Hier stopte ik met lezen. Wat een onzin! Geloof je soms ook in ufo's?quote:Voorbeelden zijn er het laatste jaar te over: Ayaan Hirsi Ali
Net als Finder_elf_towns stopte ook ik hier met lezen. Sorry, maar dit kan ik echt niet serieus nemen. Is dit stukje als grap bedoeld ofzo?quote:Voorbeelden zijn er het laatste jaar te over: Ayaan Hirsi Ali
Die is toch gewoon door volkspopulistischrechts het land uit gejaagd?quote:Op zondag 18 maart 2007 14:24 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Net als Finder_elf_towns stopte ook ik hier met lezen. Sorry, maar dit kan ik echt niet serieus nemen. Is dit stukje als grap bedoeld ofzo?
De heksenjacht op Hirsi Ali toch echt gestart door de rechtervleugel van de VVD.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen. Wat een onzin! Geloof je soms ook een ufo's?
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:13 schreef waltersh het volgende:
Voorbeelden zijn er het laatste jaar te over: Taida Pasic.
Dat ze voor het krijgen van haar paspoort had gelogen was 10 jaar terug al bekend. Maar werd pas recent aangegrepen.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:26 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ayaan loog en moest vertrekken. Dat niets met de inhoudelijke discussie waarbij zij als zodanig vertrokken was te maken.
Noop. Door volkspopulistisch links. Zembla, remember?quote:Op zondag 18 maart 2007 14:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die is toch gewoon door volkspopulistischrechts het land uit gejaagd?
Ehm Verdonk toch echt hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 14:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Noop. Door volkspopulistisch links. Zembla, remember?
Onzin, Verdonk is Cohen toch zeker niet?quote:Op zondag 18 maart 2007 14:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ehm Verdonk toch echt hoor. Dat paspoortverhaal had helemaal geen vertrek tot gevolg hoeven te hebben.
Toeval lijkt het me zeker niet, ik zie ook geen reeks tegenvoorbeelden. Daarnaast heeft de geschiedenis in het buitenland ook wel aangetoond dat intellectuelen door veel nationalistisch regimes als uiterst bedreigend worden beschouwd. Het voorbeeld van de chinese culturele revolutie werd al genoemd, maar ook bij nazi-Duitsland, de Rode Khmer, Indonesie tijdens Soekarno zag je steeds dezelfde angst van machtshebeers voor hoger geschoolden. Kennis is immers macht.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik wil er trouwens wél serieus op ingaan: al die voorbeelden hebben natuurlijk weinig met elkaar te maken en de overeenkomsten berusten op louter toeval. Zo kun je vast ook een andere groep personen op deze manier met elkaar verbinden.
Wat heeft Cohen ermee te maken?quote:Op zondag 18 maart 2007 14:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Onzin, Verdonk is Cohen toch zeker niet?
Ja, kritiek mag. Het punt is echter dat ook de VVD die kritiek altijd alleen vreselijk hoog opblaast als het om hoger geschoolden gaat en niet als het lager geschoolden of autochtonen betreft. En dan wordt het verdacht.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:32 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een onzinnige stelling ten aanzien van de VVD en de angst voor goed geïntegreerde hoger opgeleide allochtonen. Mag je op die groep geen kritiek hebben?
O jee! Het is verdacht! Let op mensen, Hitler komt zo even buurten.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:43 schreef waltersh het volgende:
[..]
Ja, kritiek mag. Het punt is echter dat ook de VVD die kritiek altijd alleen vreselijk hoog opblaast als het om hoger geschoolden gaat en niet als het lager geschoolden of autochtonen betreft. En dan wordt het verdacht.
Oh ik heb van de VVD bijv. wel kritische geluiden gehoord omtrent voedselbanken en de zogenaamde armoede waar de SP en de PvdA hun mond zo vol van hebben.Dat betreft toch lager geschoolden. Je wens is de vader van je gedachte.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:43 schreef waltersh het volgende:
Ja, kritiek mag. Het punt is echter dat ook de VVD die kritiek altijd alleen vreselijk hoog opblaast als het om hoger geschoolden gaat en niet als het lager geschoolden of autochtonen betreft. En dan wordt het verdacht.
Wat een gelul.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:43 schreef waltersh het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een verschil tussen kritiek op het instituut voedselbank en populistisch haatcampagnes tegen individuele personen waar helaas ook de VVD zich de laatste tijd aan schuldig maakt.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:50 schreef MrX1982 het volgende:
Oh ik heb van de VVD bijv. wel kritische geluiden gehoord omtrent voedselbanken en de zogenaamde armoede waar de SP en de PvdA hun mond zo vol van hebben.Dat betreft toch lager geschoolden.
Tot nu toe zie ik niemand die met inhoudelijke tegenargumenten tegen de oorspronkelijke stelling komt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |