Als het wat laat werd op het werk was er altijd een goed moment waarop een collega van me z'n keel schraapte en zei:quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:45 schreef Thorical het volgende:
De broodjes bij Mc Donalds. Wat een kleffe boel is dat. Hebben ze die uitgevonden voor het kunstgebit?
Eerder krap.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
Lever
' Iedereen ' definieer ik wel wat ruim nu
Oh man, hou op! Rauw vind ik het nog best gaan (op een lekkere boterham met mozzarella erop enzoquote:
Oké, oké...dan hou ik het voorlopig alleen bij wijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:25 schreef TC03 het volgende:
Andijvie, witlof en spinazie vindt niet iedereen lekker.
Dat heb ik nou met aardbeiquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:06 schreef Zij-en-Hij het volgende:
bananen (maar wel eten waar een kunstmatig bananensmaakje aanzit)
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:51 schreef Netram het volgende:
*Lasagne (toch nog wel eetbaar)
*Ongesmolten kaas ()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:52 schreef PeRi het volgende:
Spijs! Feestbrood, gevulde koeken mogen allemaal aan mijn neus voorbijgaan.
de menselijke vuilnisbak spreekt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:06 schreef FlowDesign het volgende:
Wat een stelletje slampampers hier zeg![]()
Jullie moeders voeren jullie ook nog dagelijks? Daar komt een autootje de tunnel inrijden. Vrroemmmmm...
Ik zeg niet dat ik alles lust (ik lust bijvoorbeeld geen spruitjes.)quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
de menselijke vuilnisbak spreekt?
het leuke aan verschillende mensen is het feit dat iedereen een verschillende smaak heeft.
je kunt dingen leren eten, of voor altijd vies vinden.
dus niet zo zeuren
Helemaal mee eens. Gedroogd fruit is echt niet aan mij besteed.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:18 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Krentebollen.Sowieso, krenten en rozijnen.
Die structuur, die veels te zoete smaak..af en toe nog een steeltje eraan en ze zijn zo plakkerig!
Na die eerste 2 zinnen zou ik heel die waslijst die erna kwam weggelaten hebben..quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:53 schreef coltje87 het volgende:
Volgens mij ben ik vrij makkelijk. Ik lust vrijwel alles. Ik hou alleen niet van spruitjes, kokos, snij-/sperciebonen, krabsalade, gember, spinazie en pindakaas. Oeh, en lever is ook vies, maar leverworst dan weer niet. Ansjovis en hom en kuit lust ik ook niet echt.
Alleen Gallia-meloen. Watermeloen is daarentegen weer wel goed te pruimen. Maar dat is behalve spruitjes dan het enige wat ik niet lust.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:57 schreef aloa het volgende:
Meloen is iets waarvan ik niet snap dat mensen dat eten.
Goor, alleen de geur die er van afkomt is al smerig.![]()
Ja die was ik vergeten, van die gemalen groene blubber met ei er op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:42 schreef de_Druif het volgende:
Spinazie
Apart, want ze smaken eigenlijk nergens naar, dwz geen doordringende smaak ofzoquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:46 schreef _Arual_ het volgende:
Ik lust praktisch alles, maar zodra het met gekookte aardappelen te maken heeft, ga ik over mijn nek. Dat betekent dus ook dat stamppotten niet op mijn menu voorkomen. Boerenkool, zuurkoolstamp, wortelstamp, andijviestamp, juk. Ik lust niet één stamppot, en laat stamppot nu het gerecht zijn dat zelfs met smaak gegeten wordt door zelfs de meest kritische eters die ik ken. Als kind heb ik wel eens dappere pogingen gedaan om het toch te eten (soms onder dwang), maar het kwam regelmatig voor dat ik er niet meer in slaagde om het toilet te halen. Ik werd er fysiek onpasselijk van.
Nu krijg ik uit beleefdheid met moeite één gekookt aardappeltje weg, maar daarna ben ik altijd misselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |