quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:56 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En het is bevestigd![]()
[..]
Je hebt dus (weer) ongelijk![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:15 schreef yvonne het volgende:
Zoalshetis is een lieffie en Larissa is geen kloon, en Martijn moet geen topics sluiten in POL als ze hem niet welgevallig zijn, korte samenvatting van de nacht.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:15 schreef yvonne het volgende:
en Martijn moet geen topics sluiten in POL als ze hem niet welgevallig zijn
Ja, maar kan me het wel voorstellen als een topic op de persoon van Martijn speelt.....Dat vind ik ook niet zo nodig..Ik kan me het wel voorstellen dat hij die dichtgooide...quote:
Ga je nou tegen yvonne in?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, maar kan me het wel voorstellen als een topic op de persoon van Martijn speelt.....Dat vind ik ook niet zo nodig..Ik kan me het wel voorstellen dat hij die dichtgooide...
Chewie sloot ook een topic direct van Floripas die heette zo: "EchtGaaf blij met regeerakkoord" . Die vond ik wel humoristisch, wat dat betreft hoefde die niet dicht....Maar ik geloof niet dat het de bedoeling van POL, want dan wordt het ordinaire slowchat of roddel. Dat topic hebben we al...
Huuuuuuuuh.........Ik vind je nog steeds aardig hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga je nou tegen yvonne in?
Stoer, zou ik niet durven ;')
Graag deze offtopicreactie en reacties hierop verwijderen. Lijkt mij niet nodig in dit topic.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:47 schreef Megumi het volgende:
Ik ben een persoon van weinig geweld. Moet denken aan een aantal monnikken die last hebben van een mierennest. En gezegt hebben we doden geen mieren maar zullen een ander niet hinderen om dat te doen. Zo denk ik ook over Wilders. Een verdwaalde kogel in zijn nek zou Nederland goed doen denk ik.
Deze mag ook weg met spoed, want zo gaat dit topic naar de klote.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:01 schreef ConQuestator het volgende:
[..]
En dat wordt toegestaan?
Ik ben een persoon van weinig geweld. Moet denken aan een aantal monnikken die last hebben van een mierennest. En gezegt hebben we doden geen mieren maar zullen een ander niet hinderen om dat te doen. Zo denk ik ook over Marijnissen. Een verdwaalde kogel in zijn nek zou Nederland goed doen denk ik.
Ik ben een persoon van weinig geweld. Moet denken aan een aantal monnikken die last hebben van een mierennest. En gezegt hebben we doden geen mieren maar zullen een ander niet hinderen om dat te doen. Zo denk ik ook over Wouter Bos. Een verdwaalde kogel in zijn nek zou Nederland goed doen denk ik.
Is dicht.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag dit onzintopic Turkije's holocaust poll dicht? Polls als OP waren toch niet toegestaan, ook nog?
Check. (Kan zijn dat ik wat gemist heb.)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:55 schreef belsen het volgende:
[..]
Graag deze offtopicreactie en reacties hierop verwijderen. Lijkt mij niet nodig in dit topic.
Had je het weer voor elkaarquote:Op zondag 18 maart 2007 16:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Complimenten aan de FA's voor de spontane release!
Ach, ik liet me meeslepen. Verder weinig opzienbarends.quote:
Dank! Ik hoor dat jij een potentiele kandidaat voor het modschap bent? Mijn steun heb je!quote:
Ok. Ik vind het wel leuk dat je terug bent...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ach, ik liet me meeslepen. Verder weinig opzienbarends.
1-1=0, hoor.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dank! Ik hoor dat jij een potentiele kandidaat voor het modschap bent? Mijn steun heb je!![]()
Neehoor, vergeet het maar.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dank! Ik hoor dat jij een potentiele kandidaat voor het modschap bent? Mijn steun heb je!![]()
Dank.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ok. Ik vind het wel leuk dat je terug bent...
Welkom terug. De Ryans zijn gewoon niet goed snik, einde verhaal. Idioten heb je overal.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dank.
Overigens ben ik van mening dat iedereen van harte welkom zou moeten zijn. Als er geflamed moet worden is daar de flamehoek voor en mensen die daar niet tegenkunnen moeten zich afvragen of internet wel zo'n goed medium voor ze is.
Neemt niet weg dat iedereen zijn/haar best moet doen voor een goede discussie.![]()
De mijne ookquote:Op zondag 18 maart 2007 17:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ga ze dan ook volledig negeren. Mochten ze toch gaan flamen en mods en FA's doen niets dan zien we dat dan wel weer. Mijn goede intentie is duidelijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Welkom terug. De Ryans zijn gewoon niet goed snik, einde verhaal. Idioten heb je overal.
Dat zou Yvonne aan gaan kaarten in het hogere management.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:31 schreef Monidique het volgende:
Ware het niet dat er geen flamehoek is.
Zaten jullie niet samen in het gevang?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:42 schreef SCH het volgende:
Aaah![]()
Hoe was het in het gevang, heb je me erg gemist?
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:27 schreef du_ke het volgende:
Maar van wie ben jij eigenlijk de kuttopkloon?
een uitmuntende reden... de OP bevalt me nietquote:Op zondag 18 maart 2007 21:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De angst voor hoger opgeleide allochtonen bij VVD en PVV
Kan er naar dit idiote topic worden gekeken? De OP bevalt me niet en de verdere inhoud nog minder. Om over de lasterpraat nog maar te zwijgen.
Tuurlijk bevalt het je niet maar is dat een reden om er iets aan te doen? Censuur?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kan er naar dit idiote topic worden gekeken? De OP bevalt me niet en de verdere inhoud nog minder. Om over de lasterpraat nog maar te zwijgen.
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De OP bestaat inderdaad uit een heleboel onzinquote:Op maandag 19 maart 2007 12:45 schreef WeirdMicky het volgende:
Het is toch ook een onzintopic?
Zal voor sommigen gelden maar of het nou over links of rechts gaat, het topic kan gewoon openblijvenquote:Alleen omdat het over rechtse partijen gaat, vinden jullie het zeker goed? Sterk.
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat zijn we weer heerlijk selectief verontwaardigd, niet waar GekkeMicky?
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hirsi Ali is inderdaad gebruikt door de VVD om op een veilige manier te kunnen zeggen wat men dacht. Ze heeft dat gedaan en daarmee haar doel uitgediend. Daarna heeft men haar inderdaad hard laten vallen, net zoals VVD'ers dat vroeger met hun slaven deden.
Je weet wat ze zeggen, een vos verliest nooit zijn streken.
Dat vind ik nou weer onzinquote:Op maandag 19 maart 2007 13:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
De OP bestaat inderdaad uit een heleboel onzin
Niet infantieler dan het topic waar dit een lemming van is.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het wordt steeds infantieler: De doodseskaders van Groen Links en de SP
Doe die dan ook dicht.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Niet infantieler dan het topic waar dit een lemming van is.
Ik volg het niet meer. Waarom moet mijne dan wel dicht?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:21 schreef Chewie het volgende:
Nee en dat is al uitgelegd
Je moet Chewie natuuurlijk wel van linkse vooringenomenheid kunnen blijven beschuldigen natuurlijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer. Waarom moet mijne dan wel dicht?
Simpel omdat het een lemming isquote:Op maandag 19 maart 2007 15:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer. Waarom moet mijne dan wel dicht?
Checks and balances ofzoquote:Op maandag 19 maart 2007 15:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je moet Chewie natuuurlijk wel van linkse vooringenomenheid kunnen blijven beschuldigen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |