Nope, nee, nooit, dan nog liever gesmolten gele sneeuw.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:18 schreef zquing het volgende:
[..]
sommige zijn nog best wel te drinken toch?
Goede shoarma is best lekker, maar een paar keer slechte, veel te droge shoarma en je krijgt er wel een afkeer van ja.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:49 schreef Isabeau het volgende:
Shoarma. Ik vind het echt heel erg smerig en iedereen om me heen vindt het heerlijk.
mja dat zegt niks, komkommers smaken ook haastnergens naar, maar ik pas.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:49 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Apart, want ze smaken eigenlijk nergens naar, dwz geen doordringende smaak ofzo![]()
Het is ook niet echt de smaak, denk ik. Ook niet de structuur. Maar het valt als een steen op mijn maag, en ik word er misselijk van.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:49 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Apart, want ze smaken eigenlijk nergens naar, dwz geen doordringende smaak ofzo![]()
Dat vind ik dus ook mafquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
mja dat zegt niks, komkommers smaken ook haastnergens naar, maar ik pas.
Marsepein is inderdaad niet te eten nee.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:48 schreef thedude0 het volgende:
en marsepein is werkelijk niet te vreten
dus al zou iemand iets maken maar niet vermelden dat er vis in zit eet je het wel gelijk op... beetje jammerquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:42 schreef Locusta het volgende:
[..]
Nee dus
Het gaat me echt om die specifieke "vis smaak" + alleen al het idee dat het uit de zee/rivier whatever komt, zorgt er voor dat ik al-neigingen krijg...
Weet wat je bedoelt: in de zomer doen m'n ouders ongebakken trassi op de BBQ, om te bakken dus. Stank niet te harden.. Vind het zelf trouwens ook niet lekker, maar wil je toch geen stuk'n in je gerechten terugvinden, zorg dan dat je de trassi zo fijn mogelijk hebt gemalen/gestampt, dan lost het goed in het gerecht op.. en dan heb je tenminste wel die authentieke flavorquote:Op zondag 18 maart 2007 09:36 schreef SHE het volgende:
Trassi ; ik MOET het van mezelf door sommige gerechten gooien, anders mis ik iets, maar als ik het pakje openmaak begin ik al te kokhalzen![]()
( ook hier weer een incident waarbij ik een stuk trassi, ongebakken, in mijn muil kreeg )
Je lijkt m'n zoon van 2 wel, die zit ook in zijn anale fasequote:
gember en een pure trassi idd, echt zó viesquote:Op zondag 18 maart 2007 09:36 schreef SHE het volgende:
Geconfijt fruit; die gore stukjes in krentenbrood![]()
en gember; ik kan er niets aan doen, maar ik heb een paar keer op een flinke bol gebeten en sindsdien lust ik het niet meer
Kruidnagel, zelfde verhaal
Artisjok, wat een klote groente![]()
Pannekoeken ben ik ook niet zo dol op, maar flensjes dan weer wel.
Trassi ; ik MOET het van mezelf door sommige gerechten gooien, anders mis ik iets, maar als ik het pakje openmaak begin ik al te kokhalzen![]()
( ook hier weer een incident waarbij ik een stuk trassi, ongebakken, in mijn muil kreeg )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |