Ik moet 't nog zien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:22 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
als je het mij vraagt is dat 'leukere' gedrag alleen maar een act hoor.
daar prik je toch wel doorheen?
![]()
Make my dayquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Op verzoek van de redactie, het charmeoffensief is begonnen, ze kan binnenkort de echte wereld weer in
tja, mannen zijn zo makkelijk, hequote:Op donderdag 15 maart 2007 21:21 schreef Sporti het volgende:
Kijk dat is dus het effect van dat gehang die kerels hebben echt niks door Nastasi als favo bewoonster
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:22 schreef avonne het volgende:
Huub "we hebben de afspraak dat we ons gedragen als er gasten zijn. Als jullie weg zijn, dan is ze weer gewoon een kenau, hoor"
De cocktailmeneer is een betere ziener dan Jaap?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
De cocktailmeneer zegt hetzelfde als wat Jaap na 2 dagen zei over Natasia: dat ze erg mee valt.
Brian vermoord met de kandelaar in de eetkamer ?quote:
Hij heeft "swing", zei hij.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:23 schreef rooie3 het volgende:
Kan je hem meenemen zegt Eric.
Toen de man iets goeds zei over rat.
pppppfffff jij bent echt veel verstandiger dan ik, ik zit me nml. al 3 uur echt enorm te ergerenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:25 schreef kleinzusje het volgende:
Is de kust weer veilig ?
Lekker positief !!! Zit hiet niet voor Jan LULquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:27 schreef BONG4002 het volgende:
Iedereen moet zo naar de gameroom hoor ik(dat zou kunnen betekenen dat er een redactievergadering is en de streams een dik uur dichtgaan)
En die plofkop maakt weer tv.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
Alles is naar buiten gebracht en Billie vraagt of hij nog iets kan dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |