Hij moet geslagen worden met een hark of met een plank waar een roestige spijker in zit.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:37 schreef rudedeltadude het volgende:
LHO is niet lief!
een hark waar een roestige spijker inzit?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Hij moet geslagen worden met een hark of met een plank waar een roestige spijker in zit.
yaarrrr!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Hij moet geslagen worden met een hark of met een plank waar een roestige spijker in zit.
TVP's zijn voor stakkers die niets te melden hebbenquote:
tvpquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:58 schreef beelz het volgende:
[..]
TVP's zijn voor stakkers die niets te melden hebben
dat is een doodsverwensing!quote:
Dat is een banaanvraag nu krijg jij ook een banquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:04 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dat is een doodsverwensing!
nu krijg je een ban!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat is een banaanvraag nu krijg jij ook een ban
[afbeelding]
mensen die tvp's posten zijn genetische manco's die moeten vastgebonden worden in stoelen en geslagen worden met hamers. Waarna ze gillend uit helikopters worden gegooid in een zee met hongerige haaien die ze niet doodbijten maar flink geinfecteerde wonden veroorzaken, Tot slot moet dit matjesvolk worden gecastreerd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:04 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dat is een doodsverwensing!
nu krijg je een ban!
Fijn dat je iedereen hier er aan helpt te herrinneren dat ik geen flikker uitvoer op het werkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat is een banaanvraag nu krijg jij ook een ban
[afbeelding]
dus JIJ hebt met Sylvana geneukt?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:09 schreef Ps2K het volgende:
[..]
mensen die tvp's posten zijn genetische manco's die moeten vastgebonden worden in stoelen en geslagen worden met hamers. Waarna ze gillend uit helikopters worden gegooid in een zee met hongerige haaien die ze niet doodbijten maar flink geinfecteerde wonden veroorzaken, Tot slot moet dit matjesvolk worden gecastreerd.
wat een inspiratie krijg je als je net een user aan de telefoon hebt gehad
Heh mocht ze willenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:11 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dus JIJ hebt met Sylvana geneukt?
sja, wie wil zij niet?quote:
quote:
je staat er nog wel van je voordeligste kant op!quote:
Harrie "Staalkaak" Jörgenson. Die kerel is zo lelijk dat er geen foto van hem bestaat ds ik heb hem gepaint:quote:
Ik kan geen feauteaux van retards meer vinden op internetquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Harrie "Staalkaak" Jörgenson. Die kerel is zo lelijk dat er geen foto van hem bestaat ds ik heb hem gepaint:
[afbeelding]
De drol is alleen opvulling en geen deel (meer) van het lichaam van Harrie "Staalkaak" Jörgenson
Niet retard genoeg...quote:
ik zal niet zeggen met wie ik dit plaatje associeerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:28 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Niet retard genoeg...
[afbeelding]
Hebbes!
WEST?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:32 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik zal niet zeggen met wie ik dit plaatje associeer![]()
eigenlijk wel! waarom diequote:
Je vindt me dik he, zeg het maarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:32 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik zal niet zeggen met wie ik dit plaatje associeer![]()
SPEKKIEEEEEE!!!!quote:
Meer poepen, ben je het overgewicht zo kwijtquote:
Meer poepen = meer eten = overgewicht kwijtrakenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:41 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Meer poepen, ben je het overgewicht zo kwijt
Dom varken, dat ben je!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Meer poepen = meer eten = overgewicht kwijtraken
Je vindt me dom he? Zeg het maar
Je hebt iets tegen negers he?quote:
niet veel eigenlijkquote:
quote:oink
Uitermate quotewaardige post. Hulde.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:09 schreef Ps2K het volgende:
[..]
mensen die tvp's posten zijn genetische manco's die moeten vastgebonden worden in stoelen en geslagen worden met hamers. Waarna ze gillend uit helikopters worden gegooid in een zee met hongerige haaien die ze niet doodbijten maar flink geinfecteerde wonden veroorzaken, Tot slot moet dit matjesvolk worden gecastreerd.
wat een inspiratie krijg je als je net een user aan de telefoon hebt gehad
ok, bedankt en nu weg dan!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Uitermate quotewaardige post. Hulde.
Ok ik ga alweer aan het werkquote:
ohw, ik wilde zo graag dit topic romantisch voor ons twee!quote:
Liever een paar knappe blonde 18 jarige slijterij eigenaresses erbij plzquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:59 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ohw, ik wilde zo graag dit topic romantisch voor ons twee!
ok, ik zal mijn moeder ff roepenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:03 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Liever een paar knappe blonde 18 jarige slijterij eigenaresses erbij plz
Okay.quote:
Nr. 34quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:14 schreef rudedeltadude het volgende:
we hadden de afspraak dat het een andere werd
dan moet deze maar ff vlot vol!quote:
Ja, waar komt die nou weer vandaan?quote:vreemde TT overigens!
Uit de zieke geest van Beelz denk ik..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:22 schreef annoylikethewind het volgende:
Ja, waar komt die nou weer vandaan?
De TT komt uit mijn geniale brein. Ik ben bezig de zomerthemesong voor dit jaar te schrijven en zo kwam ik bij anticonceptie aanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:22 schreef annoylikethewind het volgende:
Wat een kleuterschoolonderwerp hier. Oh ja, dit is Fok!![]()
[..]
Ja, waar komt die nou weer vandaan?
Schrijf mee in de tekst iest van de pizza van de shoarma boer veroorzaakt harde pastaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:51 schreef beelz het volgende:
[..]
De TT komt uit mijn geniale brein. Ik ben bezig de zomerthemesong voor dit jaar te schrijven en zo kwam ik bij anticonceptie aan
Don't quit your day job, zal ik maar zeggenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:51 schreef beelz het volgende:
[..]
De TT komt uit mijn geniale brein. Ik ben bezig de zomerthemesong voor dit jaar te schrijven en zo kwam ik bij anticonceptie aan
Daar moet ie nog mee beginnen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:28 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Don't quit your day job, zal ik maar zeggen![]()
Dat uitgebreide topic starten kost nog geen halve minuutquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
3 berichten over mijIn een topic waar ik nog niet eens wat gepost had
Sommige mensen werken wél, en stemmen netjes SP, en lopen niet als werkloze VVD'er te kankeren op dat linkse tuig dat niets doet voor hun geld![]()
En als ik, als sociale werkende SP stemmer, op mijn werk ben, dan ga ik geen uitgebreid topic starten.
zo.
Is sylvana dr hit-list al uitgelekt?
Idd, klik op OP.txt, CTRL+A, CTRL+C, Nieuw Topic, TT, CTRL+V, Invoerenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:16 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat uitgebreide topic starten kost nog geen halve minuut
moet dat zo?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:34 schreef swollywood het volgende:
[..]
Idd, klik op OP.txt, CTRL+A, CTRL+C, Nieuw Topic, TT, CTRL+V, Invoeren
Yep. Jammer dat sommige mensen te dom zijn om dat te snappen...quote:
hoezo dom?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:15 schreef beelz het volgende:
[..]
Yep. Jammer dat sommige mensen te dom zijn om dat te snappen...
Ik had het niet over jouquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:35 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hoezo dom?
Ik kwam met de cito toets nog ruim over de 500 heen!
ik meen 510 ofzo
nee duh... LHO uiteraard...quote:
Zullen we hem opzoeken en tussen verwarmingsbuizen zetten?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:42 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee duh... LHO uiteraard...
degene die nog geen excuses heeft gemaakt!
prima plan!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:45 schreef beelz het volgende:
[..]
Zullen we hem opzoeken en tussen verwarmingsbuizen zetten?
Prima plan, welterustenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:45 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
prima plan!
maar niet nu, want ik ga pitten
Ik werk ook en heb plenty tijd om op fok! te posten. En ik stem geen SP, als ik dat ga doen komt die Aston Martin DB9 nooit voor de deur.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
3 berichten over mijIn een topic waar ik nog niet eens wat gepost had
Sommige mensen werken wél, en stemmen netjes SP, en lopen niet als werkloze VVD'er te kankeren op dat linkse tuig dat niets doet voor hun geld![]()
En als ik, als sociale werkende SP stemmer, op mijn werk ben, dan ga ik geen uitgebreid topic starten.
zo.
Is sylvana dr hit-list al uitgelekt?
Nee dat moet niet zo, want je moet ook nog het vorige topic aan de lijst toevoegenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:34 schreef swollywood het volgende:
[..]
Idd, klik op OP.txt, CTRL+A, CTRL+C, Nieuw Topic, TT, CTRL+V, Invoeren
En je moet op de terugweg bergaf zeker?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zonniger dan voorspeld. Had achteraf wél op mn skeelers naar mn werk kunnen gaan. Maja, ben nu al op mn remloze fiets..
die flikkers met hun kut filmpjes op mijn LEGALE dvd's. Piraterij is gaaf want het wordt gedaan door piratenquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:23 schreef beelz het volgende:
Yarrrr! Piraterij is geen misdrijf!
Mogguh Zwolle
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:26 schreef Ps2K het volgende:
[..]
die flikkers met hun kut filmpjes op mijn LEGALE dvd's. Piraterij is gaaf want het wordt gedaan door piraten
BOEH!quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:41 schreef beelz het volgende:
Stil hier...
Ik denk eerder hiermee:quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:17 schreef rudedeltadude het volgende:
heel zwolle is hier mee bezig volgens mij:
[afbeelding]
Iedereen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:21 schreef rudedeltadude het volgende:
Dus West ook?
Nah users locken, change requests overzetten en uit mijn neus vretenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:17 schreef rudedeltadude het volgende:
heel zwolle is hier mee bezig volgens mij:
[afbeelding]
druk leven hoor!quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:27 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nah users locken, change requests overzetten en uit mijn neus vreten
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:21 schreef rudedeltadude het volgende:
Dus West ook?
je kijkt nog steeds geil, als ik het goed begrijp?quote:
Ik ben de survivalguide vergeten mee te nemen vrijdagquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:26 schreef navvy het volgende:
Avond! Alles goed hier in Zwolle?
roep dat niet te hard.., straks is ze er weerquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:02 schreef Devlinsect het volgende:
Wordt het toch nog een beetje topic hier zonder dat zeikwijf Sylvana. Top! Al bijna twee pagina's ver!![]()
Ontopic: het heeft gvd gevroren in Zwolle.
Ik welquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:10 schreef WEST het volgende:
[..]
roep dat niet te hard.., straks is ze er weermaar zeikwijf wil ik haar niet noemen hoor.
Tenzij je geen tuin hebtquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:30 schreef beelz het volgende:
Ik heb net mijn contract getekend. Het is een goed contract want er staat in dat ik korting krijg op dingen. Korting op dingen is goed.
Jij denkt niet commercieelquote:
Eens wat dat betreft...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:24 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En zeikt over dingen die hier niet horen IMHO
Nee, jij wil eroverheenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:10 schreef WEST het volgende:
[..]
maar zeikwijf wil ik haar niet noemen hoor.
Overheen wat? kotsen, schijten, rijden?quote:
Rijden, op de manier die een hitsige hond toepast op de benen van bezoek.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:05 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Overheen wat? kotsen, schijten, rijden?
Paar halve liters en dan ik ook welquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:09 schreef beelz het volgende:
[..]
Rijden, op de manier die een hitsige hond toepast op de benen van bezoek.
Afgelopen zaterdag probeerde je na een paar flesjes pils al de magnetron te versierenquote:
De magnetron is dan ook een verrekt geil ding waar af en toe goed vreten uit komtquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag probeerde je na een paar flesjes pils al de magnetron te versieren
En er zit een raampje voorquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:54 schreef Ps2K het volgende:
[..]
De magnetron is dan ook een verrekt geil ding waar af en toe goed vreten uit komt![]()
En je kunt er brandende peuken in stoppen voor plasma vuurquote:
Ah je hebt dus al gevraagd en ze wil je nietquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ah je hebt dus al gevraagd en ze wil je niet
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ah je hebt dus al gevraagd en ze wil je niet
ik heb ook wel eens zoiets gehoord anders West...quote:
Je oksels ruiken alsof je er hutspot in bewaartquote:
hutspotquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Je oksels ruiken alsof je er hutspot in bewaart
beelz =/= onzinquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:05 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens zoiets gehoord anders West...
moet je niet gaan beweren dat beelz onzin praat...
koel woord net als blubberkutquote:
Over wie gaat dit?quote:Laatste bezoek: 2 dagen, 14 uur geleden.
iemand van wie de liefdestempel is getransformeerd tot een uitgewoonde openbare ruine?quote:
dat weet ik niet...quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:25 schreef Ps2K het volgende:
[..]
iemand van wie de liefdestempel is getransformeerd tot een uitgewoonde ruine?
is het een man? of een vrouw?quote:
dat weet ik nietquote:
wat weet je wel? enlighten us with your infinite wisdom!quote:
ik weet dat de zon schijntquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:29 schreef Ps2K het volgende:
[..]
wat weet je wel? enlighten us with your infinite wisdom!
Ik weet dat ik net een goede fotobewerkopdracht heb afgerondquote:
Melkmarkt, nadat we een BigMac hebben gegetenquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:39 schreef Devlinsect het volgende:
Dus mocht ik tuinaarde willen bestellen voor mijn balkon, dan kan ik dat hier regelen? Kijk, dat is info!
Waar kakken we trouwens op anticonceptiepillen? Ter Pelkwijkpark?
of voorstraat met dunne, na de wok and goquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Melkmarkt, nadat we een BigMac hebben gegeten
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:25 schreef Ps2K het volgende:
[..]
iemand van wie de liefdestempel is getransformeerd tot een uitgewoonde openbare ruine?
Ik weet dat ik net een hele garderobe heb gekocht voor nog geen 50 euro... (incl schoenenquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik weet dat ik net een goede fotobewerkopdracht heb afgerond
Was jij dat die ik net 50 cent toewierp toen ik de vuilnisbak buiten zette? Ow ja, ik heb je glas nogquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:03 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik net een hele garderobe heb gekocht voor nog geen 50 euro... (incl schoenen) Ik kan weer een sollicitatiegesprekje mee!
![]()
We doen ons bestquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
nou jullie hebben weer mooi drie paginatjes gevuld met jullie gebaggerben trots op jullie
ik ga nu lekker slapen, jullie doen het licht wel uit he?
Is dat goed genoeg? Je shag ligt hier nog, rizzla vloei notabene!!quote:
Uitverkoop jongen, uitverkoop...quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:03 schreef navvy het volgende:
[..]
Was jij dat die ik net 50 cent toewierp toen ik de vuilnisbak buiten zette? Ow ja, ik heb je glas nog
Ik heb wel een dresscode hequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Uitverkoop jongen, uitverkoop...(ik lachte me dood toen ik de originele prijzen zag van die kleren,...
Glas is een cadeautje en tevens een herrinnering welk bier je moet kopen de volgende keer dat ik langskom.
Pfff ben alweer 2 pakjes verderquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:19 schreef navvy het volgende:
[..]
Is dat goed genoeg? Je shag ligt hier nog, rizzla vloei notabene!!
AZ!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:46 schreef navvy het volgende:
Ik heb voetbal aan en ga zo plat (voor 12 uur eens een keer), bijna weekend, halleluja!!!!
Neucken?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:03 schreef Sitethief het volgende:
Wat een stelletje pubers zijn die Zwollenaren soms toch..............
Aandacht tekort ofzo????
Ik lust je rauwquote:
Het is dat ik om 12 uur moet slapen maar anders!!! kheb zelfs hulpmiddelen...........rizzla vloei!quote:
Ik probeer me voor te stellen hoe je rizzla vloei hierbij kunt gebruikenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:10 schreef navvy het volgende:
[..]
Het is dat ik om 12 uur moet slapen maar anders!!! kheb zelfs hulpmiddelen...........rizzla vloei!
Das hier een paar honderd meter vandaan!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:04 schreef beelz het volgende:
Bwahahaha weer een auto in de fik, nu in Zwolle zuid. Ik ben net aangehouden en was even een minuut of 2 verdachtIk stond net aan de telefoon met 112 toen zo'n busje juten me lastig ging vallen
Hoop wel dat ze hem pakken. Hoop trouwens ook dat het knulletjes zijn van 16 ofzo, dan zijn ze voor de rest van hun leven zuur.
Ik dacht dat rude een betere had verzonnenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:05 schreef beelz het volgende:
btw topic titel voor volgende topic: Zwolle #34 Wie zijn auto brandt moet op de blaren zitten
Meh betaald rondhangen. Hmm als ze mijn auto in de fik steken krijg ik eindelijk eens een nieuwe... (deze is goor en de asbak zit vol)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:06 schreef navvy het volgende:
Gaat weer lekker met die pyromaan hoor ik al. Ow ja, goedemorgen Zwolle. Ik ga maar eens werken zo.
wie ik??quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:57 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik dacht dat rude een betere had verzonnen
Daar had Beelz het overquote:
beelz praat onzinquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:41 schreef navvy het volgende:
Ach ja, jij hoeft er niet om 7 uur uit om je kids te voeden, je knuffelt je darts om een uur of twee, stopt ze in je anus en slaapt lekker verder. Veel plezier tot 5 uur!
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:41 schreef navvy het volgende:
Ach ja, jij hoeft er niet om 7 uur uit om je kids te voeden, je knuffelt je darts om een uur of twee, stopt ze in je anus en slaapt lekker verder. Veel plezier tot 5 uur!
quote:
En toen werd ik dus een uurtje geleden wakker van knallen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:24 schreef swollywood het volgende:
[..]
Das hier een paar honderd meter vandaan!![]()
Iemand heeft de hele nacht mijn borsten liggen betasten. Maar da's normaal, want dat doen baby's nou eenmaal.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:00 schreef navvy het volgende:
Ik zeg amen, was een mooie avond. Slaapse Zwolle! En lekker rustig hier trouwens, geen verkrachtingen of gewenste intimiteiten te melden?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:26 schreef swollywood het volgende:
[..]
En toen werd ik dus een uurtje geleden wakker van knallen.
Ik dacht: Oud en nieuw is toch al geweest?
Ik mijn bed uit en naar buiten
Stond er dus pal naast mijn huis een auto in de fik![]()
Vannacht 6 auto's aangestoken volgens berger Leerentveld.
ja hoor, als jij graag wiltquote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Iemand heeft de hele nacht mijn borsten liggen betasten. Maar da's normaal, want dat doen baby's nou eenmaal.![]()
Telt dat ook?
Mwoh, willen...willen...het alternatief is van dat heerlijke meidengegil om 3 uur des ochtends. Met 4 maand oud komt dat viswijven-gen uit mijn familie er al verbazend goed uit hehehe.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja hoor, als jij graag wilt
wat ben jij droog op de vroege morgen zeg![]()
Ik heb uit kunnen slapen als ik dat zo lees, 3 uurquote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mwoh, willen...willen...het alternatief is van dat heerlijke meidengegil om 3 uur des ochtends. Met 4 maand oud komt dat viswijven-gen uit mijn familie er al verbazend goed uit hehehe.
ik had met mijn opmerking geen kwade bedoelingen Nav, maar ik begrijp ook wel dat jij met je kinders zitquote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:29 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik heb uit kunnen slapen als ik dat zo lees, 3 uurMijn dochter heeft het fatsoen om dat pas om 4 uur te doen
Maar goed, over 18 jaar zal ik weer eens een weekend uit kunnen slapen
![]()
En volgens mij was ik niet zo lief tegen west hehehehe. Waarschijnlijk het gevolg van een post natale depressie.
Nu eerst![]()
Mijn buurman was all-risk verzekerd, maar er zullen zat mensen zijn die dat niet zijn, de auto wel dagelijks nodig hebben en geen geld hebben om zo ff een andere aan te schaffen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:56 schreef descendent1 het volgende:
Geen verkrachtingen, geen ongewenste intimiteiten; wel matig geslapen...Hier heeft dr nog geen auto gebrand...
![]()
Echt; als ze die kerel? pakken, zijn 14e eeuwse heksenveroordeelmethoden wel een goeie denk ik; kan ie zelf merken hoe leuk t is om in de fik gestoken te worden, de halve zool.. ja, ik weet ook wel dat auto's niet leven, maar dan nog...
Nee, wel familie ervan.quote:
alles kan!quote:Op zondag 18 maart 2007 12:00 schreef navvy het volgende:
Misschien is ie van binnen helemaal uitgebrand en ziet de buitenkant er als nieuw uit..................maar dat zal wel niet.
ik ga straks ff naar de afhaal zwolleneesquote:
Altijd goed... mijn ontbijt was vers brood met verse zelfgemaakte kruidenboter en vanavond eet ik kokos-kerrie kip. Slecht eten is een slecht ideequote:Op zondag 18 maart 2007 13:47 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik ga straks ff naar de afhaal zwollenees
Zondag is hier de standaard junkfood dag aan t worden; mag ook wel, want de rest van de week zijn we aardig gezond bezig. Vanavond moet t trouwens ff makkelijk doorslikbaar vreten zijn zonder al te veel kauwwerk, want Des heeft waarschijnlijk een ontstoken kies...quote:Op zondag 18 maart 2007 14:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Altijd goed... mijn ontbijt was vers brood met verse zelfgemaakte kruidenboter en vanavond eet ik kokos-kerrie kip. Slecht eten is een slecht idee
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:29 schreef navvy het volgende:
Je kan spare-rbs ook in de staafmixer doen, hoef je niet eens af te kluiven. Rietje erbij!
Wel eens gehad?quote:
Curry er bij, zie het al helemaal voor mequote:Op zondag 18 maart 2007 20:29 schreef navvy het volgende:
Je kan spare-rbs ook in de staafmixer doen, hoef je niet eens af te kluiven. Rietje erbij!
nee, of ik het ooit proberen zal? neequote:
Tot je MS krijgt, langzaam aan in de rolstoel beland, je kaken werken op een gegeven moment niet meer, dan smeek je om dit soort culinaire hoogstandjes. verder overdrijf ik nooit.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:38 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee, of ik het ooit proberen zal? nee
Gelukkig ben ik niet zo'n heldquote:Op zondag 18 maart 2007 20:44 schreef descendent1 het volgende:
Iemand nog neergeslagen en beroofd toen ie een ruzie probeerde te sussen hier? (zie FP)![]()
ik heb wel hoofdpijn, misschien komt het daardoorquote:Op zondag 18 maart 2007 20:44 schreef descendent1 het volgende:
Iemand nog neergeslagen en beroofd toen ie een ruzie probeerde te sussen hier? (zie FP)![]()
Ik had vandaag voor de verandering eens een keer geen katerquote:Op zondag 18 maart 2007 20:55 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik heb wel hoofdpijn, misschien komt het daardoor
Ff quoten deze bekentenis natuurlijk..quote:Op zondag 18 maart 2007 20:50 schreef navvy het volgende:
Ik heb wel iemand neergeslagen en ook iemand beroofd, maar was niet dezelfde persoon geloof ik. ff diep graven in m'n geheugen.
eh... ja halloquote:
Hallo wampie; wat mot dat?quote:
Doe 's liefquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:25 schreef Wampi het volgende:
ik geloof dat ik ook iets gemist heb, lekker warm welkom hier
En dat was de drankarrangement voor het voorgerecht. Op naar het hoofdgerechtquote:Op zondag 18 maart 2007 21:29 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dit is je ontgroening!...
Zo meteen gaan we je 3 flessen whiskey laten opdrinken; krijg je t vanzelf wel warm van!
'Naar kelder loopt en jeneverstokerij weer aanzet'quote:Op zondag 18 maart 2007 21:33 schreef navvy het volgende:
[..]
En dat was de drankarrangement voor het voorgerecht. Op naar het hoofdgerecht
kan ik ook een flesje of 6 bestellen?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:35 schreef descendent1 het volgende:
[..]
'Naar kelder loopt en jeneverstokerij weer aanzet'![]()
nou vooruit dan....quote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef Wampi het volgende:
ik was zwollenaar, tot 4 jaar geleden.. heb er 22 jaar gewoond. dan mag je hier toch wel posten, of niet
Dag buurman!quote:Op zondag 18 maart 2007 21:35 schreef descendent1 het volgende:
[..]
'Naar kelder loopt en jeneverstokerij weer aanzet'![]()
Ben je ook Zwollenaar Wampie?![]()
P.s.
Hey buurman!
Al een tijd niet meer gezien. Waar the heck is die?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:38 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nou vooruit dan....
je mag de vervanger van Sylvana worden
Ach; ondanks dat dubbele glas waait t er hier ook aardig door hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 21:43 schreef navvy het volgende:
[..]
Dag buurman!
Bij jou ook winderig? Bij mij zelfs in de slaapkamer want je raadt het al............enkel glas!!! En kheb kaartje gevonden van de glastoko die t verkeerde adres had.!! Kweet jullie achternamen!!
Ik ga nu een kelder onschadelijk maken, Voor de gein ff 4 auto's in de fik steken in de straat. Sunday Bloody Sunday!
Afname is minimaal 20...quote:Op zondag 18 maart 2007 21:36 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
kan ik ook een flesje of 6 bestellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
beelz lijkt mij daar de uitgelezen persoon voorquote:Op zondag 18 maart 2007 21:53 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Of beschrijft hier iemand ff Sylvana in 5 woorden???![]()
Die jongen weet t altijd treffend te formuleren ja...quote:Op zondag 18 maart 2007 21:55 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
beelz lijkt mij daar de uitgelezen persoon voor
doe maar even een samenvatting ja, lijkt me handigerquote:Op zondag 18 maart 2007 21:53 schreef descendent1 het volgende:
SYlvana? Die arme drol; ze is dr ff niet en ze wordt nu al vervangen...Moet Wampie wel ff goed dr postgeschiedenis doorlezen wil ze een GOEDE vervangster worden van dr...
![]()
Of beschrijft hier iemand ff Sylvana in 5 woorden???![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Die jongen weet t altijd treffend te formuleren ja...![]()
roep beelz ff dan!quote:Op zondag 18 maart 2007 21:56 schreef Wampi het volgende:
[..]
doe maar even een samenvatting ja, lijkt me handiger![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:56 schreef Wampi het volgende:
[..]
doe maar even een samenvatting ja, lijkt me handiger![]()
Ik maak het nog erger, m'n cv is afgeslagen en wil met geen mogelijkheid meer functioneren, nu moet ik kleren aantrekkenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:53 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ach; ondanks dat dubbele glas waait t er hier ook aardig door hoorTotdat ik t ventilatieroostertje dicht zet natuurlijk...
![]()
ouwe huisnudist die je bentquote:Op zondag 18 maart 2007 22:21 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik maak het nog erger, m'n cv is afgeslagen en wil met geen mogelijkheid meer functioneren, nu moet ik kleren aantrekken
3 hoog, uitzicht op de Bolle Bieste, en de Bolle Bieste heeft geen uitzicht op mij! Al nakend doe ik mijn dingen hierquote:
En DAAR betaalt ie dan 40e per maand extra voor!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:21 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik maak het nog erger, m'n cv is afgeslagen en wil met geen mogelijkheid meer functioneren, nu moet ik kleren aantrekken
fotomomentjes alom!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:30 schreef navvy het volgende:
[..]
3 hoog, uitzicht op de Bolle Bieste, en de Bolle Bieste heeft geen uitzicht op mij! Al nakend doe ik mijn dingen hier
Inzoomfunctie kan handig zijn aangezien de cv niet werkt.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:36 schreef navvy het volgende:
[..]
Inzoomfunctie kan handig zijn aangezien de cv niet werkt.
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:58 schreef rudedeltadude het volgende:
B-B-B-B-B-BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELZZZZZZ!!! WAAR ZIT JE NOU?
WE HEBBEN JE EXPERTISE NODIG
doe ff sylvana in 5 woordenquote:
morgen?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:09 schreef rudedeltadude het volgende:
morgen allemaal?
nog brandjes gespot vannacht?
Die van mij is helaas nog heelquote:Op maandag 19 maart 2007 12:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
morgen?![]()
in de pers van vanmorgen stond dat er weer twee auto's waren uitgefikt, weet niet of dat zaterdag was of zondag
Vriendelijk, intelligent, spontaan, geestelijk stabiel.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe ff sylvana in 5 woorden![]()
www.directwonen.nlquote:Op maandag 19 maart 2007 13:47 schreef Ps2K het volgende:
Btw waar kun je je allemaal inschrijven voor huurwoningen in Zwolle?
Ik sta al ingeschreven bij http://www.dewoningzoeker.nl/ maarja dat gare systeem werkt met punten. Op die manier ben ik over een paar maand al wel dakloos
Ik heb het nooit koud, mijn vriendin is lekker warmquote:Op maandag 19 maart 2007 11:58 schreef littledrummergirl het volgende:
jeetje zeg, arme kouleiers hier, miss even een extra auto'tje aansteken om je handen ( en de rest, als je je leven graag nakend doorbrengt) aan te warmen?
![]()
quote:
als je de voorband wil plakken mag je er hier wel eentje ophalenquote:Op maandag 19 maart 2007 14:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Hoi, weten jullie nog dat mijn fiets gejat was?
Nou, de volgende ligt nu in de kreukels. Ongelukje. Oeps.
Kom maar op nummerrrrrrtje 3![]()
![]()
Hmmm niet veel in de aanbieding...quote:Op maandag 19 maart 2007 14:27 schreef beelz het volgende:
[..]
www.directwonen.nl
www.danwiljewonen.nl
www.maxxvastgoed.nl
Asje
wat voor iets zoek je dan?quote:
Appartement, iets kleiner dan dat van Navvy, niet in een tokkie buurt met parkeerplek voor auto.quote:
Thanx, ik zal het onthoudenquote:Op maandag 19 maart 2007 14:39 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
als je de voorband wil plakken mag je er hier wel eentje ophalen
Descendent en ik (en nog evele anderen) hebben niet zulke goede ervaringen met Maxx en Directwonen. Waar ik wel positieve dingen over gehoord heb is van der Reijd. Maar daar is het online aanbod niet om over naar huis te schrijven. Ik geloof dat ze daar veel meer dingen offline regelen.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:27 schreef beelz het volgende:
[..]
www.directwonen.nl
www.danwiljewonen.nl
www.maxxvastgoed.nl
Asje
Ben je zelf nog wel heel?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Hoi, weten jullie nog dat mijn fiets gejat was?
Nou, de volgende ligt nu in de kreukels. Ongelukje. Oeps.
Kom maar op nummerrrrrrtje 3![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Vriendelijk, intelligent, spontaan, geestelijk stabiel.
Zo goed?
topic zonder haar?quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:03 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
topic zonder haar?
[afbeelding]
Hij was eigenlijk best grappigquote:
damn zieke geestquote:Op maandag 19 maart 2007 17:03 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
topic zonder haar?
[afbeelding]
Jawel hoorquote:
quote:
Ik zie dit topic liever zonder haar....quote:
Ik heb net 3 pannenkoeken met spek gegeten en een broodje warm vlees met honing-mosterd. Ik woon nog thuis en vreet idiote dingenquote:Op maandag 19 maart 2007 19:20 schreef Ps2K het volgende:
[..]
![]()
Naja eerst eten:
Kebab, salami en tering veel kaas.
Nu ik ok mezelf woon mag ik eindelijk idiote dingen vreten
Geïnspireerd geraakt doordat je topic weer omhoog geschopt is?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb net 3 pannenkoeken met spek gegeten en een broodje warm vlees met honing-mosterd. Ik woon nog thuis en vreet idiote dingen
Hehe nee dat nietquote:Op maandag 19 maart 2007 20:14 schreef swollywood het volgende:
[..]
Geïnspireerd geraakt doordat je topic weer omhoog geschopt is?
Kassakut @ c1000
Uiteraard, een maaltijd zonder vlees is geen complete maaltijd.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:17 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehe nee dat nietWe eten hier wel vaker pannenkoeken. Pannenkoeken zijn goed en ik als vleeseter moet er wel dood dier bij hebben natuurlijk.
Vego hou je kop want ook jou vreten we op met een grijns van oor tot oor, ik ben een carnivoorquote:Op maandag 19 maart 2007 21:16 schreef swollywood het volgende:
[..]
Uiteraard, een maaltijd zonder vlees is geen complete maaltijd.![]()
Vegetariers zijn mietjes![]()
het laatste denk ik!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:45 schreef Devlinsect het volgende:
Zijn er al weer auto's uitgefikt vannacht? Of was het te koud om op pad te gaan?
Betekent dan dat ze terug komt? Pfffffff. Ophoeren naar het Deventer topic zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:15 schreef Sitethief het volgende:
Sylvana's computer is gefixt hoor, of beter gezegd vervangen..
Alleen haar huisbaas had vergeten de kabelrekening te betalen, ergo; afgesloten.
Anyway, ik heb volgende maand een meeloopdag op Windesheim,.
* bespeurt onvredequote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:53 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Betekent dan dat ze terug komt? Pfffffff. Ophoeren naar het Deventer topic zou ik zeggen.![]()
Tis ook veels te toevallig dat jij verschijnt zodra Sylvana weg isquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:53 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Betekent dan dat ze terug komt? Pfffffff. Ophoeren naar het Deventer topic zou ik zeggen.![]()
Als je er zoveel moeite mee hebt, waarom ga jij niet wegquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:53 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
normaal kun je dus ook niet doenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:43 schreef Devlinsect het volgende:
Ja jongens. Jullie hebben me door.
Ik heb nu de pc laten maken en installeen nadat ik WEST een handje heb geholpen. Jawel, met condoom he. Zo, ik ga me nu klaar maken en omkleden, want ik moet naar therapie.
Ontopic: het is mooi weer in Zwolle. Half niet zo mooi als in Deventer![]()
Owja die is een meester in het de-escaleren van explosieve situatiesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:56 schreef annoylikethewind het volgende:
Doet iedereen effe lief tegen elkaar of moet ik Beelz op jullie af sturen
hahaha ik lig in een deuk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:50 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Hoezo? Vond je de seks niet prettig dan?![]()
En ik maar denken dat dit topic gezien de afwezigheid van bepaalde users nu eens gevrijwaard zou blijven van het pochen met sexuele escapades door bepaalde mensen...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:43 schreef Devlinsect het volgende:
Ik heb nu de pc laten maken en installeen nadat ik WEST een handje heb geholpen. Jawel, met condoom he. Zo, ik ga me nu klaar maken en omkleden, want ik moet naar therapie.
ik lig er niet wakker van hoor, maar ik vind dat je iedereen met respect moet behandelen en dat gebeurt in dit geval niet. Maar als die gast door blijft gaan zullen er wel users verdwijnen uit het zwolle topic en dat zal jammer zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:13 schreef descendent1 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dit topic gezien de afwezigheid van bepaalde users nu eens gevrijwaard zou blijven van het pochen met sexuele escapades door bepaalde mensen...![]()
OMGquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:43 schreef Devlinsect het volgende:
Mensen met respect behandelenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:23 schreef WEST het volgende:
[..]
ik lig er niet wakker van hoor, maar ik vind dat je iedereen met respect moet behandelen en dat gebeurt in dit geval niet. Maar als die gast door blijft gaan zullen er wel users verdwijnen uit het zwolle topic en dat zal jammer zijn.
Nu nog bier en tietenquote:
ik stem geen CDA hoor, maar ik weet uit ervaring hoe het is om gepest te wordenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:49 schreef beelz het volgende:
[..]
Mensen met respect behandelenDamn, onder welke CDA steen kom jij weggekropen?
Doe ff gezellig!quote:
ik help je een post verderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |