Niet die pinda M&M's, maar die blauwe, die zijn echt goor, maar toch koopt iedereen ze altijd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:48 schreef Agiath het volgende:
Ik:
-pannekoeken/wentelteefjes (serieus wat is daar zo lekker aan?)
-Die pinda m&m's. Echt zo verschrikkelijk goor is dat
En jullie?
Die blauwe zijn juist de lekkerstequote:Op woensdag 14 maart 2007 20:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Niet die pinda M&M's, maar die blauwe, die zijn echt goor, maar toch koopt iedereen ze altijd.
En drop![]()
![]()
Ik heb het liefst de normale, en gele eet ik ook wel. maar blauwquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
Die blauwe zijn juist de lekkersteMaar die kan ik nergens meer vinden.
Nee iedereen koopt altijd diegele
Pff, als mijn oma niet eens wist wat ik vroeger lekker vond, had ze van mij geen liefde gekregen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja, en koetjes -repen, gatver...
Dat vond ik al niet lekker toen ik 5 was.
Mijn oma had ze altijd en dan toch uit beleefdheid opeten
koetjes repen, nooit geweten dat er dingen waren die zo ranzig konden zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In mijn gedachte waren ze altijd superlekker...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:00 schreef zquing het volgende:
[..]
koetjes repen, nooit geweten dat er dingen waren die zo ranzig konden zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mocht wel altijd haar toetje opeten in het bejaardentehuisquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:58 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Pff, als mijn oma niet eens wist wat ik vroeger lekker vond, had ze van mij geen liefde gekregen.
Topic titel: Wat vind jij echt goor wat iedereen wel lekker vindt?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lul niet, heerlijk die dingen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Topic titel: Wat vind jij echt goor wat iedereen wel lekker vindt?
NIEMAND vind koetjesrepen lekkerNu weer ontopic graag.
Correctie. Ik snap het ook niet, maar mijn vriend eet ze... brrrquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mergpijpjes iddquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:07 schreef PeRi het volgende:
Mergpijpjes! Zoute drop, chips (alleen Nibbits lust ik), rauwe uitjes, jonge kaas, pudding *ril*, loempia, sla, en waar ik dus echt van over mn nek ga, van de geur alleen al - haring..
Waarom denk je dat die koetjesrepen nog bestaan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Marsepein! Ook dat is zó ontzettend vies!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mergpijpjes idd
Of sowieso alles met marsepijn
Precies... waar kreeg ik die zooi...? Juist en ik ben 36quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarschijnlijk door oma's die in de waan zijn dat hun kleinkinderen die dingen wel graag lusten![]()
jezus je lust geenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:16 schreef TwyLight het volgende:
oja gekookte aardappels. dat weiger ik ook te eten
sommige zijn nog best wel te drinken toch?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:17 schreef Dagonet het volgende:
Senseo.
ik eet altijd gebakken aardappels en meestal vanille yoghurtquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:17 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
jezus je lust geen
-sla
-aardappels
-vla
dat is de helft van m'n avondeten
mosselen moet je ook bakken gek....quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:16 schreef bijdehand het volgende:
mergpijpjes
champignons
garnalen/mossels (snap echt niet dat iemand die snotjes lekker vind)
saucijzenbroodjes (spelling?)
Zoute popcorn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:18 schreef Bluezz het volgende:
Zoute haring.
Boter is wel lekker met een broodje kaas vind ikquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:18 schreef skiczukie het volgende:
Boter. Ik ga er serieus van nekken.
Ohja dat is ook zo vies ja. En mosselen of oesters. Gadverdamme!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:16 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Komkommer. Van de geur moet ik soms al bijna kokhalzen. 95% zal best, maar die laatste 5% is me toch smerig...
Popcornquote:
gekookte wortel is idd ranzig, pompoen vind ik ook niet te vretenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:18 schreef mirannie het volgende:
Oh, ik vergeet nog gekookte/warme worteld, getver! Lust wel rauwe trouwens, die zijn dan best wel weer lekker.
oesters vind echt niet iedereen lekkerquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:19 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
[..]
Ohja dat is ook zo vies ja. En mosselen of oesters. Gadverdamme!![]()
![]()
Kan me niet voorstellen dat iemand geen Spareribs lust. Die moet je bij de keurslager halen; hup in de magnetron en smullen maar!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:20 schreef pussydeluxe het volgende:
- Zoute drop
- Tuinbonen
- Geitenkaas![]()
- Aardbeien![]()
- Dingen die je moet kluiven zoals kip en spareribs
- Gamba's...
Ik stop ermee want ik word misselijk..
quote:
Alleen witte chocola; die bruine rotzooi moet ik nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:23 schreef TwyLight het volgende:
ik snap trouwens ook niet dat mensen geen vis lusten.
Mijn pa lust trouwens geen chocola, ook zoiets raars
Ik vind koetjes repen ook lekker. Ijskoud bevroren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die koetjesrepen nog bestaan?
Omdat ze nog verkocht worden.
Dus er zullen best veel mensen zijn die ze wel lusten.
Waarschijnlijk door oma's die in de waan zijn dat hun kleinkinderen die dingen wel graag lusten![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bruine bonen vind ik ook niet lekker
Witte ook nog steeds niet
Enne erwten vind ik helemaal smerig!
En verse tomaten![]()
De vetgedrukte woorden moeten ook nog bij mijn lijstje van gore dingenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:36 schreef erodome het volgende:
Bier, wijn, champagne, asperge's, erwtensoep, witlof, spa rood, blllllgggghhhhhhhh hoe krijgt iemand het ooit naar binnen...
Nee serieus, wat is er in godsnaam lekker aan pittig eten...quote:
Nee dusquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
Dat snap ik dus niet, hoe kun je alle vis smerig vinden. Elke vis heeft net als vlees zijn aparte smaak, daar moet voor iedereen toch wat bijzitten lijkt me?
Als het wat laat werd op het werk was er altijd een goed moment waarop een collega van me z'n keel schraapte en zei:quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:45 schreef Thorical het volgende:
De broodjes bij Mc Donalds. Wat een kleffe boel is dat. Hebben ze die uitgevonden voor het kunstgebit?
Eerder krap.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
Lever
' Iedereen ' definieer ik wel wat ruim nu
Oh man, hou op! Rauw vind ik het nog best gaan (op een lekkere boterham met mozzarella erop enzoquote:
Oké, oké...dan hou ik het voorlopig alleen bij wijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:25 schreef TC03 het volgende:
Andijvie, witlof en spinazie vindt niet iedereen lekker.
Dat heb ik nou met aardbeiquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:06 schreef Zij-en-Hij het volgende:
bananen (maar wel eten waar een kunstmatig bananensmaakje aanzit)
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:51 schreef Netram het volgende:
*Lasagne (toch nog wel eetbaar)
*Ongesmolten kaas ()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:52 schreef PeRi het volgende:
Spijs! Feestbrood, gevulde koeken mogen allemaal aan mijn neus voorbijgaan.
de menselijke vuilnisbak spreekt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:06 schreef FlowDesign het volgende:
Wat een stelletje slampampers hier zeg![]()
Jullie moeders voeren jullie ook nog dagelijks? Daar komt een autootje de tunnel inrijden. Vrroemmmmm...
Ik zeg niet dat ik alles lust (ik lust bijvoorbeeld geen spruitjes.)quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
de menselijke vuilnisbak spreekt?
het leuke aan verschillende mensen is het feit dat iedereen een verschillende smaak heeft.
je kunt dingen leren eten, of voor altijd vies vinden.
dus niet zo zeuren
Helemaal mee eens. Gedroogd fruit is echt niet aan mij besteed.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:18 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Krentebollen.Sowieso, krenten en rozijnen.
Die structuur, die veels te zoete smaak..af en toe nog een steeltje eraan en ze zijn zo plakkerig!
Na die eerste 2 zinnen zou ik heel die waslijst die erna kwam weggelaten hebben..quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:53 schreef coltje87 het volgende:
Volgens mij ben ik vrij makkelijk. Ik lust vrijwel alles. Ik hou alleen niet van spruitjes, kokos, snij-/sperciebonen, krabsalade, gember, spinazie en pindakaas. Oeh, en lever is ook vies, maar leverworst dan weer niet. Ansjovis en hom en kuit lust ik ook niet echt.
Alleen Gallia-meloen. Watermeloen is daarentegen weer wel goed te pruimen. Maar dat is behalve spruitjes dan het enige wat ik niet lust.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:57 schreef aloa het volgende:
Meloen is iets waarvan ik niet snap dat mensen dat eten.
Goor, alleen de geur die er van afkomt is al smerig.![]()
Ja die was ik vergeten, van die gemalen groene blubber met ei er op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:42 schreef de_Druif het volgende:
Spinazie
Apart, want ze smaken eigenlijk nergens naar, dwz geen doordringende smaak ofzoquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:46 schreef _Arual_ het volgende:
Ik lust praktisch alles, maar zodra het met gekookte aardappelen te maken heeft, ga ik over mijn nek. Dat betekent dus ook dat stamppotten niet op mijn menu voorkomen. Boerenkool, zuurkoolstamp, wortelstamp, andijviestamp, juk. Ik lust niet één stamppot, en laat stamppot nu het gerecht zijn dat zelfs met smaak gegeten wordt door zelfs de meest kritische eters die ik ken. Als kind heb ik wel eens dappere pogingen gedaan om het toch te eten (soms onder dwang), maar het kwam regelmatig voor dat ik er niet meer in slaagde om het toilet te halen. Ik werd er fysiek onpasselijk van.
Nu krijg ik uit beleefdheid met moeite één gekookt aardappeltje weg, maar daarna ben ik altijd misselijk.
Nope, nee, nooit, dan nog liever gesmolten gele sneeuw.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:18 schreef zquing het volgende:
[..]
sommige zijn nog best wel te drinken toch?
Goede shoarma is best lekker, maar een paar keer slechte, veel te droge shoarma en je krijgt er wel een afkeer van ja.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:49 schreef Isabeau het volgende:
Shoarma. Ik vind het echt heel erg smerig en iedereen om me heen vindt het heerlijk.
mja dat zegt niks, komkommers smaken ook haastnergens naar, maar ik pas.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:49 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Apart, want ze smaken eigenlijk nergens naar, dwz geen doordringende smaak ofzo![]()
Het is ook niet echt de smaak, denk ik. Ook niet de structuur. Maar het valt als een steen op mijn maag, en ik word er misselijk van.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:49 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Apart, want ze smaken eigenlijk nergens naar, dwz geen doordringende smaak ofzo![]()
Dat vind ik dus ook mafquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
mja dat zegt niks, komkommers smaken ook haastnergens naar, maar ik pas.
Marsepein is inderdaad niet te eten nee.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:48 schreef thedude0 het volgende:
en marsepein is werkelijk niet te vreten
dus al zou iemand iets maken maar niet vermelden dat er vis in zit eet je het wel gelijk op... beetje jammerquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:42 schreef Locusta het volgende:
[..]
Nee dus
Het gaat me echt om die specifieke "vis smaak" + alleen al het idee dat het uit de zee/rivier whatever komt, zorgt er voor dat ik al-neigingen krijg...
Weet wat je bedoelt: in de zomer doen m'n ouders ongebakken trassi op de BBQ, om te bakken dus. Stank niet te harden.. Vind het zelf trouwens ook niet lekker, maar wil je toch geen stuk'n in je gerechten terugvinden, zorg dan dat je de trassi zo fijn mogelijk hebt gemalen/gestampt, dan lost het goed in het gerecht op.. en dan heb je tenminste wel die authentieke flavorquote:Op zondag 18 maart 2007 09:36 schreef SHE het volgende:
Trassi ; ik MOET het van mezelf door sommige gerechten gooien, anders mis ik iets, maar als ik het pakje openmaak begin ik al te kokhalzen![]()
( ook hier weer een incident waarbij ik een stuk trassi, ongebakken, in mijn muil kreeg )
Je lijkt m'n zoon van 2 wel, die zit ook in zijn anale fasequote:
gember en een pure trassi idd, echt zó viesquote:Op zondag 18 maart 2007 09:36 schreef SHE het volgende:
Geconfijt fruit; die gore stukjes in krentenbrood![]()
en gember; ik kan er niets aan doen, maar ik heb een paar keer op een flinke bol gebeten en sindsdien lust ik het niet meer
Kruidnagel, zelfde verhaal
Artisjok, wat een klote groente![]()
Pannekoeken ben ik ook niet zo dol op, maar flensjes dan weer wel.
Trassi ; ik MOET het van mezelf door sommige gerechten gooien, anders mis ik iets, maar als ik het pakje openmaak begin ik al te kokhalzen![]()
( ook hier weer een incident waarbij ik een stuk trassi, ongebakken, in mijn muil kreeg )
olijven vind niet iedereen lekkerquote:Op zondag 18 maart 2007 13:20 schreef Toeps het volgende:
Oh en olijven, getverdegetver! Kan mijn hele salade verpesten.
Sowieso ook alles met citroensmaak, geeft mij altijd het idee dat iemand te veel dreft heeft gebruikt met afwassen.
Oh, dan ken ik de verkeerde mensen.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:20 schreef TwyLight het volgende:
olijven vind niet iedereen lekkerdat is ook gewoon vies.
Spijs, ook zoiets goors. Sommige mensen snijden dat er eerst altijd uit en smeren het dan op het sneetje kerstbroodquote:
Ik snij het er ook altijd uit maar smeer het er daarna niet er overheenquote:Op zondag 18 maart 2007 14:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Spijs, ook zoiets goors. Sommige mensen snijden dat er eerst altijd uit en smeren het dan op het sneetje kerstbrood![]()
.
vroeger vond ik dat ook niet lekker, maar na een tijdje ga je 't wel waarderenquote:Op maandag 19 maart 2007 00:35 schreef bugeye1 het volgende:
Ik lust normaal eigenlijk alles, maar gekookt varkensvlees vind ik niet te eten, gebakken dan weer wel.
En bittere kroepoek. Ik was gewoon de enige die het niet lekker vond , terwijl de rest aan tafel de lekkerste gerecht vond.
Het ruikt naar kots, ziet eruit als kots, dus zal het ook wel smaken naar kots...quote:Op maandag 19 maart 2007 02:08 schreef Xennia het volgende:
En huzarensalade
Dat vind ik ook niet te vreten. Ik ga toch niet op rauw gehakt zitten kanen.quote:
Cocacola-lightquote:Op maandag 19 maart 2007 12:47 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Dat ze nog niet genoemd zijn: Light producten(zeker die met zoetstoffen
![]()
)
Nogal logisch, da's gewoon verdunde babi pangang saus.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tomatensoep (vooral bij de chinees)![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:53 schreef Posdnous het volgende:
Ik vind bijna alles lekker in dit topic.
Olijven vind ik heerlijk op een Subway-broodjequote:Op zondag 18 maart 2007 13:20 schreef TwyLight het volgende:
Spijs![]()
[..]
olijven vind niet iedereen lekkerdat is ook gewoon vies.
Gebakken witlof?? nooit van gehoord? was dat geen grapje van iemand?quote:
Dude... wat eet je wel dan.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:38 schreef Lollifant het volgende:
Kaas (behalve gesmolten)
Chocolade
Slagroomtaart, Rijstevlaai, Soesjes
Koffie
Snoep, drop
Gebakken ei, Eigeel van een gekookt ei (ik eet dus alleen het witte van een gekookt ei)
Mango, Meloen, Ananas uit blik
Asperges
Verder elk soort vlees en vis.
Rijst, aardappels, pasta, couscous, broccoli, bloemkool, sla, rode kool, boerenkool, bietjes, couscous, zuurkool. wortels, hutspot, patat, pannenkoeken, pizza's, paprika, tomaat, boontjes, spitskool, chinese kool, taugé, spinazie, courgette, aubergine, ui, prei, doperwten, groentekroketten, komkommer, andijvie, artisjokken, mozzarella, brie, mais, peultjes, witlof, rabarber, champignonnen, radijs, brood, allerlei soorten burgers.quote:
Koude kaas vind ik net een zweetvoet.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:56 schreef minilotje het volgende:
Het valt me op dat er heel wat mensen zijn die kaas alleen in gesmolten versie eten. Hoe komt dat?
ohnee hoor, een lekker blokje kaas vind ik heerlijk. het liefst heel erg jong, of anders heel erg oudquote:Op maandag 19 maart 2007 14:56 schreef minilotje het volgende:
Het valt me op dat er heel wat mensen zijn die kaas alleen in gesmolten versie eten. Hoe komt dat?
Dat is inderdaad niet geschikt voor consumptiequote:Op maandag 19 maart 2007 12:47 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Dat ze nog niet genoemd zijn: Light producten(zeker die met zoetstoffen
![]()
)
Tja, ik heb het nooit naar binnen kunnen krijgen zonder acute braakneigingen te ontwikkelen. Eens in de zoveel jaar probeer ik het weer eens, maar tot nu toe geen verbeteringquote:Op maandag 19 maart 2007 14:56 schreef minilotje het volgende:
Dat heb ik ook, maar is volgens mij niet ongebruikelijk. Er zijn maar weinig mensen dol op vetrandjes. Als ik kipfilet snijd, gooi ik overigens ook bijna de helft aan peesjes, vet en bloed weg. Als je het in de supermarkt koopt ziet de bovenkant er altijd prachtig uit, maar de onderkantquote:Op maandag 19 maart 2007 16:00 schreef sieske het volgende:
Hetzelfde met spareribs of speklapjes of entrecotes ofo, van die "lekkere"vetrandjes die eraan "horen"te zitten, GATVER. Dus niets met een vetrandje, gewoon kip of vis of gehaktbal (vet wat ik niet kan zien is niet erg)
Ik heb gewoon iets met vlees waar ook maar het kleinste beetje vet aan zit (ERAF,ERAF)
Oftwel gestoofde witlof, hartstikke lekker vind ik!quote:Op maandag 19 maart 2007 14:11 schreef Posdnous het volgende:
Gebakken witlof?? nooit van gehoord? was dat geen grapje van iemand?
quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:51 schreef Netram het volgende:
*Lasagne (toch nog wel eetbaar)*Ongesmolten kaas ()
Struffig, wat is dat?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:49 schreef Viswijfje het volgende:
ik vind gekookde aardappels altijd zo struffig smaken![]()
quote:
nougat ken ik nie, maar engelse drop vind ik ook die zwarte heel smerig vanquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:38 schreef Reza-impreza het volgende:
nougat , engelse drop
witlof en vetrandjes zijn geen dingen die iedereen lekker vindquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:54 schreef Nikki1806 het volgende:
witlof, mayonaise, spare ribs, marsepijn, vetrandjes aan vlees.. bah, bah, bah
Hey, pstttquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:57 schreef Viswijfje het volgende:
weet je niet wat struffig is?
ja weet nie hoe ik dat uitleg.. zo smaakloos, pappig, vies..
Lust ik ook niet...of tenminste, ik vind het heerlijk smaken, maar het idee dat het van een gemalen orgaan is gemaakt vind ik walgelijk.quote:
Echt nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:57 schreef LoggedIn het volgende:
Goed klaargemaakte spare ribs niet lekker vinden is wel raar
Maar ik vind het altijd schoenzool, ook als 'ie rare gebakken is. Ik krijg het gewoon echt niet weg. Iedere dat ik het probeer eindig ik weer met 'uilenballen' op m'n bord.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:05 schreef __Saviour__ het volgende:
als het naar schoonzool smaakt is ie veel te ver doorgebakken. Biefstuk moet je veel roder eten.
Ga eens in een goed restaurant eten, biefstukken die ik eet zijn niet taaiquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:03 schreef kleineblondetrut het volgende:
BIEFSTUK. Bah, wat vind ik dat vies. En ja, ook als het van de slager komt, of in een restaurant is bereid, of bereid is door iemand die er naar eigen zeggen heel goed in is. Taaie smaakloze schoenzolen zijn het, allemaal.
? Boter onder je chocopasta, wie doet dat?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet niet of iedereen dit lekker vindt, maar wat ik ook echt goor vind is: chocoladepasta met boter.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |