quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zit Natasia nou weer tegen de visite aan te leunen? ... ze wordt met het uur erger !
Ik verbaas me zo dat iedereen dat pikt,quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zit Natasia nou weer tegen de visite aan te leunen? ... ze wordt met het uur erger !
Win - Win situatie zou ik zeggenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder die twee uur met Wilgo gaat ze zich niet meer kunnen inhouden. En is Brian het haasje.
Dubbele exit: Natasia wegens fysiek geweld en Brian wegens Post Traumatisch Stress Syndroom.
kijk het filmpje nog een keer van juf Judithquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:59 schreef rooie3 het volgende:
Die rat heeft nog gewonnen ook.
dat willen wij niet.
Och, dat de beste moge winnen, als hij dat is, so be it.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:59 schreef rooie3 het volgende:
dat willen wij niet.
Jajaquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:59 schreef Yollie het volgende:
NEE! Brian de winnaar van de cocktails?
Zal wel ingefluisterd zijn..laat um winnen want hij is zielig......quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:59 schreef rooie3 het volgende:
dat willen wij niet.
Ga ik meteen doen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:59 schreef Sporti het volgende:
[..]
kijk het filmpje nog een keer van juf Judith![]()
Hij kondigt meteen aan de miljonair te wordenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:00 schreef Yollie het volgende:
Jammer dat hij wint dat geeft zijn ego weer een shot!
Lekker he ? Ik hou van haar plotsquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:59 schreef Sporti het volgende:
[..]
kijk het filmpje nog een keer van juf Judith![]()
Amanda gaat er steeds lekkerder uitzienquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:58 schreef Marrije het volgende:
Ik moet zeggen, het haar van Amanda is er wel op vooruit gegaan nu ze er geen krullen in heeft geprobeerd te zetten.
Dan zullen ze m nog wel ff willen houden en zijn ze bang dat z'n tere zieltje niet nog zo'n afwijzing aan kan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zal wel ingefluisterd zijn..laat um winnen want hij is zielig......![]()
Ban !!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda gaat er steeds lekkerder uitzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |