, wat een kut accent heeft Eric...
dom lachend en half ontkennend, en uiteindelijk gevleid ja zo triest is ze welquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:20 schreef Copycat het volgende:
Is het stukje waarin die zanger zegt dat ie Amanda ook had kunnen hebben, ook voorgelezen?
Zo ja, hoe reageerde Amanda. Gevleid?
Ze vond de foto erg mooiquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:20 schreef Copycat het volgende:
Is het stukje waarin die zanger zegt dat ie Amanda ook had kunnen hebben, ook voorgelezen?
Zo ja, hoe reageerde Amanda. Gevleid?
Tja de gouden kooi ingaan heef zijn consequenties. En het is begrijpelijk dat ze hun frusties en eitjes kwijt willen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:19 schreef Sporti het volgende:
Triest zeg als je op die manier je gram moet halen zoals Ilona en Nena nu doen in de Party![]()
dat is Leids , limburgs is erger hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:20 schreef Kinga het volgende:
Jezus, wat een kut accent heeft Eric...
.. jeetje .. hij lijkt wel rondquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:21 schreef IkWeetNiets het volgende:
hoe dom kan je zijn als je je voor een dergelijk programma opgeeftquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:22 schreef Dutchguy het volgende:
Ze maken zich zorgen over het feit dat zowel Ilona als Nena niet in een gespreid bedje terecht kwamen na de Kooi en dat de nazorg te wensen over liet.
Sja idd. maar ik heb echt het gevoel dat de bewoners nu ff een realitycheck krijgen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
hoe dom kan je zijn als je je voor een dergelijk programma opgeeft![]()
Het doet me ergens aan denken maar ik kan er niet opkomen.. Waarschijnlijk schrik ik om 4 uur vanacht wakker omdat het me ineens te binnen schietquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:21 schreef Sporti het volgende:
dom lachend en half ontkennend, en uiteindelijk gevleid ja zo triest is ze wel![]()
Dank.quote:
.. meteen hier melden hoor !!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Het doet me ergens aan denken maar ik kan er niet opkomen.. Waarschijnlijk schrik ik om 4 uur vanacht wakker omdat het me ineens te binnen schiet![]()
Jaaaaaa ik heb het !!! Calimero van achtern... Pfff gelukkig een niet onderbroken nachtrust..quote:
Dat was me nog niet opgevallenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Ik dik de caps soms wat aan voor het dramatisch effect
OOOOOOOOquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Sjakie en de chocolade fabriek? Dat ene kind wat helemaal opgeblazen wordt en wat ze dan weg rollen??quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Het doet me ergens aan denken maar ik kan er niet opkomen.. Waarschijnlijk schrik ik om 4 uur vanacht wakker omdat het me ineens te binnen schiet![]()
Twee uur vrijheid.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:29 schreef Brici het volgende:
Ik las iets over een stemming ergens die vanavond zou zijn?
Klopt dat?
En waar gaat die dan over?
wel of geen boom met de kerstquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:29 schreef Brici het volgende:
Ik las iets over een stemming ergens die vanavond zou zijn?
Klopt dat?
En waar gaat die dan over?
dramatisch is het zeker .... maar ook heel leuk !!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hij bedoelde die Judith dat hij haar verbaal af zou maken als ze zo arrogant tegen heme deed in real lifequote:Op donderdag 15 maart 2007 20:28 schreef Copycat het volgende:
In de buitenwereld kan ie iemand wel zo afknallen?
Maar binnen doet ie dat niet, benadrukt Brian nog even.
Zijn die ook al nep ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:30 schreef tutjehola het volgende:
Kan aan mij liggen, en misschien wel erg offtopic, maar vinden jullie die benen van Amanda ook zo lelijk? Ik weet niet wat ik zie, maar er klopt gewoon iets niet aan.
..... lol ... ik dacht aan een heeeele grote bowlingbalquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaaaaaa ik heb het !!! Calimero van achtern... Pfff gelukkig een niet onderbroken nachtrust..![]()
Niets.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:29 schreef Sarah-Louise het volgende:
... je zit hier goed gecompriteerd met je emoties .... verteld Brian tegen Martin.
Wat zegt Brian nou?
I.v.m. Brian zijn gestel niet een al te hoge boomquote:
op z'n antilliaans dus...quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:28 schreef Sporti het volgende:
Brian tegen kok Martin in de buitenwereld knal ik zo iemand neer maar hier gaat dat niet.
hahaha leuk gedaan...die van Jaapquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Dat er iets niet klopt zag ik al sinds haar entree, en dan heb ik niet over haar benenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:30 schreef tutjehola het volgende:
Kan aan mij liggen, en misschien wel erg offtopic, maar vinden jullie die benen van Amanda ook zo lelijk? Ik weet niet wat ik zie, maar er klopt gewoon iets niet aan.
Ze heeft o-benen en loopt als een bouwvakker...quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:30 schreef tutjehola het volgende:
dat is een uiting van stressquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:31 schreef Yollie het volgende:
Dat uitrekken en nep-gapen van Brian komt me ook de keel uit!
En op mijn kop een eierdop Ik zag dat barstje in dat ei !! (zijn jas) daarom leek het zooooo ... Ik ben klein en jij bent grootquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
..... lol ... ik dacht aan een heeeele grote bowlingbal
Ik ben er ook bang voorquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
Even een kleine check hier.
Wie zegt dat Zdngmw de 2 uur krijgt vanavond.
Ik weet het bijna zeker, iemand??????
Die voegen we toe aan de lange lijst...........quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian kan ook geen koffie maken...
Als ze het doen dan moet het van achter.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
Ik gok op niemand 100 CP's gooi ze wederom in de strijd...quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
da's waar .... iets in de verhoudingen ofzo. Het rare effect wordt benadrukt door die korte T-shirts die ze draagt. Ze heeft ook een rond hoofd ... wat door dat malle haar nog veel ronder lijkt dan dat het al is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:30 schreef tutjehola het volgende:
Brian bedoelt dat hij eerst even via via moet epibreren hoe het precies zit met het compriteren van gevoelensquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:29 schreef Sarah-Louise het volgende:
... je zit hier goed gecompriteerd met je emoties .... verteld Brian tegen Martin.
Wat zegt Brian nou?
Ik krijg hier zomaar een ingeving voor het leegste topic aller tijden: Wat Kan Brainless Wel?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian kan ook geen koffie maken...
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
En op mijn kop een eierdop Ik zag dat barstje in dat ei !! (zijn jas) daarom leek het zooooo ... Ik ben klein en jij bent groot![]()
Uurtje toneel spelen voor de stemming.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:37 schreef havefun het volgende:
Eigenlijk is er sinds Jaap's dornkenschap weining meer boeiends gebeurd daar in de Gouden kooi.
Staat er vanavond nog wat op het programma wat de moetje van het kijken waard is?
Huilen..........dat kan ie wel..........quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik krijg hier zomaar een ingeving voor het leegste topic aller tijden: Wat Kan Brainless Wel?
Maar ik durf het niet te openen, zometeen denkt heel FOK! dat ik een Brainless-fan ben...
Precies, ik dacht dat het aan mij lag, maar ik begin nu wel heel erg veel leven terug te krijgen, dat is vast niet de bedoeling van Sjonniequote:Op donderdag 15 maart 2007 20:37 schreef havefun het volgende:
Eigenlijk is er sinds Jaap's dornkenschap weining meer boeiends gebeurd daar in de Gouden kooi.
Staat er vanavond nog wat op het programma wat de moetje van het kijken waard is?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik krijg hier zomaar een ingeving voor het leegste topic aller tijden: Wat Kan Brainless Wel?
Maar ik durf het niet te openen, zometeen denkt heel FOK! dat ik een Brainless-fan ben...
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:30 schreef tutjehola het volgende:
Post hier waar Brian goed in isquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
ik kan me echt niet voorstellen dat HES die 2 uur vrijwillig aan Nastasi geven, maar het lange samenzijn veranderd mensen ook denk ik, anders is het voor mij niet te verklaren waarom bv. Huub nu zo aardig is voor Nastasi en Brian zeker niet na zijn week in vrijheid.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
..om het dan gecomprimeerd toe te laten in zijn gevoelsbeleving ... NOU snap ik het.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:37 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian bedoelt dat hij eerst even via via moet epibreren hoe het precies zit met het compriteren van gevoelens![]()
Vannacht zei Huub tegen Eric dat Eric hem zou krijgenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
Ik gok dat niemand die 2 uur gaat krijgen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
Voor Brian en Na Brianquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
en dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaat Martin lachgas in een condoom doen?
Zou leuk zijn als Judith hem vanavond nog ff belt en hem ipv Het Dorp een ander nummer laat instuderen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Huilen..........dat kan ie wel..........![]()
Judith, lees je mee?quote:Een man mag niet huilen - Jacques Herb
Als je vrouw je heeft verlaten
Waar jij zo veel van houdt
En vrienden je gaan haten
… om een kleine fout
Dan wil je soms heel even
Je eigen laten gaan
Je ogen worden vochtig
En je voelt opeens een traan
Maar een man mag niet huilen
Ook al heeft hij verdriet
Een man mag niet huilen
ls een ander het ziet
Hij moet alles vergeten
En zich nooit laten gaan
Nee, een man mag niet huilen
Zelfs geen enkele traan
Je hebt jarenlang verkering
Met een meisje uit de straat
En je bent van haar gaan houden
… maar het is te laat
Ze heeft opeens een ander
En ze kijkt je niet meer aan
Dan wordt het je te machting
En je voelt opeens een traan.
Het dierbaarst op de wereld
Dat je ooit bezat
Dat is toch wel je moeder
… die jij 't meest aanbad
Opeens krijg je te horen
Dat zij is heegegaan
Je ogen worden vochtig
En je voelt opeens een traan
Uhhh andersom dusquote:
Je bent stukken beter dan Brianquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Judith hem vanavond nog ff belt en hem ipv Het Dorp een ander nummer laat instuderen.
[..]
Judith, lees je mee?![]()
hij heeft het een soort van verteld aan Natasja ... maar zij was meer geinteresseerd in het verhaal van Brian wat er gebeurde toen Huub daarna de privatroom binnenstapte. Of Huub hem had zien huilen en wat hij wilde weten en waar ze over gepraat hadden, dat soort dingen. Brian vertelde Natasja ook dat hij zijn emoties heeft kunnen laten gaan in de huilbui en dat hij daarvan opgeknapt is ...de huilbui was meer door alle dingen die er gebeurd zijn en niet zozeer om wat juf Judith hem had gezegd. Dat dus ...quote:
Met water en een bruistablet.... en dan inademen denk ik?? Kweet niet, ze hadden het er net over.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
hij heeft het een soort van verteld aan Natasja ... maar zij was meer geinteresseerd in het verhaal van Brian wat er gebeurde toen Huub daarna de privatroom binnenstapte. Of Huub hem had zien huilen en wat hij wilde weten en waar ze over gepraat hadden, dat soort dingen. Brian vertelde Natasja ook dat hij zijn emoties heeft kunnen laten gaan in de huilbui en dat hij daarvan opgeknapt is ...de huilbui was meer door alle dingen die er gebeurd zijn en niet zozeer om wat juf Judith hem had gezegd. Dat dus ...
Tis de nieuwste dus die zal je moeten kopenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:46 schreef miesy het volgende:
waar kan ik dit artikel vinden, de website van de party vinden lukt me niet..![]()
Ze is gewoon ook al super-ordinair.....quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Na haar vertolking van Het Dorp en haar klits-klets-klandere-van-de-ene-bil-op-de-andere bij Brainless heb ik daar toch mijn twijfels over....quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent stukken beter dan BrianJe hebt Juf Judith niet nodig
Niet zo lelijk doen he jij!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zit Natasia nou weer tegen de visite aan te leunen? ... ze wordt met het uur erger !
Kijk je daarvan op dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zit Natasia nou weer tegen de visite aan te leunen? ... ze wordt met het uur erger !
of even lezen in de supermarkt....quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:48 schreef Sporti het volgende:
[..]
Tis de nieuwste dus die zal je moeten kopen![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik verbaas me zo dat iedereen dat pikt,quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
Win - Win situatie zou ik zeggenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder die twee uur met Wilgo gaat ze zich niet meer kunnen inhouden. En is Brian het haasje.
Dubbele exit: Natasia wegens fysiek geweld en Brian wegens Post Traumatisch Stress Syndroom.
kijk het filmpje nog een keer van juf Judithquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:59 schreef rooie3 het volgende:
Die rat heeft nog gewonnen ook.
dat willen wij niet.
Och, dat de beste moge winnen, als hij dat is, so be it.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:59 schreef rooie3 het volgende:
dat willen wij niet.
Jajaquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:59 schreef Yollie het volgende:
NEE! Brian de winnaar van de cocktails?
Zal wel ingefluisterd zijn..laat um winnen want hij is zielig......quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:59 schreef rooie3 het volgende:
dat willen wij niet.
Ga ik meteen doen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:59 schreef Sporti het volgende:
[..]
kijk het filmpje nog een keer van juf Judith![]()
Hij kondigt meteen aan de miljonair te wordenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:00 schreef Yollie het volgende:
Jammer dat hij wint dat geeft zijn ego weer een shot!
Lekker he ? Ik hou van haar plotsquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:59 schreef Sporti het volgende:
[..]
kijk het filmpje nog een keer van juf Judith![]()
Amanda gaat er steeds lekkerder uitzienquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:58 schreef Marrije het volgende:
Ik moet zeggen, het haar van Amanda is er wel op vooruit gegaan nu ze er geen krullen in heeft geprobeerd te zetten.
Dan zullen ze m nog wel ff willen houden en zijn ze bang dat z'n tere zieltje niet nog zo'n afwijzing aan kan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zal wel ingefluisterd zijn..laat um winnen want hij is zielig......![]()
Ban !!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda gaat er steeds lekkerder uitzien.
Nee joh dat is zielig voor Eric. Het is leuker als het nu naar buiten komt dat Amanda vroeger man was..quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:
Zie je wel................Braaaajen moet echt naast Eric gaan liggen![]()
![]()
![]()
Langzaam wordt het ego van Brian weer hersteld...quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:00 schreef Yollie het volgende:
Nu ambieert ie vast een carriere bij Starbucksquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:58 schreef Mokum020 het volgende:
Shit...........Brainless wint met de koffie.........is ie toch nog ergens goed in..........![]()
Nou. . .dat wilde ik nu ook weer niet direct zeggen maar ze ziet er wel minder mislukt uit, er zit vooruitgang inquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda gaat er steeds lekkerder uitzien.
Wie wat hoe waar en waarom ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:02 schreef avonne het volgende:
wat is nou weer flare tending?
Klinkt nogal zuipschuiten dommig
ze loopt O benig en op pumps heb je eerder het idee dat ze op klompen looptquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:30 schreef tutjehola het volgende:
Flirt bending???quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:02 schreef avonne het volgende:
wat is nou weer flare tending?
Klinkt nogal zuipschuiten dommig
Je moet even langere termijn denken. Nu denkt ie dat hij hier goed in is / kan worden, gaat hij er een vervolg aan geven en komt hij er onontkoombaar achter dat hij ook daar geen talent voor heeft.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:00 schreef Yollie het volgende:
Nu weet ik ook wat dat is...lang leve Google...quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu ambieert ie vast een carriere bij Starbucks![]()
Ik wil het niet weten... Maar dankquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian en Huub gaan meedoen aan de NK flare tending
Ohhhhhhquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
Flairtending.
http://www.extremebartending.com/
Flairtending!quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian en Huub gaan meedoen aan de NK flare tending
quote:Flairtending is a style of bartending that dates back over 150 years, when Jerry "The Professor" Thomas created a flaming cocktail that he poured in long fiery streams from mug to mug. Most people associate Tom Cruise in the movie "Cocktail" with flairtending, but any bartender who pours either two or more bottles in one hand uses flair.
bron
ze loopt alsof ze krulspelden in heeft (niet op haar hoofd dus)quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:03 schreef snetje het volgende:
[..]
ze loopt O benig en op pumps heb je eerder het idee dat ze op klompen loopt![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:09 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
ze loopt alsof ze krulspelden in heeft (niet op haar hoofd dus)
thnxquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
Flairtending.
http://www.extremebartending.com/
Of je het nou leuk vindt of niet, we zitten nou eenmaal in het breedbeeldtijdperk...quote:
Dat zie je verkeerd.... het is pure interesse... zodat ze strax niet kwaad wordt al hij tijdens het rotzooien per ongeluk de naam van zijn vrouw roept ipv de harequote:Op donderdag 15 maart 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
De standaard vragen van Snollie:
1. Waar woon je?
2. Ben je getrouwd?
3. Heb je kinderen?
Even checken of het een potentiele neukkandidaat is.
Ik heb liever de toneelhaak voor Billie.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:15 schreef demins het volgende:
Jaap zijn riem gaat op de vreethaak!
En vier man om eraan te trekken...quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb liever de toneelhaak voor Billie.
En vergeet de hamvraag niet:quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
1. Waar woon je?
2. Ben je getrouwd?
3. Heb je kinderen?
Meer inhoud heeft ze ook niet toen haar vriendinnen op bezoek kwamen had ze het ook alleen over nepnagels en ribje weghalenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
1. Waar woon je?
2. Ben je getrouwd?
3. Heb je kinderen?
Jij neukt toch zonder eerst te praten .....Shut up and kissquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb liever de toneelhaak voor Billie.
Op verzoek van de redactie, het charmeoffensief is begonnen, ze kan binnenkort de echte wereld weer inquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:19 schreef avonne het volgende:
Jahoor, Natasia blijkt in het echt véééééél leuker dan op TV
als je het mij vraagt is dat 'leukere' gedrag alleen maar een act hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:20 schreef Frasier het volgende:
Het lijkt erop dat ik Natasia ook steeds meer ga mogen.
Niet als je amper kijkt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:22 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
als je het mij vraagt is dat 'leukere' gedrag alleen maar een act hoor.
daar prik je toch wel doorheen?
![]()
Ik moet 't nog zien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:22 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
als je het mij vraagt is dat 'leukere' gedrag alleen maar een act hoor.
daar prik je toch wel doorheen?
![]()
Make my dayquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Op verzoek van de redactie, het charmeoffensief is begonnen, ze kan binnenkort de echte wereld weer in
tja, mannen zijn zo makkelijk, hequote:Op donderdag 15 maart 2007 21:21 schreef Sporti het volgende:
Kijk dat is dus het effect van dat gehang die kerels hebben echt niks door Nastasi als favo bewoonster
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:22 schreef avonne het volgende:
Huub "we hebben de afspraak dat we ons gedragen als er gasten zijn. Als jullie weg zijn, dan is ze weer gewoon een kenau, hoor"
De cocktailmeneer is een betere ziener dan Jaap?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
De cocktailmeneer zegt hetzelfde als wat Jaap na 2 dagen zei over Natasia: dat ze erg mee valt.
Brian vermoord met de kandelaar in de eetkamer ?quote:
Hij heeft "swing", zei hij.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:23 schreef rooie3 het volgende:
Kan je hem meenemen zegt Eric.
Toen de man iets goeds zei over rat.
pppppfffff jij bent echt veel verstandiger dan ik, ik zit me nml. al 3 uur echt enorm te ergerenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:25 schreef kleinzusje het volgende:
Is de kust weer veilig ?
Lekker positief !!! Zit hiet niet voor Jan LULquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:27 schreef BONG4002 het volgende:
Iedereen moet zo naar de gameroom hoor ik(dat zou kunnen betekenen dat er een redactievergadering is en de streams een dik uur dichtgaan)
En die plofkop maakt weer tv.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
Alles is naar buiten gebracht en Billie vraagt of hij nog iets kan dragen.
Tsja, we zitten zo langzamerhand met ons beeld van Natasia samen in een hoekje met de Party.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
OMG, daar gaan we weer. Zdngmw wordt weer de hemel in geprezen............![]()
![]()
![]()
![]()
D'r is altijd nog zoiets als de SCquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker positief !!! Zit hiet niet voor Jan LUL![]()
Bij de vorige keren dat de bewoners werden gesommeerd om naar de gameroom te gaan betrof het een vergadering dus vandaarquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker positief !!! Zit hiet niet voor Jan LUL![]()
Zouden ze niet de pokertafel gaan opstellen, de tafel die we vanmiddag al zagen ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:27 schreef BONG4002 het volgende:
Iedereen moet zo naar de gameroom hoor ik(dat zou kunnen betekenen dat er een redactievergadering is en de streams een dik uur dichtgaan)
Dacht dat ik het niet goed verstond, volgens mij zei hij ook nog, jammerquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
Alles is naar buiten gebracht en Billie vraagt of hij nog iets kan dragen.
Op de oren???quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:26 schreef kleinzusje het volgende:
Vandaag ga ik me consentreren op de oren
ik overweeg dan ook een aboquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Tsja, we zitten zo langzamerhand met ons beeld van Natasia samen in een hoekje met de Party.
Dus mogen we concluderen, na al die uren bikkelen achter de streams, dat de Party gewoon een filosofisch en psychologisch diepgaand weekblad is.
Kortom: de Party!![]()
![]()
![]()
wie weet MÓETEN die 2 uurtjes wel naar mamma Ratasia en wordt dat de bewoners tijdens een klein offline uurtje duidelijk gemaakt - maar misschien ook wel niet, we wachten afquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:27 schreef BONG4002 het volgende:
Of gewoon de stekker eruitquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zouden ze niet de pokertafel gaan opstellen, de tafel die we vanmiddag al zagen ?
Zou kunnen (als verassing) maar normaliter zijn de bewoners gewoon waar ze willen zijn, nu moeten ze kennelijk verplicht (BB like) in de gameroom wachtenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zouden ze niet de pokertafel gaan opstellen, de tafel die we vanmiddag al zagen ?
neeeeeee!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian spreekt de legendarische woorden: Ik ga draaien..
da's wel een hele gemene IkWeetNiets .... de jongen is al zo'n hypochonderquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat was dat ook alweer, sexueel gefrustreed ????quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:28 schreef kleinzusje het volgende:
De oren van Jolige Japie zijn lekker gekleurd
Open maarquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nou succes Brain gaat draaienquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:26 schreef kleinzusje het volgende:
Vandaag ga ik me consentreren op de oren
Tsja, begin netjesquote:
CD's afspelen bedoelt ie.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
En die wint mag de 2 uur.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Meestal willen ze niet dat medewerkers van Tien in beeld komen, daarom worden ze wellicht even geparkeerd......quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou kunnen (als verassing) maar normaliter zijn de bewoners gewoon waar ze willen zijn, nu moeten ze kennelijk verplicht (BB like) in de gameroom wachten
Doordraaien...................quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Vakliteratuur voor DGK streamers?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Tsja, we zitten zo langzamerhand met ons beeld van Natasia samen in een hoekje met de Party.
Dus mogen we concluderen, na al die uren bikkelen achter de streams, dat de Party gewoon een filosofisch en psychologisch diepgaand weekblad is.
Ze zien het denk ik allebei juist.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:25 schreef demins het volgende:
[..]
De cocktailmeneer is een betere ziener dan Jaap?
Het lijkt wel een stripfiguur... JAAAA dat is ze ook ik weet het. EEN figuur uit een game ofzo...quote:
Ga ff ergens anders mogen 020, als je nou had gezegd beter te pruime dan klink je tenminste as een mokummer...Dat mens is toch niet wijs? En ze schijnt nog maar 33 te zijn maar ze ziet er uit als een oma, een hitsige oma, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:20 schreef Frasier het volgende:
Het lijkt erop dat ik Natasia ook steeds meer ga mogen.
Een Klingon o.i.d.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Het lijkt wel een stripfiguur... JAAAA dat is ze ook ik weet het. EEN figuur uit een game ofzo...
Die heb je van Huub gejatquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waarom moet ik bij Jaap toch altijd aan een Fatboy zitzak denken ?
[afbeelding]
Ik heb het ook andersom...quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waarom moet ik bij Jaap toch altijd aan een Fatboy zitzak denken ?
[afbeelding]
Mogen was een wat verkeerde woordkeuze. Dat ze niet spoort mag duidelijk zijn. Maar ik moet bekennen dat ik steeds meer oog krijg voor haar goede kanten (die ze wel degelijk heeft). En dat had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:34 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Ga ff ergens anders mogen 020, als je nou had gezegd beter te pruime dan klink je tenminste as een mokummer...Dat mens is toch niet wijs? En ze schijnt nog maar 33 te zijn maar ze ziet er uit als een oma, een hitsige oma, dat dan weer wel.
Nataaas is gewoon opgewonden om dat al weet dat die 2 uur in de pocket is. Ze is wat nerveus omdat ze tegen de NEP-stemming opziet, ze kan steeds slechter tegen het gebash dat er bij hoort.
Ik begrijp werkelijk niet waarom de bewoners aan selctief geheugen ontwikkellen tijdens de stemmingen.
Na de voor syl verloren gegane carnavals stemming had iedereen, zelfs nataas en bart, het idee dat niemand ooit nog iets gegund zou worden.
Ook de 50K die de rat al een hele tijd in z'n zak heeft wordt helemaal NOOIT tegen hem gebruikt, sterker nog hij wint meer dan wie ook.
Dat syl nu ff geen zin heeft om te clashen kan ik me voorstellen, maar ik als huub het monster die 2 uur gunt dan is het echt allemaal fake
nonstop rocken? my ass..
Gewoon in de gameroomquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:36 schreef Dark het volgende:
Waar zijn Huub en Syl?
Zonde van je geld, ik vind zelfs een kaart met dit enige Annie MG gedichtje te duur voor Nastasiquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
In de folder van de Bijenkorf staat een heel leuk kookschort ... een poeziesloof met deze tekst.
Ik kan me bijna niet inhouden om het ding te kopen ... ik bedacht me dat het ook wel lollig zou zijn om hem aan Natasja te sturen ..... (evil grin)
DAN MAAR DIK
Ik hou van aardappels en sju met veel gehak,
ik hou van rolpens en van varkenscoteletten,
ik hou van koffie met veel suiker en gebak,
ik hou van pudding en van warreme kroketten.
En as ik dik wor, nou, dan moet dat maar gebeure,
ik zal beslist niet over kallerieën zeuren.
En zonder taartjes is het leven veel te grau
en as je honger heb, dan wor je zo humeurig.
U moet maar denken as u dikker wordt, mevrouw,
je kan nog beter lekker mollig zijn dan treurig.
En as ik dik wor, nou, dan zal ik het wel merke,
ik ga m'n leve niet met rauwe groente werken.
An mijn lijf geen dijeet,
ik blijf ete wat ik eet
en ik doe niet aan de lijn,
al weeg ik tweehonderd pond.
Ik zeg maar: ete is gezond,
ik lus geen kropsla met azijn.
U moet maar denke, net als ik:
dan maar dik,
dan maar dik,
dan maar dik.
Annie M.G. Schmidt.
Mee eens, ze is sinds de po po idd veranderd....quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mogen was een wat verkeerde woordkeuze. Dat ze niet spoort mag duidelijk zijn. Maar ik moet bekennen dat ik steeds meer oog krijg voor haar goede kanten (die ze wel degelijk heeft). En dat had ik niet verwacht.
Ik dacht dat ook heel even .. totdat ik haar weer zie onderonsen met Brian, dan is dat gevoel meteen weer weg en vind ik het als vanouds een teringwijf ..... dat voelt dan weer goed.quote:
Jammer, liever Brian dan de plaat laten hangen ........quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:40 schreef scanman01 het volgende:
Jo Brian!! De plaat blijft hangen joh.
Hij is toondoof, jaaaaquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:40 schreef scanman01 het volgende:
Jo Brian!! De plaat blijft hangen joh.
Gelukkig zie ik ook die nare blikken nog van haar, zodra ze geen aandacht krijgt heeft ze me toch een gezicht.....................quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik dacht dat ook heel even .. totdat ik haar weer zie onderonsen met Brian, dan is dat gevoel meteen weer weg en vind ik het als vanouds een teringwijf ..... dat voelt dan weer goed.
Ik heb het ook als ik in de supermarkt de Optimel Kwark zie staan...quote:
OMg: ik val nog even binnen in de rust van AZ-Newcastle en wat zie ik:quote:
Vergeet niet dat ze daar allemaal een spel spelen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik dacht dat ook heel even .. totdat ik haar weer zie onderonsen met Brian, dan is dat gevoel meteen weer weg en vind ik het als vanouds een teringwijf ..... dat voelt dan weer goed.
ja, da's ook weer waar. Ik hou 'm zelf en stuur de kaart wel !!quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zonde van je geld, ik vind zelfs een kaart met dit enige Annie MG gedichtje te duur voor Nastasi![]()
Achter krijgen nu opdracht om dadelijk op Natasia te stemmenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:36 schreef Dark het volgende:
Waar zijn Huub en Syl?
Omdat ze dat programma dat vanmiddag in het Kantoor werd gerepeteerd nu in de huiskamer aan het opnemen zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:41 schreef Mani89 het volgende:
eh .. waar zit ik naar te kijken?waarom moeten ze nou allemaal in dat klotehol zitten ..
Dat kijken valt nog wel mee, maar dat luisteren...........quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:41 schreef Mani89 het volgende:
eh .. waar zit ik naar te kijken?waarom moeten ze nou allemaal in dat klotehol zitten ..
Letterlijk álles is vals aan dat mens!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mogen was een wat verkeerde woordkeuze. Dat ze niet spoort mag duidelijk zijn. Maar ik moet bekennen dat ik steeds meer oog krijg voor haar goede kanten (die ze wel degelijk heeft). En dat had ik niet verwacht.
Leuk gefotosjoptquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:41 schreef Elounda het volgende:
[..]
OMg: ik val nog even binnen in de rust van AZ-Newcastle en wat zie ik:
Tonnetje rond...
Ik lig slap van de lach hier, ge-wel-dig dit!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zolang ze bv syl achter haar rug om afvalt, terwijl die haar kort daarvoor met een goed gesprek probeerde op te vrolijken blijft ze voor mij een vals kreng. Dat ze haar kinderen errug vindt getuigd wederom niet van zelfkennis want die kunnen nog niet zo zijn als madam zelf.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Echt? is ie gefotosoept??quote:
Nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:43 schreef demins het volgende:
[..]
Letterlijk álles is vals aan dat mens!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |