Tsja, we zitten zo langzamerhand met ons beeld van Natasia samen in een hoekje met de Party.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
OMG, daar gaan we weer. Zdngmw wordt weer de hemel in geprezen............![]()
![]()
![]()
![]()
D'r is altijd nog zoiets als de SCquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker positief !!! Zit hiet niet voor Jan LUL![]()
Bij de vorige keren dat de bewoners werden gesommeerd om naar de gameroom te gaan betrof het een vergadering dus vandaarquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker positief !!! Zit hiet niet voor Jan LUL![]()
Zouden ze niet de pokertafel gaan opstellen, de tafel die we vanmiddag al zagen ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:27 schreef BONG4002 het volgende:
Iedereen moet zo naar de gameroom hoor ik(dat zou kunnen betekenen dat er een redactievergadering is en de streams een dik uur dichtgaan)
Dacht dat ik het niet goed verstond, volgens mij zei hij ook nog, jammerquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
Alles is naar buiten gebracht en Billie vraagt of hij nog iets kan dragen.
Op de oren???quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:26 schreef kleinzusje het volgende:
Vandaag ga ik me consentreren op de oren
ik overweeg dan ook een aboquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Tsja, we zitten zo langzamerhand met ons beeld van Natasia samen in een hoekje met de Party.
Dus mogen we concluderen, na al die uren bikkelen achter de streams, dat de Party gewoon een filosofisch en psychologisch diepgaand weekblad is.
Kortom: de Party!![]()
![]()
![]()
wie weet MÓETEN die 2 uurtjes wel naar mamma Ratasia en wordt dat de bewoners tijdens een klein offline uurtje duidelijk gemaakt - maar misschien ook wel niet, we wachten afquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:27 schreef BONG4002 het volgende:
Iedereen moet zo naar de gameroom hoor ik(dat zou kunnen betekenen dat er een redactievergadering is en de streams een dik uur dichtgaan)
Of gewoon de stekker eruitquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zouden ze niet de pokertafel gaan opstellen, de tafel die we vanmiddag al zagen ?
Zou kunnen (als verassing) maar normaliter zijn de bewoners gewoon waar ze willen zijn, nu moeten ze kennelijk verplicht (BB like) in de gameroom wachtenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zouden ze niet de pokertafel gaan opstellen, de tafel die we vanmiddag al zagen ?
neeeeeee!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian spreekt de legendarische woorden: Ik ga draaien..
da's wel een hele gemene IkWeetNiets .... de jongen is al zo'n hypochonderquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat was dat ook alweer, sexueel gefrustreed ????quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:28 schreef kleinzusje het volgende:
De oren van Jolige Japie zijn lekker gekleurd
Open maarquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik krijg hier zomaar een ingeving voor het leegste topic aller tijden: Wat Kan Brainless Wel?
Maar ik durf het niet te openen, zometeen denkt heel FOK! dat ik een Brainless-fan ben...
Nou succes Brain gaat draaienquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:26 schreef kleinzusje het volgende:
Vandaag ga ik me consentreren op de oren
Tsja, begin netjesquote:
CD's afspelen bedoelt ie.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
En die wint mag de 2 uur.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Meestal willen ze niet dat medewerkers van Tien in beeld komen, daarom worden ze wellicht even geparkeerd......quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou kunnen (als verassing) maar normaliter zijn de bewoners gewoon waar ze willen zijn, nu moeten ze kennelijk verplicht (BB like) in de gameroom wachten
Doordraaien...................quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |