Niet die pinda M&M's, maar die blauwe, die zijn echt goor, maar toch koopt iedereen ze altijd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:48 schreef Agiath het volgende:
Ik:
-pannekoeken/wentelteefjes (serieus wat is daar zo lekker aan?)
-Die pinda m&m's. Echt zo verschrikkelijk goor is dat
En jullie?
Die blauwe zijn juist de lekkerstequote:Op woensdag 14 maart 2007 20:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Niet die pinda M&M's, maar die blauwe, die zijn echt goor, maar toch koopt iedereen ze altijd.
En drop![]()
![]()
Ik heb het liefst de normale, en gele eet ik ook wel. maar blauwquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
Die blauwe zijn juist de lekkersteMaar die kan ik nergens meer vinden.
Nee iedereen koopt altijd diegele
Pff, als mijn oma niet eens wist wat ik vroeger lekker vond, had ze van mij geen liefde gekregen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja, en koetjes -repen, gatver...
Dat vond ik al niet lekker toen ik 5 was.
Mijn oma had ze altijd en dan toch uit beleefdheid opeten
koetjes repen, nooit geweten dat er dingen waren die zo ranzig konden zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In mijn gedachte waren ze altijd superlekker...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:00 schreef zquing het volgende:
[..]
koetjes repen, nooit geweten dat er dingen waren die zo ranzig konden zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mocht wel altijd haar toetje opeten in het bejaardentehuisquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:58 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Pff, als mijn oma niet eens wist wat ik vroeger lekker vond, had ze van mij geen liefde gekregen.
Topic titel: Wat vind jij echt goor wat iedereen wel lekker vindt?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lul niet, heerlijk die dingen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Topic titel: Wat vind jij echt goor wat iedereen wel lekker vindt?
NIEMAND vind koetjesrepen lekkerNu weer ontopic graag.
Correctie. Ik snap het ook niet, maar mijn vriend eet ze... brrrquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mergpijpjes iddquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:07 schreef PeRi het volgende:
Mergpijpjes! Zoute drop, chips (alleen Nibbits lust ik), rauwe uitjes, jonge kaas, pudding *ril*, loempia, sla, en waar ik dus echt van over mn nek ga, van de geur alleen al - haring..
Waarom denk je dat die koetjesrepen nog bestaan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Marsepein! Ook dat is zó ontzettend vies!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mergpijpjes idd
Of sowieso alles met marsepijn
Precies... waar kreeg ik die zooi...? Juist en ik ben 36quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarschijnlijk door oma's die in de waan zijn dat hun kleinkinderen die dingen wel graag lusten![]()
jezus je lust geenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:16 schreef TwyLight het volgende:
oja gekookte aardappels. dat weiger ik ook te eten
sommige zijn nog best wel te drinken toch?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:17 schreef Dagonet het volgende:
Senseo.
ik eet altijd gebakken aardappels en meestal vanille yoghurtquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:17 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
jezus je lust geen
-sla
-aardappels
-vla
dat is de helft van m'n avondeten
mosselen moet je ook bakken gek....quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:16 schreef bijdehand het volgende:
mergpijpjes
champignons
garnalen/mossels (snap echt niet dat iemand die snotjes lekker vind)
saucijzenbroodjes (spelling?)
Zoute popcorn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:18 schreef Bluezz het volgende:
Zoute haring.
Boter is wel lekker met een broodje kaas vind ikquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:18 schreef skiczukie het volgende:
Boter. Ik ga er serieus van nekken.
Ohja dat is ook zo vies ja. En mosselen of oesters. Gadverdamme!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:16 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Komkommer. Van de geur moet ik soms al bijna kokhalzen. 95% zal best, maar die laatste 5% is me toch smerig...
Popcornquote:
gekookte wortel is idd ranzig, pompoen vind ik ook niet te vretenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:18 schreef mirannie het volgende:
Oh, ik vergeet nog gekookte/warme worteld, getver! Lust wel rauwe trouwens, die zijn dan best wel weer lekker.
oesters vind echt niet iedereen lekkerquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:19 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
[..]
Ohja dat is ook zo vies ja. En mosselen of oesters. Gadverdamme!![]()
![]()
Kan me niet voorstellen dat iemand geen Spareribs lust. Die moet je bij de keurslager halen; hup in de magnetron en smullen maar!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:20 schreef pussydeluxe het volgende:
- Zoute drop
- Tuinbonen
- Geitenkaas![]()
- Aardbeien![]()
- Dingen die je moet kluiven zoals kip en spareribs
- Gamba's...
Ik stop ermee want ik word misselijk..
quote:
Alleen witte chocola; die bruine rotzooi moet ik nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:23 schreef TwyLight het volgende:
ik snap trouwens ook niet dat mensen geen vis lusten.
Mijn pa lust trouwens geen chocola, ook zoiets raars
Ik vind koetjes repen ook lekker. Ijskoud bevroren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die koetjesrepen nog bestaan?
Omdat ze nog verkocht worden.
Dus er zullen best veel mensen zijn die ze wel lusten.
Waarschijnlijk door oma's die in de waan zijn dat hun kleinkinderen die dingen wel graag lusten![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bruine bonen vind ik ook niet lekker
Witte ook nog steeds niet
Enne erwten vind ik helemaal smerig!
En verse tomaten![]()
De vetgedrukte woorden moeten ook nog bij mijn lijstje van gore dingenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:36 schreef erodome het volgende:
Bier, wijn, champagne, asperge's, erwtensoep, witlof, spa rood, blllllgggghhhhhhhh hoe krijgt iemand het ooit naar binnen...
Nee serieus, wat is er in godsnaam lekker aan pittig eten...quote:
Nee dusquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
Dat snap ik dus niet, hoe kun je alle vis smerig vinden. Elke vis heeft net als vlees zijn aparte smaak, daar moet voor iedereen toch wat bijzitten lijkt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |