Smaakt het?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:42 schreef Duikboot- het volgende:
wist je Zargon, die halve maan van jullie. Die vreet ik elke dag aan het ontbijt, in de vorm van een croissant met kaas, om de overwinning van de Habtsburgers te vieren op het Ottomaanse rijk.
lol ok dan!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Smaakt het?
Anders icm met varkensvlees eten![]()
!!!
quote:
Oke dan... Samenvieren?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:44 schreef Duikboot- het volgende:
[..]
lol ok dan!
ik bedoel het ook niet verkeerd
100%!!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:45 schreef pc-fr34k het volgende:
ja, Armenië bestond wel, maar heet nu Screbrenica komt er te staan met ik koos voor rotterdam! Ik weet toch zelf wel hoe mijn stad bevolkt is..
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:47 schreef Duikboot- het volgende:
ik dacht alleen, omdat jullie van die rechtse nationalistische patriotistische snorren waren, zoals de meeste turken - eidel en volkomen gespeend van zelfspot en incasseringsvermogen -...ik dacht ik moet hier het mijne van weten, en dit rechtse forum moet uitkomst bieden...
niet?
Whehehe...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:51 schreef Duikboot- het volgende:
want volgens mij kan je me wel schieten, reactionaire bloedturk dat je bent.
zo fel reageerde je namelijk op de topic. Dat is geen zuivere koffie.
probeer dat eens in turkije danquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
![]()
Maar eh, was dat alles? Beetje rondschreeuwen ken ik ook.
wordt er gelijk 220 op je noten gezetquote:
Oeh! scherp hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:53 schreef Duikboot- het volgende:
[..]
wordt er gelijk 220 op je noten gezet
Geboren in Den-Haag.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:57 schreef Duikboot- het volgende:
alleen al dat je die vlag in je avatar hebt, dat riekt naar overdadige nationaliteitsverheerlijking. Hoe kan je in godsnaam trots zijn op een stukje grond waar je geboren bent, je hebt er niet eens de keus in gehad om daar geboren te worden. Turken zijn net Friesen, afscheidingsfundamentalisten die wel ergens bij willen horen om subsidie te krijgen
En van Nederland, voordat jij het gaat inkoppen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geboren in Den-Haag.
Het is geen nationaliteitsverheerlijking, ik hou gewoon van Turkije. That's it.
Who gives a shit?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:58 schreef Duikboot- het volgende:
sterker nog, als jij in turkije gaat wonen wordt je voor Duitse Turk aangezien...en als minderwaardig behandeld, en nog zweer je trouw aan die vlag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |