en dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaat Martin lachgas in een condoom doen?
Zou leuk zijn als Judith hem vanavond nog ff belt en hem ipv Het Dorp een ander nummer laat instuderen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Huilen..........dat kan ie wel..........![]()
Judith, lees je mee?quote:Een man mag niet huilen - Jacques Herb
Als je vrouw je heeft verlaten
Waar jij zo veel van houdt
En vrienden je gaan haten
… om een kleine fout
Dan wil je soms heel even
Je eigen laten gaan
Je ogen worden vochtig
En je voelt opeens een traan
Maar een man mag niet huilen
Ook al heeft hij verdriet
Een man mag niet huilen
ls een ander het ziet
Hij moet alles vergeten
En zich nooit laten gaan
Nee, een man mag niet huilen
Zelfs geen enkele traan
Je hebt jarenlang verkering
Met een meisje uit de straat
En je bent van haar gaan houden
… maar het is te laat
Ze heeft opeens een ander
En ze kijkt je niet meer aan
Dan wordt het je te machting
En je voelt opeens een traan.
Het dierbaarst op de wereld
Dat je ooit bezat
Dat is toch wel je moeder
… die jij 't meest aanbad
Opeens krijg je te horen
Dat zij is heegegaan
Je ogen worden vochtig
En je voelt opeens een traan
Uhhh andersom dusquote:
Je bent stukken beter dan Brianquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Judith hem vanavond nog ff belt en hem ipv Het Dorp een ander nummer laat instuderen.
[..]
Judith, lees je mee?![]()
hij heeft het een soort van verteld aan Natasja ... maar zij was meer geinteresseerd in het verhaal van Brian wat er gebeurde toen Huub daarna de privatroom binnenstapte. Of Huub hem had zien huilen en wat hij wilde weten en waar ze over gepraat hadden, dat soort dingen. Brian vertelde Natasja ook dat hij zijn emoties heeft kunnen laten gaan in de huilbui en dat hij daarvan opgeknapt is ...de huilbui was meer door alle dingen die er gebeurd zijn en niet zozeer om wat juf Judith hem had gezegd. Dat dus ...quote:
Met water en een bruistablet.... en dan inademen denk ik?? Kweet niet, ze hadden het er net over.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
hij heeft het een soort van verteld aan Natasja ... maar zij was meer geinteresseerd in het verhaal van Brian wat er gebeurde toen Huub daarna de privatroom binnenstapte. Of Huub hem had zien huilen en wat hij wilde weten en waar ze over gepraat hadden, dat soort dingen. Brian vertelde Natasja ook dat hij zijn emoties heeft kunnen laten gaan in de huilbui en dat hij daarvan opgeknapt is ...de huilbui was meer door alle dingen die er gebeurd zijn en niet zozeer om wat juf Judith hem had gezegd. Dat dus ...
Tis de nieuwste dus die zal je moeten kopenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:46 schreef miesy het volgende:
waar kan ik dit artikel vinden, de website van de party vinden lukt me niet..![]()
Ze is gewoon ook al super-ordinair.....quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Ik dik de caps soms wat aan voor het dramatisch effect
Na haar vertolking van Het Dorp en haar klits-klets-klandere-van-de-ene-bil-op-de-andere bij Brainless heb ik daar toch mijn twijfels over....quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent stukken beter dan BrianJe hebt Juf Judith niet nodig
Niet zo lelijk doen he jij!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zit Natasia nou weer tegen de visite aan te leunen? ... ze wordt met het uur erger !
Kijk je daarvan op dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zit Natasia nou weer tegen de visite aan te leunen? ... ze wordt met het uur erger !
of even lezen in de supermarkt....quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:48 schreef Sporti het volgende:
[..]
Tis de nieuwste dus die zal je moeten kopen![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik verbaas me zo dat iedereen dat pikt,quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
Win - Win situatie zou ik zeggenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder die twee uur met Wilgo gaat ze zich niet meer kunnen inhouden. En is Brian het haasje.
Dubbele exit: Natasia wegens fysiek geweld en Brian wegens Post Traumatisch Stress Syndroom.
kijk het filmpje nog een keer van juf Judithquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:59 schreef rooie3 het volgende:
Die rat heeft nog gewonnen ook.
dat willen wij niet.
Och, dat de beste moge winnen, als hij dat is, so be it.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:59 schreef rooie3 het volgende:
dat willen wij niet.
Jajaquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:59 schreef Yollie het volgende:
NEE! Brian de winnaar van de cocktails?
Zal wel ingefluisterd zijn..laat um winnen want hij is zielig......quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:59 schreef rooie3 het volgende:
dat willen wij niet.
Ga ik meteen doen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:59 schreef Sporti het volgende:
[..]
kijk het filmpje nog een keer van juf Judith![]()
Hij kondigt meteen aan de miljonair te wordenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:00 schreef Yollie het volgende:
Jammer dat hij wint dat geeft zijn ego weer een shot!
Lekker he ? Ik hou van haar plotsquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:59 schreef Sporti het volgende:
[..]
kijk het filmpje nog een keer van juf Judith![]()
Amanda gaat er steeds lekkerder uitzienquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:58 schreef Marrije het volgende:
Ik moet zeggen, het haar van Amanda is er wel op vooruit gegaan nu ze er geen krullen in heeft geprobeerd te zetten.
Dan zullen ze m nog wel ff willen houden en zijn ze bang dat z'n tere zieltje niet nog zo'n afwijzing aan kan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zal wel ingefluisterd zijn..laat um winnen want hij is zielig......![]()
Ban !!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda gaat er steeds lekkerder uitzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |