Ja, waarom je zo druk maken als er niets van waar is. Dan zit er toch een kern van waarheid in.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
oeps .... dat valt niet goed bij Natasja ...... grijns
Dit is de Party van vandaag.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:18 schreef Pavement het volgende:
iemand een link naar het betreffende stukje, of is dit het oude stukje van 2 weken geleden ?
als er over je geroddeld word is het nooit fijn ver van uitgaande dat mensen zo over je gaan denken buiten je macht omquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, waarom je zo druk maken als er niets van waar is. Dan zit er toch een kern van waarheid in.
tja .. .ze kan dus gewoon niet tegen onrecht he? ....quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, waarom je zo druk maken als er niets van waar is. Dan zit er toch een kern van waarheid in.
Ze is een relnichtquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:20 schreef Kinga het volgende:
Jezus, wat een kut accent heeft Eric...
dom lachend en half ontkennend, en uiteindelijk gevleid ja zo triest is ze welquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:20 schreef Copycat het volgende:
Is het stukje waarin die zanger zegt dat ie Amanda ook had kunnen hebben, ook voorgelezen?
Zo ja, hoe reageerde Amanda. Gevleid?
Ze vond de foto erg mooiquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:20 schreef Copycat het volgende:
Is het stukje waarin die zanger zegt dat ie Amanda ook had kunnen hebben, ook voorgelezen?
Zo ja, hoe reageerde Amanda. Gevleid?
Tja de gouden kooi ingaan heef zijn consequenties. En het is begrijpelijk dat ze hun frusties en eitjes kwijt willen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:19 schreef Sporti het volgende:
Triest zeg als je op die manier je gram moet halen zoals Ilona en Nena nu doen in de Party![]()
dat is Leids , limburgs is erger hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:20 schreef Kinga het volgende:
Jezus, wat een kut accent heeft Eric...
.. jeetje .. hij lijkt wel rondquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:21 schreef IkWeetNiets het volgende:
hoe dom kan je zijn als je je voor een dergelijk programma opgeeftquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:22 schreef Dutchguy het volgende:
Ze maken zich zorgen over het feit dat zowel Ilona als Nena niet in een gespreid bedje terecht kwamen na de Kooi en dat de nazorg te wensen over liet.
Sja idd. maar ik heb echt het gevoel dat de bewoners nu ff een realitycheck krijgen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
hoe dom kan je zijn als je je voor een dergelijk programma opgeeft![]()
Het doet me ergens aan denken maar ik kan er niet opkomen.. Waarschijnlijk schrik ik om 4 uur vanacht wakker omdat het me ineens te binnen schietquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:21 schreef Sporti het volgende:
dom lachend en half ontkennend, en uiteindelijk gevleid ja zo triest is ze wel![]()
Dank.quote:
.. meteen hier melden hoor !!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Het doet me ergens aan denken maar ik kan er niet opkomen.. Waarschijnlijk schrik ik om 4 uur vanacht wakker omdat het me ineens te binnen schiet![]()
Jaaaaaa ik heb het !!! Calimero van achtern... Pfff gelukkig een niet onderbroken nachtrust..quote:
Dat was me nog niet opgevallenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Ik dik de caps soms wat aan voor het dramatisch effect
OOOOOOOOquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Sjakie en de chocolade fabriek? Dat ene kind wat helemaal opgeblazen wordt en wat ze dan weg rollen??quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Het doet me ergens aan denken maar ik kan er niet opkomen.. Waarschijnlijk schrik ik om 4 uur vanacht wakker omdat het me ineens te binnen schiet![]()
Twee uur vrijheid.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:29 schreef Brici het volgende:
Ik las iets over een stemming ergens die vanavond zou zijn?
Klopt dat?
En waar gaat die dan over?
wel of geen boom met de kerstquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:29 schreef Brici het volgende:
Ik las iets over een stemming ergens die vanavond zou zijn?
Klopt dat?
En waar gaat die dan over?
dramatisch is het zeker .... maar ook heel leuk !!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hij bedoelde die Judith dat hij haar verbaal af zou maken als ze zo arrogant tegen heme deed in real lifequote:Op donderdag 15 maart 2007 20:28 schreef Copycat het volgende:
In de buitenwereld kan ie iemand wel zo afknallen?
Maar binnen doet ie dat niet, benadrukt Brian nog even.
Zijn die ook al nep ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:30 schreef tutjehola het volgende:
Kan aan mij liggen, en misschien wel erg offtopic, maar vinden jullie die benen van Amanda ook zo lelijk? Ik weet niet wat ik zie, maar er klopt gewoon iets niet aan.
..... lol ... ik dacht aan een heeeele grote bowlingbalquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaaaaaa ik heb het !!! Calimero van achtern... Pfff gelukkig een niet onderbroken nachtrust..![]()
Niets.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:29 schreef Sarah-Louise het volgende:
... je zit hier goed gecompriteerd met je emoties .... verteld Brian tegen Martin.
Wat zegt Brian nou?
I.v.m. Brian zijn gestel niet een al te hoge boomquote:
op z'n antilliaans dus...quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:28 schreef Sporti het volgende:
Brian tegen kok Martin in de buitenwereld knal ik zo iemand neer maar hier gaat dat niet.
hahaha leuk gedaan...die van Jaapquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Dat er iets niet klopt zag ik al sinds haar entree, en dan heb ik niet over haar benenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:30 schreef tutjehola het volgende:
Kan aan mij liggen, en misschien wel erg offtopic, maar vinden jullie die benen van Amanda ook zo lelijk? Ik weet niet wat ik zie, maar er klopt gewoon iets niet aan.
Ze heeft o-benen en loopt als een bouwvakker...quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:30 schreef tutjehola het volgende:
dat is een uiting van stressquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:31 schreef Yollie het volgende:
Dat uitrekken en nep-gapen van Brian komt me ook de keel uit!
En op mijn kop een eierdop Ik zag dat barstje in dat ei !! (zijn jas) daarom leek het zooooo ... Ik ben klein en jij bent grootquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
..... lol ... ik dacht aan een heeeele grote bowlingbal
Ik ben er ook bang voorquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
Even een kleine check hier.
Wie zegt dat Zdngmw de 2 uur krijgt vanavond.
Ik weet het bijna zeker, iemand??????
Die voegen we toe aan de lange lijst...........quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian kan ook geen koffie maken...
Als ze het doen dan moet het van achter.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
Ik gok op niemand 100 CP's gooi ze wederom in de strijd...quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
da's waar .... iets in de verhoudingen ofzo. Het rare effect wordt benadrukt door die korte T-shirts die ze draagt. Ze heeft ook een rond hoofd ... wat door dat malle haar nog veel ronder lijkt dan dat het al is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:30 schreef tutjehola het volgende:
Brian bedoelt dat hij eerst even via via moet epibreren hoe het precies zit met het compriteren van gevoelensquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:29 schreef Sarah-Louise het volgende:
... je zit hier goed gecompriteerd met je emoties .... verteld Brian tegen Martin.
Wat zegt Brian nou?
Ik krijg hier zomaar een ingeving voor het leegste topic aller tijden: Wat Kan Brainless Wel?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian kan ook geen koffie maken...
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
En op mijn kop een eierdop Ik zag dat barstje in dat ei !! (zijn jas) daarom leek het zooooo ... Ik ben klein en jij bent groot![]()
Uurtje toneel spelen voor de stemming.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:37 schreef havefun het volgende:
Eigenlijk is er sinds Jaap's dornkenschap weining meer boeiends gebeurd daar in de Gouden kooi.
Staat er vanavond nog wat op het programma wat de moetje van het kijken waard is?
Huilen..........dat kan ie wel..........quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik krijg hier zomaar een ingeving voor het leegste topic aller tijden: Wat Kan Brainless Wel?
Maar ik durf het niet te openen, zometeen denkt heel FOK! dat ik een Brainless-fan ben...
Precies, ik dacht dat het aan mij lag, maar ik begin nu wel heel erg veel leven terug te krijgen, dat is vast niet de bedoeling van Sjonniequote:Op donderdag 15 maart 2007 20:37 schreef havefun het volgende:
Eigenlijk is er sinds Jaap's dornkenschap weining meer boeiends gebeurd daar in de Gouden kooi.
Staat er vanavond nog wat op het programma wat de moetje van het kijken waard is?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik krijg hier zomaar een ingeving voor het leegste topic aller tijden: Wat Kan Brainless Wel?
Maar ik durf het niet te openen, zometeen denkt heel FOK! dat ik een Brainless-fan ben...
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:30 schreef tutjehola het volgende:
Post hier waar Brian goed in isquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
ik kan me echt niet voorstellen dat HES die 2 uur vrijwillig aan Nastasi geven, maar het lange samenzijn veranderd mensen ook denk ik, anders is het voor mij niet te verklaren waarom bv. Huub nu zo aardig is voor Nastasi en Brian zeker niet na zijn week in vrijheid.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
..om het dan gecomprimeerd toe te laten in zijn gevoelsbeleving ... NOU snap ik het.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:37 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian bedoelt dat hij eerst even via via moet epibreren hoe het precies zit met het compriteren van gevoelens![]()
Vannacht zei Huub tegen Eric dat Eric hem zou krijgenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
Ik gok dat niemand die 2 uur gaat krijgen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
Voor Brian en Na Brianquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |